Zwangere dames van het PCO-clubje deel 3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lot23, 23 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Nijntje jeetje dat is tegenstrijdig zeg. Ik heb ook een cyste gehad en moest een maand overslaan en heb toen geen orgametril maar die andere weet ff de naam niet meer geslikt.

Taliaa hoe voel je je en hoe is het met je aambeien?

Ik heb gister een armbandje gehad van mijn man en kinderen met een jongetje en een meisje eraan. Had er bij Tygo 1 gehad met een kinderkopje maar dat armbandje was kapot en niet zo mooi dus kreeg een nieuwe van zinzi erg lief.
    Net kraamvisite gehad van mijn werk weer leuke dingen gehad.
    Isa ligt nu in de box maar dat bevalt haar nog niet zo, als ze wakker is wil ze ook graag bij mama zitten. Toch mensen die zeggen dat ze wat van mijn weg heeft wel leuk om te horen. :)

2. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    volgens de gyn heb ik een hele lage pil ook omdat ik geen eigen cyclus heb dan hoef niet eeuwig te wachten op de ongi. en hij dacht dat het voor mij ook wel even goed is om een maandje rust te hebben omdat ik het mijzelf toch niet gun en alleen maar door wil gaan. het is heel tegenstrijdig maar misschien wel even goed. ik was de laaste tijd erg kortaf en vaak boos en aan het huilen misschien dat ik nu nieuwe engerie opdoe om weer verder te gaan.

3. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Meiden hier even snel een berichtje van mij. Hier super druk. Morgen de crematie van mijn tante en tot overmaat van ramp is mijn moeder gisteren ook met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Waarschijnlijk heeft ze weer een hartaanval gehad of was er iets bij haar hart aan het broeien. Vanmiddag wordt ze weer gecatheteriseerd (hoop dat ik het goed schrijf) en dan kijken hoe dat gelopen is. hopenlijk mag ze morgen wel mee naar de crematie.

Dus behoorlijk moe inmiddels en een schuld gevoel naar Jaimy dat ik hem steeds ergens anders breng.

Zo ga nu kijken voor oppas volgende week anders maar hopen dat ik vrij kan krijgen van het werk.

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    jeetje cira, wat schrikken!!! heeft je moeder al eerder een hartaanvak gehad?? hoe oud is ze??
    Sterkte ermee hoor?!

Dat herinnert me meteen weer, Lot, hoe is het met jouw vader??

Meiden, sorry maar ik ben zo vergeetachtig, dat ik echt vergeet te vragen naar sommige dingen die voor jullie belangrijk zijn. Het spijt me als ik iemand daar mee kwets, maar het is niet zo bedoelt.

5. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Cira jeetje schrikken van je moeder. Hopelijk kan ze mee naar de crematie.

Pooh lief dat je het vraagt. Mijn vader is nog steeds niet de oude. Kan nog niet alle volgorde van dingen die hij moet doen bedenken maar als hij het doet gaat het goed, hij is nog moe en na een te lange dag werken een beetje een zeurend gevoel in zijn hoofd dus het heeft nog tijd nodig. Hij heeft dinsdag een mri scan gehad en krijgt hier volgende week de uitslag van ook is hij begonnen bij een dietiste omdat hij af moet vallen.

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    @lot, is hij wel al aan het werk dan???? hoop dat het helemaal herstelt!
    En jij lekker eventjes eruit geweest, goed zo!!! was je alleen met 2 kids of was Tygo op t kdv?
    lief dat je erna vraagt... maar met meneer aambei gaat het wat minder:( er zwelt er weer 1 op, dus ben doodsbang dat die ook weer gaat tromboseren. Zalfjes smeerde ik nog, vanavond maar weer weken met de neusspray...
    en I LOVE zinzi!!!

@cira, jeetje meid schrikken!!!! hoop dat je moeder snel opknapt!!!

@makkie, wat doe je nu precies voor werk dan ook al weer??

@pooh, ja jeetje, snap dat je baalt van je armband. maar denk dat je hem thuis gaat terug vinden hoor!!!!

@ll, het wordt echtechtecht tijd dat de kleine meid komt. hoewel ik doodsangsten uitsta voor de bevalling en de weken erna, ben ik er wel aan toe. mooi hoe je lijf dat regelt zelf! Met hormonen enzo!!
    En ik ben de zwangerschap nu wel een beetje beu... Ik zwel echt op, aambei gaat weer zeer doen, ben hartstikke moe, buik past niet meer. ... dus:):)

liefss, Taliaa

7. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    taliaa wat laat je ons lang wachten laat de baby nu maar komen hoor.

8. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Taliaa je bent er helemaal aan toe he, niets aan als je overtijd bent laat maar komen, dus kleine meid verras ons en mama en papa eens en de 10de is een mooie datum hebben we besloten.
    Mijn vader werkt wel, heeft een eigen zaak en deed rustig aan smorgens en smiddags even rusten maar nu is er iemand ziek dus moet hij er echt zijn dat komt niet zo uit. Ik ben gistermorgen met Isa en mijn moeder op stap geweest en gistermiddag lag Tygo bij mijn moeder op bed en Isa bleef daar ook even zodat ik met mijn man naar de juwelier kon.
    Gistermiddag heeft de osteopaat Isa nagekeken en ze had een verdikt iets bij haar sleutelbeen en een knoopje in haar nek dit heeft hij behandeld en waarschijnlijk is 1x genoeg.

9. Marente

Marente Actief lid

26 okt 2010
    271
    0
    0
    Hoi meiden,

Nijntje, wat jammer, snap dat je teleurgesteld bent!!

Cira, wat schrikken, kan je moeder er morgen wel bij zijn?
    Heel veel beterschap voor haar!

Baby van Taliaa.. kom nou maar meisje, je mama wacht op je!

Pooh, hoe gaat het met jou cyclussen? Zit er al wat regelmaat in?

Lot, spannend de uitslag volgende week, ik duim voor een goede.

Over de huisarts, ik ben niet gegaan.. gisteren avond wat aan dat ding geplukt (stom ik weet het) en ineens viel die eraf!! ik schrok er van!! De huid ziet er best normaal uit, en aangezien ik driekwartier moet rijden voordat ik bij de huisarts ben wil ik het even een paar dagen aankijken hoe mijn huid zich herstelt, als er iets is om over te twijfelen, ga ik alsnog. Misschien niet zo handig, maar de plaats waar die zat vind ik vrij intiem en ik ben als de dood voor opereren, snijden, enzovoort:)

10. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    marente mag jij zo ver van je huisarts af wonen hier is de regel dat hij er binnen 10 min. moet kunnen zijn.

11. Marente

Marente Actief lid

26 okt 2010
    271
    0
    0
    Toen wij 4 jaar geleden van Brabant naar limburg verhuisden wilden we heel graag dezelfde huisarts behouden, hij stemde er mee in, mits wij akkoord gingen dat hij niet aan huis kan komen. Dus het mag, maar dat laatste is wel op onze eigen risico. Mocht er echt iets spoed zijn dan gaan wij naar de dichtbij gelegen spoedeisende hulp.

12. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    @marenthe... hoe ziet de huid eronder eruit???? is het nog een moedervlek?? of is het gewoon nieuwe huid???
    wil je bij twijfel AJB naar de ha gaan!!!!!!!
    Bij mij is het toen allemaal goed onderzocht en na de eerste operatie was het nog niet schoon genoeg en moest ik nog een keer. Neem GEEN risico ajb!!!!

@ll, nog GEEN babynieuws... word gek;)

13. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    taliaa nu moet je echt wachten tot maandag want dan kom ik weer thuis!!! ik ga voor je duimen meis!!!

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @marente, ieuwie, klinkt een beetje smerig..hihi, moest gelijk aan het navel stompje van Jens denken...brr, vond ik ook "vies",

@lot, fijn dat het wat beter met hem gaat! :). Het is niet niets hoor en je weet noot hoeveel je weer terug krijgt! :(

15. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Marente was het niet gewoon een wrat wat op een moedervlek lijkt?
    Ik heb er namelijk 1 op mijn arm zitten (niet groot) maar als ik eraan jeuk zwelt die op en is het zeg maar onrustig! Ben er voor naar de huisartsgegaan omdat we dachten dat het een te grote moedervlek was, maar die vertelde mij dat het een wrat was en als ik er last van had we hem wel eg konden halen of hij kan er zelf afvallen.

Cira jeetje meid wat schrikken zeg! Zit jullie ook niet echt mee! Sterkte morgen met de begravenis!

Taliaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa je had vandaag moeten bevallen maar morgen kan ook!
    Met Lot zei ik ook de 15de en toen kwam Isa de 16de ;)
    Dus misschien zit mijn gevoel er echt wel steeds een dag naast ;)

Vandaag huisarts geweest met Jesse. Wij hebben het Noro-virus (als ik het goed schrijf)
    Geen melk producten even eten! Wel veel blijven drinken vooral Jesse vanwegen uitdroge! En ORS halen.
    Heb vandaag gelukkig wer wat gegeten 3 broodjes! Ole ole!

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oh debes, dat heerst enorm hier in rotterdam!!! Wij hebben het alle drie gehad vorig jaar, wat een ellende zeg!!! En heeeeeel besmettelijk!! Beterschap hoor enne, kleine beetjes eten en drinken!!

17. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    oh meid, bah! beterschap!!!!! en morgen is prima!!!!! deal!

@linda, fijn weekend. ik hoop niet te wachten tot maandag hoor:)

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik ga werken!!
    taliaa, sms me maar als er wat gebeurd hoor, ik kijk stiekem vandaag wel op mn mobiel!!

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    hihi,nou wees gerust.... het is ERG rustig in mijn buik. gisteravond was ze lekker aanwezig, en nu slaapt ze...
    KOn ik ook maar slapen..pffft
    Ben zoooooo moe, en baal van meneer aambei..Ben alweer bezig met die neusspray, haha(klinkt zo maf)

Vandaag weer een lekkere hangdag!

Liefss, taliaa

20. goedemorgen, ben aan t werk en mega druk maar wilde ff babynieuws kijken... helaas.. Talia laat maar komen die meid!!

*wie zegt ff dat ik dom bezig ben geweest* Vanochtend ontbeten met een Kitkat, hij lag zo lekker op t aanrecht te liggen, en nu.. Misselijk EIGEN SCHULD DIKKE BULT

Deel Deze Pagina