Zwangere dames van het PCO-clubje deel 3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lot23, 23 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    @slechtslapen, thnx dames. ik zet ook door. we merken gewoon dat isabella echt een pittige tante is!

@cira, woehoe wat groeit ruben goed zeg! en de bv gaat super he!!! En de nachten toch ook wel? tuurlijk slopend die gebroken nachten, maar toch gaat het al super voor zo'n kleintje!

@ll, zo dit is echt slopend, 's ochtend tot half 12 gewerkt, en dan vanavond om 1815 weer beginnen. ben nu toch al echt wel moe..

@pooh, knap van jens hoor! en ach die kilos... (ik 2x 25 kilo.. *zucht* haha)

@ll, jeetje, we proberen onze diva op het potje te krijgen, maar t wil niet.
    gistermiddag droog uit bed (1600), dus op het potje, tv aan, drinken erbij! laten spelen alles erop en eraan..
    Om 1900 nog droog!! ze vertikt het gewoon om te plassen op het potje! Net uit bed een onderbroekje aan, heeft ze hem al lekker vol staan poepen. maar op het potje? ho maar...
    ach komt wel toch?
    we zetten haar nu elke middag op het potje!

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    slik, hellupie...
    Denk je dat de bevalling nog HEEEEUL ver weg is, staat de pakketpost op de stoep met een kraampakket. Dag krakend bedzeiltje, super dikke kraamverbanden etc. HELP!!!!!!!!!!!!!!!

3. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    pooh ha ha dat zijn de leuke pakketjes not!

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hahaha, nee he nijntje. slik!!!!

Hoe voel jij je? Gaat het goed?

5. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Ik heb hier ook nog een kraampakket gedeeltelijk in de aanbieding ;)

Taliaa I begrijpt dan al wel het principe van plas ophouden. De rest komt ook vanzelf wel. Je kan wellicht extra stimuleren door een beloning eraan vast te hangen (stikker plakken oid).

Ruben groeid zeker als kool en de BV gaat ook echt super. Mag echt niet klagen maar ben zo verwend door Jaimy die eigenlijk met een paar weken al minimaal 6 uur in 1 keer doorsliep 's nachts.

6. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    pooh ik voel mij goed ben alleen moe. maar verder heb ik nergens last van.

7. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    taliaa, komt echt goed (zeg ik nu) bij mijn vriendin met ene tweeling wilde ze ook nooit op het potje, stickers alles geprobeerd, toen ze drie waren kwamen de jongens vertellen dat ze groot waren en dat ze naar wc wilden en in een keer zindelijk, waarschijnlijk hadden ze het dus ook wel eerder gekunt maar zo was het ook wel makkelijk achteraf, geen gedoe

wat een goede verhalen verder allemaal, klint heerlijk je vakantie pooh!

welkom collin wat een gave naam en een mooie vlotte bevalling.

hier hebben de kinderen op papa-dag de luidsprekerbox per ongeluk omver gegooid waarop ook de palm omver viel en Ivo dus in ene grote ravage zat... toen ik thuis kwam heb ik als troost maar pizza voor hem besteld

8. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    taliaa zou me daar echt nog niet druk over maken! I is nog zo JONG!!!!! het komt allemaal echt van zelf! Ineens is daar die intresse! Je zou het zo nu en dan kunnen aanbieding! En idd stickers plakken op een groot vel! na 10 stickers een kado(wel kado in vakje tekenen of plaatje) en dan met 25 stickers een kado.En ik had ook speciale poep en plas stickers! De poep stickers waren net wat groter!! Met Jesse deed ik dit dus ook! Toen was er 4 maanden stilte, stickers plakken waren echt niet meer intressant! En ineens kwam hij zelf weer met het plassen op de wc.

Ene kind is met 2 jaar zindelijk en de ander pas echt met 3,5 jaar!
    Mijn neefje was met 3,5 jaar begonnen met zindelijk worden! met 4 jaar helemaal zindelijk pas.
    Mijn nichtje was net nog geen 2 toen ze intresse toonde en met 2 jaar zindelijk behalve 's nachts niet dat was ze pas met 2,5 jaar
    En Jesse was 2 jaar en 3 maanden toen hij intresse toonde en iets ouders als 2,5 dat hij overdag echt zindelijk is! Dus echt het komt van zelf!

Linda ach jeetje arme man hele gaos in huis! Wat een heelrijk kind is Timo trouwens! Evy ook natuurlijk ;)
    maar zag een foto van Timo jeetje dat koppie geweldig!

pooh ja ineens wordt het dan weer echt, echt die bevalling ;) Maar komt vast goed! Fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad op vakantie!
    jens dus nu ine en peuterbed! leuk hoor!

cira fijn dat het zo goed gaat met Ruben en de BV! Wat ben je dan verpest met je 1ste kind he als alles zo goed verloopt! En met de 2de het eigenlijk net iets anders gaat! Dat snap ik best hoor! DEnk dat ik dat hier ook wel zal gaan merken straks!
    Jesse is zo MAKKELIJK met slapen! Sliep de eerste dag al van 23:00 uur tot 06:00 uur en eigenlijk is hij nooit eerder gekomen! Ja misschien 3 a 4x rond 05:00 uur maar nooit in de nacht om de 3 a 4 uur.

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hij heeft de hele nacht in zijn bed geslapen, grote vent. Helaas wel om 6.15 wakker... maar verder ging het goed.

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    goed van jens hoor!!

@zindelijkheid: ik heb de stickers al klaar liggen, dat weet ze. een dora sticker als er een plasje in het potje zit en een grote voor een poepje.(haha wat een woord he)
    En ze gaat nu wel rustig zitten, maar er komt gewoon geen plas..
    maar ja, komt goed. ik blijf het gewoon aanbieden.

@linda, ahhh arme papa:)
    hoe is het met inpakken, verhuizen etc?
    (hebben jullie nu een meevaller van die nieuwe regeling of niet?)

@pooh, wahahaha het kraampakket. wat een ramp he? :)

@ll, die kennis van me die met 32 weken in het zkh lag is met 33.4(?) bevallen, knap kindje. gaat allemaal goed, maar wel spannend natuurlijk..

11. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Goed hoor van jens!!!

Taliaa misschien moet je haar is op de wc zetten inplaats van op een potje!
    jesse heeft nooit op een potje geplast! Wc was veel intressanter!

En gaat i wel is met jouw mee op de wc?Jesse kwam vaak kijken bij mij!
    Wat doe je mama! vroeg hij dan! En ineens wilde hij ook wel is op die wcbril zitten ;)

12. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    ja, dat doen we vaak. maar ze wil echtechtecht niet op de wc zitten, niet op de bril, niet op de wcverkleiner, niet op schoot..
    haha, het is een pittig ding. maar komt wel, toch?:)

13. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Taliaa ja komt echt wel! Wat ik zeg ze is nogzo jong! En ze kunnen niet alles tegelijk!

Praten, bewegen, een nieuw zusje,zindelijk worden etc ect! Ze moet alles in fases verwerken!

14. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Ryanne super gefeliciteerd met jullie zoon en broertje, hij heeft toch zijn eigen verjaardag gekozen! Het is wel snel gegaan, nu lekker genieten. Hoe vond F. het?

Pooh welkom terug en heerlijk dat jullie zo genoten hebben.

Taliaa ik denk echt dat kinderen het alleen doen als ze er aan toe zijn. tygo doet alles op de wc als we hem erop zetten maar geeft niets aan dus er ook niet aan toe denk ik, we wagen op de camping weer een poging. Ik zou het wel aan blijven bieden wat je doet en wie weet.

Even een berichtje vanuit het bewolkte frisse oostenrijk. Hier hebben we nog even internet. De reis is op zich goed gegaan, Isa hebben we echt niet gehoord alleen als ze honger had maar verder niet ze lag zo 2,5 wakker en te spelen en rond te kijken vond ik zo kanp. Tygo zei alleen maar gaan we naar oma oostenrijk en als we stopte zijn we er nu maar hij heeft het verder ook goed gedaan. Aan het eind was hij zo moe en snapte er maar niets van dat we er nog niet waren dat hij helemaal overstuur was en naar huis wilde, even getroost en toen heeft hij geslapen. Toen we hier aankwamen vonden beide kinderen het wel goed, Isa lach te kletsten en wilde niet slapen wat drinken gegeven en na 2 uur is ze gaan slapen maar na 3 uur weer wakker ze lag bij Martijn en was wat koud dus lekker bij papa verder geslapen tot half 9. Tygo sliep bij mij en was weer even verdrietig tot we samen gingen liggen en toen heeft hij heerlijk tot kwart voor 9 geslapen, hij was om 7 uur even wakker maar na even kletsen ging hij weer bij me liggen slapen. Net al even met oma zich uitgeleeft op de trampoline en vanmiddag gaan we zwemmen, binnen hoor haha. Ik probeer van het weekend nog even voorbij te komen.

15. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    wat knap van ze, lot!!! goed hoor! geniet ervan en fijne vakantie!

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    fijne vakantie lot!!

heb bij prenatal wat gekocht en de blije doos opgehaald. Net jens kleren naar zijn nieuwe kamer gebracht en vast wat baby kleertjes van hem uitgezocht. Wist niet dat ik zo veel rompertjes had, hahaha!

17. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Lot wat goed zeg van de kids! geniet ervan!

Pooh leukwat heb je gekocht?

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    wat eerste kleertjes, en verder speen en spenen voor op de fles. De flessen van jens zijn nog goed, maar wil wel nieuwe spenen er op!
    En de doos opgehaald. We hebben ons dus goed ingehouden! ;)

19. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Leuk hoor zou me nu niet meer in kunnen houden hahahaha!
    En vooral niet omdat je weet wat het wordt ;)

jesse is goed ziek 39 graden koorts :( arm mannetje!

Ik wil graag een eigen taart maken voor jesse zijn verjaardag!

het wordt een dubbele toy story taart! Ik zoek alleen poppetjes voor op de taart dat is wel lastig te vinden haha!
    maar komt vast goed!

20. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    @debjes, zelf maken die poppetjes!:) gewoon boetseren;)

Deel Deze Pagina