Goede morgen meiden! Mooi weer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! vanmorgen was het dichte mist, maar nu schijnt de zon stralend en een hele mooie blauwe lucht! Wordt je toch vrolijk van Wij hebben vandaag ook 2 verjaardagen gelukkig worden die in 1 huis gevierd hahaha. Dus Jesse ligt nu in bed hopelijk slaapt hij 2,5 uur dan kan hij er vanavond beetje tegen aan! Nou ja zijn nicht en neef zijn er, dus vervelen doet hij niet Ik ga zo even naar de prenatal heb een nieuwe stoelverkleiner nodig, die andere begont beetje op te raken. En aangezien jesse nog te klein en te slank is om zo in die stoel te zitten (hij glijd er onderuit) moet ik er weer 1 hebben. Pooh veel plezier op de verjaardagen! kan je Jens anders niet daar laten slapen? in de wagen ofzo? of campingbed? Makkie gefeliciteerd met je man! Taliaa geen bloed is altijd goed Ik denk wel dat het goed zit daar binnen hoor! Nog 10 dagen!
idd, nog 10 dagen hier helaas geen zon strak grijze lucht*snif* nouja, blijf ik lekker binnen... op mn pumps... jullie zullen wel denken: die is blij met haar pumps. maar ik heb maat 43/44 en tja, dan is schoenen kopen echt een ramp. Maar gister dus goed geslaagd JOEHOE!!!!!
Taliaa, moet wel lachen om je pumpsavonturen hahaha. Hou je ons verder op de hoogte hoe het verder gaat met je pumps en voeten hahahaha Geen bloed meer gehad, dat gaat echt goedkomen meid!! En wat schattig, Isa met wat chipsjes op de bank! Dan lijken ze al meteen zo groot he! En ze is ook groot, ze wordt grote ZUS!!! Debjes, veel plezier vandaag bij de verjaardagen! Pooh, jij ook en ook lekker smullen bij het pannekoekenhuis! (is dat HET pannekoekenhuis?!) MvJ, hoe is het met jou? Even melden hier vandaag hoor meid! MvS, tis een beetje stilletjes bij jou! Hoop dat alles goed gaat? Lot, ja onzeker blijven blijf je altijd... ik nu zelfs nog. Ik voel de kleine vollop, de 20 weken echo was top... maar toch van die vlagen van: is hij straks echt wel gezond? Hoe zou de bevalling gaan en gebeurd er niets met hem? Pfffff hoort er echt bij! Net met Sethje lekker in de tuin gespeeld, die jongen wil echt alleen maar naar buiten, lekker ravotten en klauwteren. De buurvrouw heeft een nieuwe hond, een golden retriever van 1,5 jaar. Echt een schatje! Seth was helemaal gek van hem, de hond hem steeds over zijn handjes likken en hij lach helemaal in een deuk steeds! Lekkerding! Hij ligt nu in bed, maar heeft nog vollop praatjes, ben benieuwd of ie wel wil slapen dan.
oja, mogen kleintjes al filet american eten? Vroeg ik me ineens af.... En nog wat anders!! (sorry voor het egobericht..) maar we geven Seth al ruim 1,5 week alles te eten waar ook gewoon koemelk in zit! Koekjes, krentebollen, chocolade, hapjes/chipjes. En hij heeft er geen last van, geen reactie NIETS!! Super he, ben zo blij voor hem! Zelfs slagroomtaart gaat goed (vond ie lekker joh, er gaat een wereld voor hem open zo!) Nu hou ik echt op....
tja, ik kan maar beter met mn pumps bezig zijn dan 1000x naar de wc lopen. en ik loop nu liever niet (zere pootjes, hihi) dus dat zit goed lieve woorden van je Makkie!!! tja grote zus??? ben wel rete onzeker. Durf er niet vanuit te gaan dat er nog iets in mn buikje zit... *zucht* afwachten dus... ahhh, wat schetig als ze zo met dieren spelen! wij waren van de week naar de kinderboerderij geweest, stoer van me he?
@makkie, ja, HET pannenkoekenhuis!!! @all, hier een verstrooide pooh. Sta ik om 1300 uur op de stoep bij de jarige, vieren ze het morgen!!! whahahahah, ik werd gek! Ze moest er wel erg om lachen. Ik zei dat ik snel naar huis moest ivm onze visite..schaam schaam
@pooh : hih! stiekum moet ik wel een beetje lachen .... @talia : aiuuuwie pumps ...als ik er aan denk krijg ik al blaartjes geloof ik ! @makkie : heerlijk toch ! daar mag je ook trots op zijn ! @debjes : veel plezier op de verjaardag ! @meisje : zwaai zwaai ! @all ben er weer effe ...het kraken van gisteren heeft wonderen gedaan .....heb veel minder pijn ... ben nog een beetje duizelig ,...maar dat is te doen ...als ik wat zouts eet gaat het wel weer .... Zit alleen niet zo lekker in mijn vel ...maar dat komt een beetje door alles bijelkaar .....word er chagarijnig van ....en dan ga ik schreeuwen ...en janken .....nou je het lucht op iig dus dat is goed .... mannen zijn weg ...dus ik ga tukken ! ik had trouwens een bon gehad vorig jaar voor de sauna ....manlief had gezegd " anders ga je woensdag als jelmer op het kdv zit" had er wel zin in ...maar lijkt me niet slim ....dadelijk raak ik daar mijn verstand kwijt .....dus manlief gaat vanavond alleen naar de sauna .....geeft me wel een beetje een vreemd gevoel ...gun het hem ..maar ehmm ja toch raar ...dan loopt hij daar bloot tussen allemaal mooie blote vrouwen .....en thuis zit er een zwangere rolmops op de bank ...mmhh nou ja komt goed !
HUH ? ik dacht dat ik 31 weken zwanger was ....het zijn er al 32 ....dat gaat goed ! Oke nu ga ik echt over alles zeuren geloof ik .....
MVj 32 weken zwanger! Dat gaat wel opschieten he! Makkie heerlijk zeg dat Seth alles mag eten is toch ideaal! En voor hem ook fijn! ook al een echte buitenspeler die Seth! Jesse ook hoor! Als hij bij mijn moeder is of andere ''moeder'' dan speelt hij liefst de hele dag in de tuin! taliaa hahaha je PUMPS snap dat he blij bent hoor! Mijn nicht heeft ook maat 43 en weet dat ze vroeger wel kon huilen, dat ze nooit leuke schoenen kon kopen!
Pooh, whahahaha sorry moest echt even lachen... snap dat je je op dat moment erg knullig voelt, ook echt een actie voor mij hihihi. Nou ja, dan heb je het toch wat rustiger vandaag.... MvJ, ja joh het schiet op! En je mannetje vind jou echt de ALLERMOOISTE hoor! Zeker nu je zijn kindje weer draagt! Debjes, ja lekker he dat ravotten buiten! Echt zodra de zon schijnt/ het is droog, dan wil meneertje naar buiten! Wat doe jij meestal met Jesse buiten? Seth vind het al prima om heen en weer te lopen en te klimmen, van alles op te pakken en weg te gooien.. hij is er maar druk mee en vermaakt zich perfect! Verheug me nu al op alle dagen lekker weer straks! Nou seth is gaan slapen hoor, na 100x (nou ja, beetje overdreven dan...) zijn speentje weggegooid te hebben. Schik dat ie dan heeft, hahaha boef. Vandaag is mijn vriend jarig, maar we vieren het volgende week, hij is de hele dag werken... saai hoor!
@makkie, ik weet het niet zeker, maar ik zou nog geen filet geven (of biefstuk ofzo) en wat SUPERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR dat hij geen last lijkt te hebben!!! mocht je gaan provoceren? of op je eigen gevoel??Oh zie staan dat je de 16e de test hebt, nou het antwoord weet je al he echt supersuper! merkwaardig he? hoe die lichaampjes van die kleintjes werken?? slagroomtaart, JAMMIEIEIEIEIE (ik werd trouwens weer helemaal stil van hoe het bij jou is gegaan..... wat verdrietig he....ik snap dat de bibbers er bij deze zwangerschap goed inzitten/zaten.) @mvj, nee joh, niet zo gek denken!!!! jouw mannetje is helemaal blij als hij vanavond weer thuis is!! bij zn lekkere wijffie!!! rolmops??? nee, zwangere vrouw!!!!! En ik vind het wel wijs dat je niet gaat, sowieso is zwanger naar de sauna niet aan te raden. maar ik jouw geval helemaal niet, denk ik. En al 32 weken!!!!! nog 4 weken denk ik @ll... durf het bijna niet te zeggen, maar ik ben MISSELIJK!!! /me hangt de vlag uit!!!!t is nog wel met vlagen, maar het is er... Zou het dan toch.....???? hoop hoop.... nog 10 nachtjes... dat is echt heeeeel lang
joepieeeee Taliaa is misselijk!! hahahaha daar zijn we blij mee natuurlijk!! Vast een heeeel goed teken meid! En nee, nog even geen filet? Mijn kleine neefje van net een jaar eet het ook (niet veel natuurlijk) en Seth vond het laatst ook zoooo lekker. Nou ja, anders nog even checken op het bureau straks. En ja, volgende week de provocatietest, maar denk dat het wel duidelijk is! Echt super ja! En destijds met ons vlindertje was idd erg heftig.... nog steeds word ik er verdrietig van.... maar onskindje was niet gezond, dus heeft de natuur geholpen, klinkt hard maar tis wel zo! En zonder ons vlindertje was dit mannetje in mijn buik er niet geweest! Dus ben ons vlindertje ook zoooo dankbaar! Heel dubbel allemaal, jullie snappen me wel he? Ga nu even boodschappen doen, we vieren mijn vriends verjaardag niet vanaaf, maar onze beste vrienden komen toch even een bakkie doen. Seth is nu net wakker, ligt al vanaf 13.15 op bed, slaapkoppie hihihi! Doeg meiden!
jjjaaahhhh talia is misselijk !!!! Ehhmm 4 weken ?? Nou ik ging net naar de wc ..........en zag dat ik een beetje oud bloed ben verloren ...echt ienimini ..... Op mijn belkaartje staat dat ik daar niet voor hoef te bellen ..... daar staat bij meer bloedverlies dan bij een normale menstruatie na gemeenschap of inwendig onderzoek En bij spontaan bloedverlies ...... ik wacht het effe af....
Makkie wat heerlijk dat Sethje geen reacties heeft op alles wat hij krijgt, er gaat een wereld voor hem open, heerlijk! Taliaa je hebt een goede bezigheid, pumps inlopen beetje afleiding! Pooh dus achteraf was het geen probleem met 2 verjaardagen op 1 dag het was er gewoon 1 hahaha. Slapen de kindjes die 1x slapen dan een uurtje of 2 a 3? Als tygo 1x naar bed gaat is hij met een uurtje vaak al wakker dat is een beetje erg kort dus gaat nog steeds 2x. Even naar het dorp gewandeld straks was lekker weer, dus even een ijsje gegeten eindelijk iets waar ik zin in had, toen even thuis wezen kijken het word wel groot zeg maar een troep tot aan zolder toe.
Hoi meiden, Hier vandaag voor het eerst op visite geweest (mijn zusje vierde haar verjaardag), ik had me al voorbereid op huilen en niet slapen maar daarentegen lijken ze helemaal bek af van het auto rijden haha want ze hebben heerlijk op het grote bed geslapen, in de maxi cosi's en nu weer thuis na de voeding, hihi dus helemaal top, we hebben ons wel redelijk aan het ritme gehouden, we zijn dus niet heel lang gebleven maar denk dat het voor nu wel het beste was. Dit zijn onze tijden: 06.30 10.00 13.00 16.30 20.00 23.30 nacht (ongeveer 03.00, hier maken we ze niet wakker) Ze slapen snachts tussen de voedingen goed verder, vaak zijn ze (normaal rond dit tijdstip) regelmatig wakker en in de ochtend, na 20 uur willen ze ook niet altijd slapen, dan rennen we wat heen en weer om speentjes terug te stoppen, als ze dan slapen, meestal rond half tien, liggen wij ook op een oor haha. Nou fijn weekend allemaal nog!!! Oja en bevallingsverhaal komt snel, wil het ook voor me zelf graag opschrijven dus blijf me herinneren!!!
We hebben net even zelf heel goed gegluurd ....buitekantje van het onderkantje zeg maar ....prikt ook een beetje ..... bloed is nu weer weg .....was ook oud bloed .... komt goed we houden het in de gaten