Zwangere dames van het PCO-clubje deel 3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lot23, 23 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    @taliaa: spijker op de kop, wist dat de meiden hier me wel zouden begrijpen :)

we hebben trouwens traphekjes hoor boven alleen beneden moet Ivo nog installeren, ik hield de deur steeds dicht alleen gingen ze steeds braaf onderaan zitten en niet omhoog, nu dus wel... 3e traphekje vandaag binnen dus morgen gelijk maken

wow wat heftig lot van je vriendin, ik had goede hoop omdat het bij mijn vriendin wel goed afliep, jeetje zeg

ja de ka heeft al even gekeken en zei dat orthopeden er nu nog niks aan doen en ze vond het erg meevallen, juist nu dus stevige schoenen, die heb ik ook voor haar, de ka heeft ze ook beoordeeld, met twee jaar worden de voetjes zowieso weer gecheckt zei ze al maar mocht gewoon weer komen als ik twijfel, fijn cb hier gelukkig

2. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Linda schrikken zeg. Nog even wennen dus un je nieuwe omgeving komt vast goed.

Lot jwetje heftig hoor. Hoe hebben ze hem genoemd?

Sas zaterdag even gezellug uit.

Pooh fijn dat het goed was. En acht pond is toch zo groot niet? dacht dat dat wel normaal was gewoon lekker flink;) ik heb alleen maar mensen in mijn omgeving waarvan hun kind boven de 4000 woog. Misschien dat ik het daarom normaal vind.

Makkie hoe is het?

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @linda, haha, wij wonen ook in zo'n buurt. Ik ben juist bang dat ik over anderhalf jaar als "oude moeder" bij de hekken van school sta! Ik word 36 in september! ;)
    En ja, wennen kost ook tijd. Helemaal als je je spulletjes nog niet uit kan pakken!

@lot, jee wat heftig. Hoe ver zwanger was ze nu? Een week of 14 toch? Heeft ze hem nog mogen/ willen zien?
    En ja, wat zet je op een kaart.... moeilijk hoor. Misschien iets als "er zijn geen woorden voor die ik kan zeggen om je beter te laten voelen, weet dat ik met je mee leef en er voor je ben"

@all, we kijken sinds 3 weken naar "over de lijn". Heftig programma en ik ga altijd mee bleren! Vooral wanneer er gevraagd wordt over de lijn te stappen waneer iemand in je familie overleden is of zelfmoord heeft gepleegd...brrr

4. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    @lot:

Wij hadden ook veel, heeeeeeeel veel kaarten gekregen na de geboorte van Guusje. Op 1 stond een gedichtje (wat ik overigens al wel vaker gezien had) dat ik heel treffend vond:

An Angel in the book of life wrote down a baby's birth, and whispered as she closed the book- "Too beautiful for earth."

Misschien dat je hier wat aan hebt?

X

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    die is super mooi meisje!!

6. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Meisje WOW echt supermooi zeg! Krijg rillingen!

7. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Vandaag weer eerste dag clomid!

Had ik al verteld dat Jesse gister heeft uitgedeeld opschool!
    Hij vond het super spannend! foto's staan op mijn hyves!
    Gaat verder goed met Jesse! Hij is alleen in en fase beland dat hij altijd laatste woord heeft als ik boos ben! Of me ineens na gaat praten en zelf vind hij dat heel GRAPPIG!:x Moet hem echt weer even streng aan pakken! Laatste weken ging het heel goed! Maar ineens zijn we weer in een nieuwe fase beland ;)
    Ach hoort er allemaal bij!
    Jesse vraagt trouwens vaak om een broertje of zusje! (wij praten eigenlijk nooit in bij zijn van hem over baby's) De buurvrouw is inverwachting en denk dat hij vee oppikt daarvan en natuurlijk vorige week bij mijn nicht geweest die heeft een dochtertje van 6 weken oud! Gister had Jesse zelf een baby in zijn buik, kwam omdat hij zoveel bananen had gegeten hahahaha!

8. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Debjes al die fases he denk je dat het goed gaat begint het weer ik ken het een beetje.
    Wel lief dat Jesse er veel naar vraagt maar erg lastig voor jullie.
    Tygo heeft hier ook de hele week al een baby in zijn buik, zijn knuffel en een pannetje onder zijn trui en ligt dan onder de kleine tafel jaja fantasie genoeg, hij heeft veel zwangere gezien dus dat zal het vast zijn.

Meisje erg mooi tekstje zeg.

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @debe,s is het al weer cd3 dan, dat je aan de clomid bent? Ik kan de dagen soms amper meer bijhouden, maar voor mn gevoel meldde je gisteren pas dat je ongi was geworden?

10. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Pooh nee woensdag 17 augustus ben ik ongi geworden! had dinsdag natuurlijk op cyclus dag 28 wta bloed verloren (oud bloed met wat slijm) en woensdag is het door gezet!

11. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ging trouwens toen jij schreef aan mezelf twijfelen en terug lezen hahahaha

12. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Meisje zat even terug te lezen maar 120 volwassen en 40 kinderen is idd erg veel voor steeds kraamvisite! Snap wel dat je dan feest geeft! Wij hebben gelukkig ook weer niet ZOVEEL mensen ;)
    Met Jesse heb ik 75 geboorte kaarten verstuurd! maar met een 2de wordt dat echt minder!

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oooh oke debjes..... Dan zit je goed! Toch jammer dat je geen fm krijgt! :(

14. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Dat vind ik zelf ook! Alsof het allemaal zoveel werk is om even snel te kijken:( Maar ze vond het echt niet nodig;) Ze zei dat het wel goed kwam!
    Ik mag bellen als ik na 3x nog niet zwanger ben! En als ik zwanger ben moet ik ook bellen, krijg ik meteen een echo rond 6a 7 weken.

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ok!! :)

16. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Even snel een teken van leven van ons.

De vakantie was heerlijk.
    Alleen bij terugkomst blijkt Ruben dubbele oorontsteking te hebben en Jaimy had in de laatste week weer een astma aanval gehad.
    De hele week dus nog druk geweest met Ruben die waarschijnlijk ook medicijnen gaat krijgen voor het maagzuur. Ruben is wel al redelijk opgeknapt maar vraagt veel aandacht door de pijn.

Volgende week weer werken.

Ik hoop echt snel weer tijd te krijgen om hier te schrijven,maar nu lukt het gewoon niet.

Ga nu weer snel bij Ruben kijken want die huilt weer.

Dikke knuffels voor iedereen.

17. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    jee, wat jammer Cira. Arm klein wurmpje... :(
    Hoe gata het verder met Jaimy? Is hij aan het groeien, nu hij dat dieet heeft?

18. Makkie

Makkie Niet meer actief

Hee meiden, hier ben ik weer eens!

even druk geweest, wat meer gewerkt als normaal en vanavond de meisjes van onze beste vrienden te logeren en die slapen net hahaha. Hier verder alles goed, ook ongi geworden (pfffff toch stiekum spannend hoor, maar ook wel ergens 'opgelucht') hoewel het nog niet echt doorzet. Maar wel weer 33/34 dagen, best netjes toch!

Pooh, toppie van je bloeddruk! En ruim 8 pond... tja joh, dat doe jij wel even hoor hihihi. Komt vast goed!!

Linda, tis echt oppassen geblazen zo met die kleintjes he..... slapen de kleintjes goed in het nieuwe huis? Is het daar donkerder?

Lot, weer lekker weekend! En tuurlijk is het ook wennen voor Tygo, lief dat hij dat zei, smelt!!

Cira, heeft R. dan reflux? Arm ventje... even doorbikkelen bij jullie, als de mannetjes weer opgeknapt zijn komt de rust vanzelf weer terug. Beterschap bij jullie! En jee, je verlof alweer bijna voorbij :(

Sas, have fun met zn tweetjes, heerlijk lijkt me dat!!

Meisje, top joh een kraamfeest! Heeft mijn zus ook gedaan bij de 3e en dat was een superfeest! Paar uurtjes met veel mensen en een hoop kado's in een keer ;) Wij lieten Seth gewoon wat later naar bed gaan als er savonds visite kwam. Dan had ie niet het 'ik moet meteen naar boven' gevoel en sliep hij smorgens lekker uit hahaha. Loopt straks allemaal vanzelf hoor, zul je zien!

Hier verder alles goed, zit lekker in mijn vel en ook de mannetjes. En als die happy zijn is mama het ook!! Onze beste vrienden zijn lekker saampjes een avondje uit en slapen hun meisjes dus hier. Gezellige boel! De volgende keer mogen de jongens daar slapen en gaan Gedo en ik lekker samen uit. Geen idee wanneer dat gaat zijn, maar heb dr nu al zin in :p hahaha

Morgen of zondag de auto halen, jippie!!!!

19. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Haai meiden,

Even weekend-zwaaien, vandaag is de aannemer begonnen en ik we hebben besloten dat Evy, Timo en ik vanaf woensdag vluchten naar mijn schoonouders, dat is toch handiger, even uit de zooi, alleen moeten we Ivo dan tot vrijdagmiddag missen :(:(:( we zijn nooit zonder elkaar dus dat is wel even slikken, maarja alles over voor ons paleisje en een beetje rust voor de kindjes.

Het zijn echt een stel apies trouwens, Ivo had een barricade van al het meubilair gemaakt zodat ze niet bij de bouwlui konden komen en in de weg liepen, in een mum van tijd wist Timo via de bank over de rugleuning naar de andere kant te komen, Evy keek 1x en deed hem direct na :$:$

Oja iemand tips voor sjieke overgordijnen in de woonkamer? ik wil zo'n stang met van die ringen door de gordijnen

lees steeds bij hoor via telefoon 's avonds in bed maar typen werkt niet echt dus nu ff snel

wordt die meeting nog wat? liefs aan jullie allemaal!!!!!!!!!!!!!

20. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    leukn makkie!

ja idd ze slapen met name 's middags veel beter, heb dus nu rolgordijnen (en die kieren nog best wel) maar daarover behoorlijk verduisterende overgordijnen en het is gewoon praktisch donker alleen is Timo helaas geen uitslaper :( Evy slaapt wel langer maar wordt meestal wakker door Timo

Deel Deze Pagina