Zwangere dames van het PCO-clubje deel 3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lot23, 23 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ik lees op hyves dat Ryanne is bevallen :D!
    Tenminste er staat: GEFELICITEERD!!!!!!!! Wat een fantastisch nieuws!
    Meer zeggen we er niet over. Dat mogen jullie zelf op hyves zetten [​IMG]

Dus ik neem aan dat de kleine er is!
    Wie is haar buddy?

Lot leuk eh als de kids zo enthousiast zijn erover!

Makkie wow een derde wonder is dus aan de orde als alles loopt zoals je wilt! Ben benieuwd hoor! Op naar vaste contract!

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.103
    2.252
    113
    Brabant
    @lot, HUH belachelijk!!! heb je iets getekend mbt bhv? anders bezwaar aantekenen, want dit slaat dan nergens op hoor!!
    en nee, heb de ha niet gebeld. Heb het er hier over gehad en manlief vind het nog meevallen en denkt dat de ha ,behalve bloedprikken, niks zal doen. En dat denk ik ook..
    (maar af en toe denk ik: geef mij maar een doos met pethidine spuitjes, wat werd ik daar vrolijk van zeg;))

@ryanne. WOEHOE!!! als het nieuws officieel is, sms ik pooh!
    Oh is wel snel gegaan als ze vandaag de kleine echt al vast heeft hoor!!

@ll, isabella maakt het ons zo moeilijk. is uren bezig om in slaap te komen, jankenjankenjanken. wil dan nog van alles, maar we gaan er niet in mee. want dan wil ze het nog een keer en de avond er op weer.
    echt waar, wat ze allemaal verzint zeg:
    handjes wassen, naar buiten kijken, andere pyjama aan, even eruit, water drinken, tanden poetsen.
    *zucht*
    net zo hard lopen huilen en schreeuwen dat ze alles ondergespuugt heeft, dus alles verschoond en nu slaapt ze..
    iemand tips?
    We zijn duidelijk, ze heeft een ritueel wat we elke avond doen, gaat niet te vroeg naar bed, ook niet te laat.
    Vannacht was het ook, wilde midden in de nacht handen gaan wassen, dus niet he. want dan wil ze het de komende nachten ook als ze wakker wordt.
    *zucht* het breekt wel op hoor, isabella die laat gaat slapen, elize die nog een late fles wil, elize die toch vaak 's nachts nog wakker wordt, isabella die nu dus ook 's nachts gaat spoken en dan weer vroeg op..
    *gaap* en dan nu dus mega ongesteld, niet normaal, voel je je ook niet happy onder hoor..
    (hoe fijn het ook is dat mijn lijf werkt he..)

zooo dat was mijn klaagzang weer!:)

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hiep hiep hoera voor Ryanne!! Hopelijk is alles goed gegaan en heb je de kleine man heerlijk in je armen! ben benieuwd naar de naam!! geniet meid!!

taliaa, pfffff heftigggg!! tjee, heb even geen tips.. ja negeren, maar goed dat doen jullie dus al! en als ze zich dan alsnog zo overstuur huilt... gek toch, ze was toch altijd een goede slaper? mmm nou ja, mss tijdelijk, dat is wel te hopen.... als ik een tip/idee heb dan hoor je het meteen van me! dikke knuffel, zit je niet mee zo, gebroken nachten, ongi, werken (wat je niet leuk vind, breekt je ook zo op he!!) dus echt hele dikke giga mega knuffel voor jou!!!!!!!!

Verjaardag vanmiddag was leuk, Seth wat zoooo lief! van iedereen maar horen, oooo tis echt precies zijn papa, wat leuk! Gewoon een kopietje van zijn papa!! hahaha, geweldig toch. Ze lijken ook echt HEEL erg op elkaar. Kai lijkt meer op mij (nu nog niet echt, maar de babyfoto's zijn echt als 2 druppels!!)

Seth is ook een beetje aan het spoken nu, ligt al een tijdje op bed, maar hoor zo nu en dan: boooooooob de bouwer, kunnen wij maaaaake?? Booooooob de bouwer, nou nuh of!! hahahahaha!

4. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.103
    2.252
    113
    Brabant
    haha, makkie, heerlijk he, dat gezing in bed:)
    en gezellig van die gezellige kinderen.
    hier hebben we trouwens kinderen van de melkboer;)

en ja, isabella was een super slaper. vanaf dat ze 6 weken was heb ik er nooit uitgehoeven 's nachts, niet ziek niks! en nu.. *zucht*
    ze heeft zich natuurlijk wel lang in slaap gehuild, maar goed. Maar dit is echt heftig. we hebben een groot bed gekocht, maar daar mag ze nog niet in hoor, staat ze de hele nacht bij ons in de kamer, haha

5. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    taliaa: i knowwwwww echt nergens aan toe geven, wij hanteren na 5 min, 10 min, 20 min, 30 min, 30 min etc..... dan niks zeggen alleen neerleggen speen en aai 'snachts ga ik nu in eerste instantie niet, ik luister het even aan, het gaat nu errug goed, eigenlijk maar 2 dagen 's avonds gedoe gehad, en 's snachts beide 1x en dan dus flink drama he, maar kennelijk leren ze snel

ryanne: wow dat is echt snel ben heel benieuwd gefeli!!!!!!!!!!!

Lot: echt zo kinderachtig zeg, nu lekker vakantie!!!

makkie: de twins met hun 2 paar mooie bruine ogen die ik met 5 mei gezien heb :):)

debjes: super dat je het gekregen hebt ben bang dat als je nu zou beginnen dat je dan zo weinig ongi zou zijn, dan twijfel je weer welke dag nou cd 1 is dus dit is denk ik super

6. hallow meissies,

ff snel, we zijn net thuis.
    Ben om 16.44 van zoontje Collin. Hij weegt 3625 gr.
    Vanochtend wat steken en rommelende darmen. de vk gebeld waar ik nu heen moest en waren om 12.00 in het zh. daar zijn de weeen echt begonnen tot 16.30 om 14.00 4 cm, om 15.30 7 cm en om 16.30 mocht ik al persen. was eigenlijk één lange wee van een paar uur. Had om medicatie gevraagd maar hartje deed het niet goed. Uiteindelijk om 16.00 de spuit gezet maar 'te' snel bevallen dus heb er niets aan ghad hihi. Collin lag niet helemaal goed dus de gyn. heeft flink moeten duwen om hem eruit te krijgen. Na een kwartiertje was hij er. Alles goed, zijn lekker thuis en gaan zo slapen.
    Hij is dus toch uit zichzelf gekomen en inleiding was niet nodig :D
    Morgenvroeg komt grote zus thuis, ben eens benieuwd.

truste

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.103
    2.252
    113
    Brabant
    gefeliciteerd ryanne!!! wat snel zeg! en wat fijn dat het uit zichzelf begon!!!!
    is hij helemaal goed gekeurd?:)
    wat woog hij??
    nu lekker genieten meid! ben benieuwd hoe grote zus het vindt!!

8. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ryanne van harte gefelicteerd met jullie zoon!
    Aan zijn gewicht te zien was hij wel toe om te komen ;)
    Mooi hoor dat alles van zelf is gegaan!
    Geniet er nu van!

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hey dames!!!!!
    Wijzijn vannacht this gekomen van 2 heerlijke weken Kos. We hebben het top gehad. Strak blauwe lucht, 28-33 graden met zeewindje. Jens was GEK op zwemmen en de minidisco.Doordat het zo warm was hebben we weinig gedaan. Hele dagen zwembad, kletsen en spelen met de velen Nederlandse kindjes en mama's.
    Niemand ziek geweest, baby beweegt goed, maar ben toch blij om weer thuis te zijn. Lekker in mn eigen veilige omgeving. Jens deedh et prima, we zijn er echt van onder de indruk. Wel grappig om aan de rand van zo'n kinderbadje te zien en horen dat ALLE kindjes moeite hebben met speelgoed delen, samen spelen, en drift buien kunnen krijgen in het restaurant! etc...hihihi!!

Heb heeeeel vluchtig wat gelezen, sorry was om 2.30 pas in bed en jens werd "gewoon" om 7.45 wakker met honger.

Ryanna, gefelicteerd!!!!!!!!! :)

10. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @ryanne gefeliciteerd met Collin. Geniet lekker van je kraamtijd.
    @taliaa oeioei die fase hebben wij met Thijs ook gehad. Dat is werkelijk waar 2 weken strijd geweest. Gewoon laten janken en steeds terug in bed leggen. Ik heb hem zelf gewoon een keer een kwartier in zijn eigen spuug laten liggen om aan te geven dat ook dat niet helpt om uit bed te mogen komen. Nadien is het beter gegaan. Ook omdat we toen gezegd hebben dat als ie lief is dat we gewoon na een half uurtje hem nog een keer een dikke knuffel komen geven en hem weer opnieuw toe dekken. En hij heeft gewoon wat speelgoed mee in bed en boekjes waar hij mee mag spelen, als ie maar in bed blijft. En speelgoed wat uit bed ligt, blijft uit bed. Jammer dan. Je moet consequent blijven. Maar ik weet het is heel vermoeiend. Even doorbijten in deze fase. Het gaat echt wel weer over. En zo meteen praat ze weer beter of kan weer iets anders. Ze heeft nu gewoon even kortsluiting in de bovenkamer. grijns.
    Hou vol.

11. Marente

Marente Actief lid

26 okt 2010
    271
    0
    0
    Ryanne, hartelijk gefeliciteerd met jullie zoontje!!

12. Marente

Marente Actief lid

26 okt 2010
    271
    0
    0
    taliaa, had je mijn mailtje nog gehad?

13. Makkie

Makkie Niet meer actief

Ryanne, van harte met Collin!!! wat een stoere naam!! super dat alles goed gegaan is en zo lekker snel! gelukkig geen inleiding dus, top! En hoe vind de grote zus haar broertje?

Pooh, welkom thuis en klinkt als een heeeeerlijke vakantie!! Gauw foto's op hyves??

we gaan zo naar een buitenspeeltuin, seth slaapt nu alleen nog even, was niet te genieten.....

Even ego: kai loopt nu heeeel goed langs de tafel, bank, box, wat dan ook! en snel ook hihihi, heel schattig om te zien!

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    news flash. Jens ligt voor het eerst op zijn nieuwe kamertje in zijn grote bed te slapen. Ging heel makkelijk. Gezegd dat ie moest gaan liggen, even over zn bolletje geaaid en hij sliep. Hoop dat het zo makkelijk blijft gaan, grijns!

15. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.103
    2.252
    113
    Brabant
    @marente, ja! thnx! ik reageer snel.

@pooh, welkom terug. ik had je net nog gesmst mbt ryanne, maar je bent er alweer;)

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hihi, jep, 2 weken is zoooo voorbij!
    Ik hoop dat het goed gaat met Ryanne. Ik had echt met haar te doen de laatste weken, dat F zo moeilijk was.... :(

17. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Ryanne ook hier gefeliciteerd met jullie zoon Collin!!

Pooh welkom terug en fijn he om te zien dat niet alleen jouw kind zo dwars kan zijn.

Taliaa ik heb hetzelfde probleem met Jaimy. Net als wat sas zegt een lange adem hebben en steeds terug leggen. De eerste keer terug leggen zeg ik nog het standaard slaapritueeltje daarna leg ik hem terug zonder wat te zeggen. Merk gelukkig dat het steeds korter wordt. Is lijkbaar ook de leeftijd die ze nu hebben.

Makkie snel maar aan een vaste baan! :)

Debjes fijn dat je Primulat heb gekregen.

Lot al druk aan het pakken. Ik ben ook bezig om een basis op de camping te leggen aangezien Ruben inmiddels al watr weekjes oud is en ja jeetje wat is het een hoop wat je meeneemt :$. Ik hoop dat we vanaf volgend weekend weer lekker vaak kunnen gaan.

Meisje je bent echt niet dik hoor! je bent zwanger kom op hoe halen ze het in hun hoofd zoiets te zeggen.

Hier gaat alles rustig door moet echt nog wat ritme vinden in het avondritueel met Ruben. 's morgens gaat het nog steeds redelijk, maar als Jaimy tegen werkt loopt het alsnog in het honderd.
    Jaimy blijft zijn broertje helemaal super vinden en wilt eigenlijk al met hem spelen.

Vanmorgen Ruben ook weer gewogen en gemeten. meneertje weegt inmiddels 4244 gram en is 56 cm lang. De nachten blijven inmiddels redelijk goed gaan. Gemiddeld toch zon 4 uur tussen de voedingen. Ik ben dan in die 4 uur tijd zo'n 45 minuten met hem bezig. Dus tweemaal 3 uur slaap per nacht is zo goed als gegarandeerd tegenwoordig.

18. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Pooh wat goed van Jens!!

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    heb even vluchtig wat terug gelezen... ik zit nu al op de 14 kilo, aangekomen dan...pffff hellupie!!! :( Heb ook 2 weken niets gedaan en lekker gegeten, maar dan nog!!!!

@taliaa, ik zou het toch nog effe volhouden hoor. Alle nieuwe banen zijn wennen en misschien dat je over 3 maanden er heel anders over denkt! :)

@meisje, hb van 6.6 is toch niet zo laag? 7 is normaal geloof ik.

20. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    ryanne gefeliciteerd met de geboorte van collin geniet ervan.

Deel Deze Pagina