Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik heb gekeken

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    thnx...
    discussie mag ook hier want ik heb geen meelezers voor zover ik weet...:)ik had een hele reactie op hyves getypt maar die is weg?? hoop niet dat hij bij iemand openbaar staat nu, haha...

nou de streep was na 2min zichtbaar en werd binnen de 15min steeds rozer. daarna droogde hij wat in/minder roze. Hij was gewoon zo zichtbaar, dus geen acrobatische toeren uit hoeven halen....
    Ik heb alleen weinig ervaring met deze testen, alleen gister en eergister was hij maagdelijk wit...
    Heb nu de kv 2v5 en een digi cb gehaald...
    ik kan me niet meer inhouden en doe zo de kv test.
    oja reden van nog een test vandaag was dat ik geen rood meer verloor, alleen een klein beetje bruin.. wel krampen etc etc..

nou de chocolade is in huis, en die gaat hoe dan ook op. alleen de biefstuk heb ik laten liggen in de winkel:)

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    heb getest met de kv2v5. mooi licht, breed, roze streepje:):)
    net even gejubeld, nu weer met beide benen op de grond!! ik geloof het pas als de digi cb t zegt:)
    foto staat op hyves, maar in het echt is hij dus veel duidelijker!!!

4. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    JEUUUUUUUUEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Oh meid ik vind het zo fijn voor je!!!!

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    hihi:) ik ook... bijna.... oh, wachten is killing....
    morgen de digi test proberen... tralalalalalalala:)
    mannetje is btw overtuigd!!!:)

6. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Ja tuurlijk!
    Anders staat er toch geen streepje?!?
    Oh meid, echt heeeeel leuk. Wanneer ben je nu uitgerekend?
    November ofzo?

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    12 december volgens mij... pfft... durf het niet meer na te kijken...

8. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Taliaa: heb gereageert op hyves!

9. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een mac om de hoek! hihi
    Ik voel me redelijk rustig nu, maar dat verschilt van moment op moment! Heb me er bij neergelegd dat ik niet snel zwanger zal zijn. Het heeft even geduurd want ik wilde heel graag 2 kindjes en dan kort op elkaar. Dit gaat er dus niet inzitten..... Ik ga voor mijn vak. 8 april met provera beginnen zodat ik na de vak.ongesteld zal zijn en met het prikken kan gaan beginnen. Spannend maar heber gek genoeg ook zin in! Weer actief aan de slag gaan voor een broertje/zusje voor Suze!
    Jij bent altijd zo heerlijk positief over jouw mannetjes!, vind ik fijn om te lezen en wordt daar helemaal vrolijk van!

Cira: jij dus ook spuiten, spannend he? Krijg je dan ook eerst med. om een mestruatie op te wekken zodat je kan beginnen?

Deb: Die Jesse van jou is echt een lekker ding! En een papagaai van 35 jaar oud, wow! Hoe oud kunnen ze worden?

schaam me dood, de rest ben ik ff vergeten....

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    @mvs, binnen 9 maanden ben jij zwanger meid!!!:):)
    en ik snap je gevoel wel hoor: weer écht een kans dadelijk op een brusje!!!!

@ll, heb de stoute schoenen aangetrokken en een shirtje voor isabella besteld:) zo willen we het vertellen aan de familie:) dus nu besteld in een ruime maat:) toch een slag om de arm houden he??:)

11. Makkie

Makkie Niet meer actief

TALIAAAAAAA!! JAAAAAHOOOOEEEEEE! (kan onze hyves nu niet op,maar lees hier genoeg!!)

MEID WAT GOEDDDDD!! ZIE JE WEL, EENS IS HET GEWOON HARSTIKKE RAAK!! IK BEN ZOOOO BLIJ VOOR JULLIE!

(o wat fijn, steeds meer zwangeren erbij hier, hoop dat de rest ook snel volgt!!!!!!!)

Ga weer aan't werk, doei!!

12. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    ok, nu zijn er de tranen.... het besef... de angst, de opluchting, de vreugde.... ja.....:):)

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    spannend zeg taliaa, ik duim dat ie morgen van het scherm af knalt!

@all, sorry zit niet lekker in mn vel. Druk op mn werk en vandaag ben ik thuis met Jens, heb ik last van misselijkheid en maagpijn
    Nee ben niet zwanger....heb al 6 maanden geen zin in sex. Ik kan het gewoon niet opbrengen. Ik vind het heel erg voor min vriend, maar wat moet ik er nu aan doen?
    Steeds denk ik, gewoon doen, dan ben je over de drempel heen en misschien komt het gevoel dan weer terug. Vreselijk......Ik schaam me zo.

14. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Pooh: Kan dat niet liggen aan de medicijnen die je gebruikt?
    Snap dat je je daar knap vervelend over voelt meid.
    Kun je er over praten met je lief?

15. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Jeetje ben ik even weg! Mis ik gewoon alles!\

Ik zie alleen niks op HYVES?

Maar ik begrijp dus goed dat de test positief was :D:D:D:D:D Echt super! heeft het duimen van gister toch nog geholpen!!!! Echt super super super gaaf :)

MVS bedankt voro je compliment over Jesse ;)
    En jouw beurt komt heel snel voor een 2de wondertje, dat moet gewoon! Blijf positief,ook al is dat soms lastig!!!

Ennuhhh ja 35 jaar de papegaai haha ze kunnen tegen de 80 aan worden.

Zo met hetkonijntje is alles goed gegaan! Ga hem zo halen als mijn vriend thuis is, Jesse ligt even op bed die was van morgen 07:00 uur wakker :S dus die viel om van de slaap!
    vanavond gaat hij bij mijn ouders slapen, eigenlijk pas de 3de keer dat hij ECHT uit logeren gaat, erg he! En heb nu al kriebels! Niet dat ik me ouders nie vertrouw! Maar gewoon het idde! maar goed komt wel goed ;)
    Ik moet morgen vroeg beginnen (08:00 uur) dus is wel lekker dat ik dan niet zo hoef te haasten!

16. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    hihi, ook wel lekker!! een nachtje zonder:)

@pooh, idd, zou het niet van je meds kunnen komen??
    En mis. een keer proberen?? bij mij komt de zin vaak als we bezig zijn... maar natuurlijk NOOIT met tegenzin doen he meis!!! Hoe is je vriend eronder?
    En vervelend dat je last van je maag hebt enzo! anders een keertje je hart luchten bij je ha ofzo? is ook wel eens fijn! (nou niet mijn ha, maar goed, wie weet heb jij wel een leuke!)
    @ll, net enorme krampen gehad... Maar heel verliefd naar de test liggen kijken, dus nu gaat het wel weer.
    is het bij jullie ook zulk slecht weer?? ik moet zo gaan werken:(

liefss, Taliaa

17. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Pooh sorry was je vergeten door nieuws van Taliaa

Ik

18. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Pooh sorry wasje vergeten door het nieuw van Taliaa!

Ik herken je verhaal heel goed!
    Hier net zo! Al maanden geen zin, kan het niet opbrengen, ben me eigen Ik soms kwijt! Doordat ik ontvreden ben over mezelf! Schaam me er ook wel voor! Vooral tegen over mijn vriend

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hier ook ja. Ik voel me goed, maar al mijn aandacht gaat naar Jens. Ik heb het er wel met hem over gehad en hij heeft onmenselijk veel geduld en begrip voor me. Maar soms ben ik bang dat ie weg gaat om dit.
    Voor mn zwangerschap had ik er geen last van hoor, 2x per week gemiddeld deden we het wel.
    Ik denk dat "we het gewoon moeten doen" en hopelijk komt het gevoel dan terug.
    En nee, ik ga hiermee niet naar de huisarts....

20. Makkie

Makkie Niet meer actief

Pooh, wat rot joh dat je je zo voelt en dat de sexdrive ver te vinden is. Is echt niet heel gek hoor, zo na een bevalling! Ik weet zeker dat er veeeeeel meer vrouwen met dit probleem zitten. Ik weet alleen geen tips... ja toch doen, maar dan moet je met tegenzin aan de slag en dat is niets.... En als je je lichamelijk en geestelijk niet toppie voelt (je maag steeds en heel druk hebben met werk/Jens) dan is het niet zo goed dat je (en vooral als vrouw zijnde) geen zin hebt of kunt maken. Blijven praten met je man hierover! (en alleen hem verwennen? Dat hij zijn ontlading kwijt is zeg maar.... of lukt je dat ook niet? sorry als ik te persoonlijk word)

Taliaa, o meid, het is echt waar! Laat die tranen van geluk maar komen, tis eindelijk zo ver!! Het is jullie zoooo gegund! Mooi kleintje, groei maar goed en gezond in mama's buikje en dan 'zien' we jou in december!!!

MvS, oooo dubbelgenieten bij jullie, de Ikea EN de Mac! Hihihi, lekker hoor. Ik snap je dubbele gevoelens over het zwanger worden, dat je het de ene keer beter ziet zitten dan de andere. Had dat met de hele mmm gebeuren bij Seth ook zo, voelde me elke dag, soms elke minuut, weer anders. Positief, negatief, blij, vrolijk, verdrietig, radeloos..... kijk naar Lot en Taliaa, op een dag is het zover! Ik hoop en duim voor jullie meid!

Lot, wel even melden hier he??!!

Deel Deze Pagina