@all, de computer lag bij de huisartsen en bij ons in de apotheek plat tot 1245 uur! We konden helemaal niets! En daarna moesten we keihard werken om alles klaar te krijgen. Vreselijk wat een dag! Ben kapot! Jens deed het goed bij de fotograaf op het kdv, zei zijn juffie! Om 9.00 uur mocht ik hem weer halen en toen is hij met mn moeder mee naar huis gegaan. Ik kom net thuis, tuinmeubels foetsie! Heeft ma een heel nieuw set gekocht. Tafel, 4 stoelen en 2 bankjes van hardman, donker grijs!!! We wisten van niets en omdat wel al zo'n gulle donantie hadden gehad...... maf mens, maar zo lief!
@makkie : zo nu al aan de kk ...hihi grapje ....moet nog steeds beginnen ..... Ja het is gewoon een beginnende zwp vergiftiging ....maar zondag had ik een spoortje eiwit .....dus dat stelt niks voor ! @debjes : beterschap! @talia: ben nu toch wel benieuwd naar de schoenen hoor ! @all : vandaag op controle geweest ... Bloeddruk was wederom erg laag ( voordeel bij een evt zwp vergiftiging) suikers/insuline krijgen ze niet ingesteld .....balen zeg ..... Volgens mijn gyn zou het zondag urine zijn geweest ....nou sorry meiden ...maar dat was het echt niet ....heb echt goed geroken en gekeken en ook de dd gyn zondag zei waterig vocht ..... Op de 1 of andere manier ben ik bang dat ze me onnodig lang gaan laten doorlopen .....ben zo bang ....ik wil echt niet weer met 38 weken een 8 ponder ..... Daarbij nog niet denkend aan de ellende van de knip die ik heb gehad .....!
Pooh, wauwie wat super van je moeder!! Wat een verrassing zeg, echt lief!! MvJ, probeer te ontspannen meid, je weet immers nooit hoe het gaat lopen en al helemaal niet een bevalling!! Je hebt niets aan die stress, laat het maar gebeuren. Maar ik verwacht niet dat ze je lang laten doorlopen, vooral niet met een beginnende zw. vergiftiging! Hoop dat het niet door gaat zetten.... Nou, net terug van de ikea, was echt leuk met ons ventje daar lekker gegeten (hij wilde echt zijn potje niet, de balletjes waren veeeeeel lekkerder! ach ja, dan maar een avondje niet zo goed eten toch...) Geslaagd voor een kledingrek, dus morgen beginnen met de kamer leeg te halen en te beginnen aan de babykamer. De kamer word zwart/wit met grasgroen (dus niet limegroen, maar echt gras/kikkergroen) Gaaf he! We hebben ook meteen een nieuwe tv meubel gekocht, hoor dat Gedo um in elkaar aan het zetten is, dus ga hem even helpen! Fijne avond meiden!
MVj sluit mebij makkie aan! Maak je niet onnodig ongerust! Geen enkele bevalling is het zelfde! Ik snap dat je nare ervaring hebt, maar met deze kan het zo anders zijn! En de kinderkamer ja daar zouik toch wel aan gaan beginnen haha. maar goed ik ben iemand die alles snel op orde wilt hebben toen ik net las dta jij nog een eens begonnen was, kreeg ik al stress hahahaha Makkie ben benieuwd hoor naar de kamer!maak je snel foto's!!!!
Debjes, we moeten alles nog gaan doen hoor, tis nu nog lang niet klaar! Behang moet eraf, muren doen en 1 muur willen we opnieuw met een leuk behangetje behangen. En dan nog aankleden enzo... dusseh, foto's over een paar weken pas!!
PooH: wat lieffff! Deb: ben je al weer een beetje opgeknapt? Taliaa: ik weet het niet precies meer, maar ga echt uit van een week voor mijn nod! Teste met matcare... Makkie: wat leuk weer om met de kinderkamer bezig te zijn en de kleuren klinken erg leuk! Wij eten geregeld bij Ikea. Het is praktisch om de hoek dus als ik een keerte lui ben om te koken gaan we daar lekker heen! MvJ: jeetje dat je nog aan de kinderkamer moet beginnen. Ik snap dat je je lichamelijk niet goed voelt maar heb je de kriebels niet om weer een leuk kamertje te maken voor jullie nieuwe kindje?
Makkie haha ja begreep wel dat je niet nu gelijk foto's had Maar zodra je ze heb wil ik ze graag zien MVS nou kep behoorlijk keelpijn en heel moe! zo ook lekker tv in bed kijken! Vanacht ook 4x voorde hond eruit gemoeten, omdat ze aan de diarree was Morgen met ons konijn naar de dokter. Denk dat zijn tanden geslepen moeten worden (te lang) aangezien hij weinig eet en traan ogen heeft. Maar even naar laten kijken.
Jeetje, dan zo vaak midden in de nacht eruit als je je niet lekker voelt is echt niet leuk!! Lekker joh! In bed tv kijken! Ik vind alleen dat er niets leuks op de tv is! Jij bent ook een dierenvriend of niet? Ik heb ook een hond en een konijn, (3 weken terug had ik nog 2 konijnen). Hopelijk is de keelpijn snel over en ben je morgen wat meer uitgerust na een nachtje lekker slapen!
ik wacht de bavlling idd maar gewoon af ...overleef het vast wel weer hihi ! De kinderkamer ...het probleem is ....we hebben hier geen kamer meer .....maar het weekend brengen mijn ouders een oudhollandse wieg mee .....en die ga ik bekleden met mijn schoonmoeder , witte snoezige bekleding .....niet te snoezig hoor haha maar hoe lang kunnen ze in een wieg ? de makelaar komt vanavond ....eindelijk !
MVJ kunnen de kids niet later op 1 kamer? Een wiegje ja de 1 slaapt er 3 maanden in de ander een half jaar. Ligt er maar aan hoe snel je kind groeit natuurlijK! Dat is net als met een wagenbak. MVS ja wij zijn ook dierenvrienden! Hond, Poes, Konijn en vissen ( klein aquarium) Zou me geen leven zonder dieren kunnen indenken,heel gek maar er is gewoon lekker leven Alhoewel als de hond nu ooit dood gaat ( hoop dat ze nog zeker 7 jaar mee kan ) nemen wij even geen nieuwe hond, wij zijn ook mensen die weer van extreem grote rassen houden haha, alhoewel ik kleine hondjes ook heel leuk vind maar mijn vriend iets minder!! Een pup opvoeden met kleine kids zie ik niet zo zitten, maar goed wie weet denk ik er in die tijd wel weer anders over. Thuis heb ik ook altijd dieren gehad. Hond, Papegaai (die nog steeds leeft al 35 jaar oud) konijnen etc. Ik heb heerlijk geslapen van 22:00 uur tot 06:00uur toen kwam jesse voor wat drinken en toen sliep hij door tot 08:40 uur.
Goedemorgen, Het zijn nogal wat pagina's die ik moet bijlezen en ben op t werkd us doe t ff vluchtig. (is dit eigenlijk wel een woord...) @ MVs en debjes wat grappig rennende kindjes die niets nieuws willen haha. @ sas wat fijn dat alles goed gegeaan is met Thijs! @ mvj haha die stinkerd @ 1e kindje idd toevallig. Iets te toevallig @ linda ik kan me heel goed indenken hoe druk je het hebt met twee van die kleintjes! @ makkie wat wordt seth groot! Wat goed van zijn woordjes! @ talia knuffel voor jou meid @ pooh heftig zeg van je zus. Om zo proberen de boel te verknallen. @ mvj fijn dat je gweest bent en dat alles goed is! @ debjes beterschap meid @ me F. haar tweede tandje is eindelijk helemaal door dus hoop dat ze weer lekker slaapt vannacht. Verder zijn we maandag gaan wegen enz e was afgevallen. ze eet te weinig en is 'te' beweegelijk. Gister een half uur met de dietiste gebeld en hebben tips gekregen met wat we allemaal mogen geven. Nu hopen dat ze wat gaat bijkomen.
Ryanne, Seth was ook altijd zooo bewegelijk en geen grote eter, dus te licht. Nu begint dat wat bij te trekken (is nog steeds niet zwaar hoor, net 9 kilo geweest!) maar hij heeft goede trek, eet goed en best veel. Het is ook logisch dat als ze zo veel bewegen niet of weinig aankomen!! Jammer dat jullie steeds van die zorgen hebben, had het zo graag anders gezien voor jullie. Debjes, idd een heel dierenhuis zo! Knap met daarbij nog een kindje, je werk, je huishouden.... ik vond 2 katten al heftig hahaha. Maar goed, die waren ook echt niet te houden toen Seth geboren werd... daarvoor waren het schatjes. Hoop dat je snel beter bent en de foto's krijgen jullie natuurlijk te zien! MvS, oo de ikea om de hoek? Lekker zeg! Hoewel hier de Mc Donalds om de hoek zit, gaan we eigelijk nooit... van de zomer vast wel weer, ijsje halen enzo. Hoe voel jij je nu? En wat vind je van de planning over het weer starten met hormonen/spuiten? Heb je er zo rust/ een goed gevoel bij? Taliaaaaaa, je moet je wel even elke dag komen melden hoor, hoe het broekloeren is en je kwaaltjes... ik duimmmmm zo hard voor jullie!! Hier een heerlijke nacht gehad en uitgeslapen tot 9.30! Ik werd wakker van Seth's geklets, was het dus al zo laat. We boffen maar met zo'n lekkere slaapkop, ben benieuwd hoe dat straks met zijn broertje gaat. Heb het gevoel nu dat hij noooooit slaapt in mijn buik hahahaha. Was bij Seth ook. Oooo kan bijna niet meer wachten totdat hij er ook bij is, hoewel ik de zwangerschap ook zo heerlijk vind en het gaat al zo snel! Heel dubbel dus!! Ga even met Seth in bad, fijne dag meiden!
Makkie Ja het is wel veel werk huisdieren, ik ben een erge sop miep hhahaha dus ik dweil en stofzuig elke dag soms 2x per dag. En tuurlijk denk ik soms wel is pff waar ben ik aan begonnen, als de hond weer met vieze poten binnen komt stappen! Maar goed ik kan ze ook niet missen hahaha Lekker dat je zo goed heb geslapen! Heb je al een naam voor de kleine?>
Ben ik weer ! De groeiecho was gelukkig helemaal goed ! De kleine is precies gemiddeld .....30 weken en 5 dagen ...oef wat een opluchting ..nu maar hopen dat het gemiddeld blijft ....! Ik ga even rustig aan rommelen in huis ....heb net een hele poos met mijn kleine neefje Stijn zitten kroelen ...ooohh zo lekker !
haha, ik kom me dan maar even melden he Makkie nou gister een spoortje bloed gespot, maar had ik ook makkelijk kunnen missen... Was zo minimaal. Mn hoop is nu wel wat minder... Ik ga zaterdag testen, dan is mn NOD en zit ik 12 DPO.... @debjes, hoe is het nu met je?? @makkie, leuke kleurencombi voor de kamer zeg!!! @mvj: ze kunnen best wel even in de wieg hoor!!! zeker de ouderwetse, die zijn wat groter!!! past er anders op J zn kamer geen bedje meer bij?? succes met de makelaar. jullie gaan je huis te koop zetten??
@talia : ja bij jelmer kan het er wel bij hoor ! maar wil dan wel dat het al doorslaapt anders word jelmer misschien onnodig wakker .... Ja we gaan er nu voor om het huis te koop te zetten ....de een zal wel denken wat laat ....maar ik lag er echt wakker van ... Ik zag het gewoon stomweg niet zitten om tijdens de zwp te verhuizen ..heb wel even genoeg aan mijn eigen zeg maar ..... Ik ga nu even rustig aan de poets .....jelmer is op het kdv ....en ik wil een tukkie doen zo geloof ik hihi !