was jesse een drieling??? Over een uurtje komt er een heuse brandweermand een boom omzagen in de tuin. Wat een heerlijke dag . Hij staat op de grens van de buren en onze tuin en neemt veelste veel plek en licht in. In KIK op mannen in uniform, dus dit is helemaal geweldig. (wedden dat het een oude is , zonder uniform) hahahaha, maar dan nog!
Linda ik hoop dat jullie het nog 1x mee mogen maken, zou echt fijn voor je zijn. Debjes ik hoop op een te vroege test, duim voor je. Ryanne jeetje wat een slechte communicatie in het zh, en wat ontzettend balen dat je weer moet wachten zeg. Ik hoop dat de drankjes wat helpen voor F. Pooh haha ik kick wel op mannen in pak maar brandweerman haha niet zo, komt misschien omdat ik mijn vader al 25 jaar zo zie en mijn broertje nu ook. Ik moet even 2 dingen kwijt alleen zijn ze zo tegenstrijdig van elkaar: De uitslag van mijn vriendin is niet goed. Het kindje heeft een chromosoom afwijking en heeft hoogstens een half jaar te leven als het geboren zou worden. Nu is het ook nog zo dat het een erfelijke afwijking is dus bij een evt. volgende zwangerschap is de kans groot dat het kindje het weer heeft. Ze kan niet meer gecurreteerd worden dat vind ze ook heel erg omdat ze nu pillen krijgt dat het er echt uit moet komen. Ik werd even door een ander gebeld want ze kon het maar aan 1 iemand vertellen en zo heeft de ander iedereen op de hoogte gebracht. Vind dit zo zielig voor hun. Het andere nieuws ja ook belangrijk maar moeilijk te schrijven na mijn vorige verhaal: Donderdag kwamen mijn broertje en szus hier. Ja zegt ze ben nog niet ongi, ik zeg zou je niet eens testen. Zij een test halen en hier gelijk doen haha wij mochten erbij zijn omdat we ze zo helpen(zei mijn broer achteraf) komt ze van de wc zegt ze dat hij negatief is ik baalde zo voor hun maar ergens in mij moest ik zelf ook nog even kijken en ik zag toch echt een vaag 2de streepje. Mijn man zei gelijk een streep is een streep hoe vaag ook maar hun vonden het maar spannend en wisten het niet zo goed. Zij die nacht nog een test doen omdat ze snachts altijd moet plassen rond 5 uur en weer een vaag 2de streepje. Nou zegt mijn broertje je haalt maar een digitale. Ze had haar nacht/ochtendurine bewaard en deed om half 10 de test, die zei niet zwanger maar het stripje wat erin ging gaf 2 streepjes aan. Mijn man zoeken op internet en daar stond dat je urine in de koelkast moest bewaren had ze niet gedaan en niet te lang. Ze had er nog 1 liggen en dacht dan maar met verse urine en hier stond gelijk zwanger op. Haha dus ik word weer tante zooooo leuk. Smiddags nog wel naar de gyn geweest met vragen omdat ze medicijnen slikt en die bevestigde dat de testen echt wel waar zijn en dat die ene negatieve kwam doordat de urine te lang gestaan had. Over 2 weken heeft ze al haar eerste echo en hoop dat er dan al een hartje te zien is. Wat een spanning was dat voor hun was er zelf gewoon ook zenuwachtig van alsof het om mezelf ging kan zo meegenieten. Ik hoop zo dat alles goed gaat, voor mijn neefje een mk gehad en nu medicijngebruik dus duim en hoop voor ze.
@lot, wat erg voor je vriendin... niet te omschrijven!!!!!!!!!!!!!!!! en wat super van je schoonzusje zeg!!!!
lot wat leuk dat je tante wordt!!! SUper goed nieuws hoor!!! En wat vreselijk nieuws voor je vriendin. Het idee dat het mogelijk de volgende keer weer mis is, maakt haar denk ik wel erg onzeker?
Lot wat afschuwelijk zeg..... Geén woorden voor. En wat leuk voor je broer en schoonzus. Jij dus weer tante! hoe ver is ze?
nou de boom was met een minuut of 20 weg, alleen de stam en de wortels waren wat lastiger. S was bezig met hakken en zagen, samen met de opa's en de buurman. De brandweerman was niet verkeerd. Kaal, breed en stoer... Ach kijken mag toch?? Het geeft wel veel licht en ruimte nu de boom weg is zeg!
en had kaal en breed ook een uniform aan?? ik kick ook op mannen in uniform hoor! of strak in het pak... jammie makkie, vierde je nou vandaag of gisteren kais verjaardag? *sorry* was t leuk/ anders fijne dag!!! @debjes, hoe is het nu??? @pooh, en jij??? geniet je van je zwangerschap?? @meisje, hoe is het met jou?? kunnen jullie beseffen dat er dadelijk een prachtig ventje bij komt??? denk je nu extra veel aan Guusje*?? vast wel he? dikke knuffel!! @thamaraa, moet M deze week alweer naar school of niet?? hoop dat uwv meewerkt met alles!! @ryanne, hoe is het met jou?? al hersteld? en wat een afgang van t zkh! en wat goed dat je dat hebt laten merken!!! owh elize zit alweer op schoot.... is gevallen. maar jeetje wat gaat ze hard. gaat nu ook steeds op dr knieën zitten. ben benieuwd wanneer ze gaat optrekken...(hoeft nog niet hoor, blijf nog maar even klein) oja, ze heeft haar eerste tandje!!! best gek, isab had er met 4 maanden al 2!! ze zijn sowieso zo verschillend. elize is echt een ondeugd en isab een hele pittige tante.. leuk, echt onze meiden! liefsssss
fotoooooooooooooooooooooooo nee haha, heb in mijn leven al meer dan genoeg brw-mannen gezien kan wel verklappen dat ze er zonder pak vaak een stuk minder jammiejammie uitzien
neeee hahaha, hij had ook een shirt aan, maar dat was een "gewoon shirt" Stelletje hitsige meiden hier. ahahahahahha LOL LOL!!!! @MVJ, hoe is het met sanne en JElmer? Hebben jullie al een nieuw huis? @all, effe klagen, mn schaambeen auwieeeeeeeeeeeeeeeee!!! Ok genoeg geklaagd nu Wedoen vandaag niets noppes nada, heerlijk! Jullie?
@ lot wat een vreselijk nieuws! Maar wat super dat je weer tante wordt, gefeliciteerd!! @ talia met mij gaat t, buiten de hormonen, heel goed. Van de bevalleing eigenlijk nergens last gehad buiten de vreselijke naweeen. Had ook maar 2 hechtingen geloof ik. Nabloeden was met 4 weken over. Al met al een superbevaling dus. en nu ga ik weer lekker beginnen met sporten, wat energie kwijt wat gaat je kleine meid hard zeg. ze worden zo snel groot (zie je daar zijn de hormoontjes weer hihi) kleine meid is bij opa slapen en papa werken. C ligt er alweer in. Zuurvlees staat te pruttelen, komkommer in t zuur is klaar en t fruit gesneden. Als opa f terugbrengt blijft ie eten en komen mn zusje en vriend ook. heb een heeeeeeeeeeel dagje voor mezelf. Heerlijk
had trouwens mn bevallingsverhaal op de hyves geplaatst, was ik vergeten te melden. @ marente heb je een berichtje via Hyves gestuurd @ debjes misschien te vroeg getest? Nog steeds spannend dus.. duimduim
Ryanne heerlijk even dagje vor jezelf! Geniet ervan! Pooh hahahaha mazzelaar leuke vent dus die brandweerman Poehhh ben wel heel zenuwachtig! lieft zou ik vandaag test doen! Maar durf het niet!!!! Moet zoiezo met ochtendurine toch? Dus morgenochtend maar, Ergens denk ik nee ben niet zwanger! Voel niks! Maar goed dat is onzin! Met Jess voeldeik ook niks de eerste weken Heb alleen als ik mijn bh uit doet beetje last van mijn borsten! opgezette tepels en erg gevoelig
@debjes, er staat een foto van vorige week op mn hyves hoor Enne, ik voelde dit keer ook niet dat ik zwanger was...met jens wel, nu niet! @ryanne, oh sporten, wil ik ook weer! Nog effe wachten, maar dan wil ik tochvan de winter weer iets op gaan pakken!
Pooh sorry door me telefoon loop ik soms wat foto's mis Mooie buik zeg! Vind je echt super mooi zwanger! Had ik verteld dat me haar geknipt was vrijdag! En dat er teveel af is! Aan voorkant is het veelste kort Baal echt was zo blij met weer langere haren! Nu is de voorkant iets onder me kin terwijl het tot me schouders was! Ik wilde alleen de achterkant in een punt geknipt hebben! maar hebben ze het helemaal rond geknipt! Hopelijk groeid het snel!
Vandaag een heerlijk dagje gehad en nu zit mijn 'volledig thuis zijn' met de kinderen er weer op. Morgen mijn eerste werkdag. Heb er ergens wel zin in maar heb zo'n rot gevoel in mijn buik en brok in mijn keel dat ik de kinderen moet missen ben gewoon zo graag thuis met ze. Maar goed morgen beginnen we weer met vol goede moed en hopelijk ga ik het naar mijn zin krijgen.