Zwangere dames van het PCO-clubje deel 3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lot23, 23 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie sorry jouw vergeten!

Ja tuurlijk mis je, je oma! En hb je iets van had ik maar dit of had ik maar dat!
    Heb dat ook hoor!
    Wij kwamen dan wel 1x in de week bij onze oma en gister besefte ik eigenlijk dat ik geen foto's meer heb van haar en Jesse.
    Alleen toen Jesse baby was! Gewoon vergeten te maken! Is toch wel heel jammer vind ik!
    gelukkig staat ze op de film toen Jesse 1 werd!
    Zijn 2de verjaardag was ze er niet bij, toen lag ze in het ziekenhuis.

Ik ben benieuwd naar Seth zijn reactie! jesse zou dat ook wel wat vinden een glijbaan ;)

2. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie gecondoleerd. Veel sterkte!

Cira rot dat je moeder er niet bij kon zijn maar gelukkig is ze geholpen en gaat het goed met haar.

Debjes wat rot dat je ongi niet loopt zoals het moet en dat met pil. Misschien toch maar mee stoppen en kijken wat je lijf doet.

Taliaa wat ben je stil, zal het dan toch ooh ben zo benieuwd of je bezig bent zo ja meid succes.

We konden vanmorgen uitslapen want Tygo was bij opa en oma maar Isa werd weer erg in paniek wakker omdat haar neusje telkens zo dicht zit, weet niet meer wat ik nog meer kan doen iemand een tip? Martijn is met haar gaan douchen en toen kwam het weer wat los. We gaven al zoutoplossingdruppels maar ze had wat bloedsnot dus durf het even niet meer te geven misschien al teveel gehad. Zo zielig als ze zo in paniek is en je niets kunt doen. Vannacht ging het wel goed ze kwam om half 4 en toen 7 uur dus dat was netjes. Hopelijk gaat ze zo door.

Isa drinkt 90cc met 3 schepjes maar heb het idee dat ze niet genoeg heeft maar als ik het ophoog dan krijgt ze weer veel omdat ze nog 7 voedingen krijgt vind het best moeilijk of ik dat dan wel kan doen, we hebben het nu iets opgehoogt maar las ergens dat ze niet meer dan 800cc per 24 mag vandaar mijn twijfel.

3. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Lot

Een halve ui bij haar bedje leggen (onder het bed op een schoteltje)

En qua voeding kan je niet 's avonds een schepje meer geven en dan in de ochtend ook? Zou haar geen honger laten lijden hoor!

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    zwaai.... nee niet bezig..
    gewoon aan het balen. lijf wil niet meer.Aambeien misdragen zich behoorlijk. niks in vergelijking met wat het was hoor, maar ben gewoon bang dat het weer zo escaleert. Maar goed, hopen dat de baby zich snel aandient, dan kunnen we gaan herstellen;)
    verder geen krampen of andere dingen, dus het zal nog even duren. volgens manlief begint het morgenavond en maandag wordt de baby geboren. wieweet:)

@makkie, he meid. tuurlijk mis je je oma!!!! En als als als...Daar heb je niks aan!!!! Je oma wist heus wel hoe veel je van haar hield hoor!!! dikke knuff!!!
    En maak je een foto van de taart, ben benieuwd!! veel plezier met het feestje (op de valreep)

@debjes, heb je veel gesopt of geshopt??:):)

@pooh, thnx!!!! HELE leuke kaart!!!!!!! Lekker manneke!!!!

@Cira, neem je ook wel je rust dan??? Sterkte met alles meid!!!!

5. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Taliaa balen joh dat je je niet zo voelt, had echt het idee dat je bezig was maar jij zou graag willen hoop dat het snel begint.

Debjes bedankt voor de tip. Ik ga haar zeker geen honger laten lijden doe nu alle flessen iets meer.

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    ha, kan weer een beetje zitten, haha. het gaat gelukkig een beetje op en af.
    Lot, lastig zeg, flesjes en hoeveelheden.... Kan dadelijk weer helemaal meepraten denk ik:) Ik zou idd geen honger laten lijden, dat vind ik zielig:) Doe je met bv ook niet, denk ik dan he.

7. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Taliaa geshopt hahahahaha
    Wat balen he dat het zo lang duurt!
    Lijkt me ook wel vreselijk! Ook al weet je dat het kan gebeuren!Toch hoop je dat je er na 9 maanden wel klaar mee bent! En je kleine in je armen kan houden!

Lot oke ;) nee idd gee honger laten lijden!
    Als ze genoeg hebben geven ze dat vaak wel aan hoor!
    En idd met bv mag je ook aanbieden wanneer je wilt!

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    zo, de computer was gisteren kapot, lastig en irritant!!! Maar hij is weer gemaakt!! :)
    Moet effe alles terug lezen..

Makkie, veel plezier met Seth's verjaardag vieren!
    @cira, pittig hoor. En voor je moeder ook moeilijk dat ze er niet bij kon zijn! Hoe voelt ze zich nu?

@taliaa, en?? nog niets?

9. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Taliaa hoe is het mooie dag vandaag;)

Vind dat zo vreemd met bv mag je zo vaak aanleggen als ze komen en met fv mogen ze niet meer dan zoveel cc per 24.
    Vannacht heeft Isa het goed gedaan, laatste fles rond half 11 en toen werd ze om half 5 wakker omdat ze weer wat benauwd was toen heeft ze wat gedronken en geslapen tot half 8 dus hoop dat dit voortzet :) heerlijk.

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    er is iemand jarig hoera hoera, dat kun je wel zien dat is...... ;)

Hier draait het laatste wasje, net wat laatste kerstkaarten op de post gedaan en de bedden zijn verschoont.
    Vanmiddag kinderverjaardag van een vriendinnetje van ons die 2 wordt! :)

11. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Goedemiddag!

Taliaa hoe is het deze dag!!!!!!

Pooh vervelend dat je internet het niet deed :(
    Storing ofzo?

Linda hoe is het met Evy en haar toeter? merk je a iets verschil nu je het gebruikt?

Makkie is Seth blij met zijn glijbaan?
    Hoeveel dagen werk jij eigenlijk nu?

Ik heb heerlijk uitgeslapen tot half 11! ging er wel pas half 1 vanacht in. Had vriendin op visite!

Jesse ligt nu weer lekker in bed!
    De was draait! dus lekker luie zondag voor ons ;)

nog 1 weekje normaal werken. Vrijdag begint hier de kerstvakantie tot 3 januari :( elke dag van 08:30 t/m 18:30 uur werken!
    Probeer wel wat dagen eerder naar huis te gaan heb nog zoveel uur staan!

12. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    taliaa wat ben je stil vandaag of ........

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    ha meiden,

lot gefeliciteerd!!! vier je het ook vandaag??

@debjes, lekker uitgeslapen!!! gaat papa er dan uit voor jesse?? en echt 2x5 dagen werken?? Volgens mij krijgen ze hier pas de 24e vakantie, ook laat eigenlijk.

@pooh, oei geen internet. kan ik NIET tegen!!!!

@ll, geen baby hier:( aambei is klein, maar wel weer hard, dus getromboseerd. oeioei. Ik neem nu heel veel rust (liggen) en neusspray etc. Maar ben een beeeeetje bang...
    maar goed, we bikkelen ons er doorheen. (net even heel hard liggen huilen, dus nu weer wat positiever)
    Aldus manlief begint de bevalling vanavond, dus hopen jullie mee??

Liefss, Taliaa

14. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Taliaa ja papa gaat er dan uit voor Jesse die kwam 08:30 uur dus ook een erg mooie tijd!
    papa houd niet van uitslapen dus ik mag elk weekend uitslapen (mag dus echt niet klagen)

ik moet 4 dagen in de week werken, ik ben altijd de woensdagvrij!
    Ja hier begint de vakantie al vroeg! Eigenlijk begint hij hier woensdag al voor 1 school (die gaan namelijk verhuizen dus zijn ze eerder vrij) maar ik heb gezegd dat ik de donderdag niet ook nog is hele dag oppas kan gaan regelen! Dan ben ik straks 3 hele weken aan het werk! Dat doe ik gewoon niet.
    De dagen dat ze er dus voor vrij zijn ( de woensdag, donderdag, vrijdag en die maandag 3 janauri) noem je hier marge dagen! Deze dagen ben ik niet altijd verplicht te werken. De echte schoolvakantie dagen wel! Die zitten in mijn contract inbegrepen!

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    het internet was goed hoor, alleen de harde schcijf van de imac niet. En die is wat lastiger te openen. Gelukkig is het vriendjes werk en hobby, dus het is goed gekomen met de computer :)

zo, kinderverjaardag overleeft. Was druk en jens hing aan me. Ach, het was gezellig!

16. Makkie

Makkie Niet meer actief

jammer, nog geen babynieuws!! Hoop dat taliaaman gelijk heeft, dan krijgen we morgen babynieuws te horen! taliaa, zet um op meid, nog effies en jullie meisje is er!

Lot, van harte!!! En Isa doet het zeker goed snachts, volhouden zo!

Debjes, raar lijf.... ik hoop dat je cyclus snel goed hersteld en dat het zonder poespas gaat lukken. Wat willen jullie ook al weer mbt de mmm? Weet ik even niet meer, sorry!

weet iemand hoe het met MvJ gaat??

Pooh, is de rust alweer een beetje teruggekeerd bij jullie, met het vele werken van je vriend?

marente, hoe gaat het met je (moeder?)vlek?? Hoop goed!!

Linda, hoe staat het met de vorderingen van het kruipen van Tygo? En ook weer wat betere nachten hoop ik?

Vandaag met mijn moeder en wat familie mijn oma's kamer uitgeruimd. Heb wat kleine herrinneren meegenomen (porseleinen pop, een steen, een klein bijbeltje) Was wel gek daar te zijn... vrijdag de begrafenis, zie er echt tegenop. Nu heb ik helemaal geen opa en oma meer.... bedankt trouwens voor jullie lieve woorden, wat zijn jullie toch ook allemaal schatten!

Met Kai gaat het goed met zijn ontlasting en krampen! Toch dankzij de homeopaat?? Wie weet, we gaan er nog even mee door.

Seths verjaardag gister was super! En de glijbaan was echt een knaller voor hem, zo leuk!

Verders hier alles goed!!

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @makkie, hier is het nog steeds druk druk druk. Vandaag heeft hij van 9.00 tot 1915 gewekt. Ik kon dus alleen met Jens naar de verjaardag. Vanavond moet ie ook nog vanuit huis iets doen op de computer. Fijn je?!

Ja, dat is ook iets om bij stil te staan, geen opa en oma's meer hebben. Ik heb nog 1 ma en die is me ook erg dierbaar! Moet er niet aan denken als zij weg valt, en ze is al 88!

18. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    ahhh makkie, moeilijk he die dingen? weet nog goed dat we bij mijn oma op moesten ruimen, brrrrrrr......
    En dan de begrafenis nog*huil*. Sterkte hoor! Ik vond het zo confronterend toen ik mijn oma (laatste dus) verloor, zo oud ineens. En dan dacht ik aan mijn eigen ouders enzo....
    nou jakkes, iig veel sterkte!
    Fijn dat het met Kai beter gaat!!!!
    Vertel nou eens watvoor werk je nu precies doet!!!! ben benieuwd (en dement)

@debjes, jeetje, nog steeds veel werken! maar goed, hoort erbij zullen we maar zeggen. Wij moeten ook in de schoolvakanties altijd meer werken en ook langere dagen.. Eigenlijk jammer he.
    Hoe zie jij dat als Jesse dadelijk echt op school zit en dan zelf ook vakantie heeft??

@nijntje, hoe is het nu meid? heb je weer energie gevonden voor de MMM??? knuff!!

@ll, bahbahbahbah.... hihi
    nouja, morgen gaat isabella de hele dag naar mijn moeder, die komt dan rond half 5 hier met isab, zodat ik haar nog wel even zie. Ik moet echt (bank/bed)rust nemen met meneer aambei, want dan staat er minder druk op en geneest het sneller!!!! (jaja, je leert snel;)) Dus vandaar. Manlief zet de kerstboom vanavond neer, zodat ik hem misschien morgen kan optuigen, toch een beetje feeststemming;)

liefss, Taliaa

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    bah moet het even kwijt hoor... maar las net heel schokkend nieuws over ontucht op een kdv in amsterdam. ben er helemaal naar van. jakkes, dat moet ik ook niet lezen. zeker niet met al mijn hormonstertjes!!!! kan wel huilen, arme kindjes.....

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ja ged taliaa, ik klas het ook net. vreselijk. Ik breng Jens toch elke week met een gerust hart naar het kdv. Je moet er toch niet aan denken dat......\
    Maar ja, dat bedenk ik me ook wel eens met later op clubjes, etc etc. Wat voor griezels daar rond lopen.

Deel Deze Pagina