Zwangere dames van het PCO-clubje deel 3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lot23, 23 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Dat is handig Linda zo´n mannetje ! Wees er maar trots op !
     
  2. poohbear226

    poohbear226 VIP lid

    12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    goedmorgen, meldplicht :)

    Wat gaan jullie vandaag doen? Papa en Jens gaan straks de boodschappen doen en ik doe de was. Vanmiddag hopelijk in de tuin zitten. Als ik nu naar buiten kijk, kan ik me niet voorstellen dat het zo warm wordt!
     
  3. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.466
    1.650
    113
    Brabant
    Ik sta op een kindermarkt met alle babyspullen...jankje...
    Iemand hier nog iets nodig,voor een meisje?
     
  4. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Goedemorgen !

    Pooh ik snap ook niet waar het mooie weer vandaan moet komen.

    Talia oh leuk zeg daar houd ik van.
    Ik denk dat ik vooor Sanne ruim voorzien ben :)

    Wij hebben op zich niet veel op de planning.
    Ik weel veel inpakken en wassen en strijken.
    Aan het einde van de ochtend gaan we voor een huisje kijken.
    We hebben ze in alle nprijsklasses gezien geloof ik inmiddels.
    Zal je zien dat dadelijk 1 van de goedkopere huisjes het grootst is ;)
    Ben benieuwd !
     
  5. lot23

    lot23 VIP lid

    13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Taliaa veel verkopen, veel plezier en hopelijk vind je het niet te moeilijk. Onze meisjes zijn bijna evenoud dus kan niets van je overnemen.

    Linda heerlijk zo'n handige man! 1,5 alweer jeetje het gaat zo snel he, als ik hier denk dat Tygo alweer bijna 3 word echt waar blijft de tijd.

    Wij gaan vandaag naar het dorp, er is een opendag bij de brandweer waar van alles te doen is voor kinderen en er is in het dorp modedag met een catwalk met nieuwe mode enzo dus leuk. Het is hier echt bewolkt maar niet koud.
     
  6. poohbear226

    poohbear226 VIP lid

    12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @taliaa, succes met de verkoop! Wat verkoop je allemaal?
    kleren of speelgoed? Volgend jaar ga ik dat ook eens doen! Een vriendin van mij heeft het nu 2x gedaan met koniginnedag en toch aardig wat verkocht!
     
  7. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.466
    1.650
    113
    Brabant
    Zo....net even flink staan brullen,haha. Toch mooi verkocht.nog heeeeerrlveeeeeel over,meisjeskleding tm maat 74.
    Mooie dingen gaan op mp en de rest naar goed doel.
    Ik zal linkje plaatsen tzt.

    Makkie,hoe is t??

    Debjes,jeetje slopend zeg,dat wachtbankje....

    @allemaal,zwaai

    Poohenmeisje,dikke knuff met deze warmte....
     
  8. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Oh Talia ik weet precies hoe je je voelt.
    Ik heb zo´n verdriet gehad toen ik alle babykleertjes weg deed.
    Hebben jullie geen wens voor een 3e ? Je hoeft geen antwoord te geven als je het een vervelende vraag vindt.

    Wij zijn vanmorgen bij een huisje wezen en het was super.
    maar het idiote is dat we duurdere huizen hebben gezien maar dat was niks.
    Ik snap maar niet waarom dit wel dan wel in eens ??
    We hebben altijd geroepen, nee niet die wijk.
    De makelaar zei al steeds joh ga nou eens kijken die huizen zijn echt groot.
    En donderdag zei hij het weer en hebben we gelijk een afspraak gemaakt.
    Het huis is helemaal af tot in de puntjes.
    Alleen de kinderkamers moeten een behangetje hebben ..voor de leuk zeg maar.

    maar blijf het moeilijk vinden.
     
  9. poohbear226

    poohbear226 VIP lid

    12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    waarom niet die buurt mvj? Als het huis je aanspreekt zou ik er zeker over nadenken. Anders eens op verschillende tijdstippen rondwandelen in de straat, dan proef je de sfeer overdag/' savonds en in het weekend een beetje...

    Heb sinds een uur wat meer steekjes/ krampjes. Wordt alleen gek van S, die gaat gelijk paniekerig doen en roepen dat ik mn moeder moet bellen...
     
  10. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Pooh wij hebben altijd hard geroepen dat we daar niet wouden omdat het heel erg zwaar kerks is.
    Niet dat we daar wat tegen hebben, absoluut niet, maar dan heb ik het echt over de zwarte kousen.
    Maar nu zagen we dat het erg gemengd is.
    Achter het huis loopt ook een steeg en de ene kant loopt uit op een speeltuin en de andere kant bij garage boxen die uiteindelijk weer doorlopen op een straat.

    Ik denk zelf dat dit het huis is...maar op de 1 of andere manier blijven we ook wat onzeker .....wel allebie met het idee dat dit het is maar ook allebei zoiets van maken we een goede keuze ??? :(;)
     
  11. poohbear226

    poohbear226 VIP lid

    12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    als je gevoel verder goed is, de ruimte van het huis, de prijs, de staat van het huis, de veiligheid/kindvriendelijkheid......zou ik niet lang nadenken! Wij hebben hier achter ook een binnenplaats en speeltuin naast ons rijtje, kindvriendelijker kunnen we haast niet wonen.
    Er zijn ook zat kindjes (zou ik ook naar kijken) om mee te spelen van JEns leeftijd.
    Maar kijk er morgen eens (zondag), dan zie je of het muisstil is, of levendig. Zijn er scholen op loopafstand, winkels etc etc
     
  12. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    Pooh hoe is het nu met de krampen ??
    Ik reageer heel egoistisch ....was niet de bedoeling :(

    Ja kindvriendelijk is het daar zeker, kinderen heb je daar in allee leeftijden plenty.
    We zitten ietsje verder weg bij de winkels maar dat scheelt niet veel.
    Eigenlijk komt het er op neer dat we het gewoon moeten doen.

    We willen er idd morgen nog eens langs fietsen, maar vrees dat het daar dan bladstil is.
    Denk dat het qua kinderen en kindergeluiden op zaterdag en woensdagmiddag het drukst is.....
     
  13. nijntje1

    nijntje1 Bekend lid

    25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    ik heb ook altijd gezegd dat ik in een bepaalde dorp niet wou wonen, maar wij wilde graag een nieuwbouw woning en in ons huidige dorp was geen grond te krijgen en in dat dorp waar ik niet heen wilde wel, we hebben het gedaan en nu woon ik in een mooi huis in een geweldige buurt, ik had dit veel eerder moeten doen.
     
  14. poohbear226

    poohbear226 VIP lid

    12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    krampjes zijn weer weg (geloof ik) mvj....geeft niets.
    Elke keer denk ik, jaaa we gaan beginnen en tegelijkertijd schrik ik, van shiiiit ik wil niet ,hihi!
    Heb je geen link van het huis online, kan ik effe meekijken?!

    Wij kenden dit hele dorp niet eens, ja van het langs rijden op de snelweg, meer niet. Een collega van mij had hier met veel plezier gewoond en raadde het ons aan. Toen zijn we op funda gaan kijken, huizen uitgeprint en alleen maar door de straten gaan rijden en huis van buiten bekijken. Toen wat huizen van binnen gezien en dit huis voelde gelijk heel goed! Nooit spijt gehad
     
  15. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.466
    1.650
    113
    Brabant
    hai, daar ben ik weer eens, maar dan vanaf de laptop, dus kan weer reageren

    @mvj, weet je... wij zeiden (toen we nog een huis wilden kopen): de buurt kun je nooit veranderen, het huis wel.
    Dus kijk heeeeeeeel goed naar de buurt. uiteindelijk zijn wij gaan huren, dus geen keuze qua buurt, maar goed, ik had toch liever in een andere buurt gewoond.
    Aan de andere kant: je kunt nog zo'n leuke buurt hebben, als je buren verhuizen weet je niks meer he...
    Maar goed, luister goed naar je gevoel. En hoe erg is zwarte kouzen? informeer eens, wie weet ken je iemand in de buurt. Bel eens aan bij de buren etc etc
    spannend hoor!!!! en heerlijk dadelijk genoeg ruimte voor jullie allemaal!!!!

    @makkie, je bent stil?

    @lot, ja, heb lekker verkocht, joehoe.
    ja, jammer dat die van ons in dezelfde maat zitten, want vind jouw kleertjes ZOOO leuk!!
    Hoe is het met je kleine grote vent?? en hoe is het met je werk? nog na gedacht over go?
    Mijn schoonzusje doet het nu 4 dagen in week, heeft voornamelijk onder de 4, want dat loopt het beste (financieel gezien), maar heeft ook wel bso kindjes.
    ze vindt het leuk! (maar volgens mij ook wel zwaar, maar goed, dat is het kdv ook natuurlijk)
    bedenk wel wat je doet met ziekte enzo?

    @linda, hoe zitten jullie in je paleisje?? bevalt het? is het een beetje af? (*kijkt om zich heen en ziet dat we nog altijd geen plinten hebben* haha)

    @thamaraa: haai meid! leuk dat je toch langskomt hier!! *smak*

    @pooh, oeioei... voorwerk. kan bij een tweede echt heftiger zijn!!!
    succes hoor! heb mijn foon aanstaan"! (heb jij whatsap eigenlijk?)

    @meisje, moet mijn nummer nog door geven he?? doe ik snel!!!! en jij succes meid!!!!!!!!

    @debjes, lekker weg?? mooi weer!!!

    @ll, jeetje vandaag op de markt gestaan.. merk dat de duurdere setjes (merk) niet echt liepen. maar die ga ik dus echt niet wegdoen voor 50 cent ofzo. dan geef ik het nog liever aan iemand die het goed kan gebruiken.
    Van de week alles sorteren, op de foto zetten en op mp. de rest naar een goed doel.
    ik heb vandaag best een paar keer moeten huilen, stom he. Natuurlijk wist ik best dat het allemaal niet per se betekende dat we nooit meer een baby zouden krijgen, maar het betekende wel dat onze baby nooit meer dat of dat pakje aan zou hebben *jank*
    Maar goed...

    En toen zei mijn man dat hij best een derde wilde. Hij zag het wel zitten. Niet nu meteen, maar hij zou wel super blij zijn als ik zwanger bleek te zijn. Kunnen jullie dat nou geloven???
    Dus ik maar meteen gevraagd of ik dan echt echt niet aan de pil hoefde, maar nee dus. Alleen als ik dat wilde.
    Heb wel gezegd voorlopig even aan te geven als ik denk een eisprong te hebben, dan slaan we even over. Want het hoeft nu dus nog niet per se, sowieso niet omdat mijn lijf nog niet hersteld is.
    maar jeetje, meiden, ben ZOOOOO blij.
    Ik weet dat ik het er hier al heel vaak over gehad heb, en het maar vaag bleef.
    Maar jeetje, ben zo blij dat mijn man er zo in staat en we het nu echt zeker weten.
    Ook denken we nog steeds aan pleegzorg, maar durven dat nog niet concreet te maken..

    oh, ben echt zo blij. niet aan de pil, gewoon zien wat er gebeurt, kijken of mijn lijf iets doet. Sowieso geen MMM voor ons de komende jaren, hoor. Dus de kans dat we een kans hebben is HEEL klein, maar gewoon het feit dat we niks aan ac doen is heel fijn!!!

    dus, hier een gelukkige Taliaa (waarom heb ik die mooie pakjes vandaag verkocht dan?? haha)
     
  16. poohbear226

    poohbear226 VIP lid

    12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @taliaa, nee heb een ouderwets mobieltje, kan smsen en foto's maken, thats it ;)
    Wat gaaf zeg ,en spannend voor jullie. Kijk naar sommige van ons, is het toch spontaan gekomen! You never know!

    Hier begint het flink te onweren, hopelijk slaapt jens er doorheen!
     
  17. poohbear226

    poohbear226 VIP lid

    12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hier pooh met dikke buik ;)
     
  18. lot23

    lot23 VIP lid

    13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    En Pooh geen rommeltjes meer in je buik?

    Meisje hoe voel jij je?

    Wij zijn gister naar het dorp geweest hier, Tygo spuiten met een brandweerslang vond hij erg leuk en in de brandweerautos zitten. Gisteravond moesten we op mijn neefje passen en toen belde mijn vriendin of we meegingen zwemmen bij de Eemhof dus dat was heel gezellig maar jeetje 3 kinderen aankleden en jezelf :)
     
  19. Makkie

    Makkie Niet meer actief

    Oooooo ik verwaarloos jullie echt :(

    Lot, pfff dat is zeker een heel gedoe met drie kids. Lief gezicht leek me dat, ty go en een grote brandweer slang!!

    Pooh,.nog even en de dikke buik is weg.... Ben benieuwd wanneer het gerommel hart doorzetten!

    Taliaa, wauw wat heerlijk voor je, eindelijk duidelijk heid! Net als bij ons dus, kijken wat de natuur doet. Spannend en tegelijkertijd geeft het rust. Ik hoop dart het jullie puur natuur gaat lukken hier genoeg meiden, dus het kan!!

    Ben echt zo druk en weinig omline. Alles gaat hier super met de jongens. gisteravond wezen stappen, was erg leuk! Ik lees wel mee en ga weer met reageren.

    Mvj, leuk dart je er weer bij bent meid!!
     
  20. poohbear226

    poohbear226 VIP lid

    12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    klinkt leuk lot, die brandweer dag! :)
     

Deel Deze Pagina