ik heb ook een paar keer moedervlekken weg laten halen omdat ze grooter waren geworden maar alle keren was er niks aan de hand.
Nijntje ja mijn vader en broer moeten dit elk jaar doen. Mijn broer had op zijn 15de een moedervlek op zijn voet zo groot als een eidooier. En zag er ook zo uit, drilde helemaal van binnen en zat veel vocht in. hij is er aan geopeerd, want deze moest uitgelepelt worden en een stuk vel van zijn dij werd daarop geplakt. Uitiendelijk wasdeze moedervlek ook niet kwaadaardig alleen als ze hem langer hadden laten zitten.
@marente, schrikken zeg.... hopen dat het niks is! en ophouden met googlen!! @lot (en de rest) thnx voor de lieve woorden!!! lucht wel ff op om je hart hier te kunnen luchten en dan zo'n reactie heeft weer moed!!! @ll, niet gestript. ze wil de natuur afwachten, omdat ik niet zo'n "hele soepele" eerste bevalling had. ze schat het gewicht nu op 3900gr. netjes toch?? Ben bijna 2 kilo aangekomen in 6 dagen. zucht... allemaal vocht, want dat merk ik goed. LIefss, Taliaa gaat maar flink traplopen vanavond, wie weet doet het iets Morgen ben ik lekker alleen thuis!!!! isa is de hele dag bij mijn moeder!
Bedankt allemaal voor de felicitaties!! Mannetje voelt zich echt jarig, de slingers en ballonnen vind ie het allermooiste! De garage is ook een topper. Zo gek, alweer twee, gaat het toch snel zo.... met kai naar de ka geweest, alles goed. we voor de zekerheid een rontgenfoto laten maken van zijn hoofdje, maar de ka denkt dat er helemaal niets is. Vrijdag de uitslag. Verder heerlijk met onze mannetjes van 13.00 tot 16.30!!!!! uur liggen slapen, hahaha. Schrok gewoon wakker. dus de indoor-speeltuin is niets meer geworden. Nu gaan we zo lekker macen en krijgt seth een happymeal. Taliaa, ben benieuwd of ze je nog gestript hebben?? en hahaha die mannen toch, met strippen kan er niets gebeuren hoor! Je lichaam reageerd ook alleen maar als het er klaar voor is. En JAAAA je houd straks net zo veel van dit moppie en je gaat het allemaal helemaal trekken en goed doen!! Marente, jeetje wat eng, zou ook helemaal in de stress schieten.... maar er is vast niets, ik duim hoor! Debjes, meid toch bah zo ziek! beterschap hoor!! En hoop idd niet dat je het met een tweede weer zo erg hebt, lijkt me met een kindje die rondloopt erg zwaar. Maar ook dan zal er een oplossing zijn hoor! Fijne avond allemaal!
Makkie nog van harte gefeliciteerd met Seth!! Taliaa denk echt dat het de hormonen zijn. Lot ik ken de uitslag ik heb dat bij elk maandverband maar het minste bij Always. Erg vervelend zo'n uitslag. Vaseline smeren wil wel eens helpen. Of natuurlijk sudocreme Weet niet meer wie het vroeg maar met buikbaby gaat het goed. Krijg steweds meer commenteer bij bepaalde zithoudingen en mijn buik is inmiddels een echte zwangerschapsbuik. De uitslag van Jaimy is onbepalend dus eigenlijk weten we nog niks. De diagnose is coeliakie maar het biopt gaf daar geen beeld van. Dus 30 december terug. Wellicht dat hij een gerelateerde voedselallergie heeft, maar is allemaal even afwachten meneertje moet nu eerst goed groeien om weer flink bij te komen.
Cira leuk hoor da je buik goed groeid! Wilde jij weten wat het wordt? Makkie zo dan 3,5 uur geslapen! Slaapt zet ook nog lang 's middsgas of was hij gewoon HEEL moe van alle indruk Veel plezier bij de MC Taliaa nou hopelijk wacht de natuur niet al te lang! Ananas eten, bitter lemon drinken uhmm traplopen noem maar op
Cira, jee nu weten jullie nog niets.... snel aansterken Jaimy! En super dat je buik nu goed te zien is! Debjes, nee meestal tussen de 1,5 en 2 uurtjes smiddags. Maar waarom nu zo lang? Hij is een paar dagen ziek geweest en is nu nog snotverkouden, wellicht daarom. Seth vond het leuk bij de Mac. Viel alleen met klimmen op de banken met zijn wenkbrauw tegen de tafel. Nog net geen snee, maar is wel erg dik en rood. Hij moest zo huilen, echt zielig. Kreeg van het personeel daar meteen een ijsje!
@ Taliaa Ja je houdt van dit kindje ook heel erg veel ECHT WEL. Anders breng ze maar naar mij Jammer dat de foto's niet gelukt zijn @ Cira Wat leuk dat je buik goed zichtbaar is En balen dat je nog geen duidelijkheid heb van de uitslag van Jaimy. @ Makkie Kai groeit goed man. En wat leuk dat Seth zo genoten heeft. Hoe gaat het nou met hem, is de bult al minder ? @ Marente Goed dat je gelijk heb gebeld. Ik had er ook 1 op mijn rug zitten, was eerst klein werd steeds groter (weg gehaald en was NIET kwaadaardig) @ ALL Zo de kerstboom staat hier. M heeft geholpen en N liep er maar opheen en vond het helemaal geweldig ze riep constant MAMA MOOI, MAMA MOOI hahaha Ze heeft gelukkig geen koorst meer, maar wel een hele droge huid (wangen/kin) Dus vanmiddag weer dokter geweest en een hele vette creme gekregen, hopelijk heeft ze dan snel haar babyzachte wangetjes weer terug. Hele fijne avond Liefs T
jeetje wat schrijven jullie veeeuuullllll!!!!!!! taliaa: meis, ik ga dit weekend naar mijn ouders in duitsland dus of uiterlijk donderdag en anders maandag weer hoor hoewel 12-12-2010 is ook wel een mooie datum!!! ik natuurlijk hou je van het 2e kindje en misschien heb je dat hormonen gevoel ook wel nog even na de bevalling, misschien is het juist andersom en ben je juist veel met de kleine bezig en voel je je schuldig naar Isa, dat heb ik nml. soms als er 1 veel aandacht krijgt of als er een iets nieuws kan waardoor je minder naar de ander kijkt, maar dat zijn maar momentjes en dan knuffel je de ander weer helemaal plat getsie marente, ik ben er ook altijd bang voor, ook al twee keer wat weg laten halen, mijn moeder heeft wel echt H-K maar dat verliepn heel anders. lot zeker kotex kopen!!!!!!!!!!! gebruik ik sindsdien nog (nouja bij die twee keer ongi dan hihi) @thamara ik heb ook van die hele vette creme maar gewone vaseline helpt nog het beste! heb ook zin in de boom maar wordt pas maandag denk ik @makkie: waaaaaa kleine sethje jarig, weet nog goed dat ik bij je langs kwam voor de medicijnen en hij in zijn box met mij zat te sjansen (Love) nu zijn mijn kiddies al ouder! @lot fijn dat je meissie het zo goed doet, weet je wat ik altijd deed toen ze klein waren en ik ze toch wilde wassen, gewoon in de gootsteen, ideaal alleen ipv dreft de zwitsal morgen ga ik even met evy naar de ha, nu hoest ze dus niet in bed, hihi zo is er altijd wat he, even aankijken vanacht dus, was echt drama, om 3 uur op voor evy, om 4 uur op voor timo!!! ik was vanochtend echt KAPOT, de kou ben ik ook echt zat want die twee 's ochtends in hun jassen is echt krijsen geblazen, vervolgens ivo eindelijk met ze richting kdv, startte mijn auto niet, aaarrrccchhh toch nog aan de praat gekregen, nou de rest van de dag liep ook niet relax dus nu gesloopt, wéér maar hopen op een betere nacht.
Cira jeetje nog niet echt wat wijzer geworden met Jaimy dus, nu eerst goed aansterken voor hem. Heerlijk dat je al een buikje krijgt. Linda jeetje een gebroken nacht is niet wat en dan ook nog een vervelende dag hoop dat je vannacht weer goed kunt slapen. Goede tip van de gootsteen dank je. Nog 3 maanden en hun eerste jaar is alweer voorbij Linda het gaat snel he. Kotex in huis hoop dat het werkt. Makkie jeetje die Seth zo hard gevallen en dat op zijn verjaardag, hoop dat het morgen niet alle kleuren heeft. 12-12 zeker mooie datum hihi mijn verjaardag. Taliaa je bent rustig... Net weer kraamvisite gehad en het was erg gezellig, mijn collega's waren er. Leuke kleertjes gehad. Heb vandaag zo'n schattig jurkje gekocht bij de hema voor Isa, kon hem niet laten hangen
Dank jullie wel voor de positieve verhalen! Het bloeden is gestopt, mijn man heeft er even naar gekeken en schrok er best wel van. Hij wil donderdag perse mee naar de huisarst. Na googelen (sorry, kan het niet laten ) denk ik dat het om een fibroma pendula gaat, een goedaardig gezwel van het bindweefsel, althans zo ziet het er uit, alleen lijkt die van mij dan ontstoken te zijn ofzo. Ik wacht wel even af tot donderdag. Linda, wat gaat het snel! Nog maar een paar maanden en ze zijn al geen baby's meer! Taliaa, mooi gewicht, 10-12-10 is ook wel een leuke datum! Lot wat leuk dat je collega's zijn gekomen. Hema is ook erg leuk. CIra, wat fijn dat het goed gaat met je zwangerschap, hopelijk hebben jullie snel meer zekerheid over Jaimy.
Ja 10-12-10 zeker een mooie datum, nou Taliaa je weet wat je moet doen Marente wel lief dat je man mee wil.
ja idd 10-12-10 is natuurlijk veel mooier haha, die kleine meis is gewoon nu al een prinsesje en wacht op de mooiste datum
marente getsie, nou hopelijk snel duidelijkheid, dat zijn altijd van die rotdingen he zit ik net een beetje op zp te lezen, lees ik een topic over babytjes die nee schudden, staat er regelmatig dat ze last van hun oren kunnen hebben, evy doet dat ook veel en trekt ook veel aan haar oor, dat laatste wist ik dat het met pijn te maken kon hebben maar van dat nee schudden wist ik niet voel ik me gelijk zon slechte moeder omdat wij het zo schattig vonden dat ze al nee kan schudden nouja morgen ha zal wel niks zijn
ik vlieg voorbij, Be net pas thuis gekomen. gewerkt en daarna door met collega naar parfum party, leuk leuk leuk! We waren al om 5.00 uur op vanochtend omdat papa vroeg moets beginnen en niet zachtjes in huis kon doen ...argggg Seth happy birthday grote jongen (net op tijd, hijg puf!!) Doeg!
@ Linda Ik had al 4 dagen met uiercreme zitten smeren en dat hielp niet. Dus daarom nu vette creme van de dokter en ik vond het er net al wat beter uit zien. @ Taliaa 10-12-10 is idd een hele mooie datum @ ALL Ga M naar school brengen. En dan vanaaf naar de Kruidv is bij ons vrienden avond -20% korting op alles. Dus even luiers inslaan Hele fijne dag allemaal. Liefs T