Goede morgen! Marente sterkte vandaag! Ik hoop dat we snel nieuws te horen krijgen! Ik moet nog 1 dagje werken en dan 19 september pas weer werken!
Ha dames! Ik bedenk me nu: Ik heb alleen het gsmnr. van Marente. Als ik beval, is het misschien handiger om iemand anders te smsen, omdat zij dan in het kraambed ligt? Wie werpt zich op als buddy? (ben benieuwd hoe het gaat met haar overigens!!!!!!!!!!!!!!!!! Spannend!)
Debjes, lekker joh, alweer bijna vakantie! Marente, hier ook een keertje, heel veel succes en ik denk aan je! Taliaa, jeeeee wat een geluk heeft E. gehad!! En wat een topserveerster zeg!! zou ook een kaartje/bloemetje brengen, wat een reactie van haar!! Brrrr wat zit een ongeluk toch in een klein hoekje he!! Ga snel weer actiever meereageren hoor, maar druk met werken, papa is weinig thuis en natuurlijk de kids/huishouden/boodschappen, julle kennen het wel! (zet net de wasmachine aan, Kai zeiknat, loopt de hele zolder onder water... fijn zeg....)
@makkie misschien handig om Kai een luier om te geven, dan wordt de zolder niet zo nat. (grijns, lol)
@meisje, als je nóg een buddy zoekt? *grijns* ik ben net janpaparazzi! @marente, denk aan joeoeoeoeoeooe
@ Debjes: Volgens mij heb ik geen nr. ontvangen? Anders doe even via PB hier op de site. En Taliaa, doe de jouwe ook joh, dan krijgen jullie allebei een smsje, gezellig toch?!
@ll, ff pronken hoor. zoals jullie misschien wel weten wil onze elize niet in de kinderwagen, iig niet in de enkele. En buikdragen wordt toch wel zwaar, dus nu maar achter youtube geweest en wéér een poging gewaagd tot rugdragen. (eerder pogingen waren eerder levensgevaarlijk dan ergonomisch) hij is nog lang niet perfect of geschikt om echt mee te gaan wandelen, maar ik heb nu weer hoop, haha... En onze meisje vond het helemaal prima!
ziet er goed uit taliaa! Ik heb er ook een gekocht voor de baby....moet alleen nog effe oefenen met aan doen!
Eerste waar ik aan dacht vanmorgen, hoop zo dat alles goed gaat! Hier drukke dag, nieuwe schutting maken. Oja, nieuwe phone is super!! Marente, denk aan je meid!!
zal ik even langs rijden??? *grijns* (ze bevalt hier in het dorp) Meisje, heb je toevallig geen controle ofzo vandaag, haha je krijgt mijn nummer, moet ik even zoeken, haha @llemaal, jeetje, ik zeg maar 1 ding: ringsling! zoals jullie weten heb ik 2 doeken, maar ik leen nu een ringsling, dat is EASYYYYY. echt HEEL fijn!!! Gewoon voor een vlugge boodschap, bv als je met de fiets ergens bent. (iemand nog interesse in een buggydrager?) nu nog op zoek naar een eigen ringsling
Makke druk dagje dus. Hoe is het met seth en zijn speen? Jess is er nog erg aan gehecht. Hij mag hem echt alleen in bed nu en dat is soms nog wel huilen. Wat voor phone heb je? Taluaa vervoer je haar dan alleen maar in een doek? Nooit in een kinderwagen? Pooh hoe is het met je. Alles al helemaal, klaar thuis? Meisje had je me nummer ontvangen. Jeetje ik hoop wel dat alles goed gaat met marente Jesse voor de derde nacht zonder luier. Twee nachten geen ongelukken maar deze nacht wel twee keer. Nou ja zal hij wel van leren.
goed zo Jesse!!! Voor je het weet Ja het gaat best oke hier hoor. Dagen zijn een beetje saai, maar oke. Heb net 4 dagen mn moeder in huis gehad en ben blij dat ik vandaag lekker alleen thuis ben. Jens is naar het kdv. Ga straks heerlijk in de tuin hangen. @taliaa, ringsling?????
google maar ringsling haha, was even heel enthousiast. @debjes, nee, ik heb een duowalker, dus daar gaan ze samen in als ik boodschappen ga doen. maar elize wil dus echt niet in een enkele wagen, en ook in de duowagen is het snel brullen. Dus vaak gaat ze voor het gemak maar in de draagdoek... En ze had natuurlijk ook die flinke reflux waardoor ze eigenlijk nooit wou liggen...