ahhhhh Nijntje NEE!!!!!!! BALENNNNNNNNNNN. Hele dikke knuff!!! @Ryanne, hoe is het met de voetjes van F? @all, baby nog in buik!!! boos op man. heb vandaag rustdag. isabella is bij mijn moeder, manlief heeft haar gebracht dus ik kon uitslapen. so far so good. Nu lig ik helemaal geïnstalleerd op de bank, met een fruitje, peperkoekje, sapje, kussentjes, plaidje... Helemaal klaar voor mijn ER marathon (ja ehhhhhh ff niet zeuren over niveau etc he) heeft hij het niet op ons super de luxe apparaat gezet.... BOOOOOOSSSSSSSSSSSSS Ik hem bellen, hij klonk wel wat benepen ja (benepen, leuk woord, klinkt een beetje alsof je zit te poepen en het niet lukt ofzo..) Dus nu ben ik BOOS. en verdrietig. en teleurgesteld. naja, ik kon het nog proberen, maar dan moet ik 2 trappen op. nou vraag ik je??? weet hij wel dat ik 20 kilo zwaarder ben dan normaal, probeer dan maar eens 2!!!! trappen op te lopen... Voor een kleine kans op succes. NOuja, nu ga ik maar third watch kijken en broeden op wraak voor manlief. gooi denk ik al zijn slapsticks eraf! zo dat lucht op
@ tallia haha meis. Relax Ik begrijp je frustratie hoor. erg leuk verwoord allemaal hihi. voetjes nog niet beter, steeds als ze er korstjes op heeft gaat t weer open. Ze slaapt tussen ons in dus ze heeft waar ze ons hebben wil. Maar kan op dit moment niet anders Als ik haar in haar bed laat huilen dan gaat ze zo lang door tot we haar halen. zondag zat alles onder het bloed en de voetjes vreselijk open. weet niet wat ik er mee aan moet.. ennuh third watch is ook erg leuk!
Nijntje he jeetje ik had ook zo gehoopt voor jullie! Linda ben benieuwd wat de HA zegt over Evy. Taliaa ik zeg nog steeds dat ze morgen komt! En balen dat je man niet heb gedaan wat je wilde hahahaha maar goed rust maar goed uit! Want morgen is de grote dag Pooh jeetje 5 uur al wakker! wat zal je kapot zijn geweest! Ryanne wat erg zeg van haar voeten! Ik zou me ook geen raad weten! Heb je er niet iets voor gekegen? Gelukkig weer wat opgeknapt!Ik durf alleen nog niet zoveel te eten! Jesse vanmorgen voor het eerst naar schooltje geweest (op woensdag is er speelochtend voor moeder en kind soort van wennen) Hij vond het wel heel leuk, alleen vroeg hij vaak of ik moest werken of dat hij naar huis wilde.Maar verder heeft hij lief gespeeld! Ook nog wezen gymen en toen nog een kerststukje gemaakt! Zo schattig! Volgende week woensdag mag hij weer! En 3 janauri gaat hij alleen
ik zkit er even helemaal doorheen. gisteren gepraat met vriend omdat ik wou stoppen want ik heb toch een lichaam die niet mee wil werken. en ik werd gewoon boos en vriend zei wil je dan helemaal stoppen en wil je geen tweede kindje. maar ik wil niet stoppen ik wil gewoon een normaal lichaam die ook gewoon zwanger kan worden. van morgen belde hij of ik al wist of ik het zh wou bellen en maar gezegd dat ik al een afspraak had gemaakt. ik ga toch maar door want de wens is te groot om nu te stoppen. zo nu stop ik met het geklaag want als ik dit zo typ zit ik weer stom op de bank te janken.
Lieve Nijn, tuurlijk!!!!!! tuurlijk voel je je zo! k*t PCO!!! Oh meis, als we toch iets konden doen. wat zou de volgende stap zijn? spuiten met IUI toch???? Kijk naar cira, die krijgt er HEULE mooie kindjes mee!!!! En jij ook!!! nu even balen, en dan op zoek naar het lichtpuntje! (he linda?? ) Linda hield ons dat altijd voor: balen en dan weer op zoek naar het lichtpuntje!!!! Kop op meid!!! hele dikke knuffel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111 @Debjes, ahhhhh, wat wordt hij toch alweer groot En morgen?? 9 december? DEAL!!!! maar dan wel morgenochtend hahahaha, ben niet ongeduldig hoor @Lot, hoe is het?? heb je de vlos nog gebeld over de badedas? @Pooh, had je vriend nog iets gehoord eigenlijk?? @Ryanne, ik vind het zo sneu voor je meisje, en voor jullie! ze kunnen nog niet alles zeggen he, en wij niet begrijpen.
@ Nijntje Heel begrijpelijk hoor, maar jullie wens word echt wel beloond. Alleen moeten wij met PCO meer geduld hebben. @ Taliaa Baby kom nou maar. Mama is nieuwsgierig en ik je nu ook wel een x zien. Denk wij allemaal hier @ Debjes Schooltje jeetje wat gaat het allemaal snel. Hier gaat N nog niet, zolang ik thuis ben blijf ze lekker thuis bij mij @ All De kerstboom staat, de kerstkaarten zijn geschreven. En buiten is het 1 grote ijsbaan, alles is echt spek, spekglad. Hele fijne middag/avond allemaal. Liefs T
ahhhh lief thamaraa ben ook HEEL erg benieuwd naar ons meisje!! begint nu echt een beetje te komen!!! Het besef dat we dadelijk nog een muppetje hebben!!! @ll, ben heerlijk aan het genieten van de rust nu Dochterlief blijft tot na het eten weg en manlief ook, haha. vanavond lekker frietjes eten en hopelijk lekker slapen!!! Liefss, Taliaa
Thamara ja Jesse is al 2,5in janauri natuurlijk! En liefst houd ik hem ook thuis maar goed samen spelen met kindjes kan geen kwaad en vaak zijn ze er wel aan toe rond die leeftijd. Hier is het voorschoolse en betaal je 20 euro in de maand dus dat is nog te doen mogen ze 4x per week komen (maar hoeft niet) Jesse is ingedeeld op de maandagochtend,dinsdagmiddag,donderdagochtend en de vrijdagmiddsg de eerste weken gaat hij maar 2 dagen de maandag en de donderdagochtend. en dan zieik wel hoe hij het vind. Nu vond hij het wel heel leuk, nieuwe uitdagingen!
@nijn helelelelelelelele dikke knuf, idd het KAN en daarom ga je door, dat is de reden maar het is zo zwaar en oneerlijk, schrijf het maar lekker van je af!!! Hier: Met evy naar ha geweest, vanacht ging heel goed tot 4 uur, heb wel een uur met haar rond gelopen en maar hoesten, zo zielig. HA geluisterd en in oren gekeken, ik heel duidelijk de klachten verteld maar ook dat ze echt niet verder ziek is alleen die hoestbuien snachts en dat we al bijna vier weken gebroken nachten hebben, zijn conclusie misschien toch een vorm van Astma...... eerst vond ik het wat gek want ze is niet heel benauwd, wel tijdens zo'n aanval maar hoe langer we het erover hadden, deste meer het in het plaatje past. Nu een mega baby inhalator gekregen en nu dus uitproberen. het moet de luchtwegen verwijderen en we gaan het dus vlak voor het slapen en eventueel snachts geven, ben erg benieuwd, het is de bedoeling nu wat frequenter, dan 1x per dag en daarna indien nodig 1 a 2 x per week, hebben we het vaker nodig dan terug komen.
@linda, ik hoop toch dat het de luchtwegen verwijdt en niet verwijderd heb je met voorzetkamer gehad?? maar heftig hoor!!!!!! Hoop dat het snel beter gaat met de kleine meid!!!!
@linda, dat had Jens ook zijn eerste winter. een astmatische reactie op de verkoudheden. Hij ging veel hoesten, had vaak koorts en een piepende ademhaling (maar niet benauwd overkomen). Hij heeft Ventolin die mogen we geven als hij hoest en voor het naar bed gaan. Afgelopen winter hebben we hem vaak gebruikt, nu nog niet. e huisarts zei dat ze er meestal over heen groeien!! @taliaa, hahahah, ik lig in een deuk hier. Ik zie het zo voor me, jij op die bank met een kleedje...en geen ER!!! Grijns!!! Waren de patatjes lekker?? @nijntje, een mega knuf voor jou. Ik denk dat iedereen hier weet hoe jij je voelt nu. Je wet soms niet meer waar je de energie of positiviteit vandaan moet halen om door te gaan. Ik zelf heb de drang wel, maar heb ook heel sterk zoiets van, we hebben er een en dat kan ook goed zo zijn. Voor jens was de drang veel en veel groter dan nu, omdat we nog geen kindje hadden. Ik baal wel erg van die lange cyclussen van me (zie onderschrift), maar de mmm trekt me (nog) niet. Ik weet gewoon niet hoe ik dat moet geitenbreien met oppas voor Jens, of hem mee moeten nemen, en mn werk en alles er om heen met hormoon stemmingen etc etc. En nu zit ons leventje zo in een stroomversnelling, dat kan ik er niet bij hebben. @all, ik probeer steeds mee te lezen, maar als ik ga reageren ben ik de helft al weer kwijt. Dan denk ik shit, wat schreven ze nu ook al weer... Het gaat hier goed hoor, maar het is nog steeds erg druk. Ik leef bij de dag en zie wel wat er die dag gebeurd. Ofhij moet heel vroeg beginnen, of zoals vandaag, werkt ie opeens tot 2000 uur door. Vreselijk irritant. Van die sollicitatie heeft hij niets meer gehoord. ook irritant!! Morgen ben ik lekker vrij. Ik wil weer naar het baby zwemmen gaan, kijken of we dat redden om 9.00 uur de auto in
@ Debjes Nou das nog een leuk dan 20 euro en dan 4 dagdelen per week Dat hebben wij hier helaas niet. En idd je manetje is al bijna 2,5 (wat vliegt de tijd toch) @ Taliaa Hoe waren de patatjes ?? En hoe ver zijn jullie met jullie huisje ?? Is de babykamer al klaar >> ZIEN ZIEN @ Makkie Hoe gaat het met Seth ?? Heeft die nog last gehad van zijn val ?? @ Poohbear Wat l*llig dat ze niets meer van zich hebben laten horen, wil je vriend er nog achter aan bellen dan ?? En idd irritant die wisselend tijden, hopelijk komen jullie snel weer in rustig vaarwater. @ ALL Lig al lekker in bed, maar niet naar de Kruidv vind het een te goot risico met dit gladde weer. Dus dadelijk lekker tv kijken en dan vroeg gaan slapen. Want N is al 2 weken telkens om 06.00 wakker sinds ze zo last heeft van die hoestbuien, die nu gelukkig al wel over zijn (vanmorgen zijn we gemats 07.15) Fijne avond en alvast TRUSTE Liefs T
oh thamara, hier ook een mannetje die om 6.00 uur wakker is de laatste tijd En dan echt goed wakker zijn (en mama nog niet). Hij hoest niet, dus geen idee waar hij wakker van wordt... Beterschap voor N!!!
thnx voor je reactie Pooh, sletlt me wel gerust! @taliaa: hihi idd niet verwijderen hihi en er zit inderdaad zo'n mega toeter aan, het lijkt wel of ze een narcose krijgt, nou net voor het eerst gedaan, was wel even vechten (toen nam papa het met zijn sterke armen even over ) toen door het huilen ademde ze een paar keer goed in en uit en ze heeft maar kort gehoest net dus wie weet vanacht weer
timo krijgt een eerste boventand en is ook veel rond 6 uur wakker hoewel ik er dan al 10000x uit ben geweest voor evy maar we duimen weer verder
maken ze elkaar niet wakker linda???anders heb je er twee wakker Jens heeft ook een voorzetkamer met mondkapje en het is een gevecht om het te doen. We moeten het echt samen doen, hem in de houtgreep nemen en dan nog is het moeilijk. Hij wordt zo sterk nu! Papa is ook allergisch en licht astmatisch, dus ik hoop niet dat Jens het van hem heeft. Mar tot nu toe gaat hij soepeler door de verkoudheden heen dan vorig jaar. Toen hebben we heel wat bij de huisartsenpost met hem gezeten....
hier beide hooikoorts en ik ook exceem, bij mijn zusje en bij Ivo spraken ze vroeger over bronchitis en mijn vader heeft een vorm van astma, vaak met dit soort weer zoals nu dus tja........ ja ze maakt Timo wel wakker dus drama, hij slaapt nu sinds gister in zijn campingbedje, die dragen we als wij naar bed gaan naar onze slaapkamer hihi en hij schommelt dan al slapend over de gang, wel fijn (maar niet heus) want we hebben nu een sirene als wekker () als Timo wakker wordt denkt hij 's ochtends namelijk: HONGER!!! en dan helpt alleen een fles.... een volume dat dát kleine ventje dan heeft...