Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    @debjes, ik weet djessie, maar ik denk jesse, stom he??:)

@makkie, getsie meid!!! wat zul je geschrokken zijn! gelukkig voel je je mannetje goed!! en heeft Seth niks... brrrr.... ik loopt nooit trap met isa, en als het ooit moet ben ik ook altijd bang om te vallen!

@MvJ, ik zou idd maatje 50/56 wassen van Jelmer, dan heb je iig schone kleertjes! en als het roze moet, dan stuur je je hubbie maar:)

@ll, heb alweer een tijdje mega last van mn bekken. dus binnenkort maar een fysio bellen. Ben er een beetje huiverig voor, houd er niet zo van om half bloot voor een spiegel te moeten staan:( schaam me dood, maar goed.... dit kan echt niet meer.
    ik zit overigens nu officieel op het wachtbankje:) ik denk dat FF morgen een kruis zet bij gisteren, dus nog eventjes geduld. NNNNNOD staat op 3 april, maar is met een LF van 11 dagen, dus denk niet dat ik dan al officieel kan testen?? maar mezelf kennend heb ik dan al 10x getest:)

2. @ makkie jeetje meid wat schrikken. Fijn dat je mannetjes niets hebben en jij gelukkig maar 'alleen' een schaafwond.
    Hoe is je pannenkoekdag geweest?

Ik heb helaas heel de dag moeten werken met dit mooie weer.

@ debjes ik zou ook gewoon jesse gezegd hebben.

@ pooh een leuke dag dus voor zoonlief!
    @ talia hup die fysio bellen. Denk dat hij al veel ergere dingen gezien heeft dan jou half naakt in een spiegel

@ me mn meisje is alweer ziek :( 39,.5 koorts en alleen maar bij mama willen.Houdt t dan nooit op...
    Ze slaapt nu lekker in t grote bed, met behulp van een zetpil. Ik ga nu ook slapen want heb t gevoel dat ik vannacht geen oog dicht doe.
    En moet morgen ook nog vroeg op om mn schoonouders om 7,45 op t station af te zetten

truste

3. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Ik heb bij geprobeerd alles te onthouden maar er is alweer zoveel geschreven.

Taliaa spannend hoor op het wachtbankje!

1e kindje mooi gewicht hoor!

Makkie Jaimy is ook licht woog de laatste keer 10kilo en 50 gram en was 81 cm lang. Jeetje wat schrikken zeg met je mannetjes van de trap af vallen. Gelukkig is er niks aan de hand.

Debjes ik weet ok djessie, maar ook hier in mijn hoofd altijd jesse.

MVJ jeetje je heb wel weer pech he! hopenlijk voelen jij en J jullie eigen alweer een stuk beter.

Ryanne ballen zeg dat je meisje alweer ziek is. dikke knuffel van hier en welterusten.

Mvs hier geen zweverig type maar hoop dat je mooie en gunstige kaarten legt.

Meiden hopenlijk ben ik niemand vergeten, zowel sorry.

Wat een heerlijk weer zeg ik word alleen van het weer al een stuk vrolijker. Mijn buurvrouw is maandagavond bevallen van een jongetje echt zo super voor hun. Ik ben zo blij voor hun dat alles goed is, maar kon ook wel janken 's avonds thuis. Ik wil ook zo graag nog een beebje!! Maandag naar het ziekenhuis met mijn hubbie voor het gesprek hoe de IUI gaat verlopen en dan vol frisse moed en positieve zin er tegen aan. Hopenlijk gaat IUI het worden voor ons.

Verder met het dit heerlijke weer ongelooflijk zin om weer naar de camping te gaan. Vorig weekend zijn we al een dagje geweest en op zondag zijn we naar Obelink in winterswijk geweest. nieuwe voorttent voor de caravan, kacheltje en nog wat klein spul. Planning is om dit weekend de nieuwe voortent voor de caravan te zetten. En hopenlijk met een beetje mazzel paasweekend op de camping eieren zoeken in het bos en in de duinen.

Met Jaimy gaat het weer helemaal super hij geniet echt van het weer en wilt alleen maar buiten zijn. 17 mei moet hij naar de KA om te zien of die nog een idee heeft waarom jaimy zoveel maag darm problemen heeft en zo matig groeid. De echo was helemaal niks op te zien, maar de arts gaf aan het niet zo fijn te vinden dat zijn igm nog steeds verhoogd is.

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @cira, leuk lekker naar de camping! Goed idee!!!
    Fijn dat de echo niets liet zien! Maar je wilt natuurlijk wel weten wat het dan is!

@all, Ik heb vannacht een mega diaree aanval gehad. Ik zat te zweten op de wc en werd helemaal dizzy van de buikpijn. Toen het er eenmaal uit was, was het over! Brrrrr, ik weet niet waar het van kwam!

5. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @pooh nog niet overgegeven dan ? het heerst wel

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    nee en nu gaat het goed. Geen buikpijn meer of zo en ik was ook niet misselijk. Maar wat voelde ik me beroerd!

7. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh meiden wat voel ik me heppie als de zon zo schijnt! Vanmorgen een grote tas ingepakt en daar de Soesterduinen geweest. Lekker op een kleed broodjes gegeten en Suze heerlijk in het zand gespeeld. Papa was ook mee (heeft een late dienst). Zo intens genoten van mijn gezin!!
    Nu is papa op de scooter naar zijn werk, ligt Suze te slapen en wacht mijn heerlijke boek op me! Toppie! Vanmiddag misschien wel even de stad in om een paar stoere gympen voor Suze te kopen.

Makkie: jeetje wat is dat schrikken als je zo valt. Gelukkig niets ernstigs! Mijn haar is nu wat lichter blond, honing blond om precies te zijn.

Cira: leuk hoor camperen! Ik hou er ook van! Fijn dat het met Jaimy goed gaat, hoop dat jullie wel snel duidelijkheid krijgen wat Jaimy betreft!

Taliaa: wat vervelend van jouw bekken!

Pooh: nou ik had het ook vanacht!! Vervelend he?!

Ryanne: hoe gaat het nu met jouw meisje? Beterschap hoor!

8. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    JOEHOEOEOEO, aldus FF mn ei gehad op dag 19:) afgelopen maandag! ben écht blij, we hebben weer een kansje. zag in ff dat ik de vorige keer op dag 27 al spotting kreeg, dus dat is aanstaande dinsdag. Nu maar hopen dat het wegblijft dan, dat zou een mooi teken zijn. duimen jullie mee:) aan de babydance kan het niet liggen, zondag én maandag:) (lekker genant: het lukt niet altijd elke dag;))

we hebben vandaag gewoon zon gehad, is denk ik een vergissing. maar we hebben er wel van genoten. nu weer grijs, maar wel met vrolijke vogeltjes:)

@mvs, wat een mega mooie foto's op hyves, wat wordt Suze toch groot he?? *zucht*... waar blijft de tijd??

@cira, dikke knuff!!!! jullie brusje komt er echt!!!! altijd lastig dan he? kraambezoek!

@pooh, heb je toevallig spastische darmen?? t komt me bekend voor namelijk. nu helemaal over??
    wat leuk van het KDV zeg, dat die kleintjes ook hun verjaardag vieren. had jens ook getrakteerd?

@Mvj, hoe gaat het meid? nog zo'n pijn in de buik?

@makkie, geen last meer van de val?

@lot, ga eens gauw op hyves een update geven! ben benieuwd hoe het met je gaat!!

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Hier wordt het ook bewolkt nu. Jammer, heb de fiets klaar staan voor als meneertje wakker wordt. Hij slaapt al sinds 13.10 uur!
    Ik heb 1 kliko vol met tuinafval. Ik zou wel meer willen doen, maar ja, hij is vol. Het ergste is in ieder geval gebeurd. Lekker gesnoeid en oud blad op geveegd. etc etc

@mvs, heerlijk zo'n dagje he. Ik ben ook blij dat ik vrij ben vandaag! Stom, die diarreeeeeeeeeeee..Oh, Jens is wakker...misschien nog even fietsen!

10. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil de stad in! Lekker geld uitgeven maar Suze blijft maar slapen, al vanaf 12:30 uur.....

Taliaa: nou meis, wat fijn! Deze ronde moet het gewoon raak zijn!!

Suze wordt echt al heel groot he?! Het is al een echte peuter vind ik!

11. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @talia : wauw super zeg !

@ mvs : ooh jullie hebben intens genoten zo te lezen !

@pooh : en nog gefietst ?

@talia : buikje doet niet meer zo zeer .....

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    jaja, we hebben gefietst, een half uurtje maar. Hij had zijn handjes op de mijne (smelt) en was vrolijk aan het rond kijken.
    Toen lekker op de grond gespeeld terwijl ik effe op de bank lag, sesamstraat gekeken, eten en nu net in bed. Hij was super lief vandaag en sliep bijna 2 uur! Dat is voor ons lang!!

13. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @pooh : wat lekker !

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    maareh hoe is het met jou vandaag????

Enne makkie, waar ben je. Het is toch wel oke nadat je van de trap bent gevallen??

15. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Hier is het rustig ...zit niet zo lekker in mijn vel ...ben het erg zat ...als ik het zo mag zeggen ...maar dat komt goed !

16. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    MVj kan begrijpen dat je het ZAT bent!

Pooh lekeker gefietst! leuk he dat ze er zo van genieten!

MVS lekker met je gezinnetje op pad! leuke foto's! Suze vind ik precies haar papa! Echt een peuter ja!

Hier ging het om 17:00 uur regen :( dus moest ik naar binnen met de kids van mijn werk.
    Geloof ook dat het even over is met het mooi weer! Altijd jammer!

Jesseligt lekker in bed! Ik tv kijken en morgen nog dagje werken en dan weekend! Druk weekendje veel verjaardagen!

17. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    MvJ: dikke knuffel, vervelend dat je niet zo lekker in jouw vel zit! Snap het wel hoor!

Pooh: jij ook een fijne daggehad zie ik, leuk!

Deb: ja jammer het dat het lekkere weer even over lijkt te zijn. Vind het zo lekker die lentedagen!

Net met mijn mams en Suze de stad ingeweest, onwijs leuke all stars gekocht! Ben helemaal blij. Suze was in de winkel niet zo blij! Ze heeft een hekel aan passen! Ze slaapt nu lekker en ik ga Wie is de mol en het 6e zintuig kijken! Fijne avond allemaal! En alvast weltrusten!

18. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    MVS Suze heeft dat dus ook! Ik heb leuke tommy hilfiger gympen gekocht! Maar was zaterdag een toestand met passen! heel de boel bij elkaar geschreeuwt,hij wilde ze eigen schoenen niet uit!
    Ennu alsik ze nieuwe gympen laat zien schud hij al nee hahaha dat wordt wat straks!

19. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha! Suze roept heel hard: "UIT UIT UIT!!" als ze iets aan heeft om te passen! En vanavond rende ze bijna de winkel uit!
    Oh oh, wat een typetjes he?!

20. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    hahaah het zla wel bij de leeftijd horen!

Damesmet jongere kids sterkte hahahaha ;)

Deel Deze Pagina