taliaa hahha nee dat wordt echt beetje TE voor mij ben al blij als ik de taart goed krijg! Ik ga met rood,blauw en geel werken! En ik wil wel 2 poppetjes erbij hebben! Zodat hij ermee kan spelen! Hij is echte Toy story fan Ik had gezien dat je bij de toys xl al 2 poppetjes hebt voor 5 euro dus komt goed!
en die poppetjes die ze een tijd terug bij de ah hadden? succes met de taart maken hoor jeetje, hij is al bijna 3 he? ha ryanne, zie je onderin zweven, hoe is he?
Taliaa ja ik zag dat op Google ah poppetjes maarja die zijn er nu niet meer! Helaas en weet ook echt niet wie ze wel heeft
leuk hoor debjes, zelf een taart maken. Wordt je mannetje al weer 3 jaar nu, hellupie, wat hebben we al weer grote kindjes hier! Jens had een uur nodig om in slaap te vallen. Eerst zat papa bij hem, toen hij weg ging was het brullen. Na 10minuten ben ik maar gegaan (met harde buik, au). Ik hield zijn handje vast en zat naast hem en toen viel hij snel in slaap. Klein mannetje in groot bed, is effe wennen.
beterschap jesse!! Hier alles ok. Gisteren wel een flinke harde buik gehad. Jens had moeite met in slaap vallen, maar toen hij sliep, was het goed...helaas om 6.15 uur wakker! Mn buik voelde gisteren alsof ie op knallen stond. Denk dat ik een groeispurtje aan het maken ben of zo... Straks nog een wasje doen en vanmiddag verjaardag van het buurjongetje!
Pooh vervelend van de harde buiken! Ik had dat alleen toen ik blaasonsteking had. Jens dus een vroege vogel! Jess vandaag ook hoor 07:00 uur Jesse heeft nog steeds verhoging 37.9 dus zal tegen de middag wel op lopen! Hij is wel gezellig! maar kruipt afentoe weer snelop de bank onder zijn dekentje. maar rustig dagje houden met hem! Het is natuurlijk zomervakantie dus ik moet de eerste 3,5 week lange dagen werken
ik ga vandaag zoeken! we hadden er best wel wat, maar isabella heeft er meer gespeeld (haha) en nu liggen ze dus overal verspreid! ik laat het je weten als ik iets en wat ik gevonden heb!
@taliaa Thijs wilde in het begin ook niet op potjes en wc's. Heb toen ook niet verder aangedrongen en een maand later nog eens geprobeerd, en toen ging het wel alleen hij doet er nog steeds niets op. Op het kdv gaat ie ook altijd met de plas rondes mee, maar daar doet ie ook niets. Ach het komt vanzelf wel. @all zo gisteren thijs zn verjaardag gevierd bij opa en oma in de tuin en het was reuze gezellig. En hij is nu lekker aan het spelen met al zn nieuwe kado's. gewoon heerlijk. donderdag moet ie nog gaan trakteren op het kdvd. Ik ga zo maar eens op internet kijken wat voor traktaties er zijn.
Sas, fijn dat het zo gezellig was, jeetje, thijs natuurlijk ook snel 3 jaar! Gaat zeker snel met de kleintjes ineens! Is suze van MvS niet nu al drie geworden?? Heeft iemand van jullie nog contact met haar? Lot, heeeeel veel plezier op vakantie! Ik hou je natuurlijk op de hoogte hier van al het wel en wee!! Debjes, drukke tijden breken dus even voor jou aan, doorbikkelen dus. Beterschap voor je knappe vent! Taliaa, echt komt vanzelf!! Ineens is daar de interesse en doen ze het helemaal zelf. Hoe gaan de nachten nu met E? Pooh, wat een geweldige foto;'s van jullie vakantie op je hyves, echt een supervakantie was het zo te zien! En knap hoor Jens, in een groot jongensbed slapen! Hier willen we ook snel een groot bed kopen van Seth, op de vakantie ging dat super. Alleen nog even de tijd zien te vinden, nu papa morgen weer moet werken... gewoon al 4 weken vakantie om! Zooooooo snel gegaan. Gedo krijgt het nu heel druk, 3 weken lang tot 20.00 op locatie ergens in Gelderland regisseren en filmen. En voordat ie dan thuis is... ben dus veel alleen de komende dagen/avonden met mijn lieve jongens.
dank je makkie. Het was er inderdaad erg lekker! @all, ik reageer ook niet zo veel ,sorry. Ben zo ontzettend moe! Heb net dik 2 uur liggen pitten op de bank. Jens en papa slapn nu ook en straksmoeten we naar de buren voor een verjaardag. Morgen naar de vk, misschien moet ik mijn hb effe laten meten!
Makkie drukke dagen voor jouw dus en voor papa helemaal. Tygo slaapt al een tijdje in een 'groot' juniorbedje en dat gaat vanaf het begin heel goed. Sas, Thijs alweer bijna 3! Suze is de oudste toch dus dan zal ze al 3 zijn ja, ben benieuwd hoe het met hun gaat? Pooh lekker even tot rust komen thuis, fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad. Tygo heeft echt leuke dagen met opa en oma, gister zijn we wezen zwemmen, vanmorgen naar een grote speeltuin geweest en toen is Tygo met opa en oma terug gegaan in de trein, door de bergen hij vond het prachtig. Morgen nog een dagje hier en dan waarschijnlijk dinsdag naar Italie.
@debjes, ik heb nu gevonden: 2x een dinosaurus (groen), 1x een beertje(?) en 1x een paarse octopus. haha, t zegt mij niks. we moeten nog meer hebben hoor, ook buzz. dus ik zoek nog even verder voor je! de kids zijn alleen niet naar bed geweest vanmiddag, dus kan niet even rustig zoeken
Taliaa rustig aan! De verjaardag is pas over 13 dagen Super dat je er paar gevonden hebt Zal ik mijn adres even mailen naar je? Makkie oh seth slaapt dus nog steeds in een ledikant? Jesse sliep daar ook in tot 2 jaar en 7 maanden toen stapte we over naar peuterbed! Heb je er al 1 op het oog? Suze is idd de oudste! Als ik eht goed heb is zij in Maart of Mei 3 jaar geworden! Zie haa rook nooit meer actief op hyves! Weet wel dat ze een nieuwe vriend had toen Linda hoe is het met het slapen van de kids? Sas leuk dat de verjaardag geslaagd was! Wat heeft hij allemaal gekregen? Jesse is echt GEK van Cars maar nog gekker van Toy Story! Dus ik heb daar het 1 en anders voor gevraagd! Meest duplo lego (makkelijk op te bergen )! Hij krijgt van ons een fiets en misschien nog iets van lego. Verder heb ik ook een lief dekbed overtrek gevraagd! Hij krijgt een cars step van mijn broer en schoonzus en ik geloof een loopfiets van mijn nicht! Dus hij wordt alweer goed verwend!
goede s morgens!! hoe is het met jesse nu? Hier alles goed S is weer aan het werk vandaag, ik moet morgen weer beginnen. Nog 6 weekjes werken, ik hoop dat ik het vol houd!