Linda, toevallig dan zeg! denk dat ze ongeveer even oud zijn en dezelfde naam! vond het wel grappig om te zien! En als je nu al eens de kamer van de kleintjes echt donker maakt? (met vuilniszakken, niet echt charmant, maar voor even nog?) wie weet maakt het al meteen verschil. Tjee, wist niet dat sommige meiden hier dus al ver van te voren wisten dat zwanger worden lastig zou gaan. Hier noooooit bij stilgestaan, wel altijd een gevoel gehad van 'het gaat bij mij vast niet makkelijk' maar nooit een reden gehad. Later dan wel, met de pco en stond er helemaal niet van te kijken dat ik dat had, ik heb altijd wel iets en gaat nooit 'normaal' hahaha. Nijntje, vandaag DE dag! geniet er van en een supermooie dag toegewenst!! MvS, goed geregeld zo met papa voor Suze, maar bleggghhh zelf ben je natuurlijk nog flink pissig over alles, dus dan is voor jou het contact niet makkelijk. Hopelijk slijt dat met de tijd en kun je straks lekker van je eigen stekkie genieten en later met je vriend erbij en voor een kindje gaan. Goed dat jullie alles rustig aan doen, waarom haasten als alles goed voelt en het allemaal wel gaat gebeuren! Cira, veel plezier op de camping, hele auto voor babyspul hahaha. Maar geen flesjes/poedertjes/warm water, gewoon lekker je 'tiet', heerlijk toch! Mss dat R. weer wat meer drinkt nu het wat warmer/broeierig is? Kai zondag alweer 11 maanden... en dan nog maar een maandje en alweer zijn eerste verjaardag. Vind het wel gek hoor, en ECHT TE SNEL GEGAAN!! Maar de dreumesperiode die gaat komen kijk ik ook echt naar uit, dat is ook weer zo leuk! Straks naar mijn schoonmoeder met de jongens en papa, lekker daar in het bubbelbad en daarna chinezen.
Makkie gelukkig id geen flesjes en voeding. Heb nu al zoveel. Ik ga zo de auto inladen dus ben benieuwd of het past. Zijn geniet van jullie mooie dag!
@all, pfff, ben moe zeg. Mn buik zat vandaag flink in de weg met werken. De vrouw van mn baas kwam vandaag en die zat me toch te vissen of het een jongen of meisje wordt. Ik heb haar flink op het verkeerde been kunne zetten, en ze trapte er heel goed in...lachen!! En morgen mijn laatste dienst. Heb geprobeerd hem te ruilen ,maar iedereen is op vakantie of heeft al een dienst van het weekend. Gelukkig is het morgen ochtend van 830-1300 en sta ik niet alleen! @cira, veel plezier op de camping! @nijntje, ik hoop dat jullie een top dag hebben vandaag! Gefeliciteerd met jullie huwelijK!
Nijntje van harte gefelicteerd met je huwelijk! ik hoop dat je een mooie dag heb gehad! Pooh is je buik flink gegroeid? meer als bij Jens? Makkie nou he Kai alweer 11 maanden oud! is toch veelste snel gegaan allemaal! Mvs wel beter dat je nieuwe vriend de situatie kent ten opzichten van kinderen! Jullie tijd komt echt nog wel! Wel fijn dat Suze nog naar haar papa kan! Maar snap jouw gevoel wel! Eindelijk weekend! Was er echt aan toe! Ik zit nu op dag 34 van mijn cylcus maar nog geen ongi te bekennen of te voelen! raar weer! Heb je 2 maanden achter elkaar en culcys van 35 en 34 dagen zal je nu zien duurt het weer langer :S
@debjes, heb een mooie tuut van voren. Een echte jongensbuik Ben bijna 14 kilo aangekomen nu...ahumba! Zal weer eens een buik foto maken!
nijn van harte!!!!!!!!!!!!!!! hier met evy naar kapper geweest, ze vond het super haha, ivo ziet niet veel verschil maar ze hebben nog best wat geknipt nu kan het mooi groeien, zal foto's uploaden. Ivo's oma is gisteravond overleden, Hoort erbij maar dichtbij is toch altijd anders he. Woensdag crematie, heb dan geen kdv dus we nemen de kindjes mee maar dat is voor 'hun' oma misschien ook wel fijne afleiding. Wel onhandig want het is om 14 uur dus precies tijdens hun slaapje nouja, hopelijk slapen ze in de auto en houden ze het een beetje vol.
Linda gecondoleerd, was ze ziek? Kan je niet ruilen op kdv voor andere dag? of extra? Nijntje super hoor! Mooie buridsjurk heb je! Hier op dag 35 en nog geen ingi! Zal je altijd zien
thnx debjes heb laatst geinformeerd naar een extra dag maar dat is x2 toch wel een beetje erg duur, en als ik ga ruilen dan moet ik op die dag dus vrij nemen omdat ik anders zou gaan werken en dat vind ik nu met de verhuizing zonde van mijn vrije dagen dus het is niet anders, misschien vind Ivo het ook wel fijn als ze er gewoon bij zijn. zit er niet heel erg mee hoor alleen dat slapen is lastig maar komt goed.
Linda, gecondoleerd meid! ook je man! Kindjes gewoon meenemen, zij horen er toch ook bij! Laatst met een doop (is natuurlijk wel een anders sfeertje) ook de jongens meegenomen. Ze konden niet constant stil zijn natuurlijk, daar zijn het kids voor en dat snapt iedereen toch! Gaat vast goedkomen. Sterkte alvast voor woensdag. Debjes, morgen mag je met de primolut beginnen toch? Voor de zekerheid even testen voordat je ze gaat innemen? Nijntje, van harte!! supermooie jurk zeg! Was de dag helemaal zoals je in gedachte had? Hier superavond gehad! Mijn zus had een grote speeltuin in de buurt afgehuurd, voor de verjaardag van haar zoontje en dochtertje. Allebei de klassen uitgenodigd en daar lekker frietjes gegeten. Ik met Seth er ook heen, die heeft zich zooooo supergoed vermaakt! Ik stond echt versteld van wat hij allemaal kon en durfde (echt hoge klimrekken en glijbanen hoor!) want normaal is ie niet zo'n held hahaha. Ben echt trots op hem! Kai is lekker thuisgebleven met mijn schoonmoeder, die hadden ook lekker een 1 op 1 avond met elkaar.
Makkie ja ik ga maandagochtend even testen (maandag even test kopen) en dan maandagavond met primolut beginnen! Gekste is wel dat ik al de hele dag van die vlagen heb van misseijkheid Linda nee idd best prijzig 2kids een extra dagje laten komen, Ja sla sjullie beide het niet vervelend vinden om de kinderen mee te nemen naar een crematie is het opgelost
meisje is 1 dag voor mij uitgerekend. maar die heeft al een geplande keizersnee staan. En Marente heeft volgens mij nooit de 40 weken gehaald met de andere kindjes, dus die zal ook wel voor mij bevallen Dus wie weet wordt ik de laatste van ons 3!
Zwaai zwaai! Hier heeeeel erg druk met 1001 dingen dus vandaar dat ik wat minder op ZP te vinden ben. Maar volgende week zal ik me wel weer wat meer melden vermoed ik. Fijne dag nog allemaal! X