Zwangere dames van het PCO-clubje deel 3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lot23, 23 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    Trouwens, hij heeft vanochtend op de wc gepoept. We waren dit keer op tijd. Helaas was het een klein poepje en kwam deel 2 een uur later in zijn luier...

2. Makkie

Makkie Niet meer actief

Gave jas debjes!!

Pooh, hihi maar toch erg knap van hem hoor!

Nijntje, mag best eens meid....is ook even pittig zo te lezen allemaal. Lastig dan met de amandelen, nog zolang wachten is ook niets!

Hier net wakker,wat een uitslapers toch. Kai zit naast me op de bank alleen de worst van zijn brood te eten haha. Hij kan trouwens nu ook zelf goed van de bank af, knap hè! Slapen van Seth in een groot bed gaat echt heel goed!!

3. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Nijntje
    Wat herkenbaar.
    Maar gewoon even lekker huilen hoor, lucht vaak wel op.

@ Debjes.
    Nee vind het niet zo,n mooie jas.
    Sorry.

Ik koop ook wel eens wat van MP
    Maar dan ook alleen merk kleding daar gaan de mensen toch vaak wat netter mee om dan het goedkopere kleding.
    En dan vooral hier de V ingino en G aastra kleding.

@ Poohbear
    Je lichaam is al druk bezig met voorwerk.
    Spannend hoor, hou mijn phone dicht bij me hoor ;)

@ Makkie
    Wat goed van Seth dat die zo goed slaapt in zijn grote bed.
    We weten nog niet wanneer N over gaat op grote bed, ze slaapt nog zo lekker in d'r bedje.
    En eigelijk willen we het pas doen als ze naar de andere kamer kan overhuizen (willen zolder opknappen zodat M daar kan slapen en dan N op zijn oude kamer)

Over 25 min kindjes weer ophalen.
    En het regent :x Dus de plu's zo maar vast pakken en dan er maar doorheen BAH

4. still alive!!!
    Hellow!!!

5. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Hier ook nog leven!

Druk aan het werk en combi met huishouden en kids begint in de verte te komen. Vind het wel heerlijk om weer even Cindy te zijn. Afgelopen vrijdag een spray gehad van de huisarts om makkelijker te kolven. Ben benieuwd hoe het gaat deze week.

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    syntocinon spray cira?

Hier niet veel te melden. Morgen weer apk bij de verlosk. Voel me vandaag best oke. Buik zin in de weg, weet niet hoe ik moet zitten. Ik hang of lig het liefste!

7. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Nijntje dat lucht soms best even op he.

Debjes stoere jas!

makkie wat een heerlijke uitslapers zijn je jongens toch, lekker van meegenieten he!

Ryanne hoe is het met F en doet de kleine man het goed?

Ik heb gister weer gewerkt, ik heb het op zich best naar mijn zin al hoop ik nog steeds op een wonder dat ik bij mijn kindjes thuis zou kunnen blijven erg he. Als ik ook zie hoeveel ik verdien misschien toch eens rondkijken. Ze is nog wel naar mijn loon aan het kijken maar mijn 10 jaar werkervaring telt niet mee omdat het ander werk is dus aan mijn ervaring heb ik blijkbaar niets.
    En dan is Tygo gister ook ziek en dan moet ik werken daar baal ik dan zo van, he even mijn hart luchten ik kan me er dan zo rot bijvoelen dus moest even klagen. Verder ben ik heel gelukkig met mijn kindjes en mijn man hoor.

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    wat heeft Tygo???

9. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @lot ik heb destijds ook een overstap gedaan naar een andere beroepsgroep en daar hebben ze wel gekeken naar mijn eerdere werkervaring en dat meegenomen in mijn loon. Ik zou daar toch nog eens over in gesprek gaan. En anders dat dit nu je startloon is en dat er over 4 maanden een evaluatie is en als die goed is dat je dan gelijk al een functiegroep hoger komt te zitten. Iets in die trant afspraken.
    @all zo na lang wikken en wegen de beslissing genomen om het traject in te gaan voor een maagbandje. Ik heb contact gehad met mn verzekering en die willen hem vergoeden mits ik het traject via de obesitas kliniek doe. pfff vind het best wel eng, maar wel goed dat ik het doe. Ik ben benieuwd hoe het allemaal zal gaan. Verder gaat het hier allemaal goed. Het is niet druk op mn werk, maar wel thuis en met mn studie. Begin november weer examen voor 3 vakken, dus even veel blokken.

10. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Pooh Tygo had zondag en gisteren koorts, niet eten en weinig drinken en hij had zo'n alcoholachtige lucht uit zijn mond dus denk dat hij last hij van zijn keel, vandaag gaat het weer beter gelukkig.

Sas blijf het raar vinden want ik heb toch ook met kinderen gewerkt wel in een andere trant maar toch. Maar ik zou jouw tip ook eens kunnen opvolgen dank je wel.
    Wat goed dat je de beslissing hebt genomen, een hele stap dat geloof ik maar hoop dat je er erg blij mee gaat zijn. Succes

11. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hello!

Even gauw voorbij zwaaien.
    Hier gaat alles zijn gangetje.
    Alleen gaat het niet goed met mijn oma, daar zijn ze gisteren mee begonnen met het geven van morfine. Ze is al 13 (!) jaar dementerend en de afgelopen jaren is het echt een mens-onterend bestaan geweest maar haar lichaam is altijd sterk gebleven. Nu verwachten ze dat het niet lang meer gaat duren. Voor het mensje is het het beste, maar goed, afscheid nemen is nooit leuk. En bovendien komt het nu allemaal een beetje lastig samen met de geplande KS enzo. Maar da's het leven he, het hoort erbij en we zien wel wat de dagen gaan brengen.

X

12. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    hey meisje,
    wat erg zeg:( dood en leven zo dicht bij elkaar! sterkte!!
    En je geplande ks, de datum weten wij niet he? Ik denk bijijijjijijijna gezien de verjaardagen van Ties en Guusje*!!
    sterkte meid, ook dadelijk bomvol hormonen Guusje's* dag!

@ll, ff ego, onze Elize is gisteren zo ontzettend gespaard!
    we waren lunchen en elize zat op de kopse kant in een kinderstoel. T is daar nogal nauw, dus de serveerster moest echt oppassen als ze achterlangs liep. Op een gegeven moment liep ze achter de kinderstoel langs met een blad vol thee (!!). Ze liep tegen een poot aan, en het hele blad ging schuiven. Toen heeft ze zich in een super reflex de thee over zich zelf laten vallen. Ze ging als het ware tussen de thee en onze Elize instaan. Haar arm is van schouder tot pols helemaal verbrand...
    Als ze dit niet gedaan had was het over Elize's hoofd gegaan. Nu liep het alleen over de rugleuning heen en dankGod ze zat lekker voorover.
    Ik had het allemaal niet zo zien gebeuren, maar mijn vriendinnetje wel. Die zei ook echt dat de serveerster zich er tussen gooide. Het was dus niet eens dat ze "niet aan de kant sprong", maar zelfs zo dat ze er expres tussen ging.
    Niet te geloven toch?
    Toen ze later terug kwam (na het koelen, met een enorm rode arm) kwam ze meteen vragen hoe het met Elize was.
    Ik kon wel janken zeg...
    BRRRRRRRRR

echt als dat over Elize heen was gekomen... Was de kans er toch wel dat nou ja, brrrrrrrrrrrrr.
    Volle glazen thee over dat bolletje heen......
    brr, als ik dit zo typ, vind het best moeilijk hoor. ze zijn zo kwetsbaar die kleintjes!

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    @sas, wat een dappere beslissing! You go girl!!!!!! (in de lounge loopt ook een topic erover, misschien heb je er iets aan?)

14. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Taliaa jeetje krijg gewoon kippevel als ik het lees, wat een goede reactie van de serveerster gelukkig is het voor Elize goed afgelopen.

Meisje wat moeilijk nu jullie zo toeleven naar de ks en de dag van Guusje* en verjaardag van Ties, wat liggen geluk en verdriet toch dichtbij elkaar he.

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    oh taliaa, wat schrikken! Wel stoer van de serveerster zeg .... die heeft wel bloemen verdient?!

@sas, spannend hoor. Ik heb patiënten die het hebben laten doen en die zijn echt heeeel veel kilo's kwijt, 60 en meer, in best korte tijd.

@meisje, sterkte meid. Niet leuk. Gaan ze haar als het ware in slaap brengen?

@lot, klinkt als keel pijn of zo.... hopelijk knapt hij snel op!

@all, apk was goed. Bloedruk 130-80, hartje goed, diep ingedaald. De voor weeen die ik af en toe heb, betekenen niet dat het eerder komt, ook niet doordat het al diep ligt. Ze is tevreden. Wel wil ze dat ik 3 maanden na de bevalling mn bloeddruk eens ga laten meten bij de huisarts. Misschien heb ik van mezelf al een hoge(re) bloeddruk.

16. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Pooh heerlijk dat de apk weer goed was. Afwachten wanneer de kleine zich aan gaat kondigen, spannend!

17. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.085
    2.221
    113
    Brabant
    @pooh, klaar voor de start: AF! de kleine is er klaar voor!!
    ja, zou idd je bloeddruk eens laten testen.
    En een bloemetje, ja, zou dat niet stom zijn? ik zat ook te denken, een leuk kaartje te sturen??

18. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    ik heb net mijn kleine meid van de opvang op moeten halen. ik dacht dat het weer iets beter ging maar ze heeft weer koorts en nu ook last van de oortjes

19. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Pooh: Ja, inderdaad. Met dormicum en/of morfine geloof ik.

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @taliaa, ik zou dat doen hoor, waardeert ze vast heel erg! :)

@meisje, oh ja, dat is foute boel ( in apotheek land). Wij maken van die cassetes en als mensen die krijgen is het altijd een aflopende zaak. "verkapte euthanasie" noemen ze dat. Want zo breng je iemand geleidelijk in slaap, zonder dat je aan de officieel euthanasie regels vast zit! Heel veel sterkte meid! :(

@nijntje, shit, dus toch weer ziek. Ga je naar de huisrats met haar?

over oren gesproken Ryanne, hoe is het met F haar oortjes?

Deel Deze Pagina