hahaha, dat honger alarm herken ik wel ja. Ik moet wel lachen om dat schommel in zijn slaap wandelingetje wat jullie maken. Maar als het de manier is om hem niet wakker te laten worden van zijn zus....DOEN!!! Heb je niet nog een kamertje over voor hem? I kwas gisteren bij een vriendin, die heeft en tweeling van net 2, ook een jongen en meisje. Als je die twee ondeugden nu ziet, oh oh oh....ONDEUGEND!!! Maar ook zo close, echt lief! AL rammen ze elkaar net zo hard de hersens in om speelgoed. Ze heeft dan ook veel in het tweevoud....
Linda net wat Pooh schreef Jesse heeft het zelfde! Ook zo''n zeehonden hoest en een toeter ervoor gekregen! Heb hem nu gelukkig half jaar niet gebruikt! Ik ben zelf ook ook allergisch en licht astmatisch dus ikhoop dat Jesse er netjes overheen groeid! Ik moet zeggen dat ik er vroger veel meer last van had als kind dan nu! Nu heb ik het alleen bij dikke mist buiten,rokerige ruimtes enz enz. WIj hebben de kerstboom in huis Net helemaal opgetuigd ben benieuwd wat Jess morgen vind! Vervelend al die kindjes die zo VROEG wakker zijn! Moet er niet aan denken 06:00 uur eruit hahaha Nu ik dit typ denk ik oh jee straks roep ik iets op Zit ik morgen ook om 06:00 uur recht op pooh helpt een pap tuibeker/fles dan niet voor Jens om weer verder te slapen?Jess wordt wel vaak rond 06:40 wakker en krijgt dan van mij in zijn bedje een tuitbeker met pap en slaapt dan weer daarna verder tot 09:00 uur of zelfs als we geluk hebben later!
Nijn, dikke knuffel!! Doorzetten hoor, de aanhouder wint.. Voor B. zijn wij anderhalf jaar bezig geweest op verschillende medische manieren, soms zag ik het ook echt niet meer zitten. Toen ik dacht dat het niet meer zou lukken was het raak. Achteraf was dat het allemaal waard, het komt vast goed, zwanger worden kun je! De vraag is alleen wanneer.. Sterkte!!
Linda, beterschap met Evy, hopelijk werkt de inhalator en heb je een betere nacht! Thamara ook beterschap met jou meisje! Ik ga morgen naar de dokter (brrr, ben benieuwd)
@debjes, geen idee, nooit geprobeerd. Hij eet zelf pap met zijn lepel normaal om 7.00 uur. En we moeten toch om 7.00 uur uit bed, dus heeft het niet veel zin om hem langer in bed te laten liggen. Hoe laat gaat Jesse naar bed? Jens ligt er om 1900 uur u=in, deels omdat hij dan moe is, hij slaapt overdag heel weinig!
goedemorgen... ik kan dadelijk weer meepraten over vroeg wakker worden etc @marenthe: succes bij de dok vandaag! wat jij zei, dat fibroom, dat had ik ook en ik ben eraan geopereerd, 2x. Maar wel goedaardig gelukkig! @ll, baby in buik! gisteren flinke krampen gehad, maar zet niet door dadelijk met vriendinnetje naar de intratuin, even eruit. Liefss, Taliaa
Pooh Jesse ligt er om 19:30 uur in. Hij houd gewoon van uitslapen en ik hoef nooit 's morgens vroeg op voor mijn werk Pooh toen jij zo ziek was had je toen ook dagen erna dat je nog niet goed kon eten (snel misselijk werd enzo) gelukkig heeft mijn vriend dezelfde verschijnselen anders zou ik toch bijna gaan denken dat ik zwanger ben hahahaha. Ik ga zo met Jess naar de huisarts hij heeft al vanaf zaterdag diaree en vind dat wel erg lang! Drinkt gelukkig wel heel veel! Dus vandaar dat ik het even aankeek. En ga dan meteen me eigen verschijnselen op tafel leggen! Misschien hebben mijn vriend en ik wel voedselvergiftiging gehad? Want na de gourmet zijn we alle 3 ziek geworden! Jesse gelijk die zelfde nacht en wij de volgendeavond
Taliaa balen dat het niet doorzet, even afleiding bij de intratuin. Marente succes bij de ha! Nijn het is iedere keer zo'n enorme teleurstelling waar je echt even down van word maar ook ik zocht de dag erna weer naar het lichtpuntje om door te gaan want de wens is zo groot. Succes en dikke knuffel. Gisteravond braken de gebroken nachten me echt even op, zat er even doorheen ben gewoon moe en kan dan weinig hebben en dat samen met nog aanwezige hormonen maakten mij even geen lieve vrouw en moeder dus maar wat eerder naar bed gegaan. Was Isa ook nog onrustig maar ze is gister bij de osteopaat geweest dus misschien had ze daar wat last van, ach binnenkort voel ik me weer een lieve moeder en vrouw Gister even naar de markt geweest voor het eerst met Isa in de wagen, mooie laarzen gekocht voor mezelf.
@taliaa van het weekend wordt het wat warmer buiten, dus wie weet durft die kleine meid er dan wel uit te komen. Ik zou ook lekker in jouw buik blijven zitten met dit koude weer. haha. @Marente succes bij de ha, hopelijk is het onschuldig. @Linda Thijs heeft het 1e jaar ook zo'n toeter gehad met ventolin. Afgelopen winter heb ik hem niet hoeven te gebruiken en nu ook nog niet, dus ze groeien er overheen. En om het naar binnen te krijgen deed ik altijd eerst bij mezelf en dan heel hard toettoet erin roepen en daarna puf en bij Thijs, en dan heel hard tellen en juichen en klappen als hij het goed deed. Het was een complete circus act, maar het werkte wel en dan hoefde hij niet in de houtgreep. @all zo sinterklaas is voorbij en nu weer een heel normaal meegaand kind. Wat was hij vervelend de afgelopen weken. Gisteren lekker gezwomen en s'middag naar de garage geweest met de auto van mijn man, want die had een controle beurt en er moesten 2 nieuwe banden op. We konden erop wachten zo 45 min duren. NOt na anderhalf uur stond ik ook weer buiten met 4 nieuwe banden, want ze waren allemaal versleten. Maar nu met de gladdigheid wel goeie grip. Alleen gisteren met Thijs gevallen op de parkeerplaats. Gelukkig allbei niets alleen maar mn arm gekneusd en wat blauwe plekken en Thijs ook. Gelukkig gaat het dooien, maar weet ik wel voor de volgende periode dat ik ook een pad vrijmaak naar mn auto. O ja mijn auto mag zaterdag naar de garage voor een nieuwe accu, want die wil nu niet of heel moeilijk starten, dus die heeft mn man mee. Die weten daar iets beter mee om te gaan dan vrouwen. grijns.
ik ben net in het zh geweest moest deze periode op dag 3 een echo maken omdat ze niet wisten met hoeveel ik nu kan starten. blijkt met de echo dat ik een cycte heb van 7 cm en van de gyn mag ik deze periode niet beginnen met spuiten omdat hij dan groter kan worden. nu moet ik een maand aan de pil, hoe krom kan het gaan. maar nu een maandje rust en dan gaan we in januari weer verder voor een baby.
@sas, auch, klinkt pijnlijk die valpartij van jullie. Gelukkig hebben jullie "alleen" blauwe plekken zo te lezen! Hoe is het verder met je studie?? @debjes, ja maar dat komt omdat je hele maagdarm systeem flink in de war is van alles. Dat heeft een paar dagen tijd nodig. @taliaa, veel plezier bij intratuin. jij durft wel hoor. Ik zat thuis netjes te wachten en durfde haast niet meer van huis toen ik uitgerekend was... Was veelste bang dat buiten mn vliezen zouden breken. @nijntje, wat tegenstrijdig he, aan de pil. Wat is de reden daarvoor precies? Om die cyste kleiner te laten worden? @all, jens lig al in bed. Hij zat maar in zijn oogjes te wrijven. Dus na 3 boterhammen, hup naar bed. Ik hoop dat ien ou ook eens goed slaapt. Want van die korte slpaajes wordt je toch niet echt vrolijk! @makkie, waar zit je meid?? druk met de jongens??? @mvj, joehoe?!!!!!!!!!!! waar ben je????????
pooh ja de cyste moet kleiner worden ze zijn bang als hij nog groter wordt en ik er last van krijg dat ze hem moeten weg halen.
oh bah, dat klinkt ook niet goed! Ik heb wel een cyste gehad in de mmm, maar die ging vanzelf weer weg toen. Ik weet alleen niet m,eer hoe groot die was. @all, ben al een paar dagen mn armband kwijt, die ik heb gekregen toen Jens werd geboren. Ik heb hem net op 2 websites aangemeld waar je verloren/gevonden dingen op kan zetten.
@nijntje ik had in de mmm ook een cyste van 7cm en ik heb toen 3 weken lang orgametril moeten slikken. Dit is iets anders dan de pil, maar mn cyclus raaakte daar toen niet van in de war. En de cyste was toen geslonken naar 3 cm en was bezig uit elkaar te vallen. Ik heb toen inderdaad ook 1 maand moeten overslaan. Misschien moet je om dit middel vragen ipv de pil.
Pooh, ik ben er nog hoor, hihihi. Maar wel soms zo druk dat ik even hier geen tijd heb. Kwam even spieken of de kleine meid van Taliaa er al was, maar nog niet dus. Nijntje, het zit ook niet mee he.... dikke knuffel Linda, ja weet dat nog wel, dat je bij ons je medicijnen kwam halen! Toen was Seth nog geen 5 maandjes oud! Wat gaat het snel he... beterschap voor je meisje, Seth heeft dat ook gehad, pufjes en verneveling. Hopelijk knapt ze snel op! En voor Timo, hoop dat hij snel af is van de tandjes pijn! hier een mannetje dat niet meteen schreeuwt om drinken smorgens. Hij vind het wel best, gaat eerst rustig mee naar beneden, schone broek, kletsen en lachen. Na een kwartiertje ofzo geef ik hem wel, maar tis niet dat hij er dan om vraagt ofzo. De bult boven seths oogje is alweer weg, nog wel een beetje blauw. Hij is gek op zijn garage, speelt er de hele dag mee! Mijn spiraal zit er in! kunnen we onze gang gaan zonder die stomme rubbers hihihi.
@nijntje, jeetje, extra vervelend dus!!!! hoe voel je je eronder?ik heb ook een behoorlijke cyste gehad, maar bij mij kwam het door de clomid zeiden ze? hij is vanzelf weggegaan. @pooh, oei.... echt kwijt kwijt. weet je niet meer waar je hem nog had?? vervelend, zeker met zo iets!!!Ik durf nu nog makkelijk weg hoor, maar komt omdat mijn vorige bevalling zo lang duurde
Mariska, zie dat je online bent! hoe gaat het met de buikbaby? taliaa, pas maar op hoor, kan snel gaan bij een tweede! maar je hebt gelijk, gewoon nog lekker er uit en je ding doen, afwachten duurt helemaal lang!
@taliaa, ja, heb overal in huis gezocht, in de auto's, op steefs werk (sintviering gehad daar). Niets gevonden. Wie weet duikt hij opeens op in huis, maar ben hem nu een week kwijt en heb hem dus online gezet. Ik baal er flink van, hij heeft toch emotionele waarde . Maar omdat Jens naam en geboorte datum erin staat, heb ik goede hoop, dat als iemand hem vindt, hij weer bij mij terecht komt! Ik zou daar tenminste zelf wel de moeite voor doen! @makkie, ik dacht al dat je het druk had....
Pooh, hihihi ja tis vaak echt beredruk hiero, maar supergezellig hoor!! Hoewel ik het nu al 2 uur rustig heb... Seth slaapt al vanaf 11.30 en Kai vanaf 12.30! net even wat boekjes van de jongens (baby's 1e jaar en opgroeien van 1 tm 4, superboekjes, echte aanraders!) kunnen bijwerken. Dat ze zo lang slapen en nog tegelijk ook, gebeurd niet vaak hoor! merk niets van mijn spiraal... zou wat buikpijn krijgen, maar nog niets van gemerkt. Vloei wel wat, maar echt amper. Het zetten deed trouwens ook geen zeer! (tis natuurlijk nu al 2 keer goed opgerekt daaro hahahaha)