Zwangere dames van het PCO-clubje deel 3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lot23, 23 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    ik ga ook naar bed. trusten

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

Morgen meiden!!

iemand nog leuke plannen vandaag? Wat een sch**tweer, hopelijk wordt het nog droog....

3. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Goedemorgen,

Nou hier eigenlijk geen plannen en hier is het ook zo somber weer.
    Net naar het cb geweest met Isa en ons kleine dikzakje weegt alweer 9 kg en is 70.3 cm. Verder was alles goed met haar.

4. Makkie

Makkie Niet meer actief

Lot, fijn dat alles goed was! klein kort bolletje dus! Heerlijk!!

Seth was laatst toen we met Kai naar het bureau waren 94 cm. Is dat normaal voor zijn leeftijd? Aangezien hij wel 'veel' te licht is?

5. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Ik weet niet wat een beetje normaal is qua lengte weet dat Tygo tegen de 100cm aan gaat.

Tygo wil op het moment nergens anders meer slapen, heel lastig. Overdag niet bij oma en op het kdv en we waren zaterdag op visite en hier wilde hij ook niet naar bed. Hoop dat het een fase is en hij er snel doorheen is want savonds is het niet zo handig als je ergens heen moet. herkent iemand dit?

6. Makkie

Makkie Niet meer actief

Lot, geen idee... is het alleen overdag? Mss wil hij gewoon geen middagslaapje meer? (seth wil dat ook niet meer elke dag), als het savonds ook zo is lijkt het me meer een fase.... wel lastig he!

7. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie het is ook savonds. Voor overdag vind ik het niet zo'n groot probleem dan slaat hij gewoon een keer over maar als we op visite gaan is het wel lastig voor hem. Hij was wel heel moe en viel 5 minuten nadat we weer beneden waren in de bank in slaap. Wij zaten buiten dus was het niet erg maar hoop wel dat hij weer ergens naar bed wil binnenkort.

8. Makkie

Makkie Niet meer actief

Oja, dat vertelde je al ja, mmm mss meer bewust van ik hier in een 'vreemd' bed en papa en mama gezellig beneden?? Is het echt krijsen/huilen of gewoon protesteren?

9. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    Thijs heeft dit ook gehad. Het is echt een fase. Een middagslaapje ergens anders doet hij niet meer. Maar s'avonds gelukkig weer wel.

10. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Makkie hij is echt overstuur, snikt erna nog.

Sas wat fijn dat je zegt dat het een fase is, dan komt het vast weer goed haha.

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    nee, lot, dat herken ik (nog) niet. Hij wil soms niet naar bed 's middags en slaapt dan toch van 45 minuten tot 2 uur. Ik moet hem wel door de babyfoon toespreken en dan is het stil!

Ga over een kwartiertje weer naar de vk. Heb enorme indalings klachten vandaag. Voel een hoofd in mn doos, haha! Lastig met zitten etc.

12. Makkie

Makkie Niet meer actief

Pooh, als je het hoofdje zo duidelijk voelt, ligt de baby in iedergeval start klaar en heeft het geen moeite met de uitgang te vinden hahaha. Succes bij de vlos!

Lot, aaah sneu dan zo overstuur. Even doorbijten en hopen dat het idd een fase is van korte duur.

Zo even 2 lijsten halen. Gister hebben opa en oma foto's laten maken bij de dierentuin, 2 hele grote van de jongens en ze zijn zoooo mooi!!

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.090
    2.225
    113
    Brabant
    oh my...
    ff ego hoor:
    het heeft hier ZO hard geklapt vannacht, nog nooit zoiets gehoord. Ben in 27 jaar nog nooit wakker geworden van onweer en nu zat ik rechtop in bed.
    Echt heel hard, is ook ingeslagen hier in het dorp (meerdere plekken). Het was sowieso flinke onweer, maar die paar knallen. Was echt een indringend, krakend geluid, gevolgd door knallen, niet normaal.
    Nu lijkt het voorbij te zijn en ook op buienradar komt niks, joepie!!!

@pooh, hoe was het bij de vlos?

@lot, zou het niet weten, isab slaapt niet zo vaak ergens anders, maar laatste keer ging het nog goed (maandje geleden denk ik)
    maar lastig zeg, want het is toch gezellig om ergens te blijven plakken he?:)

@ll, vandaag 7 jaar getrouwd, waar blijft de tijd??

14. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Taliaa gefeliciteerd met jullie trouwdag gaat snel he. Jeetje onweer kan dan zo hard gaan he, gelukkig dat het nu rustig is.

Pooh succes bij de vk. Met hoeveel wk ben je van jens bevallen? het begint steeds spannender te worden.

Makkie leuk dat de fotos zo gelukt zijn. Ik vind die foto boven jullie bank echt zooooo mooi had gewild dat wij zoiets gemaakt hadden. Wil misschien toch een keer een fotografe thuis laten komen, ken iemand die hele mooie fotos maakt aan huis alleen zo bang dat de kinderen niet meewerken maar wil zo graag een foto aan de muur heb gewoon nog steeds niets hangen sinds de verbouwing :(

15. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Taliaa: Die ene klap, die hoorden wij hier ook! Ik las ergens op internet dat in de hele omgeving van Ehv er één belachelijk harde klap te horen was, en dat er waarschijnlijk ergens een inslag is geweest in Ehv. Heftig he!

16. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    wat een drama weer vanochtend. donker, nat, onweer...blegh Ennu tropisch warm en zonnig in de tuin!

bij de vk alles goed, 120-70 en inderdaad v=flink ingedaald koppie! :)

@lot, wat een super leuke foto's op hyves van Isa! :)

@taliaa, gefelicteerd met je huwelijksdag! :)

17. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Taliaa gefeliciteerd met je trouwdag!

Meisje en pooh jullie gaan hard meiden! Nog even en dan hebben jullie ook je baby in de handen.

Hier druk druk druk. heb net een beetje geprobeerd bij te lezen, maar met mijn twee duiveltjes lukt het niet echt.

Vanmiddag bij de HA geweest en ruben zijn oorontsteking is over. mbt maagzuur/reflux wachten we even af. Met hem iets omhoog leggen is er weinig aan de hand nu hij geen AB meer heeft.

Mijn eerste werkdagen zitten er ook weer op. Was eigenlijk best weer lekker even geen poepluiers en even niet waarschuwen:)
    Wel erg druk met de kinderen en ik ben behoorlijk moe na mijn werkdag.

Ga nu gauw even eten voorbereiden en Ruben stijgt ook weer op;) zal wel een lekkere volle poepluier zijn.

18. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Lot ik herken het wel. Jesse wil ook niet slapen als we ergens zijn op visite. Ik laat hem gewoon rond lopen en op een gegeven moment komt hij bij mij zitten en valt hij bij mij in slaap en leg ik hem op de bank of in bed. Doet tygo dat dan niet?

19. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    het best vervelend dat de kleine nergens wil slapen.hier slaapt ze in een groot bed en het gaat heel erg goed, ze komt er niet zelf uit dus dat is ook mooi mee genomen.het is net of dit weekend mij buik is gaan groeien. vrijdag kon ik mijn spijkerbroeken nog aan maar zaterdag toch maar een zwangerschapsbroek aan gedaan en nu heb ik voor mij gevoel aan een aardige buik. mijn man vind het nog steeds niet zo opvallend veranderd.

20. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    wat is het rustig hier.

Deel Deze Pagina