Debjee, dat park zag er echt gaaf uit! Pooh wat leuk, "kunst" van je eigen kind in huis! En schattig dat ie zo verlegen werd, hihi Hier lekker de bbq aangehad en tot laat buiten gezeten, we waren om 0100 pas thuis en we hebben tot 1100 allemaal uitgeslapen!
meldplicht...niets temelden... behalve rot geslapen, 4 x piesen, rugpijn, onweer en huilend overbuurbaby!
zucht, ik ben hier vanmiddag helemaal uit mn dak gegaan. Manlief deed alsof hij uit een i kwam kruipen.... huishouden doen is niet zijn ding, maar jeetje een beeeeetje nadenken kan ie toch wel? Jens was koppig en toen heb ik me enorm laten gaan tegen papa, waar jens bij was. Die was helemaal over zijn toeren en kreeg ik haast niet meer kalm. Hyperventilerend op bed gaan liggen en ik stikte haast in mn eigen tranen. De bevalling komt nu echt dichtbij, is het kindje wel gezond, zal het allemaal goed gaan, ik baal van mn lichaam en energie (die ik niet heb), ik baal er van zo veel te moeten vragen en al dik 4 weken in en om huis te zijn. Kortom, een baal gevoel van hier naar tokyo! Nu zie ik er niet uit, dikke ogen, haar alle kanten op, maar we hebben er over gepraat. Snap niet at die vent van mij het allemaal zo rustig op pikt....
wij zijn weer thuis @pooh, dikke knuffel voor jou!!!! wat kan het toch zwaar zijn he? en dan met de hormonen die hoogtij vieren en een lijf wat niet wil.... KNUFFEL, je bent een kanjer! nog heeeeel even en jullie kleinste aanwinst is er!!!!!!
Even snel! Jesse was zijn speen kwijt de hele dag! Blijkt dat me moeder hem in haar tas had! Ik heb niks tegen Jesse gezegd en verteld dat zwarte Piet hem waarschijnlijk uit huis heeft meegenomen en dat het tijd werd om zonder te gaan slapen! Hij moest even heel hard huilen! heb hem verteld dat het hem echt wel gaat lukken! Hij heeft tenslotte Woezel en Pip nog die NOOIT weg gaan lekker gedoucht, verhaaltje gelezen en hij ging zonder mopperen naar bed En slaapt nu als een roosje!
goed van jesse zeg! zou wel super zijn als hij er nu in 1 keer van af is!! Hopen dat hij vannacht niet wakker wordt! (al vind ik het Zwarte Piet verhaal wel een beetje dubieus)
Pooh, mannen kunnen soms in onze ogen zo makkelijk zijn! Goed hoor, even je frustratie eruit gooien. Was je milkshake lekker? Taliaa, heb ik wat gemist, zijn jullie en een paar dagen weggeweest? Debjes, wauw wat knap!! Zit je nu op de wacht bank denk je?
Taliaa wat bedoel je met dubieus! omtrent het Sinterklaas verhaal? Makkie ja ik zit op het wachtbankje
goed zo Jesse, nu vol houden he?! @makkie, ja was heerlijk ,zit nu nog na te boeren, hihi! Ik hoop dat ik vannacht eens goed slaap.
Pooh mannen zijn soms rare wezens blijf het zeggen! Goed dat je wel even heb gezegd hoe je erover denkt/dacht! Wij gaan zekervol houden met de speen! ga hemzo wakker maken voor plasje op de wc ben benieuwd of hij om zijn speentje vraagt!
Tjee debjes, je ventje wordt echt groot! Slapen zonder luier en speen!! pooh, burppp haha. Hoop dat je een goede nacht hebt! Hier eipijn en slijm.... Twijfel twijfel....wel of geen rubbers? Heb echt weer de kriebels maar wil ergens ook nog wachten....gedo denkt/voelt hetzelfde. Lastig hoor.
Even snel ik ga zo werken en de rest van het gezin ligt nog te slapen, dus dat word niet nog even knuffelen haha. Debjes wat goed van Jesse zeg alleen is zwarte piet wel vroeg bij jullie geweest. Makkie moeilijk zeg snap waarom je wilt wachten maar aan de andere kant is elke kans een kans he, succes met je beslissing. Pooh heb je een goede nacht gehad na gister, goed dat je even de waarheid hebt verteld. Wij zijn zaterdag naar het dolfinarium geweest dit was erg leuk en gezellig met ons gezinnetje. Savonds van de bakplaat gegeten met mijn ouders en mijn neefje kwam logeren. Gister werd hij opgehaald door mijn broertje en szus die er om 12 uur waren en om 8 uur weggingen dus dat was gezellig. Nu is het weekend weer voorbij ): en beginnen we weer. Had geloof ik nog niet verteld dat we toch maar naar de ha zijn geweest met Tygo en hij heeft toch keelontsteking dus nu ab en hopelijk is hij snel weer helemaal de oude want hij blijft wat kwakkelen. Fijne dag!
fijne dag allemaal. Mijn moeder komt zo hier weer heen. Jens is vrolijk wakker sinds 7.40, lekker!! Heb een betere nacht gehad, "maar" 3x plassen en verder geslapen!
@ Pooh: Och meissie, wa'n verhaal zeg. Ik heb gelukkig niet echt last van mijn hormonen maar ik kan me jouw gevoel wel heeeel goed voorstellen. Maar goed dat jouw vent ook best wel wat elastiek in zich heeft en lekker mee kan rekken, haha. X
Lot jess is al weken bezig met sint bezig daarom het verhaal. Sinds twee weken heeft hij het steeds over zwarte piet en pieten noten (pepernoten) en sinterklaas. Vandaar dat wij het zo gespeeld hebben anders had ik er nog niet over begonnen. hij zeurt niet meer om zijn speen. Sta echt versteld want jess was zooooooo verslaafd. Hij voelt zich erg trots
@meisje, weet niet of het alleen hormonen zijn. Gewoon ook de onmacht, dingen moeten vragen, discussiëren over hoe je iets moet schoonmaken, te weinig slaap, balen van mn lichaam dat moe is, etc etc Ach het lucht wel op. Nu is mijn moeder er weer .Die is ook "erg aanwezig", maar neemt wel veel uit handen, wat weer fijn is. Dat drukke moet ik dan maar even accepteren van haar. Pest is alleen dat mn zus haar door de telefoon aan het uitschelden is over het feit dat ma hier is en niet op haar kinderen wil oppassen (terwijl ze in het buitenland woont en een aupair heeft). Daar fok ik me weer over op, dus heb nu gezegd dat ik ern iets over wil horen, gaat ze maar buiten bellen, want ik wordt er zo boos om)
@pooh en je hormonen, vervelend, maar het eind is in zicht!!!!!!!! @makkie, lastig hoor!!! haha Misschien je gevoel volgen???
zwaai, ben zo moe , kom amper van de bank af...... Morgen weer controle bij de vk! Hopelijk alles goed!