Zwangere dames van het PCO-clubje deel 3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lot23, 23 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    grotee man al die kai :) leuk seth zijn kamer makkie! Echte grote jongens kamer

Pooh schiet op bij jouw laatste loodjes. Ben benieuwd naar de naam! Naar alle namen trouwend.

Wij hebben echt al jongens naam vast staan. Meisjes naam totaal geen idee haha

Jesse nieuwe winterjas gekregen vandaag van LIEF echt super gaaf.

2. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik heb via mp een hele leuke baby winterjas gekocht, voor maar 15 euro ipv 45.... score!!!

3. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Pooh dat is een koopje east voor had is het.

deze jas was 65 euro vind ik zelf erg mee vallen,.want ik heb altijd een dure smaak hahah. En ik vind zelf op deze leeftijd moeten ze wel een duurdere jas hebben aangezien hij vaak buiten speelt en op school zit nu

Jesse heerlijk uitgeslapen vanaf gister 20:00 uur toe vanmorgen 09:30 :)

4. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Debjes lekker, heeft hij het uitslapen weer te pakken?
    Heb je een foto van de jas?

Makkie Kai word groot, knappe vent.

Ik heb ook voor beide al een winterjas, voor Isa 1 van vorig jaar winter vond hem toen al leuk en nu was hij de helft dus dat scheelde weer. Voor de mamas die een meisje krijgen ik heb nog een Z8 vestje te koop. Moet hem nog op marktplaats zetten en Tygo zijn shoesme schoentjes ook deze zijn nog zo mooi, als we mp toch niet hadden.

Tygo is een beetje hangerig en heeft iets verhoging dus ben benieuwd of er wat achter zit.
    Isa die heeft het staan helemaal ontdekt ze staat echt overal!!

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    65 euro??? zou ik nOOOOIT doen! ;) Niet dat ik het geld niet heb, maar vind het zonde voor die korte tijd dat ze hm aan hebben!
    Ik vind het ene sport om in de uitverkoop of mp leuke dingen te vinden! :)

Vanochtend mocht ik uit slapen. Lekker met een bak thee en boterham in bed gekropen en in slaap gevallen met mn hoofd op de margriet. Toen ik om 9.15 wakker werd heb een een kwartier lang een menstruatiekramp gehad. Er zat geen golf in, was gewoon aanwezig en naar. Toen moest ik poepen en daarna zwakte het weer af. Brrrr, ik weet dat het gaat komen ,maar ik had wel zoiets van shiiiit, au!
    S is nu het internet aan het afspeuren naar indalings weeen, hahaha! Terwijl het al anderhalf uur weg is! ;)

6. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Lot ja dat is ieder zijn ding ik zou nooit kleding kopen via mp vind dat vies hahaha terwijl ik jesse zijn jas wel weer verkoop op mp. En een winterjas ja ik vind dat wel voor lange tijd ze hebben hem meer aan dan een zomerjas. Ik had eerst een jas van 90 gezien van vingino dus ik ben al blij met me 65 euro;) Kleding vind ik wel leuk om in de uitverkoop te kopen, naar goed als ik echt iets zie wat ik leuk vindt koop ik dat wel gewoon.

Zal straks even foto plaatsen van de jas

7. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Debjes ik denk dat je Pooh bedoelt over marktplaats.

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hahah, ik denk het ook ;)

Heb nu net kleertjes van LOt overgnomen, niets mis mee ;)
    En dit winterjasje is zo kort gedragen en ecjt in perfecte staat! Had met jens veel lief kleertjes gekocht, die hij veel gedragen heeft en nu nog in top conditie zijn. Ik verkoop ze als zoete broodjes op mp :)

Maar voor mezefl zou ik het weer niet snel doen... stom he/

9. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ja sorry hahaha

10. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ja ik zeg ook niet dat er iets mis mee is hahahs ik verkoop het zelf ook alhoewel ik jesse zijn name it jas niet kwijt raak hahaha die is echt nog als nieuw denk 15x aan gehad. Heb hem zelf toen gekocht voor 44.95 of 49.95 weet ik niet meer heel goed. En wil er nu 20 voor hebben en met verzendkosten 25 maar blijkbaar te duur????

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ja, is moeilijk hoor soms met verkopen. Om de prijs goed in te schatten bedoel ik. Lief shirts zijn nieuw 15-20 euro, op mp krijg jen iet meer dan 4 euro er voor. Maar ja, alles wat ik verkoop is meegenomen!

12. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Debjes sommige dingen verkoop je dan slecht he. Heb je hem hier al op de site gezet, ik heb hier op de site ook nog wel wat verkocht.

Soms staan er zeker leuke dingen hier op zp of op marktplaats, ik kijk alleen op merken zodat ik bijna zeker weet dat het nog in goede staat verkeerd en heb best weleens wat gekocht.

13. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    voorkant jas

14. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Achterkant

15. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    debjes die is echt gaaf.

16. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    ik heb vandaag zo'n mega huilbui gehad dat m zelf zegt mama niet huilen. we haalde haar op bij oma omdat wij gisteren een feestje hadden en ze was zo boos, ik denk ook omdat ze al een paar dagen slecht geslapen heeft. en in de auto terug naar huis kon ik er niet meer tegen en begon te huilen. thuis zei ze m is lief mama niet huilen. nu hopen dat ze niet meer zo boos wordt en met alles gaat gooien

17. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ach nijntje soms heb je dat wel eens! Soms moet het gewoon eruit! Alleen noit fijn als het bij je kind in de buurt is! Gaat het nu wel weer beetje?

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oh nijntje, hoe herkenbaar!
    Het is gewoon ook pittig, zwanger zijn en een peuter in huis!
    En als ze dan minder goed slapen en niet lekekr zijn (ze was toch ook ziek)...

19. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    ja ze heeft last van haar keel amandelen maar wij en de kno willen wachten tot na de 3e jaar omdat ze nu nog een functie hebben. pooh is er niks voor om de tijd te overbruggen zodat ze er iets minder last van heeft. ze is nu is 3 maand 1,5 kilo afgevallen omdat ze zo weinig eet. wij zitten nu te denken van laten we haar maar eerder opereren maar dan kan ze later een slechtere weerstand hebben.

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    mmmh, nee geen idee nijntje. Misschien haar weerstand iets verhogen? Echinaforce junior mag geloof ik al vanaf 2 jaar, of anders van vsm caltrivat!

Deel Deze Pagina