@ Poohbear N moest blokjes stapelen en de blokje in juiste gaatje doen. Naar plaatjes kijken en zeggen wat ze zag. En met een bal voetballen en oppakken. En dat deed ze allemaal goed. N moet nu ook weer met 3 jaar. @ Debjes Hahaha wat grappig dat onze kids even groot zijn. @ Makkie spannend weer @ Meisje Fijn dat het allemaal goed was in het ziekenhuis. Succes met de laatste loodjes. Leuke foto's op je hyves @ Nijntje Netjes zeg net 1 kilo. @ All Ben nu op de dochter van mijn vriendin aan het passen. Ze kunnen zo lief met elkaar spelen. Nu zitten ze op de bank met wat lekkers tv te kijken
@poohbear toevallig afgelopen maandag naar het CB geweest, maareh die zoon van mij wilde geen blokjes in de figurenstoof stoppen, want dat is voor babies en hij is een grote jonge. En die verpleegkundige zette een aantal blokjes achter elkaar met 1 blokje erop en zie toen dat het een auto was. Thijs heeft haar aangekeken als of ze gek was en hij moest het van haar na doen. Dus dat deed meneer niet en hij stappelde ze allemaal op elkaar en zei toen met zo'n blik van jij gek doen ik ook. Dit is een raket. O ja en hij kreeg ook een ogen test. Dat was ook wel lachen met die bril op. Ik bracht het al een spelletje en daardoor wilde hij wel meedoen, maar echt veel zin had ie er niet in. Ach hij is weer goed gekeurd, hij was alleen maar iets te licht.
@all, ben me het apezuur geschrokken. Jens en ik waren muffins aan het bakken en hij stond naast me op zijn stoel om het glazuur er op te oen. Wat er gebeurde weet ik niet maar opeens kukelde hij achterover van e stoel af op de grond. Huilen, huilen, niet normaal. Hij heeft zeker15 minuten hard verscheurend gehuild op mn schoot, was niet te bedaren. Gelukkig lijkt er niets aan de hand, want hij kreeg weer praatjes en is nu met oma aan het voetballen. Maar mensen, ik zou er pers weeen van krijgen! @thamara, raar dat N met 2,5 dan weer naar het cb moet en Jens niet.... @sas, hahahaha, dat zou ook wat voor jens zijn!!! Hoe groot is je mannetje nu?
ik ben bij mijn meid ook maar 6 kilo aangekomen. toen en nu ben ik eerst afgevallen voordat alles begon te groeien. ik heb ook sind 2 weken zwangerschapsbroeken aan t-shirts enzo is nog wel steeds hetzelfde. tamara hier moet je ook ieder half jaar naar cb. pooh dat is echt schrikken
Makkie aardbeving bij jullie? Las net op internet dat er aardbeving is gesignaleerd maar waar? Pooh jeetje wat erg. Wat schrik je dan hè als zoiets gebeurd. Sas jesse heeft precies hetzelfde moeten doen bon cb. Hij maakte de auto werk, naar de pienter was echt te lachwekkend. Hij vind het één feest en deed net alsof die gek was:s vrouw ging zich zorgen maken.zijn julie slecht zient. vroeg ze. Ik dacht wat??? Ik vertelde haar dat jesse één spelletje speelde naar zei was er zeker van dat zijn oog niet goed focuste. Dus andere ooog was aandbeurt. De lol was er voor jess al af dus hij deed ineens wel mee en noemde de plaatsjes zo op Meisje hoe was het vandaag?
Ik lees net dat er een aardbeving was, en ik dacht dat er een vrachtwagen door de straat reed, want dan schut ons huis ook altijd. Getver dit is al de 3e aardbeving die ik in mn leven meemaak. eerst in 1992 toen ik in duitsland woonde. 1x in san fransisco en nu weer. raar hoor. He meiden ik kreeg een telefoontje van de zorgvezekering en die hebben mijn verwijzing voor een maagbandje of verkleining doorgestuurd naar de Nederlandse Obesitas kliniek. Ze bellen me dan voor een afspraak. Ik hoop maar echt dat ze snel bellen. @poohbear thijs is nu 99cm lang en weegt 14.5 kg. Zn lengte is gemiddeld maar zijn gewicht is onder het gemiddelde. Gelukkig is onze zoon gezegend met zn vaders zn genen en niet die van mij.
@poohbear wat zul je geschroken zijn met jens. Mocht je het toch niet helemaal vertrouwen als ie op zn hoofd gevallen is, dan kun je hem straks even wakker maken om te kijken of hij helder reageerd.
hier niets gevoeld van een aardbeving! Die van 1992 kan ik me wel herinneren! @sas, dan zitten onze mannetjes ongeveer gelijk., Ik schat Jens ook rond de 99 cm en hij weegt iets van 4.8 kilo. Hij had gelukkig na een half uur weer praatjes, wilde de gebakken koekjes eten en ging voetballen met oma. Eten ging goed en hij was weer vrolijk en ondeugend. Maar wat ben ik geschrokken zeg.... Hij heeft nog niet vaak zo intens gehuild, dat ik hem amper kon kalmeren!
Hello! Hier geen nieuws. Vannacht 4 keer gepiest. En da's eigenlijk alles wat ik te melden heb, saai dus! X
hahah, ik nu maar 2x meisje , maar vaak ook 4x! pfffff Zo, Jens is naar het kdv, vrolijk en al. Hij heeft net op de wc gepoept! yeah!!!!! Hij stond naast me, bah bah, dus wij rennen naar de wc. Toen vroeg hij, pip boek? DUs op de wc gezet en ik woezel en pip voorlezen. EN opeens, plons plons!!!! Yeah! Met zn 3e staan juichen, beren sticker geplakt en trots zijn! Mama heeft dus een lekker dagje voor haar zelf...zo lekker
Pooh goed van jens hoor. Wat kan kje dan trots zijn. Meisje weet dat nog heel goed zo vaak plassen. Alhoewel ik na mijn zwangerschap nu standaard 1 of twee keer eruit moet om te plassewij gaan ontvouwen en inpakten. Jess nog even spelen in de indoorspeeltuin en dam vertellen we weet naar huis. Ik mag zondag test wagen, tenminste kan natuurlijk vier dagen voor nod. Maar ik wacht tot donderdag. Woensdag is mijn nod.
helllo ! Debjes spannend zeg ! Pooh meer hoef je toch ook niet te doen ?? gewoon lekker rustig doen ! Meisje super dat alles weer goed was ! Talia zwaai ! Ik ren ook even voorbij heb het erg druk met inpakken. Ons huis is nu officieel verkocht !
30 september moeten we er uit zijn hier. Ik ben soms best wel traag in actie ondernemen zeg maar. Maar goed als dit weekend voornamelijk een inpakweekend word dan kan er volgende week al een berg over sávonds. Volgend weekend doet manlief een uitstapje ....:x Dus dan zal ik alles zelf moeten doen. Maar dat komt goed !
oh, jeetje, je vergeet altijd hoeveel "zooi" je hebt, totdat je het moet inpakken!!! Waar wonen jullie nu dan tijdelijk?
Ik las ook net Makkie haar www Pooh we blijven in dit dorp Wel in een wat minder leuke wijk maar goed het is maar tijdelijk. Als we ooit een koophuis vinden .....
Hallo meiden, weer een klusweek overleefd en ik heb weer deuren op de begane grond, het wordt allemaal steeds mooier en donderdag komt de keuken, yes, yes, yes nog een laatste weekend de kleintjes echt vermaken als papa moet klussen, volgend weekend zijn mijn ouders er om te helpen en dan ligt ook het tapijt op de trap en dan zet I ook eindelijk de traphekjes weer vast, hij is die nu nml. aan het schilderen heb wel een handig mannetje gekregen hoor pppfff hij kan echt wel in de bouw mocht ie zijn baan kwijt raken haha echt trots, hij blijkt nog meer pietjeprecies te zijn dan ik, nou en dat na meer dan 11 jaar samen, dat je daar nog achter komt oja en voordat ik het vergeet: EVY EN TIMO ZIJN VANDAAG 1,5 jaar oud (L)(L)