@ Poohbear JAAAA ik wil nog steeds jou buddy zijn.DUs kom maar op met de sms jes @ Makkie Hahaha das niet zo handig he. Hopelijk voor jou is het dan idd morgen @ Meisje Heerlijk even lekker laten verwennen bij de schoonheids. En idd gewoon melden als je het niet vertrouwd. @ Nijntje Super dat je weer bent goed gekeurd bij de VK Alvast heel veel plezier bij de 20 weken echo. @ All Hier ook de zolder aan het opruimen (grote schoonmaak) M wil er graag gaan slapen, dus we zoeken alles goed uit en proberen het eerst te verkopen via mp en anders gaat het weg. Gisteren met N naar CB geweest, ze was weer goed gegroeid. Ze was nu 97 cm en 16,5 kilo, ze vond haar een hele vlotte slimme tante dus deze mama was weer super trots En M gisteren weer verlost van een wiebeltand. Hele fijne dag ladies. Liefs Thamara
fijn thamara, dan hou ik jou en taliaa las buddy, net als 2 jaar geleden! En je mag zeker trots op ze zijn! Maar wat deed N nu bij het CB? Ik hoef pas weer als Jens 3 is!
Thamara, flinke meid hoor! fijn dat ze het zogoed doet! En M aan het wisselen, tjee grote knul!! Sas, fijne middag en petje af met dat studeren van jou erbij, knap hoor! nijntje, fijn dat alles weer goed is. Nu aftellen naar de 20 werken echo! Hier dus wel gewerkt. Op de gok gegaan en klopte gelukkig haha. Oja, eisprong is volgens mij geweest en de rubbers zijn niet uit de verpakking geweest. Pfff vind het toch stiekem spannend dan.
Hello ! Makkie jij durft zeg hihi. Ik ren ff voorbij ben een beetje erg druk vandaag. Schoonmoeders is jarig en ik zou eigenlijk niet achter de laptop horen te zitten maar kon het niet laten hihi. Ik ga even een blouse strijken van manlief dan de kids va het kdv halen en weer naar de verjaardag.
have fun mvj! Bij mij komt er niets uit mn handen. Ik sjok van de bak en de tv, naar de computer en naar de keuken... pompiedompiedom!
@pooh geeft niets hoor dat er niets uit je handen komt, hier is het zelfde verhaal. Die kast komt wel een keer. Ik heb hier een kindje wat lekker wilde rommelen in huis, dus het ziet eruit alsof er een bommetje onploft is, en ik geloof dat ik nu de cars film voor de 20e keer zie. Maar ja hij vind die film geweldig en hij was erg moe, dus hij zit nu lekker te spelen met de film op de achtergrond. @all de homeopaat kan me goed helpen met al zijn verkoudheden en open billen en rode wangen, dus ik ben benieuwd. Ik krijg van de week de medicatie. Wat een depri weer trouwens. En zaterdag wordt het weer mooi weer, en moet ik weer de hele dag naar school. bleh, maar ja het is voor het goede doel.
@sas, ja jammer van het weer he? brrrrr (ik zit nog in pyjama, wel gedoucht hoor) Heb me net van debank af gehesen om aan het eten te beginnen, maar burp, heb te veel stroopwafels en chips gegeten vanmiddag (grijns)
Sas vreselijk hè het weer. Hoop dat het helpt der medicatie. Makker dus nu echt voor een derde? Pooh lekker toch met dit weer één lui dagje. Thamara jouw dochter en mijn zoon zijn even lang
Debjes, nou echt serieus er voor gaan.... Weg gebruiken in iedergeval totaal niet consequent bescherming, dus we zien het wel. Pooh, haha herken je snoep aanvallen zo, had ik bij seth op het laatst ook zo erg. Vooral donuts!! Meisje, super foto s op je hyves, lekkerding is ties! Jouw dag komt ook steeds dichterbij!!
ik heb het voornamelijk met chocolade en ijs. o ja de mac gaat er ook altijd wel in. dat is dan een voordeel dat ik tot nu toe pas 1 kilo ben aangekomen. (ondanks al het gesnoep)
Hey, ik meld me weer even! Alles was goed bij de gyn, voor de zekerheid even een CTG gemaakt maar de baby doet het prima. Ze doen daar standaard altijd 2 dagen achter elkaar CTG bij verminderd voelen van leven, dus morgen ga ik nog even op en neer. @ Marente: Leuk kaartje hebben jullie, ik zag hem hangen in het ziekenhuis!
Meisje, fijn dat alles goed is met jullie kleintje. En morgen nog een extra check, helemaal fijn toch!!
Meisje fijn dat alles goed was. Fijn dat ze nog een extra check doen. Makkie jullie vinden het dus totaal niet erg als er derde komt. Hoop dat het dam weer zo van zelf gaat! Nijntje wow 1 kilo hoe doe je dat
fijn meisje!!! @nijntj, pas 1 kilo???? shittttttttttttttt, ik zit nu op 16! @all, heb sinds 2200 uur weer 1 grote kramp (van 10 minuten) gehad en nu alleen kleine steekjes/prikjes. We zien het wel, ga nu naar bed!