Pooh heerlijk even rust. Geniet ervan Taliaa oh oke. lijkt me wel zwaar.een kind aan je lijf geplakt. Je moet dat werk kunnen denk ik. En is dat reflux dan nu nog niet weg?
@debjes, ik heb nog altijd behoorlijk rugklachten (onderruginstabiliteit), maar het is goed te doen voor me hoor! merk wel dat buikdragen wat zwaarder wordt, dus vandaar dat ik druk bezig ben met rugdragen te oefenen.En die ringsling is gewoon ideaal voor even t dorp in. heb hem nu te leen, maar wil er zelf ook 1 gaan maken.
haha, zou het echt bijna doen. op haar hyves staat ook nog niks.. BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR hoop toch snel wat te horen. heeft ze het nummer van iemand?
nieuws op hyves van marente!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik lees het nu ook!!!!!! superrrrrrrrr Marente, als je dit leest, gefelicteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ik wil nu ook........)
Zie ook onze PCO hyves!!!!!!!!!!!!!! berichtje ontvangen van vriendin van Marente via hyves. Las het net pas, omdat we druk waren in de tuin...... maar lees het snel!!!!
Dames even vraagje. Volgens de berekening moest vanaf mijn eisprong zijn. Maar nu is man lief weg feest op zijn werk. vanacht hebben we het nog gedaan. Zou ik dan mijn kans nu mislopen? Zo iiri trant die onzekerheid
debjes, met die klote pco kan je het nooit zeker weten, en berekeningen werken in ons geval ook niet of nooit. Heb je een gevoel dat er een ei zit? Ik voelde hem namelijk beide keren zitten!
Pooh nee ik voel dat nooit zitten! maar met clomid heb je wel beetje relmatige cyclus dus kan jewel beter uitrekening wanneer die ongeveer springt toch?Dat begreep ik van mijn gyn! maar goed een lichaam is natuurlijk niet te voorspellen! maar man lief is eerder thuis gekomen hahaha hij vind dat we onze kansen niet moeten missen na 10 maanden gestopt zijn met de pil wordt het wel is tijd!
Zo gaaf voor marente!! Dbjes, nog even goed aan de bak dus. Have fun en ik duim! Hier kei drukke dag gehad, maart wel leuk en de mannetjes waren zo gezellig. Tuin wordt steeds mooier, schutting staat en morgen lekker van henieten met het mooier weer. Slaap lekker allemaal.straks.
succes debjes! @all, heb wat langere voorweeen gehad vannacht, maar nu is het weer rustig. Ik heb dan maar liever dat het doorzet...
Pooh, ja ken dat ook hoor, had ik elke avond/nacht vanaf 36 weken. Soms heftig, andere keer weer minder. Maar elke dag gerommel en voorweeen. Ik hoopte ook elke keer van, ja nu zet het vast door!! Maareh, je bent bijna 38 weken, schiet nu op, maar laat de kleine nog maar even zitten toch, is nu nog het beste!
@all, i kzit in de tuin te borduren en S en J liggen te pitten. Ze hebben vanochtend samen gefietst, dat vind ie geweldig! EN ik kon lekker terug mn bed in, na de lange nacht met weinig slaap. Buik is rustig, op de harde trappen na dan. Vanmiddag naar de "kunstmarkt" op het kdv, kijken aar de kunst die Jens gemaakt heeft, hihi!
ja, we hebben voor 2 euro "kunst" gekocht van jens, wat ansichtkaarten ie hij met glitter, verf etc had gemaakt...en een grappige foto erbij! Verder was hij opeens heeeel verlegen, want het schoolplein was opeens vol met kindjes en ouders en spelletjes, maar hij wilde nergens aan mee doen .Alleen de popcorn was een hit. Ik had het na een half uur wel gezien en heb nu nog dikke enkels. Pffff Vanmiddag heeft ie in zn blote kont in de tuin gespeeld. Lekker badje in en uit, zandbak in. De buurmeiden (8 t/m 13 jaar), werden helemaal giechelig van die blote vent aan het hekje. Gek stel meiden wat hebben jullie met dit mooie weer gedaan?
Heerlijk dit weer! Jammer dat het altijd voor korte duur is Hier naar Linnaeushof geweest! is een grote speeltuin en water speeltuin in 1! Super leuk! Was echt weer ervoor! kleine man heeft genoten!