Zwangere dames van het PCO-clubje deel 3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lot23, 23 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    wow taliaa wat heftig en echt respect respect respect, volgens mij is dan twee kleinere kindjes eruit poepen makkelijker al herken ik dat 'de weg kwijt zijn' heel erg!!!!!!! ik was daar ook teleurgesteld in maar men prees mij dat ik zo geod had geperst en dat geldt dus ook voor jou, daar haalde ik mijn trots vandaan en dat moet jij ook doen!!! meis normaal wordt het een keizersnede en jij doet het zelf. je hebt je meisje gezond op de wereld gebracht en wat gaaf van dat aanpakken, dat deed ik ook bij timo. ben heel trots op ons pco-vriendinnetje hoor!

maar zielig he dat glucose prikken, hadden wij met evy, dat doet zo'n zeer in je moederhart, kon je dara ook zo slecht tegen? wat kanp dat het al zo goed gaat met de borstvoeding en is je hulp fijn? nou ga maar lekker genieten, heeeeeeeeeeeeel goed uitrusten en dan binnenkort met je knalroze easywalker op stap :)

2. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    thnx meiden voor alle tips wat evy betrfet, op het kdv ging ze ook steeds zitten, viel dan in slaap, viel dan om en werd daardoor weer wakker, dat gebeurde een paar keer en toen sliep ze, twee keer 1,5 uur geslapen dus wel netjes.

net naar bed, drie keer ging ze zitten, rustig weer neergelegd, en de 3e keer draaide ze haar hoofd om en sliep ze... gekke meid.

we gaan nu proberen haar consequent hetzelfde tijdstip in de middag op bed te leggen, misschien helpt het, deden we op zich al wel maar soms verschoof het ene half uurtje ofzo.

nou morgen laatste dagje werken en dan anderhalve week vakantie en 's avonds de makelaar, we zijn nog steeds met dat nieuwbouwhuis bezig

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    taliaa, ik heb mvj gisteren een smsje gestuurd dat je bevallen bent. Nog geen antwoord gehad. Ik hoop dat het goed met haar gaat, het is zo stil.....

4. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    taliaa wat heftig en wat een pijn, ik kan me er wel iets bij voorstellen. ik had mega rugpijn tijdens de bevalling en daardoor vielen de weeen erg mee. En het is toch niet erg dat je je laat gaan, als een man dit moest doen overleven ze de pijn niet eens.

5. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    gaap wat balen weer, evy om vier uur zachtjes jammeren in bed, ze lag op haar buik, ik denk ik draai haar even om, FOUT, hysterisch werd ze en heel hard huilen!!! later dachten we misschien toch tandje maar ze ging dus echt niet meer slapen, uiteindelijk slaapzak uit en in bed spelen, daar had ze na een half uur ook genoeg van en toen werd het weer huilen, als ik haar neerlegde, bleef ze lekker op haar zij liggen maar kort daarna hup weer rechtop. GGGrrr chagi werd ik ervan. Dat worden fijne vakantiedagen, gaap. Vanavond leggen we Timo apart, want die wordt er ook wakker van, we moeten nodig dat huis maar eens kopen vanavond, krijgen we twee slaapkamers voor hun tenminste.

6. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Taliaa jeetje wat een heftig verhaal zeg! Eccht Kei veel respect!!

Zo dadelijk maar ens een paar boodschappen doen voor de kerst en vooral rustig aan vandaag.

Ow heb ik heir al gezegd dat ik de kleine inmiddels de hele dag door heel duidelijk aanwezig voel. Het is al een flinke week hoor dat ik de kleine zo elke dag goed voel. daar wordt je dan toch een stuk zekerder bij. Vooral in het begin vond ik het eng want dan weet je het te voelen en dan voel je een tijdje helemaal niks.

7. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    jeetje wat is het rustig zeg

8. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    inderdaad...cira wat gaaf dat je de kleine voelt!!! en je moet wel weten wat het straks wordt hoor, wij zijn veels te nieuwsgierig ;)

9. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    ik ben ook heel nieuwsgierig maar twijfel echt enorm. Mannetje zegt hoeft van mij niet maar als we een echo hebben klimt hij in het scherm om te zien of hij erachter kan komen.

Ach nog twee weken de tijd tot de 20 weken echo.

10. Marente

Marente Actief lid

26 okt 2010
    271
    0
    0
    Cira, wat fijn dat je je kleintje voelt!

Linda, is het al zeker dat jullie dat andere huis gaan kopen? Wanneer wordt het opgeleverd? Wij hebben zelf ook een nieuwbouwhuis ik vind het ideaal! Lastig dat Evy steeds wakker wordt en dan niet meer gaat slapen. Misschien toch overdag langer wakker houden? Sterkte!

Debjes wat jammer! Ben je nu gestopt met de pil?

Taliaa, wat heftig zeg, fijn dat je nu weer thuis bent.

Hoe gaat het met de ander dames?

Zojuist erg gelachen om B. Ik was met de kindjes 'huisje boompje beestje' aan het spelen, dat is de kinderversie van 'mens erger je niet' B.zat bij mij op schoot en wilde perse mee doen met het gooien met de dobbelsteen, toen ik het spel had opgeruimd zette ze het op een krijsen omdat ze de dobbelsteen kwijt was, hihi gekke meid. D.agmar loopt nu alles af te zoeken naar de boerin en de kip van haar speelboerderij, rarara waar B.irgit die nu weer verstopt heeft, laatst hebben we al eens een paar uur gezocht naar de afstandbediening die ze in de kastje van het speel keukentje verstopt had :)

11. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    hihi marente, hier zijn we vooral op zoek naar spenen...... elke week ben ik er ene paar kwijt en dan tussendoor zijn er van die momenten dat ik ze allemaal weer heb, vanochtend vielen er twee uit de slaapzak van evy, dus wer twee erbij ;)

ja het is een nieuwbouwhuis en als het goed is zijn ze inmiddels gestart dus dat zou ongeveer eind 2011 oplevering betekenen. We zijn er eigenlijk wel uit dat we het echt willen, vanavond nog een onderhandelingsgesprek en dan hakken we de knoop door. Wel gaan we wat meerwerk zelf laten uitvoeren want ze willen weinig zakken in de prijzen van het meerwerk.

Nou ik ga zo mijn kleintjes ophalen, ik was eerder weggegaan van het werk en heb MEGA veel gedaan in huis, en wat een RUST heerlijk haha, straks lekker in badje, daar doe je ze echt een plezier mee, kei hard spatten, elkaars badeend afpakken en Timo speelt het liefst met de doucheslang.

12. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    llinda vragen ze bij jullie ook zoveel voor meer werk. en je kunt het beter zelf doen is veel goedkoper.

13. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    ja ben benieuwd dus straks, hij komt over een half uur

sssssttttttt evy is in 1x gaan slapen en ligt nog steeds op haar rug........duimen voor de nacht...........kreeg de tip van een tweelingmama om een maat grotere slaapzak aan te doen en die vanonder onder de matras de vouwen............

14. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    wat is het rustig hier

15. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Linda en hoe is het gegaan?

Nijntje hoe is het met jouw?

Dinsdag op woensdagnacht heeft Isa doorgeslapen tot 6.00 uur hoopte dit vannacht ook maar helaas, verder heeft ze wel goed geslapen. Net met Tygo naar het cb geweest en hij deed alles netjes hoe het moest en zat met zijn lengte wat boven het gemiddelde en met zijn gewicht er wat onder. Vanmiddag moeten we fotos maken met de kinderen en mijn neefje voor mijn ouders, ik hoop dat ze meewerken.

16. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    lot wat goed dat ze al een nacht doorgeslapen heeft hopelijk volgen er meer.

ik zit deze maand aan de pil omdat ik een cycte heb en ik denk dat ik een paar maand stop met de mmm ik heb er even genoeg van. en ik merk dat ik deze maand ook weer vrolijker ben en meer mezelf.

17. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Oh ja dat is waar sorry kon het me even niet herinneren. Balen van de cyste maar wel fijn dat je je even wat beter voelt nu, ja en de keus van even stoppen of niet is echt aan jezelf. Ik weet dat ik het niet kon ik wilde doorgaan en geen maand vergooien maar dat is ieders eigen keus jij weet hoe je je voelt en de mmm is zwaar dus als je een stop nodig hebt en je er goed bij voelt gewoon doen. Rot dat het niet zo gaat als je wil he en al die tegenslagen zijn zo moeilijk. Ik hoop dat jullie een supermooi 2011 krijgen samen met de andere dames hier!!

18. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Gorinchem
    Nijntje fijn dat je je nu wat meer jezelf voeld. Lekker even opladen en dan als jullie er weer klaar voor zijn beginnen.

Lot wat een heerlijkheid een nachtje doorslapen! wie weet het begin van ..........

MArente Jaimy is ook een kei in spullen verstoppen. Soms duurd het echt tijden voor we iets terug vinden.

Linda wat goed van evy!!

Zo ga hier maar eens schoonmaken zal van het weekend wel weinig van komen met de kerst. Jaimy slaapt dus kan ik even lekker door.

19. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    hoi meiden, heri bezig met de voorbereidingen voor kerst. evy het slapen ging beter al lukte het haar wel om om te draaien maar niet meer te gaan zitten, ze sliep dus op haar buik, ze moest wel een keer huilen en ze werd wakker door timo maar uiteindelijk geslapen tot 7.15 uur. dat was voor haar wel fijn maar wij waren al eerder op met timo dit keer ;) had erge last van tadjespijnaanvallen volgens mij, dikke tranen dus vanaf half 4 met hem in de weer. uiteindelijk heeft hij van half vijf tot kwart over zes in ons bed geslapen en wij dus ook, toen was meneer wakker.

evy ging in haar ochtend slaapje heel braaf slapen dus ben mega blij met de slaapzaktip want ze heeft 1,5 uur geslapen, straks gaat ze weer even.

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @linda, jens is een echte buikslaper. Ik vond het eerst eng, vanwege alle verhalen enzo. Maar toen hij eenmaal goed om kon rollen, heb ik het zo gelaten en sindsdien slaapt hij veel beter! Hij was toen iets van 8 maanden of zo.

all, zucht, elke keer als ik "the flood" van Take that hoor, voel ik me weer 17 en sta ik met mn dronken kop op de dansvloer van de plek waar wij altijd gingen stappen. Ik ben geen echte fan hoor ,maar op de een of ander manier, lijkt het wel een tijdmachine...hahahaha! Trip down to memorylane!

JEns ligt nu net pas in bed. Hij was vanochtend inde wandelwagen in slaap gevallen, dus het had geen zin om hem op de normale tijd naar bed te doen. Hij is stil, dus denk dat ie nog wel wat slaap pakt...gelukkig! Anders werd 1900 uur wel een hele uitdaging voor hem! Hij is gelukkig weer een stuk gezelliger! Denk dat ie effe een strenge lijd draad nodig had.

Deel Deze Pagina