Zwangere dames van het PCO-clubje deel 3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lot23, 23 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    debjes en???

snap het wel sas daar zou ik ook mega van balen zeg!!!

makkie, wij hebben ook van een jaar!!! filmpjes van de twins, wie weet haha (maar dat zijn geen bandjes maar bestanden op de pc geloof ik...)

2. Marente

Marente Actief lid

26 okt 2010
    271
    0
    0
    Meisje, dat is inderdaad een beetje een rare opmerking.. ;)
    Ik heb zelf het idee dat het de laatste weken iets minder snel gaat als daarvoor, hoop maar dat het meeste gewicht nu in de beeb e.d. gaat zitten. Ik ben wel heel benieuwd waar ik op uit kom. Ze zeggen dat een halve kilo per week een goed uitganspunt is. Hoop ook dat het daar bij blijft..

Sas, hmm das lastig. Succes in elk geval!

Makkie, handig zo'n vriend. WIj hebben ook een video camera, maar zit nu te bedenken dat ik die de laatste maanden niet eens meer heb aangeraakt..:) Is toch wel leuk om er wat mee te doen inderdaad, maar ik vind het zelf zo lastig. Ik ga het in elk geval onthouden, je vriend kan echt mooie filmpjes maken!

3. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie jeetje 10:45 slapen ze dan aan 1 stuk door?

Cira jeetje best eng lijkt me dan zo'n storm!

Marente je heb echt een mooi buikje! En bent echt niet DIK!!!!

Meisje ach het is voor goed doel! En vond je er goed uitzien op de hyves foto's!

hier niet gebeld! We gingen naar schiphol om mijn schoonmoeder en vriend en schoonzus en zwanger op te halen!was daarna van plan om te bellen, maar liep even anders! 4 uur op schiphol gezeten maar nog geen familieleden gezien! Eindelijk telefoon! Het duurt langer want ze zijn onze koffers kwijt :S ben je lekker mee!
    uiteindelijk mochten ze mee naar huis maar nog geen koffers! Die zijn ze nu aan het opsporen dus ben benieuwd!
    Dus te laat thuis om te bellen.

Ik ga het morgenochtend meteen doen.

Ga even babyboom kijken

4. sorry voor weer een ego van mij... Lees alles bij maar reageren lukt niet. :(

hier gaat t niet zo goed. maandag ctg en uitgebreid onderzoek gehad omdat ik voor t wekeend ineens vervelende klachten had.
    ctg wel goed maar niet optimaal en de ademhalingsfunctie van de beeb ook niet goed.
    vanochtend opnieuw ctg en alle onderzoeken en nu was de beeb nog veel rustiger dus hij heeft t niet meer goed bij mama :(
    besloten om morgenmiddag in te leiden. Docherlief is maandag jarig dus heb aangegeven dat de beeb er zondag moet zijn of dinsdag pas weer maar voor die tijd moet ie er al lang zijn. morgen dus katheter en anders vrijdagochtend gel oid.
    Had eigenlijk vanavond al moeten gaan maar verloskamers overvol. vindt t niet erg, hebben vandaag alles kunnen regelen en afmaken en morgen nog een dagje met ons drietjes.
    heel spannend allemaal maar probeer er nog niet teveel over na te denken.
    wel gek dat ik morgen ga met dikke buik en niet eerder thuis kom dan met baby.

5. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    ryanne dat is balen maar nu hopen dat de baby snel komt en dat jullie met z'n 4-tjes de verjaardag thuis van F kunnen vieren.

6. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Hey Ryanne jeetje ik vind dit heel vervelend! het zit ook allemaal niet mee!
    Maar alsde baby het niet meer fijn heeft! Dan is het tijd om geboren te worden! Ben je nu niet bang of iets als je thuis bent en niet kan controleren of het nog goed gaat met de baby?

7. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Jeetje ryanne wat heftig ik ga duimen. Hier duurde het rijp maken twee dagen en kon de 3e dag worden ingeleid! Sterkte voor deze heftige maar ook bijzondere dagen!!!

8. @ meisje gecondoleerd zeg. wat een heftig nieuws :(

hier zo'n 12 kg aangekomen geloof ik. zal zo nog eens wegen en ook eens een keer een buikfoto maken.

@me (AGAIN) pff overdag ben ik doodmoe en savonds kom ik niet in slaap. dan een paar keer plassen en kom niet meer in slaap. zit al van half 4 op. wel flinke steken en mn darmen hebben zich leeggemaakt dus wie weet helpt mn lichaam me en zit ik straks op 2-3 cm zodat die catheder iig niet hoeft.

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.103
    2.252
    113
    Brabant
    och ryanne toch!!! zet hem op!!!!!! luister goed naar de doks, maar vooral naar je moeder gevoel!!!
    Je kunt het! bijzonder, op de verjaardag van F is haar brusje erbij!!!!!
    spannendddddddddddddd

@ll, mag ik hier even HEEL trots vertellen dat ik ongesteld ben?? JOEPIE! zei ik hier 2 weken geleden niet dat ik een eisprong dacht te voelen? nou dat klopte dus!
    Dus mijn lijfje doet nog iets.Het is wel een HELE heftige menstruatie, zelfs de grootste maat tampons hielden het niet vannacht... hoop dat dit eenmalig is, omdat het de eerste keer is na de bevalling?

10. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Ryanne: VEEEEEL SUCCES VANDAAG!

11. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ryanne, meid heeeeel veel succes! wat 'jammer' dat de zwangerschap zo moet eindigen, maar als de kleine het beter heeft uit mama's buik dan moet dat natuurlijk! Hoop dat het allemaal voorspoedig verloopt, dat de bevalling snel op gang komt en jullie snel weer thuis zijn, met zn viertjes! zet um oppppp!

Taliaa, hiephoi voor je eigen lichaam!!

12. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    taliaa fijn!!! hier gister toevallig mijn cyclussen genoteerd ivm het bijhouden/controleren van de endometriose, de laatste keren 37-32-42 weet niet wat ik meemaak haha, alleen zo jammer dat ik ook nog die verklevingen heb :(

moet eerlijk zeggen, gister babyboom gekeken, kijk het nooit, klopt het dat er een stel inzit die er ook al was tijdens de eerste babyboom? bah al die verhalen, ik werd er naar van en alles voelt dan zo alsof ik er zelf ook nog midden in zit, stond een giga bult was te doen en ik was zóóóóó blij met al die lieve kinderkleertjes...

13. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    ryanne ik duimmmmmmmmmmm

14. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    #3994 DebJes, 30 jun 2011
    Laatst bewerkt: 30 jun 2011
    Linda babyboom kijkt terug bij stellen die 3 jaar terug ook mee deden! En dan gaat Caroline bij ze langs hoe het nu is!

Ryanne succes vandaag!

taliaa wat goed zeg en een eisprong nog wel!! Super hoor!

Hier primolut gehad maar mag er pas mee starten 10 juli! Voor die tijd moet ik afwachten! Aangezien nu pas dag 26 is van mijn cyclus.
    Vond het wel beetje jammer! maar goed!

ook moet ik een afspraak maken bij de dermatoloog@! Ik heb een aardige pigmentvlek in mijn gezicht zitten,die deze zomer wel HEEL erg opvalt! Mensen vragen steeds wat ik heb;) dus ik wil er even na laten kijken of er msischien iets aan te doen is?
    Al hoewel er wel weinig aan gedaan kan worden volgens mijn huisarts, maar hij kon het niet met zekerheid zeggen

15. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Ohhh babyboom, ik heb gisteren maar 20 minuten gezien. Vandaag effe uitzending gemist kijken, vond het weer zo bijzonder om te zien....

16. Makkie

Makkie Niet meer actief

@Babyboom, gister ook gekeken, kon het niet droog houden hoor.... en ja Linda, lang leve de vele was met lieve kinderkleertjes!! :D Ik kijk vaak bevallingsverhalen op rtl8 savonds, kan het dan ook noooooit drooghouden bij een bevalling, hihihi muts!

Debjes, nog 10 dagen dus.... is lang voor je gevoel, maar even doorzetten! wie weet wordt je wel zelf ongi tussentijds en dan kun je meteen met de clomid beginnen, anders duurt het met opwekken ook weer een dag of 10. Maar snap je gevoel wel meid, helemaal! Ben benieuwd dan met je pigmentvlek wat er aan te doen is.

Hier 'besloten' voor een broertje/zusje te gaan als ik meer vastigheid met mijn werk heb of een andere (vaste) baan heb. Ik hoop dat mijn 0 urencontract gauw een urencontract wordt, daar heb ik het wel met mijn leidinggevende over gehad. Dus dan kunnen de rubbers ook de prullenbak in!

Ga zo met Sethje naar de verjaardag van een vriedin, haar twins zijn vandaag 1 jaar!

Ryanne, nogmaals meid, zet um op en ik denk aan je!!

17. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.103
    2.252
    113
    Brabant
    wahhhhh makkie, op naar een vast contract!!!:)

18. Makkie

Makkie Niet meer actief

Taliaa, jaaaaaa echt wel! het begint bij papa ook weer te kriebelen, dus hoop dat het met mijn werk snel voor elkaar is!

Ik wilde zo gaan, maar Seth slaapt nog steeds, al vanaf 12.00 uur, lekker dan hahahaha

19. Makkie

Makkie Niet meer actief

O, hij is wakker, ga dr vandoor! tjuuuuuus!

20. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Ryanne schrik van je verhaal. Vervelend dat het eind van je zwangerschap niet gaat zoals je wil maar ook fijn dat er gelijk wat gedaan word. Ben benieuwd wanneer jullie de kleine in jullie armen hebben. Succes en zet m op.

Taliaa joehoe je lichaam gaat het zelf doen dat is wel fijn he. Hoe voel je je verder, afspraak gemaakt bij de ha?

Makkie op naar een goed contract of een goede baan!! Spannend.

Vanmorgen is Isa weer goedgekeurd op het cb. Ik ben langzaamaan aan het inpakken wat moet je toch een hoop meenemen he.

Nou het toppunt van mijn vorige werk was vandaag, kreeg mijn loonstrookje en er was wat ingehouden ik bellen heeft ze geld ingehouden van mijn bhv cursus die moet ik nu zelf betalen omdat ik vrij snel daarna ontslag heb genomen grrrrr.

Tygo zegt al een paar dagen tegen iedereen ik ga naar oma oostenrijk(schoonouders) en dan ga ik met de trein door de bergen dat heeft mijn smoeder belooft en daarna ga ik naar opa ... en oma ...(mijn ouders) zo leuk om te horen, weet je gelijk hoe hij ermee bezig is.

Deel Deze Pagina