Zwangere dames van het PCO-clubje deel 3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lot23, 23 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.093
    2.237
    113
    Brabant
    hey lieverds:)
    voel me nog steeds beroerd... aambei doet me mega veel zeer, geef de zalf en tabletjes nog een dag/nacht, maar anders morgen de dokter bellen.
    Kan helemaal niks van de pijn. Hij snijdt ze maar weg, of brengt me in coma ofzo... (sorry stomme grap)
    Isabella is bij mijn moeder en morgen weer, ze komt dadelijk even langs en dan komt ze na het eten thuis als hubbie weer thuis is...
    Ik verrek echt van de pijn en schijt in mijn broek van angst voor de bevalling. Durf zo echt niet te persen hoor....
    sorry weer een ego berichtje, maar heb de puf niet om te reageren verder.

alleen Lot: WAUWWWWWWW wat een droppies samen!!!

2. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Taliaa gewoon even naar de dokter gaan!
    Ze moeten er toch wel iets op hebben?

Al die stress is niet goed voor je! En zorgt er straks alleen maar voor dat de kleine meid zich misshien wel sneller aanmeld!
    Gewoon bellen morgen!!!!!!!!

3. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.093
    2.237
    113
    Brabant
    ik bel zeker morgen!!! bahbah, wat een ellende. terwijl ik me EINDELIJK zo goed voelde, huisje redelijk af, wiegje staat en ik lekker genieten van de dikke buik. En nu dit:(:(

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.093
    2.237
    113
    Brabant
    oh check banner: 38 weken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ja Taliaa einde is echt in zicht!
    Maar laat der nog maar even 2 weken zitten, kan je nog even bijkomen enzo!

Ben trouwens wle rezue benieuwd naar wiegen,kamertje etc;)

Jesse net wakker geworden met flinke koorts en wilde wel verder slapen! Dus maar gedaan! Arme man! :(

6. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Taliaa je hebt nu tijd om na te denken he nu jullie huis klaar is. Ok morgen de dokter bellen voor je aambeien moet je doen maar ik zou ook even de vk bellen en je angst voorleggen voor het geval de kleine wel komt en jij zo angstig bent, even bespreken meid!

Debjes ik zal snel eens een fotootje maken van Isa haar kamertje. Jeetje dus Jesse is echt ziek, zielig joh beterschap!

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.093
    2.237
    113
    Brabant
    @lot, hoe heten die druppeltjes van jou??

8. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Taliaa:Aesculaforce druppels van A. Vogel. Op het doosje staat: Uit voorzorg dient u dit homeopatische geneesmiddel beter niet te gebruiken tijdens zwangerschap en de periode van borstvoeding. Dus voor erna bij mij slikken ze er echt van op advies van de vk gehaald. Bel je de vk wel morgen?

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    taliaa, ga onmiddellijk je huisarts of vk bellen .dit is NIET NORMAAAAAAAAL!!!!!!

@all ,sorry meiden, ik ben erg afwezig op het moment. Heb zo;n chaos om me heen. Ik voel me verder goed hoor ,maak je geen zorgen!! Maar ben zo veel alleen met Jens, en er speelt zoveel om me heen met sollicitatie, opdrachten en overwerken van hubbie, dat ik me voel als een jongleur. Ik probeer het thuis voor Jens zo normaal mogelijk te laten verlopen en leuke dingen met hem te doen (als compensatie). Helaas is hij al 3 nachten aan het spoken. Midden in de nacht brullen en ontroostbaar. Heb een nachtlampje gekocht, maar weet niet wat er is. En dat vreet ook energie...
    Knuf voor allemaal, hopelijk is het snel weer wat rustiger hier. maar voorlopig zitten we nog 2-3 weken aan deze hektiek vast!

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.093
    2.237
    113
    Brabant
    dikke knuff voor supermama pooh!!!!!

en ja, ik bel morgenochtend om 830 de ha!!!!!:) maar stiekem hoop ik dat er vannacht een wonder gebeurt? of een bevalling, maar dat mag ook nog wel even wachten. maar aan de andere kant, kan goed zijn dat de dok zegt dat hij niks kan doen, en dat het door de baby komt. Dan kan ik maar beter gaan bevallen he??:):)

11. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.093
    2.237
    113
    Brabant
    goedemorgen! ik heb om 940 een afspraak bij de ha.. maar..... nu lijkt het al iets minder pijn te doen. Dus twijfel nu of ik wel moet gaan. Van mijn man moet het, dus ik ga toch maar denk ik.
    Maar kan nu dus gewoon een beetje zitten en lopen. Dus hoop dat dit doorzet!
    liefss, Taliaa(sorry nog heul ego allemaal)

12. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    ja je MOET taliaa ;)

13. @ lot wat een superlieve foto! Vervelend dat je zo'n last hebt zeg. Ow spannend eerste dagje zonder kraamhulp. Ik weet nog datik naar buiten keek en dacht komt ze echt niet meer??

@ debjes betershap met Jesse. Zo zielig als ze zo beroerd zijn!

@ pooh lastig is dat zulke hectiek he. Vindt dat je het super goed doet hoor!!!

@ makkie wat heerlijk die verhalen van je twee jongens! En Seth alweer bijna twee. waar blijft de tijd.
    Alweer aan t werk.. wow. Wel fijn dat papa de eerste dag dan bij z'n zoontjes is he.

@ lieve Talia hele dikke knuffel van mij. Ik kan helaas niets voor je doenmaar denk aan je.!

@ nijn hoop dat deze twee wel mooi groeien. Vervelend he elke dag naar het zh. ook al is het voor een goed doel, soms ben je het zo beu!

@ me nee hoef niet over te geven ben gewoon heel de dag door misselijk. Dan heb uik honger en eet ik wat met als gevolg nog misselijker. is echt zo'n cirkel. Ook al is het voor een goed doel, ik baal behoorlijk. Maar gister voelde ik niets meer en dan ben ik meteen weer bezorgd. zwanger zijn = niet leuk! (nog niet leuk, kan nog komen :D)

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    taliaa, niet gek doen. Gisteren zat je te grienen van de pijn (netjes he?) en nu valt het opeens weer mee.. ...ja doeiiiiiiii! Jij gaat gewoon naar de dokter toe!!!! ;)

Ik ben net thuis. Ben met Jens wezen zwemmen op de peutergroep. We vielen met onze neus in de boter, want ze hadden een sint feest georganiseerd. Echt leuk, met 2 pieten, en liedjes zingen en spelletjes doen. Over een mat in het water lopen, van de kant springen, in een opblaas boor varen, door een donkere tunnel zwemmen etc etc . aan het eind kregen ze een pieten diploma en een kadotje! Meneer had een big smile op zijn gezicht van oor tot oor en is nergens bang voor! Hij lig nu net te maffen.

Heb vanochtend een hartig woordje met mn vriend gehad. Hij lag er weer pas om 1.00 uur in. En vanochtend bleek hij 4 kilo te zijn afgevallen door all stress en slaap tekort. Sorry, maar dit gaat me echt te ver! Ik was best boos en heb wat dingen gezegd in mn boosheid die niet kunnen. Heb wel mn excuses aan geboden, want ik meende het niet zo. Wilde alleen duidelijk maken, dat dit niet acceptabel is! Hij ging bijna huilen.... :(

15. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.093
    2.237
    113
    Brabant
    heel kort:
    ben geweest, hij heeft het open gesneden (details volgen nog wel. maar bevallen doet minder pijn....) en het zou een opluchting moeten geven. Helaas doet het nu mega veel zeer. heb natuurlijk een snee in mijn ****. En net even gevoeld, maar de aambei heeft zich weer helemaal gevuld, dus ik kan wel janken.
    Hoop wel dat het niet weer gaan stollen, anders moet ik weer. Hoop ook dat de pijn snel zakt, want dit doet nu meer zeer dan de afgelopen dagen.
    dus.... ik ga gauw weer, kan nog niet zitten

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    auwie, open gesneden ::::::())))) helupie!!!!!!!!!!!

17. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Taliaa ik hoop dat je pijn snel minder is! heeft de ha je een beetje gerust kunnen stellen?

Ik heb een beetje een rotdag vandaag. Sorry even klagen. Ik wil gewoon zo graag dingen zelf doen met Tygo en Isa maar dat gaat en lukt gewoon niet. Lang staan doet zeer en wil gewoon niet. Voel me dan best afhankelijk en verdrietig heb mijn man gewoon veel nodig en morgenochtend zijn Isa en ik alleen, ben benieuwd. Zo ff mijn ei kwijt heerlijk.

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    lieve lot, effe een reality check, Je bent nog maar net bevallen ;)
    Je kan en mag gewoon nog niet alles verwachten van je lichaam, ook al zou je graag willen. Maar dat weet je zelf ook wel!!!

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.093
    2.237
    113
    Brabant
    moet over 20 min. weer bij de dokter zijn.....

20. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    taliaa ik hoop dat de dokter je nu wel goed (verlost) helpt om van je aambeien af te komen.

ik zie dat mijn banner ook weer niet klopt want ik heb vandaag geen eisprong. misschien dit weekend maar ik ga er nog niet vanuit. mijn ei heeft geen zin om te groeien.

Deel Deze Pagina