Taliaa, klinkt allemaal toch wel hoopvol hoor! Ik hoop het zo voor jullie, aftellen naar de 1e echo en duimen dat je geen bloed meer ziet! Sas, jee meid, wat erg! Wij wisten hier natuurlijk allemaal van niets! Het blijft een wonder als alles goed blijft gaan... dikke knuffel!
ja, ik heb ook wel weer hoop hoor misschien niet heel reëel, maar ik hoop en droom weer *zwijmel*. Had zelfs bedacht dat als de echo goed is, ik meteen doorrijd naar de prenatal. die hebben dan weer 20% korting. en ik ga ook gewoon weer een banner nemen, puh.
Taliaa, gelijk heb je meid!! Ik bloede trouwens minimaal, een dag nadat de MA bekend was. Het vruchtje kwam ook bij mij niet zelf los, vandaar dat ik kleine beetjes bleef bloeden. Ik heb gelukkig de pretecho een weekje kunnen verzetten, geen lange wachtlijsten gelukkig!!
Ja super he! Heb dr zin in!!!! Ik had met vlagen buikpijn, maar niet zo erg als bij een ongi. MOOIE BANNER MEID!!
hmm, ik moet maar ophouden te zoeken naar vergelijk. Ik wil alleen nog maar wonderverhalen horen!!! ja, mooie banner he?? hihi Wat een lekker weertje he meiden?? jammer dat ik dadelijk moet werken... Bij de echo(als hij goed is tenminste..) maar meteen even overleggen met de gyn over de risico's van mn werk momenteel. Liefss, Taliaa
Goedzo Taliaa: lekker je banner laten staan! Komt helemaal goed meis! Fijn dat je zo positief bent! Sas: jeetje een mk, wat heftig! Bellen ze net, is ons hotel overboekt!! GGGRRRRRRRRRRRRRRRRR moet ik snel kiezen tussen 2 anderen!
Mvs dat meen je niet zeg dat is mooi balen en zijn die andere 2 wel vergelijkbaar!? Sas jeetje dat is wel mooi s*** zeg gelukkig ben je zelf aardig nuchter. Taliaa fijn dat je weer positief kan zijn en over 2 weken duim ik gewoon voor een super goede echo!!! Makkie gelukkig dat je volgende week kan komen voor de echo! Dames we kunnen er hier gezellig over verder kletsen dat ik zwanger ben. Vandaag mijn collega's verteld en sommige waren verrast de collega's die al een poos bezig zijn heb ik even apart verteld vond dat zo moeilijk weet hoe groot de wens is en he verdriet als het niet lukt en bij andere wel. Ik voel me de laatste dagen iets beter nog wel misselijk en weinig eetlust maar ietsjes minder. Heb gister en vandaag wel wat kramperig, stekerig gevoel dus ga er vanuit dat alles aan het rekken is en ons wondertje lekker warm in mijn buik zit. Morgen middag lekker een middagje extra vrij is wel lekker nu want mijn dag duurt wel lang op mijn werk als je niet fit bent. Met Tygo gaat alles goed is een klein boefje en bij opa en oma is alles goed he. Hij is erg graag buiten, vandaag lekker met oma buiten gespeeld. Snot loopt nog uit zijn neus maar met het zonnetje wat we snel alleen maar hebben komt het vast helemaal goed. We hebben besloten zijn soja op te maken en dan weer gewone melk te proberen, volgens mij maakt het geen verschil maar dan zullen we afwachten.
Debjes ja dan heb je wat gemist, ik heb voor een week of 4 terug gezegd dames kijk even op hyves en daar heb ik het neergezet omdat dat hier nog even niet kon ivm bekende. Maar bij deze ik ben ongeveer 8 weken zwanger en we hebben donderdag de echo gehad en een mooi hartje zien en horen kloppen, dus als alles goed blijft gaan krijgt Tygo een broertje of zusje in november!!
Geeft niets Debjes, zonder medicijnen is het gelukt ben hier heel blij mee. Hopen dat dit wondertje lekker warm blijft zitten de komende 7 maanden!
hoi meiden, wat gezellig hier!!! Ik heb een top drukke dag in de apo gehad, jammer dat ik het mooie weer heb gemist! Kom ik thuis, staat Jens in zijn spijkerpakkie met korte mouwtjes, buiten op me te wachten op de arm van oma. Heerlijk thuis komen hoor! Hij had een top dag gehad met oma, wandelen, buiten spelen en fotos gemaakt bij lente bloesem!
Taliaa jeetje zeg wat onzeker allemaal, maar je bent gewoon super zwanger!! Sas jeetje wat $%^zeg. Meiden ik heb nog even weinig tijd. Moet er eentje naar bed bonjouren. Hier afgelopen maandag getest. Hartstikke negatief. Ben alleen nog steeds niet ongi en twijfel nu enorm of ik moet beginnen met de provera. Heb 's avonds namenlijk wel een gevoelige buik en was de laatste dagen met vlagen een klein beetje misselijk. Maar wie weet is dat allemaal hartstikke ingebeeld. Denk dat ik morgen of donderdag er nog een testje aan waag en als die weer nega zijn maar beginnen met de provera. Verder ligt hier alles klaar om te beginnen met de IUI.
@poohbear het is zo'n 3 1/2 week terug gebeurd. Maar je hoeft er niet stil van te zijn hoor. Wij hebben er zelf ook geen drama van gemaakt. Het is allemaal zo snel gegaan dat we niet eens echt veel tijd gehad hebben om ons ergens op te verheugen of blij te zijn. Er gebeurde toen zoveel meer en hadden het mega druk. Vandaar. Volgende keer beter.
sas ik vind het wel goed dat je er zo nuchter in staat. ik moet vanmiddag naar het ziekenhuis voor de uitslag.
Goede morgen dames! Wordt volgens miij wel weer een lekkere dag! Jesse isgister de hele middag naar het strand geweest met zijn oma, neef en nicht! Vandaag moet ik even schoentjes ruilen, mijn broer kwam met schoenen aan zetten voor Jesse, maar ik koop liever maatje groter! zijn teentje komt nu al bijna tegen de rand aan en aangezien het sportschoenen zijn is het wel leuk dat hij straks die in de zomer aan kan