Zwangere dames van het PCO-clubje deel 3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lot23, 23 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    werkze morgen lot!!!! komt goed. het is altijd even slikken om de kindjes weg te brengen en weer te werken. dat wordt vanzelf minder! Hoop dat je het naar je zin krijgt op je nieuwe werk.

2. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Hey poohbear.

Hier gaat het allemaal aardig zijn gangetje.
    Met de kids gaat het super, ze groeien beide als kool !

Een nieuw huis hebben we nog niet.
    Dat gaat ook niet meer lukken van te voren.
    We zijn nu kijken voor een huurhuisje en dan wachten we gewoon af tot er mooi huisje op ons pad komt.
    Het aanbod is hier genoeg maar niks naar ons smaak.

Hoe is het verder met iedereen ??
    Ryanne gefeliciteerd met jullie kleine man !

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

zwaai even snel voorbij, superdruk weekend gehad, zijn net thuis. Verjaardag gister van Kai was GEWELDIG!! Die jongen is verwend en was echt op en top jarig! Kom hier snel weer buurten! Kuzzzzz!

Lot, heeeeel veel succes en plezier, zal aan je denken!!

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @mvj, maar je moet toch per september je huis uit? Gaat dat wel lukken dan met die huurwoning? Wil je in Alblasserdam blijven?

5. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Helaas is de test net negatief. Ben benieuwd als degynaecoloog straks beeld of ik wel eisprong heb gehad

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    @debjes, he balen zeg:(:( *knuffel*
    hoop wel dat er een goede eisprong was!!

7. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ja we balen echt. We hebben het 14 dagen geleden vanaf doet maandag echt.vijf dagen gedaan achter elkaar dus daar kan het bijna niet aan liggen.

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    balen debjes!! :( ben benieuwd naar je progesteron waarde!

9. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    oh debjes wat shit zeg!!!!!!!!!!!!!! nog zacht uitgedrukt, ben ook benieuwd naar je waarde, dikke knuf

10. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Pooh en lindaan wat befoel lol en jullie met waardes? De gynaecoloog zou alleen bellen of hij was gesprongen of niet? Of bedoelen jullie dart? Ze heeft nog steeds niet gebeld. Moet zo werken.

11. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    de hoogte van de waarde (weet niet meer hoe dat heette) bepaald of het een 'goede' eisprong is geweest, ik vroeg er altijd apart naar dus ze zeiden dan, de waarde is goed = eisprong maar ik vroeg dan nog even hoe hoog hij was.

ik geloof dat ie boven de 40 ofzo moet zijn, maar dat weet ik niet meer precies uit mijn hoofd

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @debjes, aan de waarde van je progesteron kunnen ze inderdaad zien of het een goed eisprong was. Jens was een oerknal,zoals de gyn toen zei! hahaha. De waardes weet ik niet meer goed, volgens mij wat Linda zei!

hier pooh!

Hoofdje ligt naar beneden en er is eigenlijk niet veel ruimte voor draaien meer ,dus dat is goed!
    Lange benen en de buik was dik! Liep bijna 3 weken voor nu. Hoofdje lag al aardig diep, dus was niet te meten. Alles ligt nog wel binnen de schema's, dus ik maak me niet druk. Den kwel dat deze groter/dikker is dan jens. Voetje is 7.5 cm!

13. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Debjes: Wat balen zeg... Had zo'n goeie hoop voor jullie, mede omdat jullie zo braaf geklust hebben. Jammer, echt heel klote.

@ Pooh: Fijn dat de echo goed was!

Oh en bedankt voor jullie reactie op mijn Hyves, zijn zelf ook echt trots op het resultaat!

X

14. Makkie

Makkie Niet meer actief

Pooh, tjee 3 weken voor!! Wellicht eerder bevallen of zal dat niets zeggen? Wel fijn dat alles er goed uitziet!!

Lot, wat een verdrietig en fijn nieuws, erg tegenstrijdig. Maar van harte dat je weer tante gaat worden! Wat een verhaal zeg, alsnog hartstikke zwanger en bij jullie getest, speciaal zeg!

Debjes, oooooh kwam hier kijken voor jou!! Helaas een negatest dus... hele dikke dikke knuffel! heeft de gyn al gebeld? En meid, aan het klussen heeft het niet gelegen, je hebt ook zoveel geluk nodig.... je nod is toch woensdag? Toch nog wel een sprankje hoop toch?

Meisje, wauw wat een mooie kamer heeft Ties! heel straks maar toch ook warm met dat hout. Supergaaf! Heb je ook foto's van de babykamer?? Ben nu heeeeeel nieuwsgierig hahaha

Hier alles goed, zaterdag dus verjaardag Kai gehad, was supersupersupergeslaagd! Gister bbq gehad, dus drukke boel dit weekend. Jongens moeten echt bijslapen, waren vanmorgen pas om 10.30 wakker en slapen nu weer....

We hebben trouwens een nieuwe auto gekocht! Eind van de week hebben we hem hopelijk. En anders een weekje later. Een Opel Vectra station. Eindelijk wat meer ruimte!

15. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Oja progesteron volgens mij had ik een keer 70 ofzo kan het thuis zo opzoeken in mijn zwanger worden excel tabelletjes ;)

16. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ze heeft net gebeld ik had één super eisprong. Waarde van 69. Erg goed zegt ze. Zijn zegt dat ik eind deze week moet testen tenzij ik ongi wordt deze week natuurlijk. Moet ik dam nu nog hoop hebben ???????

17. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    debjes ik duim mee

18. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Zou het dn echt nog kunnen?

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    als zijhet zegt, dan zou het nog kunnen!! Goed eisprong dus, super!

20. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    als het goed is heeft ze er verstand van dus dan moet je er maar vanuit gaan. meid nog even positief blijven. ik heb ook 2 testen gehad de negatief waren dat waren van de hele gevoelige die je 4 dagen voor de nod kunt gebruiken, maar 1 dag voor de nod zag ik nog steeds geen 2e streep en toen op de nod een hele vage. dus het kan wel want ik ben toch al bijna 16 weken zwanger.

Deel Deze Pagina