Taliaa, die meid heeft het veels te lekker in mama's buik (geef dr eens ongelijk met die kou, brrrr) Maar probeer elke dag langer als een kadootje te zien dat deed ik ook! (maar goed, ik had dan ook geen lichamelijke klachten, dus makkelijk praten van mijn kant) Maar je snapt me wel he? Linda, joh doen wij ook hoor, de jongens in bed als een van hen snachts wakker word of niet lekker is. Ze gaan daar echt niet slechter in hun eigen bedje van slapen (tenminste hier niet). Die tandjes toch ook, zo zielig voor die kleintjes! Mariska, zooo hee, ff 3 cm kado gekregen, lekker! ben benieuwd dan wanneer dit ventje zich laat zien. Geniet nog even lekker van je buik. Pooh, beterschap voor jens!! Hier alles goed, ben net thuis van werken, ga even snel de bovenverdieping poetsen en dan mijn ventjes weer halen van het kdv.
weet eigelijk helemaal niet meer of ik het hier al verteld heb, maar er zijn toch foto's genomen van Kai's hoofdje? We hebben de uitslag en ALLES IS GOED!!!! Niet vergroeid of niet goed en ook zijn fontanel was helemaal niet te klein! Pffff wat een opluchting zeg!! (krijg steeds meer de balen van het CB, die bleven maar zeggen dat zijn fontanel echt veels te klein was al. De kinderarts vond dat echt onzin en hem neem ik hem echt wel serieuzer!!)
@makkie het CB altijd met een hele grote korrel zout nemen. En als ze rare dingen roepen dan neem je gewoon contact op met de HA die kijkt er weer heel anders tegenaan, en hebben meer kennis dan een CB arts. Dat zijn meestal basisartsen. En HA heeft al weer een aantal jaren meer studie achter de rug en zijn basisarts af. Wel fijn dat alles goed is met het koppie van je manneke. @all met Thijs is alles weer goed, die was gewoon harstikke moe gisteren. Die dacht zondag namelijk dat ie het wel zonder middag slaapje kon. Zucht wilde totaal niet slapen, klom uit bed om lekker op zn kamer te gaan zitten spelen. Maar ja nu alles lekker. Ga hem zo lekker halen van het kdv.
makkieieieieiie: wat fijn zeg!!!!! hoewel de ka al positief was, toch fijn dat de foto's het bevestigen!!! En leuk je werk joh!!!! de zorg is zooooooooooooooooo leuk En ja, ik probeer het positief te zien, maar t lukt niet meer. (ojee, zit weer te huilen). Ben gewoon op, mn ribben doen zo'n pijn, mijn aambeien worden er niet beter op en na de bevalling zal het niet meteen weg zijn. maar dan is baby er, is de onzekerheid weg (oa: hou ik wel van mijn kindje, hoe doet isa het, hoe gaat de bevalling etc etc). @thamaraa: wat ben je stil meid?? @lot, goed eventjes laten kijken!!!! @ll, baby in buik. maar voel me niet goed.... Alles in de verdrukking, mijn hele slokdarm is aangetast door het maagzuur. (merk ik met eten, bij het doorslikken doet het al zeer) Ojeetje, weet ineens iets voor mijn boodschappenlijstje: IJS! dat is natuurlijk lekker verkoelend!! (positief puntje van de dag) Ribben breken eerdaags denk ik Kortom, mijn lijf is klaar, maar de baby nog niet. Morgen komt de vlos een keer langs (ze heeft dienst en visites, dus weet niet hoe laat) om te kijken. Kan me ook niet voorstellen dat ik daarna ga bevallen... raar gewoon allemaal... bah, hormonsterssssssssssssssssss liefss, Taliaa ps ik houd jullie op de hoogte! manlief heeft tegenwoordig zo'n hypermodern toestel met internet, dus ook in zkh kan ik jullie op de hoogte houden!! *zucht* waarom had hij die nog niet toen ik in het zkh lag? miste het wel hoor, internet
hier ook een gebroken nacht. van 400 tot 6 heeft ie liggen spoken. Vandaag geen koorts, net wel 37.9 met naar bed gaan, Breng hem morgen wel naar het kdv en dan kunnen ze me altijd bellen als het niet goed gaat. @taliaa, nog niets??? he bahhhhhhhhhhhhhhhh @makkie, oh dat gezeur hadden wij ook. Fontanel veelste klein, hoofd te groot etc etc. Gelukkig is met Kai ook alles goed @all,geen puf om te reageren...sorry
Lees iedere dag wel even. Maar heb even geen puf om te reageren. Zit niet lekker in mijn vel, slaap slecht weer veel last van mijn rug. Vanmorgen bij de dokter spierverslappers gekregen. En dan de uwv die telkens zo moeilijk doen. AAAAAA Maar denk wel iedere dag aan mijn forum dinnies. Liefs T
Ik ben er op dit moment ook even ietsje minder. We hebben slecht nieuws over D. ze heeft waarschijnlijk autisme (syndroom van asperger), er worden nu onderzoeken opgestart, gevoel van zekerheid over haar toekomst staat na 3 jaar opnieuw op losse schroeven. Moet zeggen dat hiermee het gevoel voor een 4e verstandelijk ook op de achtergrond is gaan staan. ik weet niet als ze dat heeft waar we allemaal tegen aan gaan lopen, dit eerst. Taliaa, ik hoop voor je dat het doorzet morgen! Makkie, wat fijn dat je goed nieuws hebt gekregen, toch schrikken als de mogelijkheid er is dat er iets niet goed is. Thamara: sterkte!
jeetje marente wat heftig zeg! dan schrik je ook enorm, kwam het via school naar voren? nou heel veel succes!!! taliaa meis kan me helemaal voorstellen dat je het helemaal gehad hebt en je kan nu ook alleen maar piekeren, daar heb je straks gelukkig geen tijd meer voor, het is ook zo slopend zo, ik zou het ook echt morgen melden hoor, hier zeiden ze in het zkh dat de moeder zich wel goed moet blijven voelen want uitgeput aan een bevalling beginnen is ook niet goed!!! dikke knuf en eind van de week zweef jij op je roze wolkje ook al doet alles nog zeer. Makkie wat een onwijs goed nieuws. maar wel een beetje raar ja, mijn nichtje had echt precies hetzelfde, wij allemaal al zorgen over operaties e.d. en vervolgens helemaal niks. Nou gelukkig valt het nu allemaal weg. Kai doet het dus gewoon super goed!!! Wat doet hij nu allemaal? Kan hij al rollen? Thamara knuf, balen dat het nu zo tegen zit en dat je je zo moet verdedigen tegenover het uwv! Sas fijn dat het weer beter gaat, viel dus gelukkig mee, tja soms zijn ze ineens even van slag he. Pooh hopelijk gaat het beter met Jens, ook dus op geweest vanacht. Nog bedankt voor je lieve kaart!!! Hier moe na het dagje werken, morgen lekker thuis, kindjes moe in bed. Evy wil nu de hele tijd op de arm maar dat gaat erg lastig met twee babytjes dus heb het echt inmiddels in mijn rug omdat Timo ook best zwaar is maar goed, misschien word ik een beetje gespierd haha.
@marente, jeetje wat heftig!!! Ik weet dat je me niet zo lang geleden iets gemaild hebt, je weet vast nog wel waar over . Ik vind de diagnose heel hard voor jullie, je weet niet wat en hoe en staat nog gaan het begin van en eventueel behandelplan. Sterkte meid. @linda, oef, spierballen in het kwadraat!!! Ja ze worden zwaar he?!!! Jens heeft vanavond moeite met in slaap vallen. Hi ligt er al een uur in en papa is nu bij hem boven... Denk dat ik er ook maar vroeg in duik, je weet nooit wat de nacht nog brengt... @thamara, sterkte met je rug en het uwv..etterballen
Marente jeetje wat heftig zeg! Nu vol in de onderzoeken, hoe is dit aan het licht gekomen? Sterkte! Linda zwaar he als ze alleen op de arm willen, ja spierballen heb je wel nodig he. Taliaa snap zo dat je erdoorheen zit en je lijf er klaar mee is, het is best zwaar en dan I. die rondloopt en die meneer aambei die je zeer doet. Hoop zo dat jullie meisje zich snel aankondigt. Dikke knuffel.
marente heel veel sterkte het is een hele klap als je zo iets te horen krijgt. ik heb het in mijn naaste familie ook meegemaakt en weet hoe inpakt dat het heeft maar hun waren wel blij dat het "gedrag" en de moeilijkheden een naam kreeg en dat ze geholpen konden worden. Kunnen ze hier ook iets mee met medicijnen of een soort van therapie. kijk anders eens op de site van www.karakter.com
@marenthe: jeetje, HEUL heftig!!! Mocht je vragen hebben over onderzoeken/instellingen/ algemene dingen/tips, dan kun je me altijd pb-en he!!! ik werk(te) natuurlijk heelveel met kinderen met een ASS. Sterkte!!!! @linda, einde van de week roze wolk? PRIMA!!!!! @ll, sorry heb gewoon de puf niet om te reageren en leuk te doen. ben zo ontzettend tja wat eigenlijk.... Ik heb heerlijke boeken gehaald bij de bieb en ga nu lekker in bed liggen lezen en morgen ben ik lekker alleen thuis. Dus ga ik strippen, haha... Ik hoop zoooooooooooooooooo dat het mogelijk is. En niet dat het bij 41 weken nog potdicht zit! Rust doet me trouwens wel goed, want meneer aambei is te hebben. pijnlijk, maar te hebben.. Liefssssss, Taliaa ps pooh: even een apothekersvraagje, hoop niet dat je het erg vindt??? Mogen pethidine-spuitjes thuis gegeven worden? (ik kan zelf spuiten) en dan bedoel ik NA de bevalling. Of is er iets vergelijkbaars? Wat zou wat jou betreft de beste pijnstilling zijn die thuis mag (spuiten of slikken, haha) en die mag icm borstvoeding? En mag pethidine met borstvoeding?? zijn vraagjes ivm aambeien Oja, ik koop nu de neusdruppels en gaasjes steeds zelf, maar er gaat een flesje per dag doorheen. meer zelfs. Als de dokter ze voorschrijft, krijg ik ze dan vergoed? thnx meid!!!!!!!!!!!!!!!!!
welke neusdruppels heb je??? en petidine spuitjes thuis, ja dat mag wel, moet morgen effe kijken of het met bv mag...maar durf bijna voor 100% te zeggen van niet! Denk dat kindje te suf er van wordt. Je hoort van me!
goedemorgen! Ik lees bij vanaf blz. 12. Hoop dat ik op iedereen reageer.Lees elke dag mooi bij maar t komt er niet van om te reageren. Dus nu ff stiekum vanaf t werk @ debjes oef dat zijn lange dagen. Moeten jullie zo veel werken tijdens vakanties? Heftig zeg van jullie kennissen. Vreselijk nieuws. @ makkie gecondoleerd meid. Heel veel sterkte de komen de tijd en morgen met de begrafenis. Fijn dat t beter gaat met Kai! Hier helaas ook geen opa's en oma's meer. De laatste is overleden toen ik 24 weken zwanger was van F. Vriend heeft wel nog twee oma's maar daar heb k weinig mee.. Leuk is dat geklets he.. wacht maar over een paar maanden denk je waar is die rust Wat fijn dat t hoofdje van Kai helemaal goed is!! @ talia poeh wachten duurt lang he meid.. fijn dat isabelle naar je moeder kan, zodat je het rustig aan kan doen. Fijn dat de naam en geboortekaartje af zijn. Ook weer een fijn gevoel. *nog geen baby* Ik heb zo met je te doen. @ linda bah wat schrikken is dat he.. Hopelijk is evy snel van haar Vuvuzela af! @ mariska 3 cm al... wat goed. Houdt je ons op de hoogte @ nijntje ik heb een site waar je ouwels kunt laten rpinten maar moet t ff zoeken. @ tanden hier hoeft ze alleen nog 4 kiezen maar ziet er niet naar uit dat die al doorkomen. Ook hier weinig last gehad, soms een dagje of wat koorts maar gelukkig niet dat ze er dagen last van had. @ pooh beterschap met jens! @ thamara sterkte ermee meid. Balen dat t uwv zo moeilijk doet. @ marenteog meisje toch.. wat heftig zeg. Wat zijn t voor een onderzoeken? Om te kijekn in welke mate ze het heeft ofzo? @ me al een paar dagen een lastig meisje in huis. probeert alles uit, is gewoonweg vervelend. Gister een paar keer op de gang gezet, als we haar dan gingen halen kwam ze knuffen maar t eerste wat ze daarna deed is verdergaan met wat ze aan t doen was. pfff heel vermoeiend
neusdruppels met xylometonogiets.. thnx meid!! allemaal: nog geen baby. en ik voel me helemaal niet goed. buikgriep-achtig iets met lage bloedsuiker ofzo... Bah!!! ben blij dat isa niet thuis is, die is bij mijn moeder. Omdat de vlos niet wist hoe laat ze langs zou komen. NOu, jullie horen het!
ik duim taliaa dat er vandaag schot in komt, klinkt een beetje raar haha maar je begrijpt wat ik bedoel! hier ook weer drama, evy vanacht hoesten dus wij haar vuvuzela gepakt wilde ze daarna dus niet meer slapen, krijsen, krijsen, krijsen, de gata nu ook steeds rechtop zitten, denk ergens dat ze dat misschien doet omdat ze mogelijk toch wat benauwd is, of wil ze gewoon niet slapen ? nou niks hielp, uiteindelijk in campingbed bij ons, ook drama, uiteindelijk was negeren toch het best na haar 100.000 x op haar rug gelegd te hebben want óf ze kan zelf niet op haar rug gaan liggen of ze doet het niet want ze gaat dan huilen op handen en knieen. Pppfff vanochtend wilde ze ook niet slapen dus ik dacht ik hou haar lang op, wordt ze goed moe, om 10 uur naar bed, kwartier later wakker met hoesten en weer niet in bed willen, nu zit ze lief in de box te spelen (???).
Taliaa laat de vk maar snel komen wie weet doet het wat. Vervelend dat je je niet goed voelt, echt griepverschijnselen geen andere dingen. Linda jeetje geen fijne nacht dus, moeilijk wat het dan is he. Gelukkig is ze nu wel lief aan het spelen. Ryanne een meisje wat aan het uitproberen is dus, vermoeiend he je zegt honderd keer hetzelfde. Mijn oma zegt altijd soms moet je even doen of je iets niet ziet als het door de beugel kan anders ben je de hele dag aan het waarschuwen en daar word het niet gezelliger op en ja oma's hebben vaak gelijk Net bij de gyn geweest, hij had haast en dan vergeet ik altijd al mijn vragen te stellen dus dat was balen. Maar verder zag het er goed uit, het is wel een stukje wild vlees dus moet even afwachten tot alle hechtingen eruit zijn en als het dan nog kapot gaat of pijn doet moet ik weer langskomen en gaat hij het aanstippen ofzo. Mocht alles weer doen zei hij maar ja wat verstaat hij onder alles, ook in bad enzo ach wacht nog maar even tot de 6 weken.
@ linda ik ken die nachten vreselijk. @ lot ik doe ook af en toe of ik het niet zie. Ik word er zo moe van. Maandag bij de ikea heeft ze zich misdragen en gooide ze haar zweedse balletjes op de grond. Liep steeds weg en als we dan achter haar aankwamen lag ze in n deuk. Gister aan tafel thuis een hoop drama. Ze wilde drinken en ik zei nee eerst eten heeft ze zich een partij aangesteld. 2x op de gang gezeten maar uiteindelijk niets gegeten. eten van papa en mama koud. ppfff balen dat de gyn gehaast was. Dus uiteindelijk zag t er goed uit van onder? Aanstippen is gelukkig niet zo erg al een operatie om t wild vlees weg te halen.
Ryanne erg als ze zo dwars zijn joh, hoop dat ze snel beter luistert. Ja het zag er verder goed uit alleen dat wilde vlees dan maar dat wachten we af. Hoe voel jij je verder?