Zwangere dames van het PCO - clubje deel 2

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Ryanne, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Nog een paar weekjes ! Ben het wel spuugzat ...niet zo zeer die buik ...maar het geouwehoer er omheen ....maar het komt goed !

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Snap ik ja...

3. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    zwaai zwaai. Ik zwaai even voorbij, ik heb het erg druk op dit moment, maar ik lees wel mee en leef met jullie allemaal mee.
    Hier gaat alles goed, alleen heb ik een kapote ereader gekregen. baal baal. Terug sturen naar de winkel voor een nieuwe.

4. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @taliaa: kwam even snel naar je kijken hoe het gaat, dikke knuf van mij, jeetje wat vreselijk zeg deze dagen en waarom houdt dat stomme bloed niet op, getsie ik wordt er benauwd van, ik duim kei en kei en kei hard voor je!!!

Ben weer weg... ;)

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    effe snel:
    allemaal een fijne dag! IK ga zo werken en daarna gelijk uit eten bij de indonees...jummie!!

Doeg!

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    @pooh: fijne dag!!!!:) geniet ervan! heerlijk druk dagje dus! en morgen lekker bijknuffelen met Jens;)

@linda, heel lief van je!!!

@ll, niks nieuws hier:( net weer behoorlijk bloedverlies gehad. Er lijkt wel een patroon in te zitten: 's ochtends op t toilet helder rood wat er echt uit druppelt. Daarna bruin en steeds minder en dan houdt er weer op. Dus ik hoop dat het vandaag weer zo gaat!!! Sorry jullie zullen wel gek van me worden. En ik heb eigenlijk ook niet te puf om op iedereen te reageren. Ben nog maar met 1 ding bezig: zit het goed of niet?? nog 4 nachtjes slapen.

Liefss, Taliaa

7. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie ik mag 3 mei weer naar de vk, heb dan de 12 weken echo.
    Heerlijk dat alles goed was bij de vk, en lekker dat je aangekomen bent, een beetje reserves voor je.

Taliaa jeetje het blijft spannend en onzeker zeg, had zo gehoopt dat het bloedverlies zou stoppen, we tellen
    met je af tot de echo.

Meisje wat heerlijk dat het goed gaat bij jullie, lekker aan het genieten als ik het zo lees. En spannend dat
    je vriend binnenkort weer wil gaan spuiten en dan misschien een broertje/ zusje voor Ties.

Mvj 33 weken het eind komt voor jouw steeds dichterbij, en dat scheurtje bedoel je in je huid of dat niet?

Hier gaat alles zijn gangetje, heb hier een klein boefje rondlopen die volgens mij aan voelt dat ik niet fit
    ben dus soms is luisteren er niet zo bij, gister lekker buiten gezeten en Tygo heeft buiten gespeeld en
    dan vermaakt hij zich zo lekker. Hij zit nu lief op zijn auto dus hij kan het wel. Ik had gistermiddag eindelijk
    een middag zonder misselijkheid heerlijk wat voel je je dan lekker, verder blijft het aanwezig maar we gaan door
    en hoop gewoon dat het steeds iets minder word. Verder ben ik weer wat rustig over mijn werk en was het lekker
    om even op adem te komen van de week het is soms wat met mensen die zich niet in kunnen leven in andere maar goed.
    Zo meteen even op visite en verder nog geen plannen voor het weekend lekker rustig aan doen.
    Allemaal een fijne dag en hoop met een zonnetje.

8. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Lot lastig he als je,je niet lekker voelt en er is een kleine om je heen!
    Met Jesse's zwangerschap kon ik gewoon gaan lgigen wanneer ik wilde! Dat is ook de reden dat ik nu niet snel achter elkaar kids wilt! Zou er echt niet aan moeten denken om me zo slecht te voelen en nog voor kind moeten zorgen (niet negatief bedoeld voor jouw hoor, gewoon mijn gedachte ;) )
    Ik hoop dat alles beetje ophoud voor je! En dat je snel kan gaan genieten!

MVJ raar hoor van je navel! Ik weet wel dat ik oplaatst erg strake buik had en ik het gevoel had dat hij soms ging knappe hahahamsischien zelfde idee als met jouw navel?

Pooh veel plezier!

Taliaa jeetje echt druppels bloed, wat moet je daar nu van denken he:(:(Zou het ook even niet meer weten voor je sorry! Leef met je mee!

Ik schrijf even op onze pco hyves verder, want er zit me iets dwars :x

9. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @lot : nee in mijn onderhuids weefsel zeg maar ....maar zat me net te bedenken dat ik in januari 2009 een kijk operatie heb gehad ...misschien is het wel het littekenweefsel ...ik ga me er niet druk om maken !

@talia : dikke knuff !

@all Jelmer is even lekker bij oma en ik ga eventjes iets verfen op zolder ....heb een hoop plannen maar doe rustig aan !

tot later !

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    bloedverlies is niet gestopt:(:( jeetje.... t is niet zoveel meer, maar nog wel rood.... ik ben het HELEMAAL zat!!! *^(*T^(*E)E( lijf!!!!!!!

@mvj, ik heb 2 streepjes aan de zw.schap over gehouden op mijn buik. Die voelde ik ook eerder onderhuids dan dat je ze zag!

11. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Hallo allemaal hier even een berichtje van mij. Heb het momenteel echt super druk.

Taliaa jeetje wat ongelooflijk balen dat het bloedverlies blijft, maar ook ik heb een een super positief gevoel bij jouw zwangerschap! Nog even en dan zie je jullie beeb.

Mvj jeetje alweer 33 weken. nog even en dan ben je van de dikke buik af.

Makkie wat heerlijk die zwijmelverhalen! Vind het echt heerlijk om ze te lezen!

Lot en zet de trend van momenten niet misselijk door? Hoop het wel!

Meisje wat heerlijk om te lezen dat alles goed gaat met jullie.

Sas balen van je kapotte Ereader.

Sorry voor d emeiden die ik ben vergeten.

heb echt super zin in aankomende donderdag!
    Verder hebben we het behoorlijk druk. Ik werk momenteel wat meer vanwege de drukte op de zaak en daarmee heb ik natuurlijk extra drukte thuis. Het spuiten gaat goed. Valt me absoluut niet tegen. Vanmorgen FM gehad en was nog niks tezien, maar is ook pas dag 8. Maandag moet ik weer terug.

12. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    en hoe is het met de bijwerkingen? minder dan bij clomid?? ik ga echt super hard duimen voor jullie!!!!
    Ik heb ook zin in donderdag!!!

@pooh, als het iets veranderd mbt donderdag wil jij me dan smsen?? ben vanaf maandag weg en heb geen inet. En mvs is op vakantie.. (ik sms jou ook als ik de echo heb gehad, is dat goed??)

@lot, fijn dat je eventjes niet misselijk was! wat bij mij hielp was hele zoete ranje/kinderdrank, dan zakte het eventjes...

@ll, bloedverlies weer iets minder. Net stolseltje verloren en nu verandert het weer naar bruinig. Het gaat steeds hetzelfde. zou het dan toch een bloeding van de bmm zijn??
    Heb wel krampjes in bm "babyhuisje" ;) maar dat kan erbij horen he?
    Morgen een hele dag shoppen met mn beste vriendin, dus die praat me mooi weer moed in! de lieverd!

Liefss, Taliaa

13. Makkie

Makkie Niet meer actief

hoi meiden,

even snel, ben net terug met Seth uit het ziekenhuis voor de provocatietest. Hij heeft het super goed gedaan, netjes alles gedronken (om de 20 minuten steeds meer, eerste 10 cc, dan 20 cc, 40 cc.... ect) Hij vond het prima gelukkig en heeft zich beregoed vermaakt met de zusters en het speelgoed. Hij ligt nu bij te tanken in bed, ga ik ook even doen!

Lees straks alles goed door!

14. Makkie

Makkie Niet meer actief

Taliaa, ik denk aan je meid!!

15. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    taliaa: echt niet normaal zeg wat een heftige dagen zijn dit, ik duim me suf en hoop op dat het gewoon allemaal goed zit!!!

@Helena: dikke knuffel van mij!!!

Hier naar het consulatie geweest:

Evy 51,5 cm en 3410 gram en Timo 53,5 cm en 4130 gram!!!

Timo groeit eigenlijk wat te hard maar ze vonden het ok omdat hij 'wat in te halen heeft'.

Voor hem ga ik nu helemaal over op nutrilon forte en evy hou ik op 50/50. Ik zit nog steeds op 7 voedingen, maar wie weet gaat 6 snel lukken. Ze drinken beide 120 cc (dus 135) alleen evy drinkt de fles niet altijd helemaal op.

Ik ga weer snel, vlieg, ren, puf, gaap...........

16. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    jeetje, wat groeien ze hard! Qua gewicht kun je vast snel over naar 6 flessen! Forte is voor hongerige baby's??

@makkie, spannend met de prov.test! succes! Ik denk dat hij er na de krentenbollen enzo geen last van gaat hebben hoor:)

@Mvj, hoe is het nu??

@ll: fijne avond!!! de frietpan staat aan, dus als isa in bed ligt ga ik heeeeerlijk eten:)

17. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @makkie : super zeg hoop dat je boefje volgende keer ook niet reageert !

@talia : ja hier is het rustig !heb lekker gerommeld vanmiddag ....heel rustig aan ......morgen gaat manlief verder ....
    morgen willen we een huisje gaan bekijken ....en s'middags gaat manlief weg met jelmer ...heerlijk ! even tijd voor mezelf !
    Smakelijk trouwens ...klinkt lekker de frietpan !

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @taliaa, ged meid, wat een ellende. Tuurlijk sms ik je en mag je mij smsen , no problemo!!!!

@mvj, fijn dat het goed gaat. En lekker op je gemak tutten is erg fijn, toch?

@meike, heb je nu gelijk de uitslag van Seth? OF is dat pas later?
    Hopelijk is hij er over heen gegroeid!

@cira, meid wat heb je het druk! Ik mis je hier wel hoor! Hoe is het met Jaimy? Ben blij dat het spuiten mee valt. Ik vond het ook niet vervelend om te doen! Tot donderdag!!!

@all, ben net terug van de indonees. We hadden een lopend buffet, lekker!!! Heb 2 rondes gelopen en toen voor het toetje gegaan...en WEER waren we de laatste die vertrokken..hehhehee

Morgen naar de kapper en boodschappen doen...Het wordt mooi weer!!!

19. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    goeiemorgen meiden,

het is nogal vroeg maar zit hier met klamme handen...

Zien jullie dit ook???????

20. mariska1982

mariska1982 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    1.015
    0
    0
    arbeidster
    west-vlaanderen
    deze middag om andere test want ik kan dit niet geloven!!!

20 maart naar gyn geweest en er zat een follikel van nog geen 8 mm op dag 14 dus zegt ie: de clomid slaat echt niet meer aan je zal volledig menopur moeten spuiten...

Ik natuurlijk volledig van slag en eventjes huilen omdat m'n verdomde lichaam niet wil meewerken...
    Papieren meegekregen van de gyn om de menupur aan te vragen. Kost anders 20 euro per flacon en 10 in de maand om te beginnen vind ik veel geld ( ik ga maar alleen gaan werken )
    De dinsdag 20 maart papieren binnengedaan bij CM en daar zeiden ze dat ik 2 weken moest wachten op goedkeuring van de adviserende geneesheer...

Deze week dinsdag was het al 2 weken en maakte ik me echt heel druk omdat die papieren nog niet in orde waren.

Als ik m'n papieren had ging ik beginnen aan de provera en dan spuiten, maar khoop dat dit nu niet meer nodig is...

Deze namiddag andere test kopen hoor, want kan dit eigenlijk niet geloven...

Er was volgens de gyn geen kans deze maand
    Nog alle geluk dat die papieren iets langer wegbleven was anders al met provera begonnen ( eerst wel testen maar het ging mss nog iets te vroeg zijn hé )

sorry meiden voor m'n lange verhaal maar moest het eventjes kwijt.

vele groetjes Mariska

Deel Deze Pagina