Pooh ja gister kon ik er nog heel erg mee zitten! vandaag niet! Op naar de 2de ronde denk ik maar! Over 2 weken gewoon weer mooie eisprong en nu wel bevruchte eicel
Dat heb ik ook gedaan hoor.maar goed wil er niet te lang in blijven hangen. We gaan er gewoon deze ronde voor. Over vier weken test ik positief. Zit jouw banner te bekijken maar jouw kleinste ook alweer bijna acht maanden waar blijft die tijd
@ Pooh: Nee, we doen dat in een café/zaal. De overweging is dat we de vorige keer zó veel kraamvisite hebben gehad dat ik daar sowieso nu niet op zit te wachten (ik heb een hele grote familie waarvan ik de meesten maar 1 keer per jaar zie, maar die zijn dus wel allemaal een voor een op visite geweest). Bovendien (en da's eigenlijk de belangrijkste reden) wil ik voor Ties zo veel mogelijk rust creeren. Ik stel me zo voor dat wanneer er visite komt, het voor Ties echt niet leuk is (lees: die komen dan natuurlijk net, met cadeau voor de baby, als Ties naar bed moet. Dan snap ik dat je jaloers wordt: beneden is het feest, broertje mag met cadeau beneden blijven en Ties moet naar boven). En ik denk ook dat ik het 'zwaar' genoeg krijg, ik wil weer borstvoeding gaan (proberen te) geven, Ties was als baby vrij huilerig op de avond dus ik voorzie dat die uurtjes de komende maanden voor ons ook best heftig zullen worden. Ik heb nu al ongeveer 120 (!) volwassenen en 40 (!) kinderen die we uitnodigen (we doen dat met een apart kaartje aan de geboortekaart), die mensen zijn namelijk ook allemaal op kraamvisite geweest bij Ties..... (en laat duidelijk zijn dat ik naaste vrienden en familie natuurlijk juist GRAAG op visite zie komen hoor, 't is meer die 'kouwe' kant van de familie en de verplichte 'collega's-vrienden die je niet zo vaak ziet-dat soort volk' bups waarvoor we het feest geven). We doen het op een zondagmiddag, van 15.00 tot 18.00 uur. X
Meisje mijn lijkt zo feest verschrikkelijk hahaha maar dat is ieder voor zich. Jesse waseen erg onrustige baby als het te druk werdl over gevoelig voor teveel prikkels. Dus lijkt me zo feest vreselijk druk. Ik deed met jesse na 20:00 uur geen bezoek meer. En dat beviel me wel. Ik zou alleen nu eerste week geen bezoek willen. Ja ouders broers zussen wel maar verdere even gewoon met zijn vieren. Ik vind de eerste week van jesse zo snel gaan met al dat bezoek dat ik het mee gewoon niet kon herinneren. Je kamer van ties is trouwens geweldig. Heb je ook fotos van de baby kamer?
@meisje, geef je groot gelijk! wij hebben eigenlijk geen visite gehad van koudekantnietzogezellige-mensen, dus dat viel me mee. moet zeggen dat de belangstelling bij de 2e sowieso minder was hierzo. @debjes, goed zo!! en je moet het maar zo zien: je hebt nu tenminste echte kansen!!!!!
@ Debjes: Tja, ik denk dat die 3 uurtjes ook wel afzien zullen worden voor mij en de baby hoor. Maar ik heb me voorgenomen om hem gewoon in de kinderwagen te houden en we willen geen harde muziek enzo. Het was voor ons eigenlijk kiezen uit 2 'slechte' opties, we waren niet super enthousiast over een kraamfeest maar die visite vonden we helemaaaaal ellende, haha. En ik zal een dezer dagen ook foto's maken van de babykamer. Die is overigens niet echt veranderd; we hebben hem zo gelaten als bij Ties want daar waren we toen ook al heel erg blij mee!
@pooh ik heb je een pbtje gestuurd met mn adres. @taliaa voor de 2e minder aandacht? Ik ben toch langs geweest. grijns grijns. Als je het leuk vindt, kunnen we wel weer eens gezellig wat afspreken. Kunnen Thijs en I weer gezellig met elkaar spelen. @all gisteren nog even lekker naar de camping geweest waar mn ouders stonden en thijs heeft zich weer heerlijk vermaakt. Die viel lekker moe in zn bed. Enneh we hebben lekker Thijs een nachtje uitbesteed op zaterdag zodat wij fijn met zn tweeen lekker naar een festival bij ons in de stad kunnen. Zondag mag thijs dan wel weer mee, want dan is er een leuk kinderoptreden.
hey sas, ik zag het ja, dat festival bij jullie! t worst SUPER mooi weer, dus zal wel druk zijn?? ik zou ook wel willen gaan (zonder kids uiteraard)
@taliaa ik zou de kids uit logeren geven zaterdag. Het wordt inderdaad heeeeeerlijk weer. Ik zie mezelf al helemaal zitten op de vele terrasjes.
dank je sas @meisje, zo dat zijn heel wat mensen zeg! Stom genoeg zie ik ook tegen al die kraam visite op. Ik probeer het beter te organiseren dan de vorige keer...ook eens een avondje niemand, lijkt me heerljK!
kraamfeest wilde wij ook doen bij Isa maar we hadden zoveel mensen die gewoon op kraamvisite niet zouden komen en dan op zo'n feest wel dat we het maar gewoon hebben gedaan. Pooh dat deden wij ook avondjes geen visite en niet al te druk. Maar ook hier bij de 2de veel minder druk gehad. Taliaa ik zou zeggen oppas zoeken en lekker naar zo'n festival gaan met je man even iets voor jezelf! Zo vandaag weer gewerkt en nu weekend. Tygo moest erg wennen weer bij oma, wilde niet naar bed wilde alleen bij mama slapen zei hij. Isa heeft ook weinig geslapen bij oma, is ook snotterig en er komen 2 tandjes door dus alles tegelijk.
@all, net terug van de vk. bloeddruk weer goed 130-80 en geen eiwitten. Na aanleiding van de echo van afgelopen maandag (waarbij uk aan de grote kant lijkt te zijn), moet ik WEEr suiker prikken. De vorige 2 keren was mijn suiker juist erg laag, dus ze verwacht er niets van... Maar oke. Ze schat het gewicht van dikkiedik nu op 6-6,5 pond en als ik de 40 weken haal kan het een goeie 8 ponder worden. MOET IK WEL KUNNEN ZEGT ZE...HAHAHA
val even in... pooh klinkt super!!! gaat goed komen meis, wordt gewoon lekker 8 pond, slapen ze ook sneller wat langer meisje groot gelijk met het kraamfeest. wij hebben het ook gedaan en dat was super, ook voor onze eigen ooms, tantes, neven en nichten. verder wel kraamvisite maar dat deden we alleen of 's ochtends of 's middags, in principe niet 's avonds. wij hadden evy en timo eerst in de box liggen en daarna in hun bedjes en ze keken hun ogen uit! uiteindelijk hebben we ze zelf nog wel even op de arm genomen, dat was wel leuk. wij hadden ook drie uurtjes en sommigen kwamen alleen het laatste uurtje dus prima, uiteraard daarna moe maar het was ook leuk, en die ene keer vond ik echt beter dan al die visistes waar we geen zin in hadden gehad, alle kraamvisite die we wel kregen was juist leuk, want die mensen wil je zelf ook graag je kleintje showen. slim idd ivm Ties, dat kind is anders helemaal van slag na een paar weken, als ik al zie hoe heftig Evy en Timo reageerden na twee weken verhuizen, bij een baby heb je natuurlijk wel langer een onrustige periode. aaahhh lot de kindjes hebben er ook even moeite mee dus, naar hoor, herken je gevoel heel erg, dikke knuf
even korte update hier druk druk druk haha morgen begint de aannemer, maar we houden vol en ondertussen worden evy en timo groter en groter, beide wat last gehad van een sprongetje, evy zit er eigenlijk nog in, ze wisselen elkaar altijd al af in ontwikkeling en nu lijkt Timo weer even wat verder, hij kletst en kletst (op zijn manier) hij zegt 'KOM' en pakt ons aan de hand in ieder geval op dit moment niet het brave broertje die zijn zusje volgt maar andersom, ook wel even leuk om te zien evy is nu erg aanhankelijk, verder blijf ik me zorgen maken om haar voetje, ze blijft het heel naar buiten gedraaid neerzetten tijdens het lopen, ze valt op zich niet meer dan Timo maar ondanks dat het CB al gekeken heeft wil ik (begin oktober weer) vragen of er toch niet een keer naar gekeken moet worden, nu is dat 'eendenloopje' nog wel schattig maar niet voor een vrouw van 18 haha maar misschien valt het weer mee net als haar (niet schele) oogje. vandaag kukelt ze bijna van bovenaf van de trap dus ik schrik me weer een ongeluk, alleen ik 'mama-held' vang haar precies in mijn armen op ppppppfffffffff daarna mega lang geknuffeld, wat is zo'n huis met stenen buiten en trappen toch eng haha op hun kamertje zijn ze wel gewend en ze zijn weer lekker veel bij ons en dat is voor hun duidelijk het belangrijkste het grappige is dat ik vooral zelf nog erg veel moet wennen, ik was gewoon veel zenuwachtig, het is notabene in dezelfde stad en ik ben als kind heel veel verhuist maar ik voelde me helemaal niet thuis, mis ook mijn spulletjes dus kijk uit naar eind september, dan mag eindelijk ook ik alles uitpakken de wijk vind ik ook wennen, super kindvriendelijk maar dus ook allemaal gezinnen, voel me echt een muts hoor maar voel me net de jongste hier. 's ochtends zie je allemaal mama's hun kinderen weg brengen en rond 3 uur wordt het weer lawaaig om het huis van de kinderen in de speeltuintjes hihi jullie denken misschien ?????? nou ik ga even de afwas doen (bleeeh heb hier nog geen afwasmachine erg he) en dromen van de mooie keuken over 4 weken hihi
Linda aan de traphekjes dus, zo schrikken als ze van de trap vallen. Als jij zo twijfelt aan haar voetje en het cb zegt er weinig over kan je er dan niet mee langs de ha gaan. Ze loopt al even toch? Heb je haar al wel stevige schoenen aan of dat nog niet? En ze zeggen op blote voeten lopen is het beste dus misschien thuis doen. Pooh goed dat ze je zo in de gaten blijven houden en het weer goed was. Een klein dikkertje ja mooi makkelijk van de vk moet je wel kunnen haha zij hoeft het niet te doen Had ik al verteld dat mijn oude vriendin gister is bevallen van een zoontje* ze heeft het er op het moment heel moeilijk mee maar is ook blij dat het achter de rug is. Hoop zo dat hun over een poos als ze eraan toe zijn een gezond wondertje in hun armen mogen sluiten. Zocht een mooi gedichtje voor op een kaartje maar weet niet zo goed wat....
moeilijk zeg, lot sterkte ermee!!!! @pooh, goed zo!!!! @linda: brrrrrrrrrr schrikken zeg!!!! heftig! idd, traphekjes (hier wel, maar dan nog gebeurt er wel eens wat) en wen er maar aan, nu zit je lekker op je plekje! kinderrijke buurt, is ideaal hoor!! maar misschien ook "gek" omdat je natuurlijk nog niet zo gek lang geleden er misschien niet aan moest denken om daar te wonen?? en nu loop je er zelf met 2!! kids!!! en dat voetje, heeft de ka er al naar gekeken?? @sas, ja zou wel willen, maar we hadden oppas dit weekend (zouden een nachtje weggaan) maar dat hebben we verzet, dus geen oppas have fun!