Zwangere dames van het PCO-clubje deel 3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lot23, 23 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    pooh ik ga morgen naar de dokter want vandaag was hij er alleen voor spoedgevallen.

2. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    $^%$#^#%^tekst kwijt ga het nog eens proberen

3. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Taliaa jeetje zeg! zou ook zeker een kaartje sturen.

Pooh lekker weer goedgekerud nu op naar de datum. Ik heb inderdaad syntocinon spray gehad.

Meisje heel heel veel sterkte de komende tijd!

Nijn beterschap voor je meisje.

Sas wat een dappere beslissing!

PFFF gelukkig bijna 18.00 uur. Mis mijn mannetjes. Heb vandaag ook maar 280 cc gekolft wat voor minimaal twee voedingen moet zijn. En dit is gekolft met behulp van de neusspray.

Ik weet echt niet of het kolven nog goed komt maar ik raak nu wel snel door mijn voorraad heen.

Dus als iemand nog tips heeft........

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    nee over kolven kan ik jen iet adviseren. Ik ken alleen Weleda borstvoedingsthee, wat ook zou moeten helpen.

5. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.087
    2.221
    113
    Brabant
    domperidom slikken! werkte bij mij (bij de relactatie) echt goed! mijn productie ging snel omhoog.
    ik gebruikte ook die spray, maar kreeg dan nog steeds geen goede tsr. jij wel??

succes hoor!!!

6. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
  7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.087
    2.221
    113
    Brabant
    @lot, sjips zeg, er had echt meer tijd tussen onze meiden moeten zitten! wat heb jij leuke kleertjes zeg!!!

@ll, huh?? zit net ff op de site van de psz te kijken, en zie dat de tarieven gehalveerd zijn? zal wel debiel zijn, maar zoals ik het nu lees betaal je nog maar 1 vaste bijdrage en geen bijdrage meer per keer. Scheelt wel even 50 euro in de maand (voor 2 dagdelen per week).
    Ik vond het al steeds zo duur, en was dus blijkbaar niet de enige.
    donderdag eens bellen, want wil wel dat ze gaat binnenkort (als er geen wachtlijst is).
    vind het ook wel spannend hoor, maar merk gewoon dat ze eraan toe is, en ook voor de weerbaarheid enzo vind ik het belangrijk!
    dus, ahhhhh kleine meisjes worden groot.
    van de week zei ze tegen me:"mama, dat zeg je niet in het nederlands".
    SHOCK... haha. het was overigens wel nederlands hoor, maar t zinde haar niet. (ik noemde haar een deugniet ofzo..)

8. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Hallooooo

ik leef nog even vanaf phone

spannend bijna weer babietjes! Pooh klinkt super. Ik moest na bevalling ook voor bd naar ha uiteindelijk kwam het echt dor zw.

Meisje sterkte bij i's oma deze zomer was het toen binnen een week over het lijden

sas moedige beslissing dat is niet niks zeg!!! Laat je maar goed voorlichten en wij steunen je uiteraard

verder wat worden alle kindjes groot!!!!!!!!!! Taliaa jeetje echt een engeltje in de buurt van elize

hier mijn schatjes bijna 1 1/2 jaar ze zijn zo lief en hebben veel te verduren nu met het huis

timo is gek op auto's broemmmm zegt hij echt en evy echt een meisje heel pittig maar soms ook zo ontzettend lief. Ze zijn erg zorgzaam naar elkaar toe. Geven vaak eerst de ander bijv een koekje voordat ze er zelf een nemen. Als de een huilt komt de ander met knuffel en speen aangerend. Ze zijn gek op dieren en het gaat hewoon erg goed. Twee van dezelfde leeftijd blijft wel pittig vind ik. Ben altijd bekaf els ze in bed liggen haha.

Hrt huis wordt gaaf maar wat is verbouwen vreselijk haha. Aftellen en dromen dat het straks gewoon is ingericht. We weer een keuken hebben etc. Achja dit wisten wemaar het is wel veel. En dan zijn de kindjes ook weer klein want je schiet echt niet op als ze erbij zijn.

Xxx voor iedereen

9. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Oja ondertussen maak ik me nog wat zorgen. Weer vage buikklachten. Ik ga het even bijhouden en ben gister toch maar een keer met orgametril begonnen voor opwekken. Eind juni was laatste ongi.

10. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Linda wat een drukte zo met verbouwen en 2 kids he. Hoop dat het voorspoedig verloopt en jullie straks kunnen genieten in jullie paleisje. Als je het niet vertrouwd mag je dan gewoon langs de gyn voor controle?

Taliaa jeetje dat zou mooi zijn van de psz, hier betaal je 27,50 per maand voor 1 dagdeel. Tygo is vrijdag wezen wennen en heeft het nu iedere keer over school en de grote kindjes. Ik moet ook wennen net als jouw heb hem zo graag thuis maar als hij het leuk vind is het goed.
    Jammer dat onze kids evengroot zijn he anders konden we nog eens wat door doen.
    Net weer zo'n schattig vest van Z8 erop gezet vind het zoooo jammer dat ze die niet meer past.

11. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    beterschap voor alle zieke kindjes!

@lind,a nog effe doorbijten dus. Pittig he, verhuizen en verbouwen! Maar straks heb je ruimte en een droom paleisje!

@all, hier alles rustig. Ik ga zo met mn moeder even naar Ikea. Wil wat eten halen en laatste rommel dingetjes. Je moet wat doen, om de tijd uit te zingen ;)

12. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Hallo,

Vanmorgen is mijn oma overleden.
    Verdrietig, maar beter voor iedereen en vooral voor haar.
    Als je op die manier oud moet worden, da's echt mensonterend.
    Ben benieuwd wanneer de uitvaart gaat zijn, gelukkig is de datum voor de KS pas over 1,5 week.

X

13. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    gecondoleerd meisje... wat is dat snel gegaan zeg!
    Sterkte met alles wat er bij komt kijken en let goed op jezelf he. Emoties kunnen weeen opwekken.

14. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    meisje gecondoleerd! Sterkte!

15. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Taliaa i gaat toch wel naar het kdv?
    Hier betaal ik voor voorschoolse peuterspeelzaal 20 euro in de maand mogen ze 4 dagdelen komen!Scheelt echt met de gewone peuterspeelzaal.Maar niet iedere school heeft voorschoolse.

Meisje gecondoleerd! Sneu maar wat je zegt als het niet meer gaat is het soms het beste! Nog 1,5 week voor dat jouw babytje komt! Snel gegaan hoor! Vind je het spannend?

Linda respect voor je hoor! Als straks de verbouwing achter de rug is heb je dan wel even paar dagen vrij om bij te komen?

16. Makkie

Makkie Niet meer actief

Meisje, gecondoleerd meid... is zeker snel gegaan. Sterkte de komende tijd!!

ik lees wel, maar reageren komt wel weer, druk druk druk!!

liefs Makkie

17. Marente

Marente Actief lid

26 okt 2010
    271
    0
    0
    Ik heb heel bijzonder nieuws op onze hyves staan! Graag nog geen woord op hyves e.d.! ;)

18. Marente

Marente Actief lid

26 okt 2010
    271
    0
    0
    Meisje, gecondoleerd.. :(
    Heel veel sterkte met alles!!

19. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.087
    2.221
    113
    Brabant
    @meisje: sterkte meid, dat is zeker snel gegaan!!

@marenta.. :)

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik heb net gereageerd marente!! sterkte hoor!! dikke kus!

Deel Deze Pagina