hier ook wat pukjes gespot. Er heerst waterpokken op het kdv, maar het zijn geen blaasjes. Hopelijk slaat Jens zijn beurt nog effe over...kan ik nu niet erbij hebben hoor!
Debjes, nee het zijn zeker geen warmtebultjes. Ik moet het morgen maar eens zien. Moest er toch een keer van komen, ze hebben het beide nog niet gehad.
hier vals alarm (hopelijk), geen bultjes meer te zien! @all, ik wordt straks opgehaald door een collega. Een collegaatje van ons trouwt vandaag in een dorp verderop. Ben zo benieuwd wat ze aan heeft. Ik ga alleen naar het stadhuis. de kerk en receptie sla ik over!
Goejemorgen! Ik ga dalijk effe teruglezen hoe het met iedereen gaat. Hier eigenlijk niks nieuws te melden; ben dinsdag nog in het ziekenhuis geweest voor een controle. De vk dacht dat de baby nu al ruim 7 pond is dus ze hebben nog een keer op suiker geprikt maar die waarde was prima (4,8, niet nuchter). Dus ik ben heeeeel blij dat ik niet net als bij Ties tot 40+5 hoef door te lopen want dan denk ik dat ik er een dikke 9 ponder uit zou moeten persen, hihi. Hier in huis is zo goed als alles op orde; dalijk rijd ik nog even naar de stad om bij de H&M wat voedingsbeha's te kopen en wat shirtjes voor na de bevalling. Alleen mijn vriend maakt het niet heel goed, heeft veel last van zijn Crohn en hij geeft zelf aan dat dat waarschijnlijk gewoon komt van de 'stress' van de laatste loodjes; hij vindt het gewoon heel erg spannend nu en is gewoon bang (ondanks dat daar geen enkele reden toe is) dat er op het laatste moment nog wat mis gaat. Dus, wederom maar goed dat ik niet door hoef te lopen tot het allerlaatst. X
dus jij hebt ook een dikkie dik in je buik meisje. Jammer dat je vriend last heeft van de crohn. Maar met jullie geschiedenis, kan ik me wel voorstellen dat hij nerveus is.
Ja, dat is ook zo. Hij is op zich helemaal niet zo'n nerveus type hoor, maar wat je zegt... Die voorgeschiedenis maakt het er wel wat spannender op ja. De vanzelfsprekendheid (die er eigenlijk nooit is natuurlijk!) is er bij ons gewoon helemaal van af.
Meisje, fijn dat alles goed gaat en de laatste loodjes breken aan. Vervelend dat je vriend zo'n last van zijn Crohn heeft. Makkie nog meer pokjes gespot? We zijn vanmorgen even wezen kijken op de psz, en Tygo mocht wel gelijk even blijven en dat wilde hij wel ben benieuwd ga hem zo weer ophalen en dan vanaf volgende week gaat hij op vrijdagmorgen daar spelen, ik moet er even aan wennen want heb hem graag thuis maar hij gaat een halve dag in de week naar het kdv en nu een doen we hem een halve dag naar de psz anders vinden we de stap van een halve dag naar 5 dagen school zo groot dus een jaartje even rustig wennen. Isa ligt te slapen en heeft deze week haar eerste tandjes gekregen, zaterdag 1 boven, maandag 1 boven en vandaag zag ik dat er onder nu ook 1 door is.
Hoi, Ik kom ook weer even voorbij gezwaaid Hoe gaat het met iedereen? Ik zal van het weekend even terug lezen, moet zo de kindjes halen, dus helaas geen tijd voor. Meisje, ik snap wel dat het voor jullie heel spannend is, zeker met wat er voorheen gebeurd is, ik vind het zelf al heel erg spannend en eng, ook al is het de 4e keer. Ik ben benieuwd, wie weet liggen we strakjes naast elkaar op kamers haha. Pooh hoe gaat het met jou? Typisch, hier dus ook een dikkie dik, gelukkig krijgen we woensdag nog een groeiecho. Met mij gaat alles verder zijn gangetje, al begint het wel erg dicht bij te komen nu! De meiden werden allemaal met 37 weken geboren (37,5 37,6 en 37,1) ik er maar niet vanuit, maar hou er wel een beetje rekening mee dat het nu niet meer zo lang duurt. Ik ben benieuwd wie er als eerste bevalt en wie daarna enz. Straks met ons 3en tegelijk haha.
ja lachen, alle drie tegelijkertijd bevallen! Ben zo benieuwd naar jullie namen!!! Net terug van het gemeentehuis, collegaatje is getrouwd! Gelukkig hadden ze het even droog, want mensen wat was het prut weer vanochtend!
Jaja zwangere dames jullie zitten dicht bij elkaar met zijn 3en word straks nog spannend en ben zo benieuwd naar alle namen van de kleintjes die geboren gaan worden. Tygo heeft het erg leuk gehad op de psz dus dat gaat vast goed komen. Mijn szus moest net voor een echo en mijn broertje kon met geen mogelijkheid mee zo lastig dus ben ik meegegaan want ze heeft al eens een mk gehad en ging liever niet alleen. Het was nog erg klein een wk of 6 ongeveer maar we zagen wel een hartje kloppen. Over 2 weken mag ze weer hoop dat ze dan meer ziet. Het blijft spannend voor hun en hoop dat het goed gaat. We hebben samen al een beetje zitten fantaseren over namen haha heerlijk zo met een ander mee genieten.
Haai meiden van t PCO clubje. Zouden jullie misschien even een kijkje willen nemen in de categorie Zwangerschap op t forum. Heb daar een poll/topic gemaakt. Mijn vraag is hebben jullie tijdens jullie zwangerschap meer/minder of evenveel last van acne en dan ook nog in combinatie met het in verwachting zijn van een jongetje of meisje. Ben erg benieuwd! Grtz Penny
Lot, wat fijn voor je szus en broertje! Ik duim hard mee dat alles goed mag gaan. Leuk naar de psz, voor mama minder dus, maar Tygo vond het gelukkig leuk! En drie tandjes tegelijk, arm meisje!! gaat ze al zelf weer zitten na het staan? Meisje, oooo snap (voor zover dat kan natuurlijk, je snapt me wel....) jullie gevoel volkomen! Helemaal nu het allemaal zo dichtbij komt, en vanzelfspreken, nee allemaal absoluut niet! Geef je man maar een dikke knuffel van mij, tis voor hem ook niet makkelijk zo. (mijn zwager heeft ook crohn en hij was daar ook erg ziek van). Nare ziekte hoor! Geniet je wel lekker nog van het zwanger zijn en Dikke Dik?? Taliaa, zwaai terug! Hoe is het meid, trek je het allemaal nog met je werk? Ooo ben ook zo benieuwd wie straks als eerste meld dat de kleine er is! En de namen, kan niet wachten! Hoop dat het bij jullie allemaal supergoed mag gaan meiden!! Hier nog wel wat pokjes gespot, net met douchen wat meer op zijn beentje en arm. Maar het lijkt ook erg veel op muggebulten... weet het niet hoor, gaat toch heel snel met de waterpokken? Hoewel het bij de kleine van mijn vriendin ook heel geleidelijk ging en elke dag een paar erbij. Seth is wel enorm (lees ONTZETTEND!!) uit zijn hum, dus fit is hij niet. Even kijken of er de komende dagen nog meer bijkomen, dan zal het wel en hopelijk is het dan gewoon de milde variant. Verder hier alles goed, vanmiddag nieuwe schoenen gekocht voor Seth, maatje 25! Dacht dat hij nog 24 had, had dat 2 maanden geleden bijna, dus flinke groeispurt gemaakt (en Kai maatje 19, te schattig toch hihihi). Kai vond het allemaal wel best in de wagen, ijsje in zijn hand en hij vermaakt zich wel hahaha. Kai is vanavond weer zelf (zonder houvast dus) gaan staan! En daarna nog even blijven staan, trots dat ie was, dat bekkie van hem, heerlijk!! Ze liggen nu op bed, papa is vanacht niet thuis (feest van het werk), dus ik ga zo lekker X factor kijken verder niets!
ik kan ook niet wachten wie het eerst is. en hier zijn we er nog niet over uit welke naam het wordt hebben jullie nog leuke ideeen wat bij onze meid pas.bij mijn valt nu de combinatie zwanger, werken en een ziek kind die de hele nacht ( al 2 nachten) eigenlijk geen uur achter elkaar kan slapen, heb geen idee wat ze heeft, ze heeft wel een beetje koorts maar 38,9 verder is ze overdag echt niet fit. ik hoop dat ze vannacht doorslaapt want ik ben echt op. (tot nu toe is ze nog stil)
dat is pittig nijntje! Ik leef met je mee. Is ze niet aan het spugen of zo? Ik ben sinds een paar dagen weer wat ochtend misselijk. Vreemd he? Een maalox doet gelukkig wonderen!
afgelopen nacht heeft ze wel beter geslapen. maar ze spugt niet en de temp is 38,9 dus ook niet echt hoog dus ik heb echt geen idee. misschien zijn het de laatste tanden die door moeten komen.
zou best kunnen. Jens moet nog 4 kiezen en zit steeds met zijn handen in zijn mond. Ik mag voelen, maar voel niets!
Seth moet ook nog de laatste vier kiezen... zie/voel ook nog niets. Kai heeft er weer een tandje bij en er zit er nog eentje aan te komen! Geen waterpokjes hierzo. Er is niet meer bijgekomen en de vlekken die er zitten lijken echt enorm veel op muggenbeten. En heb ook 2 muggen uit zn kamer gehaald, dus tja..... Kai heeft het zelf gaan staan echt ontdekt nu! Is er maar druk mee en blijft soms echt lang staan! Ook al een klein los stapje gedaan!! Gaat nu hard denk ik!!