Zwangere dames van het PCO-clubje deel 3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lot23, 23 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Nijn het is hier zeker rustig.

2. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Straks met de jongens naar het CB. Ben benieuwd wat ze wegen en hoe lang ze zijn.
    Ruben moet ook een enting hebben, maar hij zit niet echt lekker in zijn vel vandaag dus hoop maar dat dat nog een beetje goed gaat komen.

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    inderdaad rustig!! :)
    Hoe is het nijntje, voel je het kindje al bewegen? Of ligt je placenta aan de voorkant? Wanneer heb je de 20 weken echo?

Meiden, als ik zo naar de meeting lijst kijk, springt er al 1 datum in november uit. Prikken we die vast, of wachten we nog eventjes?

4. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Pooh ik had onderaan de lijst gereageerd over de datum. Dan kunnen de meeste dus misschien de beste optie om het daarop te houden, zou leuk zijn als degene die een kruis hadden staan misschien nog wat kunnen regelen, maar ja moeten toch een data prikken he.

Nijn heerlijk dat je buik groeit.

Debjes Tygo viel voor het eerst in de bank in slaap dat doet hij normaal eigenlijk nooit maar misschien vanaf nu wel.

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik ben ook niet van de bank af te krijgen vandaag. Moe hoofd, moe lijf. Ga nu effe de wasmachine legen. Ik zet die meeting vast in mn agenda (onder voorbehoud)

6. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    pooh met mij gaat het goed. ik voel de baby alleen nog niet en over 3 weken heb ik de 20 weken echo.

7. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Hier weer het CB gehad.

Jaimy weegt nu 12 kilo en is 93 cm lang en ze zijn verder helemaal tevreden over hem.

Ruben weegt nu 5224 gram en is 62 cm lang. Aan de lange kant dus alleen zijn gewicht is een punt. Maar ja hij is ook bijna 4 weken ziek geweest. over 2 weken nog een keertje extra wegen als hij dan goed gegroeid is dan is het verder goed en anders moeten we even kijken wat we verder gaan doen mbt voeding.

Zo ga nu gauw ruben voeden want meneertje roept.

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ach cira, jij bent ook niet groot, ik weet niet hoe groot je man is...dan hoef je toch ook geen super grote kinderen te verwachtten? En bij JAimy had het een reden!
    Ik heb geen idee hoe lang jens nu is. Hij is 14.4 kilo en ik denk net geen 100 cm lang. Hij zit nu goed in maat 98.

@all, ja wat moet ik zeggen, lijk wel een zeurkous, moe moe moe.
    Vandaag was ik alleen thuis. Toen de mannen om 8.00 naar het kdv en werk gingen ben ik terug nara bed gegaan en heb ik geslapen tot 10.00 uur. Wat gerommeld in huis, wasje gedaan, wat gemaild en toen dik 2 uur op de bank gelegen. Uk was erg rustig, maar gelukkig kreeg ik weer wat flinke trappen en voelde ik de hik!

9. Makkie

Makkie Niet meer actief

Meiden, tis hier veeeeeeeels te rustig!!

Vanacht Seth voor het eerst in zijn grote bed geslapen (meteen een 1 persoonsbed) en ging super!!!! Niet wakker geweest, niet eruit gegaan en lekker tot 9.30 liggen pitten. Zo zijn ze weer een stukje groter he....

Verder alles goed met iedereen?

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hier meld plicht ;)
    Alles oke erg moe, ga zo effe liggen. Oma is met jens in de tuin ,die gaat ook zo naar bed. Effe naar de marskramer geweest, was weer genoeg, hahahaha!

11. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Hello ladies.

Pff wat was het vandaag warm.

@ Poohbear.
    Hou je het nog een beetje vol ?
    En slaapt jens al op zijn nieuwe kamer ?

@ Makkie
    Leuke foto heb je op hyves staan van je mannetjes.
    Wat goed van seth dat die netjes in zijn grote bed heeft geslapen.

@ Nijntje
    Hoe gaat het dan met jou ?
    Over 3 weken alweer de 20 weken echt, gaat snel zeg :D

@ Debjes
    Hoe gaat het nu met de clomid ?
    Wel balen dat je geen fm meer krijgt, maar hopelijk is het ook niet eens meer nodig en heb je snel een posi test in je handen.

@ Lot
    En hoe bevalt de nieuwe baan ??
    M sliep als kleintje ook niet goed ergens anders, was soms echt DRAMA.
    Ging dat bij hem liggen tot die eindelijk ging slapen, of liet het gewoon rond lopen tot die uiteindelijk bij mij op schoot in slaap viel en dan zachtjes in bed leggen.

@ All
    Vanmiddag voor de kids leuke schoenen in de opruiming gescoord.
    N heeft al maat 25 :$.
    Over 1,5 week moet ik weer met haar naar de CB ben zo benieuwd hoe groot ze nou is.
    PSZ gaat ook weer toppie, ze heeft het er echt naar de zin.
    M vind het ook weer super op school, en voetbal is ook weer begonnen en hopelijk gaat dit seizoen zonder botbreuken.

Liefs T en kids

12. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    thamara, ik vind maat 25 wel mee vallen hier heeft ze al vanaf vorig winter maat 26 en nu nog steeds.

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hier ook maat 25 hoor Thamara, maar inderdaad de schoentjes die ik laatst gekocht heb, lijken opeens zo veel groter!
    Ja, jens slaapt sinds begin juli op zijn kamer en dat gaat perfect! De eerste week was hij een beetje bang, maar nu is het echt zijn kamer. Het oude kamertje is baby-bed, baby-bad etc etc ;)
    Hoe voel jij je?

14. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Makkie wat goed van Seth!

Pooh mijn man is lang en slank. Dus echte stevige kindjes zit er bij ons niet in :).

Thamaraa hier heeft Jaimy eigenlijk nog niet zo lang maat 23, maar zijn voeten maken wel ineens een groeispurtje dus mag binnenkort maat 24 voor hem gaan kopen.

Het is wel heel rustig hoor meiden.

Hier al weer bijna de eerste werkweek erop zitten. Werken gaat super iedereen is blij dat ik terug ben. Alleen het kolven is een beetje drama. Ik kolf drie keer per hele werkdag en kom dan maar uit op 1,5 voeding. Hopenlijk gaat het snel beter anders ben ik bang dat ik de BV gedeeltelijk moet gaan opgeven:(. Dus tips zijn welkom!

Ruben is weer behoorlijk ziek van de entingen. Vandaag alweer de hele dag 39 graden koorts. Hij slaapt gelukkig wel veel, maar drinkt daardoor weer wat minder. Ach wellicht is het morgen alweer een stuk beter.

Zo ik ga lekker vroeg naar bed heb het echt helemaal gehad zo moe voel ik me eigen nu.

15. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    hier slaapt ze wel op dezelfde kamer maar wel in een groot bed en we hebben de muren gedaan.

16. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie wat goed van Seth zeg!!! Nu echte grote jongen!

Nijntje jouw zwangerschaps schiet ook op!

pooh vind je het zwaar worden nu?

Cira wat goed zeg! R groeid goed ;)

Thamara hoe oud is Nomi ook alweer? 2,5 toch?
    Jesse heeft maat 26! maar heeft voor zijn lengte best grote voeten!
    Fijn dat alles goed gaat met de kids!
    Hoe is het met jouw verder?

Linda druk in het huis!!!!!

Meisje hoe is het met je?

Hier niet veel bijzonders! Disndag laatste clomid geslikt nu afwachten! En maar weer actief worden vanaf zondag in bed ;)
    jesse vandaag niet zo lekker! 5x in zijn broerk gepeopt! Heel zielig! Hij vond het zelf ook heel erg!
    Morgen mijn broer naar schiphol brengen die gaan lekker naar Egypte!

17. Makkie

Makkie Niet meer actief

Debjes, aaaaah sneu voor jesse! Kan ie niets aan doen natuurlijk! Buikgriepje? Beterschap voor hem! En idd weer aan de bak de komende tijd voor jullie, spannend hoor. Ik duim in iedergeval weer flink!

Thamara, fijn weer eens van je te horen! Hoop ook op een breukloos (bestaat dit woord??!!) seizoen voor M! En ja, ik vind maatje 25 ook al best groot, Seth heeft nog net geen 24! Maar zo te lezen is het heel normaal dus!

Nijntje, je zult de kleine de komende tijd vast snel gaan voelen. En spannend hoor, de 20 weken echo. Ben je nog steeds zo moe?

Cira, oooo dit hoor ik zo vaak van mama's die weer aan het werk zijn... dat het kolven niet je-van-het-gaat. Zou echt megazonde zijn als je hierdoor moet minderen. Kun je je ontspannen bij het kolven? Heb je een shirtje/doekje van R. die na hem ruikt of een foto erbij? Schijnt allemaal te kunnen helpen.

Vraagje, heb geeeeeeen idee hoe waterpokken eruit zien. Seth werd vanmorgen wakker met 3 rode vlekjes in zijn gezicht. Later smiddags kreeg hij er meer bij, vuurrood en beetje de grote van een muggebult. Later 2 op zijn arm, maar die zijn al minder rood. De vlekjes in zijn gezicht zijn hetzelfde gebleven. Hij heeft er zo te merken (nog) geen jeuk aan.... kunnen dit waterpokken zijn?? Over zijn lijfje verder geen vlekje/bultje te zien.

18. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Poohbear
    Kan ik me wel voorstellen dat J het de 1st week een beetje eng vond.
    Is ook best wel een verandering voor zo'n kleine vent.
    En idd maat 25 lijkt dan ineens zo groot, en de schoenen die ik voor N heb gekocht ogen ook nog eens groter.

@ Cira
    Arm kereltje, vind het altijd zo zielig als ze zich niet lekker voelen na de prikjes :(
    Hopelijk voelt die zich snel weer beter.

@ Debjes
    Ja N is bijna 2,5.
    Gaat allemaal veels te snel.
    Hoe gaat het nu dan met Jesse ? Voelt die zich alweer wat beter.

@ All
    Met mij gaat het up and down.
    Nog steeds wekelijks therapie.
    De U wv heeft een traject voor me opgestart, zodat ze me gaan begeleiden naar een passende baan.
    Hopelijk vinden ze een goeie baan voor me, zodat ik weer aan het werk kan en hopelijk gaat het dan langzaam aan ook beter met al mijn klachten.

19. Makkie

Makkie Niet meer actief

oja, gaan waterpokken niet met een razendtempo? er zijn er wel wat bijgekomen, maar over de hele dag gezien niet heel veel of snel....

20. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie waterpokken komen vaak ook in de liezen ,hoofdhuid en buik voor! En gaat in best snel tempo over lichaam! maargoed mijnnichtje had weer heel wenig waterpokken! Maar kunnen ook warmte vlekjes zijn van Seth! jeuken komt niet meteen voor! Zou het even aankijken morgen! heerst er WP ok KDV?

Jesse is overgens lief anar bed gegaan met een luier om! Heb hem niet meer gehoord! Hij ging er 20:00 uur in

Deel Deze Pagina