Zwangere dames van het PCO-clubje deel 3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lot23, 23 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

taliaa, brrrr vreselijk zulk nieuws... kreeg ook meteen weer mijn miskraam voor me, ook een eerste echo waarbij het kleintje bijna een week achterliep.... maar de vlos zei dat alles goed was, krachtig hartje. Ik was er al meteen niet gerust op, vind een week lang hoor! (hoewel dat bij jou gelukkig wel goed ging!!!!!!) en 2 weken later bleek het alsnog mis. Je leeft dat zo mee, ook al is het 'maar' een forumvriendinnetje!! Het is allemaal zo wonderbaarlijk als het goed mag gaan en zoveel verdriet als het niet zo mag zijn... dikke knuffel!!!!

Pooh, lekker relaxed dagje dus voor jou, geniet er van!

Ga de mannetjes maar eens wakker maken, ze slapen alweer een gat in de dag....

hier beeeeeetje auwie borsten, vieze smaak in mond en rare maag.... het zou toch niet hihihi!

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.103
    2.252
    113
    Brabant
    @makkie, ohoh.... hahahahahaha:)
    wat hoop je? als je eerlijk in je hart kijkt?? een wonder? of nog even niet??
    ik vind dat lastig hoor (bij ons dan) laatst weer een testje gedaan, you never know;) natuurlijk spierwit! maar toch is daar altijd de hoop, hoewel ik nu echt niet wil. dacht ik, maf he?
    nod is bijna toch??

@debjes, hoe is het met jouw kwaaltjes????

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    makkie, maak me geeeeeeeeek!!

4. @ makkie oeh spannend.. zal toch niet.. wanneer zou je kunnen testen?

@ pooh lekker dagje. geniet daar nog ff van, van die rust want met twee kleintjes is dat gedaan ;)

@ talia t blijft vreselijk zeg :(

@ pooh ja hij heef tidd lekker doorgeslapen. om 12.00heeft papa de fles gegeven en om kwart over 4 kwam ie. toen op zn buik gedraaid en de keer daarna werd ik om 7.15 wakker.
    heerlijk

Vanochtend naar de kinderarts geweest.Helaas weer niet gegaan zoals gehoopt. we zouden nu bij een kinderarts komen die vanaf bnu alles zou begeleiden en ervoor zou zorgen dat er nu echt wat zou gaan gebeuren. Kwamen daar, mn vader kwam op c passen want r had klanten. Eeerst wegen en meten. toen20 min. uitloop.
    Werden we geroepen door een of ander jong broekie en idd waar ik al bang voor was, t was geen arts. Ben blijven staan en heb gevraagd wat de bedoeling was. tjah was een fout gemaakt blablabla. Ging ie in de computer kijken en stelde die een hoop vragen die we al 100x beantwoord hadden. wat de gezinssituatie was, wat ons beroep was, wat we al gedaan hebben blabla.
    Wat ik voor u kan doen is een afspraak bij de KA maken de een behandelplan gaat opsellen. Ik zo dacht dat da nu zou gaan gebeuren?? sjah klopt maar dat is misgegaan. 13 september was de eerste vrije plek. Ben boos opgestaan en weggelopen.

smiddags de arts van t CB gebeld die t geregeld had en heb me daar helemaal leeggekotst. niet helemaal fair natuurlijk want zij kan er weinig aan doen maar was t zo beu. Maar goed binnen een half uur belde de KA, haar ijzer was zodanig slecht dat ze nu een ijzerdrankje krijgt en ze heeft iets om te kunnen slapen. Daarnaast krijgen we een kinderpsycholoog binnen het ziekenhuis en ook dit op heel korte termijn. Verder gaat de CB arts alles doorspreken met de KA zodat we de 13e september kijken wat we nog moeten doen.

Zo al mn frustraties ff kwijt.. bahbah die bureaucratie

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    zo hallo Ryanne, dat is een flinke misser van ze zeg!!! Sta je daar, in afwachting op antwoorden, behandelplannen, kom je voor ja piet snot! :( Ik zou ook uit mn stekker zijn gegaan hoor! Zei hij ook hoe ze aan een lage ijzer zou kunnen komen? Of komt het doordat ze zo slecht eet?

Laatste keer dat ik bij de gyn kwam, om te horen hoe of wat ivm mn antidepressiva gebruik, werden we ook binnen geroepen door een co-assisitent. Leuk dat ie knul het nog moet leren, maar die zat en zei, wat komt u eigenlijk doen??
    Nou ik kik op ziekenhuis bezoekjes of zo??? vreselijk irritant!

6. @ pooh ja idd of ik niks beters te doen heb dan naar een ziekenhuis te gaan.
    Maar goed, ze hebben hun fouten erkend (niet dat ik daar at aan heb maar goed)
    ja idd ze denken dat de bloedwaardes en t ijzer niet goed is door t slechte eten. Nu een ijzerdrankje en dan weer afwachten tot 13 sept.
    waar de artsen niet aan denken is dat de dietiste, de osteopaat en de psycholoog allemaal zitten te wachten op de kinderarts maar goed.

weer tot 10 tellen en positief blijven..

Heb melatonine voor F gekregen. zitten daar bijwerkingen aan? heb geen bijsluiter gekregen en vindt t wel wat griezelig om haar dat zo te geven. Ga eens googlen

7. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    melatonine is een lichaams eigen stof, die wij heel veel op recept verstrekken bij kinderen met adhd, slaap problemen etc.
    Ik weet het niet uit mn hoofd, maar heb nooit wat gehoord over bijwerkingen!

Laat F dat ijzerdrankje met een rietje op drinken. Als ze het langdurig gebruikt (meer dan 2 weken geloof ik), dan kunnen haar tanden blijvend verkleuren! Het zijn dan wel melktandjes, maar dan nog!

8. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ryanne jeetje zeg zit jullie ook niet mee !!!!!!

Even snel

Net een test gedaan naar negatief. Kan nog veelste vroeg zijn. Maar toch geloof ik er gelijk niet meer in :(

9. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    goh handig hoor, onze pooh in ons midden, die weet zoveel!!!

ryanne dikke knuf meis, ik zou ook echt mega pissed zijn, je leeft er toch een soort van naartoe en nu moet je weer wachten en alles maar aankijken, ik duim voor komende maand!!!

makkie oooeee zou het, ik denk al gelijk, oh vast :):):)

hier gister eipijn, vandaag vruchtbaar slijm (klinkt weer lekker) dan denk ik stiekem ook........... maarja nu wel druk genoeg ;)

taliaa ik lees ineens je weblog......

tranen schieten in mijn ogen, zo herkenbaar, een heel ander verhaal maar wat het met mijzelf gemeen heeft is dat ik zo moeilijk kon genieten, zoveel zorgen en helemaal niet aan mezelf gedacht, niks verwennen, bikkelen was het, daarom stiekem wat jaloers op vriendinnen waar het anders loopt

gelukkig geniet ik inmiddels intens maar ergens heel stiekem hoop ik dat ene ook een keer mee te kunnen maken...

10. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    o neeeeeeeee debjes, ik duim meis!!!!!!!!!!!!! wat was je waarde eigenlijk vorige week?

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    je had toch zondag pas je nod debjes?

12. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ik zou vandaag uitslag krijgen of mijn ei gesprongen was maar de arts is ziek dus nu maandag. Ik weet niet precies wanneer mijn nod is ik ga uit van 28 dagen maar of dat ook zo is met clomid? dus zit nu op dag 24 zie mijn banner. Mijnei op 1 augustus was 19. De gynaecoloog zero toen dat er die maandag, dinsda, woensdag en voor de zekerheid donderdag moesten klussen. Want dan was hij wel gesprongen?

13. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    debjes ik ga er ook vanuit dat je gewoon te vroeg bent met testen. ik duim ook mee.

makkie doe jij nog een test?????

14. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    debjes bij sprongen ze pas boven de 20 dus laten we op z'n vroegst bij jou zeggen dinsdag, dan is dus pas a.s dinsdag je nod toch

15. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Linda ja kan zijn dat ik veelste vroeg ben met testen. Zelf dacht ik die woensdag me ei gevoeld te hebben. Ik doe maandag morgen gewoon nog één test.

16. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    spannend hoor wel/niet/wel/niet ik duim door!!!!!!!!!!!!!!

17. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.103
    2.252
    113
    Brabant
    @debjes, je bent echt nog veel te vroeg!!

1aug: 19 mm, ik denk dan 3aug springen. Bij een LF van 14 dagen kun je 17 aug testen! dan zit je nu 5 dagen ervoor! bij mij toen ook nega, en de dag erna posi!
    ik hoop gewoon nog even door voor je!!

@linda, ik hoop het ook! (dat je het nog een keer mee mag maken en dan meteen volop kunt genieten!!!

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    denk ook dat je te vroeg hebt getest debjes!

19. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Bedankt voor jullie positieve woorden. Hopelijk maandag een dikke positieve streep

20. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.103
    2.252
    113
    Brabant
    wahhhh debjes, dat zou toch fantastisch zijn he???
    (was er nu trouwens 1 ei? aangezien jesse in aanleg toch een drieling was???)

mogguh allemaal!
    vandaag komt (eindelijk!!) mijn nieuwe telefoon. ook deze mama gaat eens met haar tijd mee:):)

Deel Deze Pagina