Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    @makkie, heerlijk he, zo'n moeder?? koester het maar!!!!
    En ja, ik weet dat de hcg nog in je bloed blijft, maar ik ben zo bang dat heel mn bm al leeg is. maar dan kan ik me niet voorstellen dat mn hcg nog blijft stijgen.
    ja, moet morgenavond/nacht/zondagochtend werken.... Dan nog een weekje en gaan we een midweekje weg, wat hopelijk heeeeeeeel bijzonder wordt!!!
    Echo is op mn mannetjes verjaardag:) dus hopelijk een heel mooi cadeautje:)

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

weet niet hoe dat zit precies. Na de curretage was ik helemaal leeg (bah, wat klinkt dat naar he?) maar de testen bleven nog even positief. Zit dat dan nog in je bloed? Ik was dan ook 11 weken zwanger, dan heb je sowieso meer in je lijf denk ik.... nou ja, ik weet het ook niet!! Je kunt niets anders doen meid dan hoop houden en heeeel hard duimen! Doe ik ook voor jullie!! (hoe voelt het van binnen als je heeeeel eerlijk bent? Ik voelde al die tijd al dat het niet lekker zat, onbehaaglijk onderbuikgevoel zeg maar....) Als jij je positief voelt, dan zit het vast juist goed!!

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    nou ja, dat maakt me juist bang. Ik heb helemaal geen goed gevoel gehad, af en toe heb ik hoop en denk ik dat het goed komt... Maar een goed gevoel?? nee. Maar dat komt ook omdat ik van voor mijn test al bloedverlies had.
    Ik wil het ook niet vertellen aan mensen en wil er niet mee bezig zijn...
    Verder voel ik me niet echt zwanger, heb weinig klachten en eigenlijk geen typische zw.klachten...
    Maar hcg zit er dus wel... *zucht* wat een ellende.. zou zo graag willen weten of er nog wat in mn buik zit...

maja, nog anderhalve week idd

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

ooow wat killing he? Kun je niet bij je vlos in de buurt binnenwippen voor een echo? Dan weet je nog niet heel veel, omdat het hartje dan nog niet klopt waarschijnlijk, maar dan weet je wel of er een vruchtje zit.....

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    nope, mn vlos heeft geen echoapparaat.... Moet daarvoor in ziekenhuis / diagnostisch centrum zijn...
    had al bedacht van t weekend de HAP te bellen, dat ik zwanger ben, bloedverlies en enorme buikpijn aan 1 kant... Dan lieg ik maar 1 feit, maar dan zal ik wel mogen komen..
    maar t is niet echt mn ding om het zo te doen...

Dus zal toch moeten afwachten....:( kan ik inmiddels wel mn nieuwe pumps inlopen.... AUWWWWWWWWWWWWWW;)

6. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Taliaa dikke knuf wat vreselijk zeg die onzekerheid, maar ik heb er ergens ook wel een heel goed gevoel over hoor!!!

MVJ: met 100 onderdruk werd ik opgenomen!!!

Toevallig vanochtend naar de huisarts geweest omdat ik de bloeddruk medicijnen aan het afbouwen ben, gaat de goede kant op, waarschijnlijk nog maar twee weken medicijnen.

Cira: dikke knuffel van mij, jeetje zeg, dat het weer zo lang moet duren he, ik zie IUI ook heel positief, bij een vriendin van mij wordt dat nu waarschijnlijk ook de volgende stap.

Makkie hoe gata het met jou?

Hier alles goed, we voeden weer heerlijk op schema (7 voedingen) en... gister is het consultatieburo weer langs geweest en ze wegen 3020 en 3790

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    jeetje Linda, ze groeien écht heel hard!!! fijn hoor!!!!!
    Fijn dat je bloeddruk de goede kant opgaat.
    Hoe voel je je verder?? ben je een beetje aan het herstellen al??
    (hebben we eigenlijk al je bevallingsverhaal gelezen???:):))
    knuffie voor je beebs!!! :)
    En thnx voor je lieve woorden!!

8. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Linda wat groeien de kleintjes goed zeg, ben ook wel benieuwd naar je bevallingsverhaal dus als je over een poosje zin heb zijn wij nieuwsgierig.

Makkie met hoeveel weken was jullie vruchtje gestopt met groeien? Was met 11 weken de eerste echo? Sorry weet het niet meer.

Mvj hoe is het met je?

Vanmiddag op pad geweest voor stoelen en mooie gevonden. Daarna naar de vk en alles was goed alleen al een beetje een laag ijzer had ik bij Tygo ook dus aan de floradix. Ik heb gelukkig niet meer overgegeven nog even een moment van wegzuchten gehad maar dat viel mee en verder wat misselijk... 3 mei hebben we weer een echo blijf het spannend vinden tot die echo en daarna ook wel weet ik van de vorige keer.

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @lot23, lastig die misselijkheid he> had je bj Tygo dat ook?

@taliaa, het blijft spannend bij jou hoor. Al heb je dan geen bloedverlies meer.

@mvj, ik ben het met sas eens. Die onderdruk is ECHT NIET GOED! en de rest van je klachten ook niet!

@makkie, gefeliciteerd met de trouwdag van je ouders!! :)
    Heb je nog nieuwe buikfoto's?

@linda, ze groeien goed die twee!!! Heb je nog wensjes als kraamkadotjes??? ;)

@all, ben bekaf van een erg drukke dag in de apotheek..ppppff
    Morgen 2 verjaardagen, weet niet hoe ik het moet doen.
    Vriendin dr zoontje wordt 4 en viert het van 1300 tot 1700 uur. Maar dan slaapt Jens net. En om 1500 uur moeten we bij het pannenkoekenhuis zijn voor de verjaardag van mn nicht. Dat is 10 minuten lopen van ons vandaan, maar ze verzamelen hier....
    Jens is mega mega vrolijk en lief! Ondanks dat er weer een hoektand aan komt. Heerlijk hoor!

10. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    MVJ hoe is het?

Makkie heerlijk hoor weer zwanger zijn, hoe je het beschrijft is gewoon mooi ;) Gefeli met je ouders!

Lot fijn dat alles goed was bij de VK, waarom ga jij eigenlijk zoveel naar de VK achter elkaar of is het een normaal procedure?

Taliaa ja het blijft spannend he!

Linda wat groeiend ze goed! En net wat lot schreef ben benieuwd naar je bevallingsverhaal!

Zo meiden 1,9 kilo eraf super blij natuurlijk!!!!!!!!

Jesse zit nu even in bad en papa onder de douch! Hij gaat zo lekker zijn bedje in en dan kruip ik achter de tv ;)
    Morgenavond verjaardag van mijn ouders!
    En wil morgen even rompers kopen bij de Hema die stretch rompers zijnin de aanbieding!

Makkie bdankt voor je compliment op me hyves, dat Jesse er altijd leuk uit ziet ;)
    Ach het is allemaal niet duur hoor, maar ik ben wel iemand die echt zoekt!
    Koop vaak bij de H&M en broeken vaak bij de hema.

11. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    ben ik weer ......

@sas en all : weet je wat het is ......ik was gisteren ook zo boos dat ze geen verklaring konden geven voor het feit dat ik niks wist .....de hoge onderdruk gooiden hun op hyperventilatie .....

Vanmorgen ben ik naar de ha geweest, en die gaf aan dat het idd door hyperventilatie en stress kan komen, ze had al een verslag gehad waar in stond dat ik erg emotioneel was ....
    tja ....wie zou er niet emotioneel zijn als je in een wachtkamer op de seh wakker word ?
    wakker worden in de trant van ik zit in een rolstoel en wat doe ik hier ?

Vandaag waren alle controles goed, ik ben naar de manueel geweest, mijn linker bekken ....stond ontzettend scheef ...wat dus verkeerde druk op rechts geeft .....toen het eenmaal allemaal weer op zijn plek stond ....nam de dikte van mijn kuit ook af.....heerlijk dus !

Nu is het heerlijk weekend ....lekker mijn rust pakken !

@linda : wat groeien ze hard , maar wel veel verschil zeg !
    Fijn dat het nu met je bloeddruk beter gaat !

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    en toch maak ik me zorgen over je hoor .noem het maar een onderbuik gevoel.... :(

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    ja, t zit me ook niet lekker mvj:( maar goed, goed dat je naar de ha bent geweest! hoe was je bd daar??

@pooh, een drukke dag dus! veel plezier alvast!!!

@lot, fijn dat alles goed was bij de vlos! succes met de floradix! ze hebben het btw ook in tabletvorm!:)
    En fijn dat je geslaagd bent! vordert de verbouwing al goed??
    En leuk, ook een t shirt! watvoor tekst had je gedaan?

@debjes, ik vind ook dat je ventje er altijd knap bij loopt!!!!

@ll, ben MOEEEEE. en morgen weer werken:(... maar goed, mn enige weekend in deze maand:)

Liefss, Taliaa

14. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Mvj ik sluit me bij de rest aan het voelt niet god hoor dat ze je zo laten rommellen. Kijk aub echt uit hoor.

Taliaa wat fijn dat je geen bloed verlies meer heb! Zit vast en zeker helemaal goed!

Linda wat groeien ze super zeg! Ja positief blijven is het halve werk zeggen ze en IUI moet het gewoon worden voor ons.

Makkie als ik dat zo lees van de buik heen en weer waan ik me weer helemaal in mijn zwangerschap van Jaimy. heerlijk die verhalen die je schrijft kan er echt van genieten.

Lot hoe was het bij de VK?

Debjes WOW wat goed 1,9 kilo:$.

Pooh succes voor morgen! zal moeilijk worden om op allebei de verjaardagen te zijn.

Hier vandaag ongi geworden JIPPIE:). Was zo blij vanmiddag. Gelijk gebeld met de gyn. Zondag beginnen met spuiten (vind het wel eng) en volgende week vrijdag eerste FM.

15. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Sorry 1,4 kilo (ik weet niet hoe die 9 er komt haah, misschien wilde ik graa 1,9 hahahaha)

16. Makkie

Makkie Niet meer actief

Cira, wat 'fijn' dat je nu ongi bent!! Succes met spuiten, valt echt mee hoor!! En dit gaat jullie vast veel goeds brengen (een brusje voor Jaimy!!)

Linda, wat fijn te lezen dat het goed gaat en wat groeien ze flink, fijn hoor! En 7 voedingen... dat zijn er dus 14 op een dag! Pfff petje af hoor, je zult echt wel bere druk zijn! En hoe gaat het snachts, laten ze jullie een beetje aan nachtrust toekomen?!

Debjes, goed man, 1,4 kilo, gaat de goede kant op! Ik koop ook de meeste kleding voor Seth bij de Hema. De nieuwe collectie is echt super!

MvJ, blijft het toch vaag vinden hoor.. ben dr ook niet helemaal gerust op, maar je zult zelf wel op tijd aan de bel trekken toch? Doen hoor!! Rust maar goed uit de komende dagen....

Taliaa, nee met een smoes/liegen een echo krijgen zou ook niet mijn ding zijn.... hopelijk is het snel 1,5 week later!! En hoe gaat het met de voetjes? Geen enorme pijn door je pumps??

Lot, ons vlindertje is met 9 weken gestopt met groeien, we kwamen er met 11 weken achter (ik verloor de avond ervoor een heeeeeeel klein stukje bruin weefsel en voelde me echt niet lekker worden, rare buik en steenkoud, bibberen en kreeg het niet warm. Denk dat het kleintje al een tijdje niet meer goed groeiden,maar dat die avond dus met 11 weken het hartje gestopt is met kloppen.....brrrrr krijg het er weer koud van als ik er aan terug denk.... We hadden met 6 en 8 weken goede echo's gehad. Fijn dat je niet meer hebt overgegeven!!

Pooh, lekker dat Jens zo'n vrolijk ventje is he! Dat maakt het allemaal ook voor jezelf zoveel makkelijker en fijner! Ik zal snel weer een buikfoto in mijn album plaatsen.

Ik vind Jaap van de Xfactor (ondanks zijn bochel hihi) echt beregoed zeg!! Die mag van mij wel winnen, net als Maaike. En jullie?

Ga zo lekker ATWT kijken en knuffelen met mijn buikje, ventje is weer zooooo actief, krijg nu ook trappen van alle kanten hahahaha. Slaap lekker meiden!

17. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie Ik vind Jaap ook wel leuk! Maar voor Dony heb ik een zwak hahahahaha
    En ja ik koop vaak spijkerbroeken bij de Hema, niet duur en sommige zijn echt stoer! En ja shirts en blousjes het meest bij H&M en soms V&D. Ook bestel ik wel is wat bij Lief! En sinds kort geeft mijn buurvrouw haar schoonzus kledingparty's van Tom-Du en heb ik daar pas 2 setjes besteld,is wel wat duurder maar onwijs gaaf! Net even iets anders! Heb ook al binnen wat Jesse aantrekt op de bruiloft 28 mei :D

taliaa ja zag dat je pumps had hahaha pijn je voeten?

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @debjes, ik koop ook veel bij de hema, en de broeken zijn vaak erg leuk daar!

@cira, "fijn" dat je ongesteld bent. Op naar een zwangerschap!! toi toi toi! Hoe is het met Jaimy nu? En het nieuwe huis?

@milla, heb je al weer kijkers gehad? Ik vond het zo lullig dat je geen kijkers had met het open huis. pfff, maak je alles in orde, komt er niemand!

@all, straks dus 2 verjaardagen...vraag me niet hoe. Maar 1 wordt er in het pannenkoekenhuis gevierd.... Yummie!

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    @cira,
    "fijn"!!! nu op naar een brusje!!!!!

@all, ja heb rete zere voeten!!! hahahaha. maar goed, we zetten door. gister 2 uur aangehad, vanmiddag weer oefenen. Ik heb gewoon altijd sneakers/platte laarzen of slippertjes aan. maar aldus vriendin kon dat echt niet meer genoeg zijn, dus op jacht naar pumps:) met hak.... oeioeioei. ben nu wel groter dan manlief, maar dat mag best een keer.

geen bloedverlies meer en nog 10 nachtjes slapen. had ik gezegd dat de test gisteren weer donkerder was?? ik ga nu een paar dagen niet testen. zegt nu toch niet zo veel....

ahhh, gisteravond was snoezig: isa in dr pyjamaatje met een bakje chips op de bank, tv kijken:) was zooooooooo CUTE:) hihi

liefss, Taliaa

20. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Pooh volgens mij was ik bij Tygo niet zo beroerd, alleen had ik toen ook geen eetlust maar kon nog wel iets
    bedenken waar ik zin in had en nu niet. FIjne dag vandaag en succes met plannen!

Debjes ik ben voor 2 weken terug bij de gyn geweest en vanaf toen mocht ik naar de vk en daar had ik de
    intake gister, vandaar! Super dat het lijnen goed gaat Debs!

Mvj gelukkig dat de manueel je kon helpen maar hou het goed in de gaten he.

Taliaa de verbouwing vordert zeker maar nooit snel genoeg naar je zin he, de aanbouw staat nog even
    en de aannemer is klaar en dan moeten we zelf aan de slag of we mijn man eigelijk. Bij Tygo stond er
    voorop zijn shirt Stoer en achterop ik word grote broer. Ik ga de floradix ook maar halen in tabletvorm
    denk dat dat beter is. Succes met werken, lange dag en dan lekker bijslapen.
    Taliaa wat kan je dan wegsmelten he als je je kleine meisje zo ziet zitten.

Cira heerlijk dat je lijf het toch een beetje zelf doet, kan je gewoon beginnen zonder aan de
    provera te moeten. Ik vond de eerste keer spuiten ook doodeng maar vond het uiteindelijk echt meevallen
    heel veel succes morgen met de eerste spuit.

Makkie ik krijg er kippevel van en word dan toch weer onzeker.
    xfactor vind dat er een hoop goede tussen zitten deze keer!! Ik denk dat Dony heel ver komt omdat
    mensen hem leuk vinden en een zwak voor hem hebben zoals Debjes zegt.

Deel Deze Pagina