nijn nou we houden nog even hoop. Ik ga zaterdag wel één wast duurdere test kopen. Ik had nu 3x testen.van test jezelf.nu, ook 4 dagen voor nod :s
Wauw debjes, wat een gigasuper eisprong!! Even hoop houden nog hoor! ik zou ook de wat beter bekende testen halen, die van kv 2 voor 5 en een digitale? Die zijn dan echt duidelijk! Ik blijf dus nog even duimen!! Lot, meid hoe is het gegaan vandaag?? Morgen nog een ritje maken met de nieuwe auto, heb dr zin an!!
@debjes, ik ben helemaal fan van de kv2v5 testen!! ik had sensitest en kv, allebei op 10dpo en de kv was een stuk duidelijker dan de sensi. heb ook NOOIT een streepje gehad wat niet waar was daarmee. (heb net nog gespiekt, had nog negatieve testen boven liggen en die zijn nog altijd negatief!) ik hoop nog even door voor je!!!!
@ Debjes: Ik ben ook fan van de KV 2 voor 5 euro. En de Clearblue vind ik ook goed hoor! (de digitale is overigens wel best duur).
ja, ik testte altijd met kv (kruitvat ja) omdat ik toch veel te vroeg testte en dus de cb te duur vond. Toen ik posi testte, heb ik wel meteen een cb digitaal (met indicator) gedaan.
Debjes ik hoop dat je te vroeg getest hebt. Wel super dat je een mooie eisprong gehad hebt. Meisje hoe is het met jouw? Makkie een nieuwe auto, leukkk! Hoe voel jij je verder? nog testen? Isaatje is vandaag 9 maanden en kleine meisjes worden steeds groter want sinds het weekend trekt ze zich op tot staan. Nu moet ze nog wel even leren zitten dat zou wel handig zijn voor haarzelf. Mijn eerste werkdag was leuk en wennen. Mijn nieuwe collega is erg prezies alles moet op dezelfde plek staan in de hoeken van de kinderen, denk aan pizza op die plek in de keuken dan potje daar dat mesje daar haha dus dat is wel wennen. Ik heb veel info gekregen dus was erg moe gisteravond. Ik vond het best moeilijk om weer weg te zijn van de kinderen, helemaal toen ik hoorde dat Tygo heel rustig was geweest thuis en hij zei tegen papa dat hij zat te wachten op mama omdat hij me miste zo zielig, voor hem ook weer wennen. Ik heb gister mijn contract gehad en had mijn loon ook nog niet doorgekregen ik moet zeggen dat ik hier even van schrok, Martijn rekent het nog even uit wat ik overhou maar of het genoeg is moeten we even kijken anders word het misschien wel weer verder kijken. Ik begin natuurlijk wel nieuw in deze branche maar heb toch mijn ervaring in de kinderopvang wat toch best mee kan tellen lijkt me dus we wachten het even af. Mijn vriendin moet zich morgen melden in het zh om de bevalling op te wekken. Het kan zo een paar dagen duren omdat het allemaal niet rijp is. Ze krijgen een jongetje die een hele mooie naam met betekenis krijgt. Ze klonk gister best opgelucht en zou blij zijn als hij geboren is. De erfelijkheid is 2% dus bij een evt. volgende zwangerschap word het gewoon weer afwachten tot de nekplooimeting.
@lot, wat erg voor je vriendin!!! en voor jou ook sterkte! ben benieuwd naar de naam van de kleine man. en je werk, is altijd weer wennen he. wel balen van je salaris! Heb je geen arbeidsvoorwaarden gesprek gehad? ik ben ook nieuw in deze sector, maar mijn ervaring werd wel meegeteld! @makkie, nieuwe autoooooo, leuk he???? @meisje, echt hele mooi kamer!!! is de babykamer nu ook helemaal af?? @llemaal, hier een lui dagje. baal ik wel van, want moet nog 1000 dingen doen maarja, kan me er niet toe zetten. iig dadelijk even naar de babydump, onze kinderwagen laten maken. liefss, Taliaa
Makke wat voor auto heb je. Lot jeetje 9 maanden alweer. Ach de kleine man je gemist. Jesse zegt dat ook altijd. En ik heb ook zo n collega. Over tijd je kun je gewoon zeggen dat jij voogd dat als alles maar netjes opgeruimd is inplaats van alles op dezelfde plek. Ik wordt altijd moe van mijn collega hahah. Hoeveel uur ga je werken? Taliaa lekker luie dag. Heeft één mens ook wel nodig. Gister eerste werk dag weet wennen. Jess had mij ook gemist zero mijn moeder. Zo schattig
Taliaa voor ik begon kon ze mijn verdiensten nog niet vertellen ik moest eerst een formulier invullen en aan de hand daarvan berekende ze mijn loon. Milla had jouw toch van alles verteld hoe er met teruggaves en dergelijke misschien toch een manier was om te stoppen? Debjes ik ga 12 uur werken, 2 dagen maar het zijn kortere dagen he. Dat ik in moet leveren had ik wel bedacht.
je kunt marente daar wel voor mailen ja, die is erg op de hoogte van alles oh, dat is balen!!! van je salaris. ook wel vreemd, want dat moeten ze natuurlijk tijdens je arbeidsvoorwaardengesprek kun vertellen, want anders valt er niks te onderhandelen. Hoop dat je wel plezier in je werk krijgt!!! @debjes, heb jij soms autocorrectie aanstaan op je laptop/smartfoon??
@all hallo daar ben ik weer terug van een heerlijk vakantie. We hadden mooi weer in de Franse Alpen en Thijs heeft geweldig goed meegelopen en anders heel lief in de rugzak gezeten. De camping vond ie helemaal geweldig en de autoritten gingen ook helemaal super. Leve de dvdspeler. Ik ben nu al weer aan het werk en dat valt wel een beetje tegen. Het is er nog erg rustig omdat de meeste nog op vakantie zijn. Thijs had het gisteren al heel goed gedaan op het kdv. Dat is altijd even afwachten na de vakantie, maar dat viel dit jaar wel mee. Ik hoop echt dat hij voorlopig nog zo blijft. grijns Hoe is het verder met iedereen en wat is er de afgelopen weken voor belangrijks gebeurd? Ik hoop dat iemand me dat kan vertellen, want ik moet anders 20 pagina's terug lezen waar ik niet echt de tijd voor heb. Ik heb al wel gereageerd op het mailtje met de data voor een meeting. Lijkt me weer erg leuk en gezellig. (hopelijk nu een bestemming zonder omleiding. grijns)
Taliaa ik heb gewoon een nieuwe telefoon met internet. Nooit gehad dus moet er beetje inkomen, als ik te snel typ komen er andere woorden te staan. Ik ben ongesteld aan het worden
ohhhhhhhhhhhh debjes sniksnik... dikke knuffel!!! even flink balen hoor!!! mag best!!! (en ik dacht het al van je telefoon, moet er wel om lachen, soms worden het grappige woorden)
Debjes wat ontzettend rot zeg. Had het zo gehoopt voor je. Een klein zonnestraaltje dat de clomid wel zijn werk doet.
Taliaa ja ik heb een samsung galaxy 2 en dan kan je zwijpen ofzo en dan komen er de meest gekste woorden. Ongi heeft nog niet door gezet ik had een klein beetje wat verloren oud bruin bloed. Afwachten maar vindt het altijd dan wel moeilijk om te berekenen wanneer echt je eerste dag is.
dikke knuf debjes Welkom thuis sas! Wat fijn dat de vakantie top was! Kan jij me je adres mailen voor een geboortekaartje? Je bent de enige waar ik geen adres van he effe klagen. Jens is sinds gisteren vreselijk opstandig. Hij heeft het spugen uitgevonden als hij boos is of zijn zin niet krijgt. Echt bloed irritant. Ik lijk heel de dag wel een politieagent. Ik voel me ook schuldig dat ik zo weinig met hem kan doen nu. Vanochtend met mn moeder en jens bij de hema wat kleren voor h Ik doe mn best, maar mn energie is gewoon laag. Hij snapt er natuurlijk niets van,. Morgen is hij naar het kdv, erg he, maar ben stiekem wel blij! Dat spugen proberen we hem af te leren door hem te straffen op de manier zoals we altijd doen. Alleen gaat meneer me nu uitlachen...grrr Na een vette huilbui vanmiddag voel ik me nu iets beter...maar men, wat kost dit een energie! peuter pubertijd, fijn (not)
@pooh, ik ken het hoor!!! Over dat spugen, je doet het goed! en dat hij dan gaat lachen? heel herkenbaar!! Hier doe ik een piepertje zetten, en als ze zich niet gedraagt gaat het piepertje nog een keer. al moet ik zeggen dat het al weeeeeeeeeeeeeeken geleden is dat ze "in de keuken" gezeten heeft!!! is echt met fases. maar ik weet nog wel hoe je je voelt nu. en ik heb me maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanden zo gevoeld. Inderdaad tijdens de zwangerschap, maar ook daarna.. Ik was zo mezelf niet en had helemaal geen energie. Dus: een hele, hele dikke knuffel voor jou!!! @debjes, ik heb sinds t weekende de galaxy1, ben helemaal verliefd, haha. alleen dat swypen doe ik niet, dan ben je de hele tijd bezig met woorden verbeteren. En over de eerste dag, ik vond dat ook zoooo lastig. De ene gyn zei: bloed is bloed, dus eerste dag. De andere zei: rood bloed is de eerste dag, hoeveelheid maakt niet uit. En dat laatste heb ik dan aangehouden.