Zwangere dames van het PCO-clubje deel 3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lot23, 23 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje0123

    meisje0123 Fanatiek lid

    24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Ik ben er weg van!
    Hihi heb er zin in...

    X
     
  2. DebJes

    DebJes Fanatiek lid

    19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Meisje succes.ik duim voor je

    Mijn vriend heeft zwangerschapstest gekocht, omdat hij dacht dat we vandaag konden testen.heel lief natuurlijk, naar ik wilde pa s donderdag testen. Naar goed als je zo één test in huis hebt is de verleiding groot.dus hebben weer hem gedaan maar er stond helaas weer niet zwanger op het venster:(
     
  3. taliaa

    taliaa VIP lid

    2 mrt 2007
    15.464
    1.647
    113
    Brabant
    @meisje, you go girl!!!!

    @debjes he getsie! welke test heb je gedaan en hoever ben je nu in je cyclus?
     
  4. DebJes

    DebJes Fanatiek lid

    19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Taliaa die van cleur bleu digital ik zit nu op dag 27
     
  5. Marente

    Marente Actief lid

    26 okt 2010
    271
    0
    0
    Hoi lieve meiden,

    Ik kom even kort een update geven.

    Met ons gaat alles goed, ons meisje is alweer 10 dagen oud, wat gaat het snel allemaal. Ik las zojuist jullie berichtjes rondom de bevalling, wat lief zeg dat jullie zo hebben meegeleefd!!

    Mijn bevallingsverhaal volgt later nog op onze hyves, A. was natuurlijk te vroeg dus we moesten bijna 5 dagen in het ziekenhuis blijven waarvan 2 dagen couveuse afdeling, heftig hoor, ook thuis hadden we de eerste dag een draak van een kraamverzorgster dus geen roze kraamtijd helaas, heb heel wat tranen gelaten.. Ik las dat mijn vriendin jullie op de hoogte had gebracht, fijn want ik had geen tel. nrs van niemand!

    Gelukkig gaat het nu beter, we merken nog wel dat ons meisje prematuur is, (veel slaapt, nog vrij zwak is enz.) maar elke dag gaat ze iets vooruit. Met kraambezoek zijn we nog terughoudend. Door de vele bijvoeding die ze in het ziekenhuis gekregen heeft kwam de bv helaas niet zo goed op gang. Ik ben nu aan het proberen (o.a. medicijnen gekregen) het omhoog te brengen, dit lukt redelijk, maar hoop wel dat ik het bij kan benen als ze meer nodig gaat hebben. Ik doe mijn best, maar niet meer ten koste van alles, ik sta er gelukkig een stuk relaxter in dan de vorige keer.

    Hebben jullie mijn geboorte kaartje allemaal ontvangen? Tnx voor de kaartjes die ik heb teruggehad!

    Even nog een paar reacties:

    Meisje, heel veel succes!!!!

    Pooh, spannend, ik kijk elke dag op je hyves of er al nieuws is.

    Taliaa, ik las jou onderschrift, is me niet duidelijk of jullie er opnieuw voor gaan of voor adoptie/pleegzorg gaan, maar vind je zin prachtig!! Wat het ook is, ik hoop dat het gaat lukken.
    Ik ben zelf ook draagmama met draagdoek, vind het fantastisch!

    Debjes, balen van de test, misschien te vroeg? Ik blijf voor je duimen!
     
  6. poohbear226

    poohbear226 VIP lid

    12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @debjes, hopelijk heb je te vroeg getest! En inderdaad, zon test gaat je roepen als je die in huis hebt...vreselijk irritant!

    2marente, pittig hoor. Ben blij dat het wel beter gaat nu. Jammer van die draak van kraamzorg.Hoeveel uur heb je haar nog gehad? Knuf voor alle meiden!

    @all, we hebben gekleid en poppetjes gemaakt van papier voor juffie dag, a.s. donderdag. Heb een kaars leuk ingepakt en dan met een geknutseld poppetje van jens er aan gehangen.
     
  7. DebJes

    DebJes Fanatiek lid

    19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Geloven jullie er nog in dan te vroeg getest? Ik namelijk niet hahaha. Als ik vrijdag nog niet ongi ben dan heb ik iets meer hoop. Maar nu been ik erg depri en heb ik even flink gehuild. En mezelf getrakteerd op een grote muffin en één nieuwe winterjas;)
     
  8. BLiS

    BLiS VIP lid

    29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Dames, maken jullie even een deel 4 aan :D
    Dit topic bevat alweer meer dan 500 pagina's
     
  9. DebJes

    DebJes Fanatiek lid

    19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    GEmaakt!
     
  10. BLiS

    BLiS VIP lid

    29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
  11. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.126
    2.853
    113
    Dan zet ik 'm wel op slot ;)

    Lotte
     

Deel Deze Pagina