Zwangere dames van het PCO-clubje deel 3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lot23, 23 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Taliaa
    AUw auw
    Waarom moest je weer naar dokter dan ?
    En hoe gaat het nou met je ?

@ Lot
    Net ook al gezegt door pooh
    Maar je best pas bevallen, en een zwangerschap achter de rug.
    Ik weet je wil graag (dat wilde ik ook) maar je lichaam moet toch eerst even herstellen.
    Maar wat zul je super trots zijn op je 2 schatjes.
    Vind je meisje zo'n mooie bos haren hebben :D

@ Ryanne
    Pff dat lijkt me zwaar, misselijk zijn en niet hoeven over te geven.
    Maar hoe voel je je verder ?

@Pooh
    Lijkt me zwaar hoor.
    En ik zou denk ik ook zo reageren op mijn man, maar je bedoelt het goed.
    Hopelijk komt snel de rust weer terug in huize pooh.

@ All
    Mijn man is snotverkouden en heeft zijn oor dicht zitten.
    Met N gaat het nog niet beter, ze hoest nog steeds heel erg.
    Vanmorgen de dokter weer gebeld, en kon ze net terug bellen want we wilde met de arts overleggen (en moet om 16.00 met N bij de dokter zijn wilde haar longen luisteren)
    Hele fijne middag/avond allemaal.
    Liefs T

2. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Taliaa hoe was het weer bij de dokter???!!!!!

Pooh je bent een Supermama en ook die moeten soms hun hart luchten. Jij heb net als je vriend ook veel stress. Vanavond als hij thuis is even een heerlijke knuffel geven. En ik hoop dat hij weer snel normale tijden werkt en dat hij wordt aangenomen.

Thamaraa succes bij de dokter vanmiddag!

Debjes Beterschap voor Jesse.

Makkie jeetje je bevallingsverlof zit er al weer op.

Lot Je bent pas net bevallen he! Wat een super mooie foto!

Ryanne behoorlijk balen zeg dat je je eigen zo beroerd voel.

Meiden hier echt druk en moe kom echt voor mijn gevoel nergens aan toe en nu heeft de auto het vanmorgen ook nog eens begeven dus dat wordt fietsen voor alles. Verder gaat hier alles goed geen bloed meer gezien envoel de kleine af en toe duidelijk zijn/haar eigen uitleven inmijn buik. Jaimy krijgt weer een kies en is zo dwars de laatste dagen. Hopenlijk breekt de kies snel door en verdwijnt daardoor ook een hoop dwars gedrag.

3. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Taliaa ben benieuwd waarom je weer naar de dokter moest en hoe het is gegaan?

Thamara hoe was het met N bij de dokter?

Cira gelukkig dat je geen bloed meer gezien hebt en de kleine al begint te voelen heerlijk gevoel. Jaimy een beetje dwars dus, hoop dat dat snel over is.

Dames bedankt voor de opbeurende woorden, had ik even nodig geloof ik.

4. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    meiden, heftig buddy nieuws van taliaa:

ben opgenomen in het ziekenhuis,. aambei was erger dan voor het snijden. huisarts stuurde me naar spoed eisende hulp en die weer naar chirurg. Die vondh et te erg om weer te snijden, dus opgenomen voor rust en pijnbestrijding. Na de bevalling moet ik worden geopereerd. Met kindje niets aan de hand. I kzit er helemaal doorheen van pijn en mis I nu al en bang voor bevalling. Liefs voor iedereen, taliaa

5. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Jeetje Taliaa dat had ik niet verwacht. Heel veel sterkte meid!
    Heeft iemand het mobiele nummer via pb van Taliaa dan stuur ik haar even een smsje...vind het zo sneu.

6. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    jeetje taliaa!!! hele dikke knuffel, wat heftig zeg!!!

oh jeetje zeg ik weet nog hoe ik me voelde met die cyste in het ziekenhuis en hoog zwanger pppppppppffffffffffffff hele dikke knuf!!!! wel gek dat ze 'm nu niet weg willen halen, ik was ahcteraf wel blij dat de cyste toch weg was gehaald maar bij jou is de bevalling natuurlijk nog dichter bij, oh jeetje meis ik denk aan je!!!

@Lot: ook dikke knuf!!!!!!!!!!

7. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Even snel!

Huisartspost geweest uur geleden!
    Jesse waar schijnlijk urineweginfectie!
    had hele dag niet geplast en schreeuwde het uit met AUWWW PIJN PIEMEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Nu urine opvangen en moet ik zo nog terug brengen naar het ziekenhuis!

Ga nu even snel eten!

8. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    @ Taliaa
    Jeetje meid wat heftig.
    Heel sterkte met alles, en hopelijk heb je nu minder pijn.

@ Debjes
    Heel veel beterschap voor Jesse

@ All
    Dokter heeft naar de longen van N geluisterd, en die klonken schoon.
    Waarschijnlijk is ze snel achter elkaar verkouden geworden.
    En daarom lijkt het zo lang te duren.
    Hij kon verder niets voor haar doen, door blijven smeren met luuf en die hoestdrank voor de nacht blijven geven die ik al gaf.
    Hoop echt dat ze nu snel ervanaf is, vind dit zo sneu voor haar.

Liefs T

9. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    sterkte voor jesse!!!

10. Marente

Marente Actief lid

26 okt 2010
    271
    0
    0
    Even kort.

Jeetje wat schrikken Taliaa, ik wist niet dat een aambei zulke problemen kon geven, en dat je dat net nu moet hebben nu je op het punt van bevallen bent :(
    Veel sterkte en een dikke knuf!!!

Debjes, sterkte met Jesse..

Verder niet alles terug gelezen sorry.
    Ik ben vandaag van de trap gevallen, geschaafde arm, en overal spierpijn. Gelukkig niet met B. op mijn arm!
    Heb het ontzettend druk, ik kom van het weekend wel even bijbeppen :)

11. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Net etrug van HAP weer!
    urine ingeleverd werd meteen nagekeken!

Jesse heeft een blaasonsteking en er zit ergens een infectie.
    Aangezien kleine kids zelfde blaasonsteking hebben en vooral niet op jesse zijn leeftijd wordt het extra op kweek gezet! En ook de kinderarts gaat er naar kijken!
    Nu medicatie gehad voor 10 dagen! Wel medicatie waar ik allergisch voor ben! En aangezien er niet op je kind ze voorhoofd staat geschreven mama heeft mij deze allergie meegegeven ;) Moet ik hem extra goed in de gaten houden!

Heeft hij morgen nou nog zo'n koorts moet ik meteen weer naar ziekenhuis! De koorts moet binnen nu en 24 uur stuk dalen (jesse heeft al meer dan 24 uur 40 graden )

De kweek duurt 4 a 5 dagen! Dus Dinsdag mag ik bellen naar mijn eigen huisarts voor de resultaat of de kinderarts neemt met mij contact op als het echt helemaal fout zit.

Jeetje wat een avond! ben er beetje van slag van als je ineens zulke info krijgt :(

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    beterschap voor JEsse!!!! Beterschap voor marente en beterschp voor taliaa, N en iedereen die het nodig heefT!!

Knuf, ik ga zo werken!

13. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @debjes jeetje zeg die arme kleine. Sterkte ermee en hopelijk knapt ie snel op van de medicatie en krijgt ie geen allergische reactie.
    @all heeft iemand de 06 van taliaa.Dan stuur ik haar effe een smsje om te kijken of ze toevallig in het ziekenhuis ligt waar ik werk, want dan ga ik er effe opzoeken in mn pauze. ik hoop dat iemand hem even kan pb-en. Alvast bedankt.
    Hier gaat verder alles goed alleen een kind die ik achter het behang zou willen plakken. Maar mama mag gelukkig vandaag weer werken, dus opa mag plakken. grijns grijns.

14. jeetje meiden wat een nieuws zeg.

@ talia heel veel sterkte meisje! Is het nu de bedoeling dat de daar blijft tot de bevalling?

@ marente auw beterschap las t al op Hyves :(
    Zult er een paar dagen last van hebben ben ik bang

@ debjes Beterschap met Jesse. Wat naar dat hij BO heeft. Hoe komen die kleintjes daar dan aan? Hoop dat hij niet allergisch is voor de medicijnen. En dat de koorts maar snel mag zakken!

@ thamara t blijft maar duren bij N he. Helaas kun je niks anders doen dan dat je al doet. Slaapt ze wel goed?

15. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    taliaa jeetje meid zit je niet mee :(
    Maar misschien wel goed dat je nu even tot rust kan komen!
    Anders stort je straks nog in!
    Het is natuurlijk mega vervelend zonder je kind en man!
    Maar je moet straks nog wel even wat energie hebben!
    En ik hoop dat de pijnbestrijding helpt!

16. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    @all smsje gehad van Taliaa. De pijnbestrijding helpt en het gaat goed met haar. Ze ligt helaas niet in het ziekenhuis waar ik werk, anders was ik bij haar langs gegaan. Ik heb haar wel de groetjes gedaan van jullie.

17. Makkie

Makkie Niet meer actief

jeetje, lees alleen maar nare dingen....

taliaa, heeeeel veel succes meid, hoop dat je in het ziekenhuis even kunt bijtanken. Je kunt het met de bevalling meid, echt waar!!

Lot, je wilt meer dan je lijf nog kan, frustrerend, maar echt even aan toegeven! dan ben je sneller weer helemaal op de been, duurt het anders alleen maar langer!

Marente, oei dat is eng! gelukkig dat je B. indd niet vast had! ben een keer met dikke buik en seth op mijn arm van de trap gevallen, wonder boven wonder niets aan overgehouden, alleen flinke schrik!

Debjes, heeeeel veel beterschap voor je mannetje, tjee wat een pijn voor zo'n klein mannetje..... snel beter worden lieve jongen!

Nou wat een hoop ellende bij iedereen... hoop dat het snel beter gaat met iedereen! dikke kus voor jullie!

18. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Debjes jeetje jesse blaasontsteking, hoop dat de medicijnen snel werken. Goed dat er gelijk goed nagekeken word.

Taliaa fijn dat de pijnbestrijding helpt even bijtanken voor je!! Beterschap en sterkte!

Vanmorgen mijn eerste ochtend alleen met Isa thuis. We hebben na de fles van 6.15 nog even lekker geslapen tot 9.00 en toen even lekker aangetut. Ze ligt nu al een poos in de box te slapen en soms rond te kijken dus de eerste ochtend alleen is goed gegaan nu maandag samen met mijn kleine man erbij. Vandaag voel ik me emotioneel wat beter gelukkig, heb alleen gewoon last van mijn bekken wat erg vervelend is dus doe alles in stappen of doe niets. Misschien vanmiddag even naar buiten ben ik wel even aan toe eigenlijk.

19. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Lot heelrijk dat het zo goed ging deze ochtend! I is dus een rustige tevreden baby zo te horen!

Marente jeetje zeg wat zal je geschrokken zijn!

De rest ben ik even vergeten!

Met jesse gaat het gelukkig weer goed! Krijgt weer praatjes en zijn eerste strijd met mij heeft hij alweer gehad (heerlijk hahah)
    Koorts is gezakt! Klaagt nog wel over auw aan zijn piemel!

vanmiddag komt mijn moeder hier oppassen dat vind ik zelf even beter voor hem. Nu hopen dat de uitslagen allemaal goed zijn dinsdag!

20. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    marente au dat doet zeer

en jesse ik hoop dat je snel weer beter bent.

ik zegt mijn meid met het verschonen elke keer au maar ik kan niks zien weet iemand wat het kan zijn.

ik mag vandaag de pregnyl zetten. laat dit onze maand zijn. ik hoop het zo.

Deel Deze Pagina