He gedsie, zie op de Hyves van Milla een naar bericht, ik zal het hier ook even posten: Gaat niet lekker.. ik ben vanochtend met een baarmoederlijke bloeding met spoed door de ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Ik was in paar uur tijd meer dan 2 liter bloed verloren en even van de wereld af geweest. Gelukkig is de oorzaak niet ernstig en doen infuus en medicijnen wonderen. Komt wel weer goed! @ ***ziekenhuis (ik noem de naam hier maar even niet) en thuis Hou je taai meid!
ik las het ook ja jeetje, heftig zeg!! @thamaraa: dat stelt me weer gerust!! @ll, jeetje, kan echt alleen nog maar vestje aan, truitjes is geen gezicht... brrrrrr.... heb ook echt super last van mn darmen, bolle, harde opgezette buik
2all, heb een super saaie cursus tot 1400 uur gehad. daarna gewerkt tot 1730 uur. JEns opgehaald, die had een super dag gehad op de creche. Hij is er zo vrolijk! Hij hefet het kruipen helemaal ontdekt...gaat al sneller dan 2 dagen geleden!! @taliaa, ik hoop dat het niets is dat bloed verlies...met andere woorden, het IS niets, alles is goed, positief denken!!! @makkie, zwijmle maar lekker door hoor. @all, sorry dat ik het zeg, maar ik word echt maf van het woord brusje. Het hele forum staat er mee vol (niet alleen bij ons topic hoor). Maar ik vind het zo'n naar woord. Kan er niets aan doen! Soms heb je dat wel eens met woorden....ik heb het ook met mensen, dafne deckers en willeke alberti...kippevel!!!!
@pooh : leuk he zo'n nieuwe ontwikkeling van je mannetje ..... balen van je saaie cursus..... @milla : jeetje wat heftig ....pppfff knuff @debjes : wat goed !!!! @talia : ooh jee ....laagjes ? zodat je het nog een beetje kan verstoppen ? ik had het ook hoor ...ik had eerder een buik dan dat ik wist dat ik zwanger was ! @all : hier vanmiddag een hoop geruimd .....eerste babywasjes gedaan .....moet nog wel nodig spullen kopen ......
Volgens mij komen er kiezen aan. Hij zit met twee vingers in zijn mond en heeft enorm rode billen. Het schimmelplekje is zelf een beetje rauw nu. Heb er maar een dikke laag sudocreme op gedaan. Hopelijk geneest het anders mag papa vrijdag weer naar de huisarts met hem!! @milla, ik weet niet wat er gebeurd is en hoe het kan, maar ik schrik er van!!!! Laat je ons snel weten hoe het gaat en wat er nu was? Ik neem niet aan dat je zomaar zo veel bloed verliest.... oh en wij komen hoor volgende week bij linda!!
Even snel bij proberen te lezen: Jeetje Milla wat schrikken zeg, hoop dat je snel kan laten weten hoe het gaat! Taliaa wat een mooie dikke posi test dat moet toch iets goeds betekenen, nog 6 nachtjes en dan ben je uit de spanning hoe het is van binnen. sorry niet alles onthouden....
hoe is het nu met jou, Lot? voel je je nog zo beroerd? je moet echt weer een pregnantbanner nemen, kunnen we spieken hoever je bent!!! @ll, net wezen sporten en mn vriendinnetje heeft me weer helemaal moed ingepraat. ze heeft even zitten googlen en zei: als jij geen krampen hebt gehad en niet meer dan 2 maandverbandjes vol per dag bent verloren (nee, nog geen inlegkruisje...) zit het GOED!!! Dus... Liefss, Taliaa
Whahahaah Pooh ik moet zo hard lachen! Ik heb dat dus ook BRUSJE ik moet dan altijd denken aan een reageerbuis(schrijf ik het zo goed) baby whahaha ik weet echt neit waarom, maar vind het zo'n raar woord! Net zoals Beebie?????? Waarom niet gewoon Baby hahahahaha oke weer even genoeg geklaagt Voor de gene die het wordt brusje leuk vinden, vooral blijven zeggen hoor niet je laten afschrikken door onze mening Lot ja een banner lijkt me ook leuk voorjouw Pooh ahh ja tanden vreselijk he! Jesse had gelukkig nooit rode billen, we een liter kwijl (een sint bernard was er niks bij) en vaak wat verhoging. Taliaa ja je moet gewoon positief blijven denken, je zwangerschapstest duid wel degelijk aan dat je harstikke zwanger bent! Nog paar nachtjes!! dan ga jij je kleine wondertje zien Zwemmen!
@debjes, ja sommige woorden geven me kippevel, Brusje...brrrrrrrr maar oke, smaken verschillen ,dus blijven jullie het maar lekker schrijven, ik doe mijn ogenwel effe dicht als ik het lees!!! hahahahahaha
laatste hier, eerste hier.... goede morgen allemaal! Het wordt een mooie dag, met een zonnetje!!! Ik heb niet veel plannen vandaag. Ja een traphekje kopen en lekker wandelen met Jens!
goedemorgen ! Wij gaan zo effe naar opa en oma ...even kijken voor de stof van de wieg ......en verder zien we het wel vandaag ! fijne dag allemaal !
Goedemorgen dames! het ziet er heerlijk uit buiten! Jesse was pas 09:15 wakker Wel vanacht paar keer naar me geroepen voor een knuffel. Ik moet zo werken maar goed lekker naar buiten En vanavond ga ik naar mijn zus kaartjes vouwen (uitnodiging voor de bruiloft 28 mei)
Wat een heerlijk zonnetje, doet een mens goed(voor zover dat gaat) Taliaa hoe is het vandaag met het bloedverlies? debjes werkse vandaag! Lekker de kids naar buiten toe. Pooh heerlijk dagje vrij, fijne dag! Banner: volgens mij kan ik maar 1 banner plaatsen toch? Aan dingen veranderen op de 'nieuwe' site moet ik nog steeds wennen.
middag meiden! Lot, je kunt een banner met 2 aftellers krijgen, kijk maar naar mijn banner. Verder alles goed met je? Wanneer mag jij weer naar de vlos/echo? taliaa, hoe is het nu bij jou? Ik denk veel aan je! Milla, tjeeeee wat heftig, schrik er van! Hoe is het nu met je?? Meisje, hoe is het met jou en Ties? Debjes, slaapkopje dat ventje van jou! Seth was vanmorgen om 9.30 wakker, hij kan dr ook wat van hoor!! Veel plezier vanaaf bij je zus! MvJ, veel plezier bij je schoonouders (neem aan dat je die bedoelt met opa en oma...) en de stof uitzoeken! Jelmer weer helemaal beter? Tis hier lekker warm!! Heerlijk, ben nu vrij, Seth slaapt even, maar ga vanmiddag nog even lekker erop uit met hem. Morgen met Seth naar het ziekenhuis voor de blinde test voor zijn kma. En volgende week de 2e. En dan lekker weekend, zaterdag pretecho joehoe!! Bij de vlos was gister alles super, de kleine en mijn buik zijn hard gegroeid, ze kan de kleine goed voelen (ik dacht zelf dat hij iets overdwars ligt en zij dacht dat ook te voelen) en zijn hartje was weer zoooo mooi! Ennnnn tadaaaa, ik ben wel ruim 4 kilo aangekomen in 4 weken!! De vlos was erg tevreden, ben dr zelf ook blij mee. Wat meer spekkweken voor naar de bevalling en voor de bv. Gaat de goede kant op dus. Verder hier alles goed! (en fijn dat ik hier mag blijven zwijmelen, dat het niet verkeerd overkont bij jullie) fijne lentedag meiden!!
goed zo makkie, 4 kg in 4 weken is lekker veel! ga jij maar lekker door met eten!!!! @ll, vannacht weer helder bloedverlies gehad, en vandaag de hele dag bruin/rood afscheiding, en net een "klontje"verloren op t toilet... (zaten op t terras, dus heb het niet kunnen bekijken verder). ook wel wat krampjes gehad, maar nu weer alles rustig. Ik denk dus dat het een stolsel was en dat het nu were op gaat houden, zo gaat het steeds, dus positief denken he? Maar dat is af en toe wel moeilijk, maar nog 5!!!! nachtjes dan weten we het! Liefss, Taliaa ps word nu weer lekker misselijk, dus heb nog hoop
@ Taliaa: 't blijft spannend he meid..... Ik duim voor je dat het gewoon goed zit!!! @ Makkie: Met ons gaat het hartstikke goed. Ties doet het super, het loopt gewoon allemaal lekker op rolletjes. En ik zit ook heel lekker in mijn vel, ben nu nog wat aan het Sonja Bakkeren (mijn vriend wilde wat afvallen, en aangezien hij kookt doe ik gewoon lekker mee) en ik weeg nu echt minder dan ik in jaren gewogen heb, dus dat maakt me ook extra blij! Mijn schat moet binnenkort naar de internist, en daar gaat hij weer aangeven dat hij weer wil beginnen met het spuiten van hormonen. Die moet hij minstens 2 of 3 maanden spuiten voor hij weer vruchtbaar is, dus waarschijnlijk beginnen wij na de zomer ofzo ook weer een beetje na te denken aan een broertje of zusje (hihi, dus niet 'brusje') voor Ties. Ik moet er nu nog niet echt aan denken hoor, maar goed, dan is Ties al weer een eindje richting het jaar aan het gaan en tja, bij Ties heeft het ook 2 jaar geduurd he....
meisje, wat leuk dat jullie weer gaan beginnen!! Wat spuit je vriend? Fijn dat alles goed gaat met Ties! Het gaat hard he? @taliaa, ooooh ik word hier zo zenuwachtig van.... bah! @all, ik heb 2x gewandeld en 1x gefietst met Jens vandaag, Dus frisse lucht genoeg denk ik zo! Plantjes en aarde gehaald, plantjes in bakken gezet en de was gedaan en opgevouwen. Morgen moet ik werken en na het werk ga ik gelijk door voor een"girls night out" met 3 meiden. We gaan dit keer naar de indonees, lopend buffet, altijd lekker!!!
Zo ben ik weer ! @makkie ja jelmer is weer helemaal de oude en gezellie ! Hihi jij komt 4 kg in 4 weken aan ...en ik val 2 kg in 2 weken af ...bij mij waren ze niet blij ....terwijl ik best flink ben ....nou ja we zien het wel @pooh : gezellig een meiden avond ! @meisje : wat leuk dat jullie er weer voor gaan ! @talia : he jakkes ....blijft spannend @all nou had ik gisteren die geboortekaartjes besteld ....maar die kennis zelf was er niet .....dus belde ze vandaag dat ze poepieduur zijn ...tja geen rekening mee gehouden .... dus even met manlief overlegd ...maar we bestellen ze toch maar ....bang voor spijt ....en er komen toch geen 10 kinderen hier dus het moet kunnen voor een keertje ! Oh ja had niet iets raars *zucht* mijn buik staat s'avonds best wel strak ....en had best wel veel pijn onder mijn navel .... nou had ik dat vand e week ook al ...toen heb ik een doos getild en toen deed het ook zeer ....nou voelde ik net onder de douche aan mijn buik ....en het voelt als of er een scheur onder mijn navel zit ....weet niet wat ik er van moet denken ......word er een beetje moe van ... Stof voor de wieg is gehaald ....volgens mij word het een superlief wiegje !
mvj, jij kan ondertussen een verfilming maken va je zwangerschap (niet rot bedoeld hoor). Ik leef echt met je mee, en vind het oneerlijk dat je zoveel ellende hebt die 9 maanden. Niets geen roze/blauwe wolk gevoel voor jou! Knuf! Enne, wat je navel betreft...GEEN IDEE!!!!