vanochtend veel last van indaling baby gehad. Erg moe, last van onderrug en schaambeen. vanmiddag weer over en net klaar met de bbq.
ik heb vandaag maar mijn zwangerschapsbroek aangedaan. mijn kleren passen nog wel maar ik he in de avond een beetje last van mijn buik en dan zit dit toch iets beter. en met bijna 17 weken van een 2e dan mag dat toch.
slecht geslaaaapen...... 4 x eruit om te plassen, nu stijf van het liggen dus blij dat Ties wakker werd een uurtje geleden.....
hier eindelijk een redelijke nacht. Eerst een half uur gezeten in bed door dat kl%te maagzuur. En maar 1x wezen plassen ipv 2-3x! Jens werd om 7.30 uur wakker ,heerlijk!
oh my, ben toch stiekem wel blij dat ik geen zwanger lijf meer heb.. maagzuur, plassen, misselijk... maar hoe bijzonder is het toch eigenlijk he?? @nijntje, gewoon aan doen hoor! (hier met 5 weken al.. toen na de slechte echo mezelf nog een week in een gewone broek gewurmd en na de 7 weken alleen nog maar positie) @llemaal, wie heeft er al een echte fietsje voor de kids? en welke maat? wij willen isab een fiets geven voor haar verjaardag (maar wel van mp, want wat zijn die dingen schreeuwend duur zeg...).maar twijfel over de maat? 12" of 16"?? ze is best groot en wil ook niet over een half jaar weer een nieuwe moeten kopen? @makkie, stiekem wel opgelucht dus? jullie tijd voor een 3e komt nog wel!!!
Pooh heerlijk een goede nacht, daar knap je van op! Meisje balen dat je niet zo'n goede nacht had. Nijntje jeetje netjes zeg zolang je eigen kleding aan. Taliaa Tygo heeft een 12 inch fietsje, wij hebben hem bij de intertoys vandaan die hebben soms leuke aanbiedingen met fietsjes. Ik zou er wel rekening mee houden dat ze goed op de grond kan met haar voeten voor als ze zonder zijwieltjes zou gaan fietsen over een tijd. Gisteren lekker terrasje gezeten en door het dorp gelopen er stonden ambachts kraampjes, gisteravond een verjaardag. Tygo wil alleen nergens anders meer slapen dan thuis herkent iemand dat? Hij was helemaal overstuur daar dus maar niet gepusht en viel 5 minuten later in de bank in slaap met alle herrie. Iemand tips of zou het een periode zijn? Isa heeft wel lekker geslapen. We waren om 2 uur thuis gaaaaap gelukkig mocht ik uitslapen. Heb alleen erg keelpijn zeg. Papa is fietsen met de kinderen, maar het regende net heeeeel hard dus hij is waarschijnlijk doorweekt en de kinderen zaten gelukkig onder de kap. Fijne dag allemaal.
Taliaa wij hebben ook een 12 inch. Zijn vaak in de aanbieding. Ze moet idd met haar voeren bij de grond kunnen voor het stoppen en als ze zonder zij wieltjes rijden voor het vallen Meisje vervelend.laatste loodjes
@taliaa 12 inch fietjes ivm het remmen (met de voeten) en neem ook schoenen met stalen neuzen. Enneh gewoon via MP kopen. Stukken goedkoper dan in de winkel.
Mijn fiets was ook niet duur hoor sas. In de fietsenwinkel 129,95 maar bij kruidvat stond hij toen voor 69,95 gamma heeft ook vaak zulke aanbiedingen
@debjes tja ik vind het gewoon zonde om die fietsen steeds nieuw te kopen, ze groeien er zo snel uit. Dus voorlopig koop ik die fietsen gewoon via mp. Ik had nu ook zo'n leuke die er nog heel goed uitzag.
mag ik even heeeeeel trots melden dat Elize zich gister heeft opgetrokken en is gaan staan (en nu echt, haha). Stond ze hoor, heel trots in de box!! handje los en ergens anders weer vastpakken.. JANKKKK
en vandaag weer hoor. echt niet normaal. Ben niet zo gewend aan hele snelle kindjes, haha Mijn moeder begon meteen over mijn neefje en nichtje die met 9 maanden losliepen, ik moet er dus echt NIET aan denken!!! (mag ik meteen even zeggen dat ik enorm rammelende eierstokken krijg, nu mijn baby baby-af is??)
Taliaa, woe wat goed van jullie meisje!! Snel hoor! En pffff rammelende eierstokken, snap je helemaal.... Hier alles goed, ventjes zijn vandaag met opa en oma naar de dierentuin geweest, wat hebben ze genoten!! Kai stond van de week ineens midden in de tuin helemaal los. Er stond niets om hem heen, dus nergens aan opgetrokken, helemaal zelf gaan staan. Knappe vent.