Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Ik kan 22 april ook niet.
    Op een donderdag moet ik werken.

@ Mvj wat goed dat je toch even bent gegaan.
    Gelukkig was alles goed.

@ Taliaa nou ga weer voor je duimen.
    En idd zoals jij al zei het moet toch een xtje lukken.
    Zullen we dan gewoon deze mnd doen OKE

@ All
    Vorige week dus maar 1 dagdeel per dag gewerkt.
    En dan ging redelijk op de dagen zelf.
    Maar gisteren toch flink last van mijn elleboog gehad, dus denk dat ik voorlopig nog wel halve dagen blijf werken.
    Denk dat mijn arm toch een grotere knal heeft gehad dan ik dacht.
    Hele fijne dag allemaal.

Liefs -xxx-

2. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Mvj gelukkig dat ze niets konden vinden en je even na bent gekeken.

Taliaa het gaat jullie zeker een keer lukken en ik ga voor NU!!

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    hihi, ok dan, als jullie zo aandringen. hahaha...:)
    had net wel mega steken "onderin", alsof we een héle wilde nacht hadden gehad:)
    Ik moet zeggen dat ik liever geen symptomen heb, want heb de afgelopen rondes alles al eens gevoeld en niet zwanger, dus nu wil ik niks voelen:):)

@Lot, je heb nog niet op hyves gereageerd voor de 22e!:)
    @mvs, jij ook nog niet!

liefss, Taliaa

4. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey meiden

had gisteravond even geen puf meer om online te komen ......
    Ze hebben uiteindelijk niks kunnen vinden in het zh .....
    Vorige keer heeft de gyn me naar huis gestuurd met +1 eiwitten ....gisteren was er alleen een spoortje eiwit ....
    Verder dus geen lek of zo kunnen vinden ...en geloof me ze hebben me goed nagekeken ...haha

@talia : spannend zeg , we duimen volop hier !

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    gelukkig maar mvj! 30 weken is wel levensvatbaar ,maar nog zoooo klein!

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    idd pooh! beebje van MvJ: nog ffies blijven zitten hoor!!! nog een paar weekjes, min nog 4,5!!!

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @all, gadverdarrie (sorry)... Was ik net de voor tuin onkruid vrij aan het maken, terwijl Jens in zijn loopstoel rond wandelt in het binnenhofje. Lekker handig, geen auto's enzo, dacht ik. Maar liggen er 3 honden drollen en gaat ie daar precies door heen lopen en rijden. Ik word gek!!!!!
    Hij wilde steeds naar de parkeerplaats lopen. Zodra hij een auto ziet wordt ie wild enthousiast! Echt grappig. En boos dat ie mee naar binnen moet! Echt een knul!
    Heb net zijn schoenen en wielen staan boenen maar die poeplucht hangt nog in mn neus!

8. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @pooh : bah hihi
    ik ging vanmorgen naar mijn schoonouders ...en ik probeer dan via de voordeur te gaan ...maar Jelmer wil perse achterom ....want die wil naar de schaapjes
    ...zucht hihi echte boer dus

9. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pooh: grrrrr. Ik haat hondepoep!! Ik ruim de poep van mijn hond op!!

MvJ: fijn dat je weer thuis bent! Schrok wel van jouw verhaal.

Taliaa: het komt goed meis! Bij ons allebei! We hebben een afspraak toch? Daar gaan we ons aan houden hoor!

De 22e, ik ga ervoor dat we komen. We komen waarschijnlijk woensdagochtend heel vroeg thuis. We hebben een nachtvlucht. Als Suze zich donderdag niet fit voelt hierdoor weet ik niet of op pad gaan een succes is. Maar wil wel heel graag komen hoor!! Vind het veels te leuk om de baby's en alle andere kindjes weer te zien. Ja, en de mama's natuurlijk ook!!

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    je gaat gewoon komen hoor! anders kom ik je halen;) nee geintje, maar Suze is vast heel fit dan:):)
    En dank je, het gaat ook goed komen! wel fijn: als 1 van ons zwanger is, weet die ander dat ie binnen 9 maand ook zwanger is!!:):) En cira ook!!!!:):)
    Hoe is het nu meid?? hoe gaat het met afvallen??

@ll, bah heb de 1e 15 min van greys gemist:( maar nu zit ik klaar

11. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    De 22ste word hem hier niet .....Jelmer moet dan naar het cb.....

12. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Hey meiden

even snel!

Taliaa mijn duimen draaien hard!
    Mvj blijdat alles goed was! Toch even schrikken! Nog even 6 weken volhouden klinkt natuurlijk lang maar dan is de baby van harte welkom!!!!!!!!

hier druk weekend, beetje tedruk voor Jesse ook! En dan nog is met een uur tijdsverschil! Gisteravond dacht hij echt mam je legt me in het licht in bed (was 20:00 uur)
    maar goed vanavond ging het beter en ging hij niet huilen!

Vandaag mijn vriend jarig! Gisteravond visite gehad nevanavond ook! Morgen weer werken en dan heerlijk 2 dagen vrij!!!!!!!
    Jesse wordt denk ik ook ziek! Stront verkouden en stinkt uit zijn mondje,misschien daaromook wel iets sneller chagerijnig en hangerig! Ik zelf heb ook sinds vanavond keelpijn! maarja wta wil je met dit rare weer!

13. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    wat is eht stil hier!!!!

Ik ben ziek, dus blijf thuiis vandaag! HEb onwijze keelpijn en diaree! Denk dat ik een keelonsteking heb :(
    Wel lullig van me collega is ook ziek,maarwij moeten ons altijd voor 09:30 uur ziek melden anders heb je kans dat er geen inval is en dat je dan moet komen werken, in dit geval was dit dus zo!Maar dan voel me wel schuldig dat zij moet komen en ik niet.

14. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deb: beterschap meis! Niets aan ziek zijn!

Taliaa: oke oke,Suze is fit en wij komen! Ha ha ha!
    Hier gaat het goed! Ik ben niet fanatiek aan het lijnen, maar sport veel en eet gezond! Ben druk met de voorbereidingen voor de vakantie. Heb nog ruim een week maar hou er van om alles op tijd te doen. Dus heb Suze haar zomer kleren uitgezocht en alsvast in de koffer gedaan, zo nu en dan neem ik wat booschapjes mee voor de vak. Vindt het ook leuk om er zo mee bezig te zijn! En hoe gaat het met jou? Jouw nod schiet (voor mijn gevoel dan he?!) al op!

15. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    @debjes, jeetje meid, je hebt het ook vaak te pakken he??? beterschap hoor!! vervelend voor je collega!! hoe laat moesten jullie beginnen dan?
    Heb je jesse thuis of is die lekker bij een van de oma's?? goed uitzieken hoor!!!

@ll heb gisteren schoenen voor Isa gekocht:$:$ de rest van de maand moeten we op water en brood geloof ik. ze zijn wel echt heel leuk:)
    [​IMG]ze heeft smalle voeten en geen vetjes op dr voetjes, dus alles was te wijd. behalve deze hele leuk.. had er wel even buikpijn hoor... maja, goede schoenen zijn belangrijk he??

oja, nog GEEEN bloedverlies:) Nu 8dpo en de testdrang neemt toe... 3 dagen voor NOD, dus het wordt echt een beetje spannend nu.....Ik besefte me gisteren ineens waar we mee bezig waren, ik bedoel: dadelijk ben ik misschien wel weer zwanger... is toch niet te geloven he???

16. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Taliaa: We kunnen de foto van de schoenen niet zien...
    Nog niet getest? Ik teste bij Suze echt al bijna een week positief, wel heel vaag natuurlijk.... oei oei spannend he?! Nog geen bloedverlies, TOPPIE!

17. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Taliaa ooh wat postief allemaal! Je schrijft het ook zo opgewekt!
    Wanneer ga je testen????
    Ik testen met Jesse ook 3 dagen voor de NOD positief wel lichte streepje maar goed! Een streep is een streep!

Ja ik heb het erg vaak te pakken, ben begin Februari ook ziek geweest!
    jesse zou naar oma gaan, maar vertrouw het niet! hij is hangerig,moe en een erge hoest! Dus hou hem lekker thuis! Hij ligt nu even te slapen!

18. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    haihai, nee ging fout met plakken, maar anyway, ze zijn écht mooimooi:)
    mvs, hoeveel DPO testte jij posi en met welke test dan???

@debjes, jeetje. ja, je bent vaak ziek nu ja... hopen dat het voorjaar goed doorbreekt snel, dan gaat t vaak al wat beter...

19. Makkie

Makkie Niet meer actief

hee meiden, ik meld me ook weer even!

Taliaa, je klinkt idd heerlijk positief meid, zou dat een teken zijn??!! ik hoop het zo voor jullie!! De komende dagen worden dus extra spannend voor je, ik blijf duimen en hopen!

Debjes, nog van harte met je vriend! Leuke dag gehad? En beterschap meid, je hebt het idd vaak te pakken zo!

MvJ, tjee wat een spannend/zorgen weer! Maar wat verloor je dan voor een vocht?? Zijn ze daar niet achter? En kan het dan een beginnende zw.vergiftiging zijn? Ooo laat het aub de laatste weken van je zwangerschap gewoon eens goed en lekker gaan!!

Niet alles teruggelezen, sorry!

Hier druk druk druk, ik werk dan maar 4 dagen 4 uurtjes per dag, maar alles komt dan op de middag aan (huishouden, boodschappen ect) dus weinig tijd om lekker achter de pc te duiken, ja savonds, maar dan lig ik alweer vroeg te pitten.... hier gaat alles goed, Seth heeft nog geen last van zijn prik (afkloppen!!) en gaat supergoed, kletst ineens zo veel en goed! En mijn buikkie gaat ook heerlijk, de kleine is echt onwijs aanwezig. LIjkt wel of hij meer ruimte nodig heeft of wil dan hij heeft, hele acrobatenstunten daarbinnen, heerlijk!

We gaan nu even naar de ikea, wat hangkasten kopen, dan kunnen we de toekomstige babykamer gaan leegmaken en vast een begin maken. (en natuurlijk even lekker eten daar, zweedseballetjes, mmmmmm)

Doeg!!

20. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie

Veel plezier met kopen van despulletjes in Ikea! leuk aan de babykamer beginnen :D

En eetse ;)

Deel Deze Pagina