Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ja snap wel dat je daar bang voor bent hoor!
    Heb dat zelf dus ook! Dat ik best bang ben om ooit weer zwanger te raken, want hoop echt niet dat ik het weer moet meemaken dat 24 uur overgeven 9 maanden land, ik gaf wel is 10 a 15 keer per dag over! Want wat je al schreef je heb dan al iemand rond lopen! Met je eerste zwangerschap kan je nog dagen in bed doorbrengen! En ik heb nu 2 collega's die met hun eerste zwangerschap zo ziek waren en nu met de 2de weer! dat ik denk HELP laat me dit alsjeblieft niet overkomen!

2. 1ekindje

1ekindje Bekend lid

4 jun 2006
    506
    0
    0
    makkie wat goed dat je een nieuwe baan hebt. wat ga je nu doen.

ik smelt ook als ik kleine kleertjes zie en baby's

3. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Mvs heel veel succes straks met je FM

@ Debjes en Taliaa
    Niet iedere zwangerschap hoef het zelfde te zijn.
    Met M ben ik nooit ziek zwak of misselijk geweest (nou ja 1x met 13 weken gespuugd, iets verkeerd gegeten)
    En met N moest ik echt erop letten dat ik geregeld wat ging eten anders werd ik misselijk en dan die rug en bekken klachten :x

@ Cira succes met overhuizen, hopelijk staat alles snel op zijn nw plekje en kunnen jullie genieten van jullie nieuwe huis.
    En sterkte met de wachtweken.

@ All
    Vanmorgen N met 39,3 uit bed gehaald :(
    Ze heeft wel netjes gegeten en wat gedronken en nu slaapt ze alweer.
    Bah wat ellendig voel ik me zeg, zou het zo graag van haar overnemen mijn arme schatje
    Morgen is mijn man thuis en dan hoef ik haar gelukkig niet mee te nemen naar de zwemles van M.
    Hoop echt dat ze zich beter voelt voor zaterdag, anders moeten wij helaas afzeggen (en ik heb er zo'n zin in)
    Hele fijne dag allemaal.
    Liefs Thamara

4. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Thamara dat is ook zo, dat elke zwangerschap anders is, het kan ook zo zijn dat je nergens last van hebt! maar vaak als je 9 maanden lang heb overgeven( en echt extreem veel) dit noemen ze ook wel Hyperemesis. Is de kans dat het met een 2de zwangerschap komt iets groter dan met een gewone misselijkheid die paar weken aanhoud. En aangezien je met Pco toch wat hormonen mist, en tijdens je zwangerschap ineens heel veel hormonen krijgt worden is de kans daarop ook groter.

5. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Thamara wat vervelend dat N. zo ziek is zielig he, Tygo heeft de afgelopen 2 dagen ook koorts gehad en het is nog niet weg volgens mij.

Debjes knap je alweer wat op?

Cira succes met overhuizen.

Mvs ben benieuwd hoe het is gegaan?

Makkie zou het denk ik voor ik zou beginnen toch vertellen voor mijn eigen gevoel, als ze willen kunnen ze na je proeftijd je contract ook niet verlengen toch. misschien stellen ze de eerlijkheid wel erg op prijs.

Zo weer lekker weekend, Tygo is nog niet helemaal opgeknapt maar in ieder geval word het met de dag iets beter, hij hoest echt heel erg. Vandaag lekker rustig aan doen, morgen met de dames en kids van de pufclub afgesproken en zaterdag met jullie dus hoop echt dat hij dan fit is.

6. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Lot: Nee voel menog steeds erg beroerd en heel moe :( Lijkt wel nooit over te gaan!

7. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    hebben jullie kinderen dat ook wel is (vooral de oudste hier) dat zeuren omiets wat ze willen, maar niet mag! Wordt er echt kriegel van! Jesse zeurt alleen maar om de glassex spray :S alsof die daar mee speelt! Heel raar!

8. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @zieke kindjes: veel sterkte allemaal! jeetje als ik dat allemaal lees dan denk ik, ojee ik weet helemaal niet wat ik dan allemaal moet doen! gelukkig is m'n moeder verpleegster dus die bel ik tzt wel plat en gelukkig heb ik JULLIE!!!

Vraagje: de kindjes hebben de laatste dagen heel veel de hik in mijn buik, vooral in bed, als ik me omdraai, hup, dan heeft er weer een de hik, zegt dat niks over straks? problemen met drinken ofzo? misschien stomme vraag...

Vandaag 32 weken!!!

9. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Linda 32 weken!! Tygo had de hele zwangerschap veel de hik en ook toen hij geboren was had hij regelmatig de hik, dus dan kan geen kwaad. Tygo had de eerste weken last van maagzuur maar denk niet dat de hik hier een voorbode van was.
    Als je kindjes ziek zijn weet je snel genoeg wat te doen hoor, ik heb mijn moeder ook weleens gebeld en hier natuurlijk!! Neem je goed je rust en vermaak je je?

10. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Linda nee hoor de hik hoort erbij! en weet je als ze straks geboren zijn hebben ze het nog steeds zovaak! Zelf vond ik het vreselijk als Jesse de hik had! Vond het zo zielig, maar het hoort erbij! Vaak hebben ze er zelf geen last van, maar het is alleen zo'n zielig gezicht!

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.081
    2.220
    113
    Brabant
    @thamaraa: :(:( jeetje, nog zo'n koorts en dan 'sochtends... beterschap ermee. En nee een 2e hoeft niet hetzelfde te gaan, ik zit te denken welke kwaal ik graag wil inleveren...;)

@Linda, nee de hik betekent niks. Als je ze dadelijk in het "echt" ziet hikken dan snap je ook dat je dat in je buik zo goed voelde. echt dat hele lijfje gaat mee... heel sip. maar ze hebben er zelf weinig last van!
    Hoe is het verder??

@ll, nog steeds geen ongi:( dag 35 inmiddels. Ik ga vrijdag of zaterdag nog een keertje testen en dan maandag (ja echt waar;)) de gyn bellen. ben er wel een beetje bang voor hoor. rotlijf, blegh...

Liefss, Taliaa

12. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, ik zit in een DIP!! :(
    Wéér geen ei oid.!!
    Wel voor de zekerheid bloed moeten laten prikken (morgen 12 uur de uitslag) om te kijken of we toch niet een ei gemist hebben. Lijkt me niet. Vorige week vrijdag zat e niets en vandaag ook niet....
    Dus de medicijnen zijn al in huis. Dan kan ik morgen met provera beginnen en daarna 200mg clomid.:$
    Ik kan nu al wel janken over wat het met me gaat doen! Ik vond reageerde al heel heftig op 150mg.
    oei oei oei en dan die heerlijke provera.....
    Ik voel me vreselijk huilerig, moe en een waardeloze vrouw!:(

Deb: nog niet beter, je hebt het flink te pakken zeg!

Linda: de hik kan echt helemaal geen kwaad hoor!

Thamara: ach, dat arme meisje van je, dikke knuffel voor haar!

Lot: klinkt heerlijk al weer weekend! Vervelend dat Tygo nog zo moet hoesten.

Taliaa: nou zeg, dag 35 alweer. Om gek van te worden toch zo'n onvoorspelbaar lichaam!!

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.081
    2.220
    113
    Brabant
    oh meissie, wilde je nog smsen vandaag, maar helemaal vergeten, sorry.
    jeetje wat erg zeg:(:( weet ff niets te zeggen, kan je wel op gaan peppen, maar daar heb je weinig aan.
    ik zou alleen met iets anders dan provera vragen! ik reageerde op primulut veel minder heftig (qua emoties)
    Oh meissie, meissie, raas even helemaal uit!! en onthoud: wij gaan samen zwanger zijn hoor!!! die afspraak staat! nu hopen dat een van ons snel zwanger is, dan volgt die ander vanzelf!!!!
    (al moeten we hem zelf breien he;))

hele dikke knuffel!!!
    (van iemand die zich ook niet echt een goede vrouw voelt...en ik ga even een hele dikke koek pakken, hihi)

14. mama van Suze

mama van Suze Bekend lid

9 jul 2009
    541
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt goed die dikke koek! Suze slaapt en als ze wakker is gaan we boodschappen doen en dan koop ik chocolaaaaaaa!! Dat doet de mens pas goed!
    En we hebben een deal!! Ons geduld wordt uiteindelijk beloond!! Daar gaan we gewoon vanuit!! (alleen voelt het nu even niet zo snik...)

15. Makkie

Makkie Niet meer actief

MvS en Taliaa, beide dikke knuffel meiden... nog niet ongi en geen ei te zien... weet soms niet zo goed meer wat te zeggen tegen jullie, alleen dat ik het zo vervelend vind het dat het zo moet lopen en dat ik het jullie enorm gun!! (ps Taliaa, bij zwanger worden is er een topic van iemand die met de CB digitaal niet zwanger teste, maar de volgende dag wel zwanger test, met weer de digitaal.... dusseh.. mss nog een testje wagen??)

Cira, beterschap voor jezelf en Jaimy! Heftige tijden zo bij jullie dus, sterkte!

Linda, niet erg de hik hoor! Seth had dat vanaf week 26 echt heel vaak. Wel sneu vond ik altijd. Hoe voel je je verder??

Thamara, oei klinkt niet lekker zo met N! Moet ze ook overgeven oid? Er heerst een buikgriep, ook voor de kleintjes. Hopelijk ben je er zaterdag bij met een fitte Nomi!

Debjes, knap van jesse al die woordjes hoor! En zeuren om iets wat niet mag? hahaha hier ook hoor! Gelukkig laat hij het er snel weer bij, niet dat hij blijft zeuren. Maar hij kan er ook wat van hoor, kleine peuterpubers!

1eKindje, hoe gaat het nu met M?

Ryanne, ben ook benieuwd hoe het met jullie meisje is?

Lot, beterschap met Tygo (wat blijven die kleintjes toch bezig he?) en ik ga het ook snel vertellen hoor! Merk jij al iets van je naderende NOD??

Hier enorme KOPPIJN!! Grrrr ging er gister mee naar bed, vanacht veel last gehad en nu nog steeds. Echt van die bonkende koppijn, vooral met bukken, en ook weer meer misselijk. Seth heeft vanmorgen een groot deel van zijn fles uitgespuugd... maar verder niet ziek ofzo? Merk niets aan hem in iedergeval... hij moest daarvoor wel hoesten, mss dat het daar van was. Verder alles goed, dinsdag mijn eerste werkdag, heb er zin in! Het weekend lekker vrij met zn drietjes en vrijdagavond komen onze vrienden voor het eerst weer hier met hun kleine babytje! Leuk!!

16. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.081
    2.220
    113
    Brabant
    oeioei, makke babyknuffelen;)
    en vervelend van je hoofdpijn, kan goed van de hormonen zijn!
    en dat je niet weet wat te zeggen is niet waar, lieve woorden en af en toe een trap onder mn kont;) haha en dat doen jullie!!!
    ik ga idd nog een testje kopen, hihi, of 2. ik mag van mn man pas zaterdag testen, maar dan werk ik tot 1200 en daarna hebben we meeting, dus dan kan ik niet echt testen... dus wrs koop ik er 2 en dan kan ik morgen en zaterdag evt testen bij twijfel;)

17. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Taliaa waar ben je bang voor om naar de gyn te gaan? Balen zo die onzekerheid, dan kan je beter ongi worden.
    Vind het zo vervelend voor je dat er geen touw aan vast te knopen is, dat vond ik wel prettig met mijn
    fm dan weet ik tenminste of er iets zit misschien gaat jouw dat ook wel wat meer gerustellen, hoop dat ik in
    jouw ogen geen rare dingen zeg maar zou je graag willen helpen. net zoals Mvs zou ik ook zo graag willen
    helpen en opbeuren!!

Mvs jeetje had het zo gehoopt voor je! Als je zo naar op de clomid reageert wil je dan niet liever gaan spuiten? Ik voelde me echt veel beter bij spuiten dan bij de clomid. Ik wil geen verkeerde dingen zeggen hoor maar probeer mee te denken. Een hele dikke knuffel! en eet die reep chocolade maar lekker op!

Makkie ben je verkouden of iets dat je zo'n hoofdpijn heb en ook met bukken? Ik merk niets maar kan ook haast niet nu al en ik hoop het echt heel erg maar ga ervan dat het niet zo is, stom
    he toch zelfbescherming misschien.

18. Makkie

Makkie Niet meer actief

Lot, wanneer is je NOD ook alweer (had ik laatst ook al gevraagd, sorry, geheugen als een vergiet hiero) Nee, ben verder niet verkouden...

Oooo wordt gek van mijn hoofdpijn!! Ik mag wel een paracetamol nemen, maar dat wil ik liever niet... hoop dat het snel overgaat. Seth ligt al vanaf 14.30 lekker te slapen, dacht dat ik hem net hoorde, maar hij is weer in slaapgevallen. O nee, hoor hem toch! Ga hem lekker uit bed halen en dan even boodschapjes doen!

19. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie ik denk volgende week vrijdag-zaterdag!
    Ik zag net een naam voorbij komen moest weer aan je denken erg he: Mitch

20. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.081
    2.220
    113
    Brabant
    nee lot, je zegt niks raars. ik ben bang om te horen dat clomid 100mg zn werk niet meer doet... ben bang om 150mg te moeten gaan slikken, ik stuiter nu al een eind in de rondte van de bijwerkingen....
    en jouw nod nog maar een ruime week...;) spannend weer he?

@ll, net getest met de kv 7,50 test... (die zat deze maand nog niet in mijn repertoire) maar helaas. Ik kon tijdens de 10 min wel iets vaags ontdekken, maar of het echt blauw was?? en t lijkt me ook dat als je over tijd bent dat je dan wel iets zou moeten zien.. Nu (na 20min) is het een dun blauw lijntje geworden met een wat bredere uitloop, maar goed, nu telt het niet meer...
    Morgen nog een keer met de 2v5 test, dan is mn mannetje er ook bij, kan die er ook wat van zeggen..
    Duim nog maar even door, heb besloten om maandag sowieso de gyn te bellen en tot die tijd nog stiekum hoop te hebben.
    (heb ook zere boops)
    Liefss, Taliaa

Deel Deze Pagina