@debjes, Marente is ook iets van een week later uitgerekend dan iK! Dat klopt! @all, ik ben officieel de slechtste moeder van het weekend. Eerst wordt Jens in zijn eigen kots wakker en nu laat ik mn fiets omvallen met hem in het zitje. "gelukkig", viel hij op zand en iet op stenen, maar de schrik zat er goed in!
Pooh ach arme jens! ja soms kan dat gebeuren! Maar snal wel hoe je je voelt! Hier net boodschapsjes gedaan voor Jess zijn verjaardag! Zaterdag is zijn feestje! Maar helew eek niet echt tijd om boodschappen te doen dus vandaag maar gedaan! Op de kaas de wordt en salades na die haal ik vrijdag. Jesse krijgt een nieuwe fiets voor zijn verjaardag en van duplo een vrachtauto met geluid! Dat is wat wij gekocht hebben! Dus ik ben benieuwd hoe hij het vindt!
aaahhh had een hele reactie gemaakt maar vergeten te posten. toen ik t alsnog wilde doen kreeg ik een error. Kom morgen opnieuw langs krijg nu bezoek. Hier gaat alles goed, helemaal happy en aan t genieten
om 9.00 uur hebben we de 30 weken groei echo en om 9.50 moet ik bij de gyn komen. heb er zin in!! Gelukkig gaat S mee, kan die Jens bezig houden!
@linda gecondoleerd even een tip om ze stil te houden bij dit soort gelegenheden. Gewoon in hun kinderwagen laten zitten en steeds een maria biscuit geven. Zij blij dat ze steeds een koekje krijgen en jij blij omdat ze even stil zijn. @debjes gaat dat hard he, al weer bijna 3. Een troost ze veranderen niet echt als ze 3 zijn, blijft net zo eigenwijs. @all niet veel te vertellen, druk weekend gehad. Ik ga weer meelezen.
Hier net test gedaan zoals gewoonliijk negatief! Primolut opgehaald (moest alelen wat bij betalen en ahd geen pinpas, dus mijn vriend gaat het straks ophalen! Dan vanavond primolut slikken!
all, 30 weken echo was helemaal goed. Alles ligt precies op schema. Gewicht is iets boven gemiddeld, 1600 gram nu en ook deze heeft lange beentjes. Als het zo door groeit wordt het en 7-8 ponder, netjes dus! Bloeddruk was 130/83. Baal ik wel weer van. Vanmiddag bij de vk nog maar eens meten!
17 augustus ism n laatste werkdag! Bloeddruk was net 130/80, dus goed genoeg! Ze heeft ook bloed afgenomen waaruit ze de bloedgroep van de baby kunnen halen (per 1 juli mogelijk). hb was 7.6 en suiker 5.1,, dus ik ben weer apk gekeurd voor deze week
spannend weer zeg debjes, nieuwe stap voor nr. 2 morgen de verjaardag van Jesse, bijzondere week! idd sas, ik dacht ook aan koekjes en spenen, tja dat is het nadeel van je ouders 400 km verderop baal er best vaak van, maar met de verhuizing heb ik een week lang oppas oma verheigd zich nog het meest pooh fijn dat ie lager, was goed in de gaten houden, wel ana de bel trekken he als je klachten kijgt! meisje doe je wel een beetje rustig aan? knuf to all ik moet ff verder
Linda ja nu wordt het weer echt echt! ook al vind ik die 5 dagen primolut slikken wel LANG hahah voor dat je ECHT mag begnnen! Baaler gewoon van dat mijn lichaam niet zelf optijd ongi is geworden! Jesse is morgen niet jarig hoor ga morgen avond aan de taart beginnen van hem! vries hem dan in voor zaterdag! Dan is zijn feestje! Hij is Donderdag 14juli ECHT jarig !
oh komt door de banner, vergis me daar altijd in, ik dacht 3 weken en zes dagen dus morgen 4 weken = volgende maand, snap je haha
f*ckf*ckf*ck debjesssssssssssssssssssssssssssssssssssssss, je enveloppe ligt nog hier!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! moet hij nog op de bus? (met die poppetjes?) ohw ik ben ook zo'n must!! sorrysorrysorry!!!! als ik hem morgen op stuur heb je hem woensdag? anywaysssss, stapeltaart. heb ik nog nooit gemaakt, maar ik zou ze maken op een kartonnetje en stutten met kitkats, chocoladestengels of rietjes. voordeel van karton: je kunt goed stutten en je kunt hem dus afzonderlijk snijden. (dus bovenste taartje eraf en die eerst snijden). maar karton is niet nodig! Linda, gecondoleerd!!! Sas, gefeliciteerd met jullie ventje!!
Linda gecondoleerd vergeet niet van te voren de pampers goed te controleren. Nijntje gefeliciteerd met jullie huwelijk. Nu een getrouwde vrouw!! Pooh wel rustig aan doen he!! Fijn dat de kleine lekker groeid. Debjes succes met taart bakken! Taliaa hoe is het met jou? Ryanne lekker aan het genieten dus. Hoe vindt F haar broertje? Sas had eigenlijk een stille hoop dat bij drie jaar de eigenwijzigheid weg gaat. Makkie lekker hoor zo'n kinderfeest op een speeltuin. Jaimy klimt en klautert ook behoorlijk hoog op de rekken. sta er soms verbaasd van wat hij nu weer kan. Hier een heerlijk weekend op de camping gehad. Ruben heeft er voor het eerst geslapen en sliep echt werkelijk super (twee keer een nacht van 8 uur slaap) Jaimy heeft weinig last van zijn broertje als die wakker wordt voor voeding en heeft ook beide ochtenden lekker uitgeslapen. Ook vandaag weer een heerlijke dag gehad. Alleen jammer dat ik nog redelijk wat was moest/moet doen en het huis moest opruimen. Ruben mag aankomende donderdag voor de eerste prik. Ik zt er zo tegenaan te hikken, maar als donderdag dan eenmaal geweest is dan zal ik wel denken waar heb ik me druk om gemaakt.
aaah zielig cira kan ik me voorstellen! idd pampers checken! maar we hebben al afgesproken dat als er 1 moeilijk gaat doen (of beide) dat ik dan met ze uit de zaal ga, we zien wel
ja, tuurlijk!! ik doe ze morgen ECHT op de bus! sorry!!! (heb buzz niet meer gevonden trouwens, maar die had je via hyves he?)
hee meiden! cira, jeetje wat goed geslapen dat mannetje van jullie! ligt het aan de camping haha, of heeft ie het gewoon nu door? debjes, goed dat je nog wel getest hebt, maar wel balen om die negatest te zien natuurlijk... dikke knuffel. Maar nu de eerste stap in de mmm voor wondertje nummer twee, spannend en wens jullie zooooo veel succes!! Pooh, je bloeddruk blijft wel wat aan de hoge kant he? Niet te hoog dus, maar wel opletten hoor, als je je niet goed voelt, BELLEN! Maar dat doe je vast wel... fijn dat de groei echo helemaal goed was, 7-8 pond, netjes hoor! Pffff, net de geboortefilmpjes van Kai (net geboren) gekeken, huilen natuurlijk hahaha. zooooo mooi!! en mijn buikfoto's, zo liep ik er dus vorige jaar bij! bijna niet meer te geloven... nu hij bijna 1 wordt, ben ik toch wel wat emo-er hoor!! Woe even met kai naar de ha, hij blijft al een paar weken rochelen, wil even laten luisteren. Seth wilde vanavond maar niet slapen, zingen/dansen/schreeuwen/roepen: maaaaaamaaaa waar ben je!! bij papa mama op bank sitte!! Hihihi, mafkees.. maar zoooo lief verder!! Donderdag met Kai naar het cb, ook weer prikjes... (kunnen we elkaar de hand schudden cira !)