Zwangere dames van het PCO-clubje deel 3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lot23, 23 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

Mariska, van harte met jullie zoon Maxxim! Wat een mooie naam, hoor je niet vaak, super! Hoop dat alles goed gaat met jullie en natuurlijk heeeeel veel geluk met zn viertjes!

Taliaa, ik duim heel hard dat je meisje aangekomen is!

Cira, beterschap met je ventje, goh wat heeft hij toch veel te verduren steeds. En niet onzeker zijn, buikbaby heeft nog zoveel ruimte, dat je hem/haar niet altijd even vaak voelt. Bijna de 20 weken echo alweer!

Pooh, wil je mij pb-en hoe het met MvJ is?? Ben heel benieuwd naar haar!

Linda, drukke gezellige boel dan met 3 baby's! En wat naar zeg, van dat ventje. Is wel erg licht ja.... hopelijk komt het snel goed!

Hier wederom alles toppie.... heb niet veel te 'klagen' gaat gewoon zo super!! En dat komt gewoon door die twee heerlijke mannetjes van ons, ben zo dankbaar, elke minuut weer! Net bij mijn schoonouders geweest, verjaardag schoonmoeder. Pffff tis wat die decembermaand, de knip gaat zo snel leeg helaas. Maar goed, hebben we weer gehad. De jongens slapen nu lekker. Seth voor het eerst onder een kinderdekbed, gister gehaald. Hij vond het erg stoer en mama trots hihihi.

2. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Makkie waar sliep seth anders onder?
    Ja als ik naar jouw foto's kijk is hetook zeker genieten met zulke heerlijke mannetjes!

3. Makkie

Makkie Niet meer actief

Een ledikantdeken en een dikke slaapzak. Ik had altijd begrepen dat kindjes pas met 2 jaar onder een dekbed mochten slapen.

4. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    oh oke jesse slaapt hier ook onder ledikant deken maar dan nu 2 aan elkaar (seizoensdeken van prenatal) met daarom heen een dekbedovertrek.

5. Makkie

Makkie Niet meer actief

ja, over de ledikantdeken kun je natuurlijk ook een dekbedovertrek doen. Maar een echt dekbed dat mag toch vanaf 2 jaar? Dat is meteen een stuk dikker en hoeft hij zijn slaapzak niet meer aan (vond ie niet meer fijn met slapen namelijk)

6. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    makkie, nog bedankt voor je kerstkaart. W
    Wat een super leuke kaart! :)

Ik ga zo aankleden. HEb met wat vriendinnen en hun kindjes afgesproken bij Ballorig (binnen speeltuin)

7. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    @makkie, ja, met 2 jaar mogen ze onder een dekbed! slaapt seth nog wel in een ledikant??
    En je hebt ook heerlijke mannetjes!! dus genieten is ook echt genieten!!!

@pooh, veel plezier!

@ll, vannacht heeft Elize weer lopen spoken. maar wel minder krampjes gelukkig.. Ik heb geslapen, maar word wakker alsof ik in weken niet geslapen heb.... Over 2 weken hb prikken, ben benieuwd.
    Vandaag komt de vk wegen en verder hebben we niks.
    Moet wel even zeggen dat de belangstelling voor een 2e echt veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel minder is. al tijdens de zwangerschap, maar nu ook. Weinig kaartjes, telefoontjes en bezoekjes. Geeft niks, vind het wel lekker rustig. maar Elize is toch minstens zo bijzonder als Isabella??? Gek hoor.

Maar goed, oja, gisteren voor het eerst naar buiten geweest. Eerst 2 uur op zoek geweest naar de adapters van de mc. (wilde voor een klein rondje dorp niet Elize overleggen in de koude wagenbak.) En toen toch nog eventjes lekker weg geweest. heerlijk:):)

Liefss, Taliaa

ps, Elize slaapt nu weer lekker in haar wiegje boven. Ik denk dat als we dat overdag al goed oefenen, dat het dan 's nachts misschien wat beter gaat???

8. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    nieuwe foto's op hyves:)

9. Makkie

Makkie Niet meer actief

Taliaa, dat herken ik heel erg, minder belangstelling voor de 2e.... echt erg hoor, snap dat niet! Hier kwam de kraamvisite ook heel traag op gang, bijna geen telefoontjes. En nu Kai ineens ook meer kan (draaien, fruitje eten) vindt men dat minder interessant als toen bij Seth. Tenminste, zo komt dat over naar ons toe. Dus ik snap wat je bedoelt, jammer he? Een 2e, 3e en zelf 4e.... net zo bijzonder toch weer!!

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    ja, nog wel bijzonderder misschien. Want nu ben je trots op 2. OP je kleintje, maar ook op de grote broer/zus.
    Mijn familie is wel net zo meelevend hoor, en komen vaak langs (moeder/broers/zussen). maar de rest??
    mijn collega's zijn ook niet geweest, ook nog niet gebeld? en de collega's van mijn man ook niet.
    Maar van mijn collega's valt het echt een beetje tegen, had ze wel verwacht. Bij de vorige waren ze nu al geweest zeg maar..
    nouja, misschien ook wel door de feestdagen enzo??

NOu, ik ben iig SUPER trots op mijn meiden!!

11. Makkie

Makkie Niet meer actief

ja precies. Hier zijn het ook meer de 'rest' van de familie hoor. De opa's en oma's en onze zussen zijn niet anders als toen bij Seth. Maar ook inderdaad collega's. (die van gedo moeten nog steeds komen,heb echt zoiets van laat maar hoor!) en de buren (sommige geen eens een kaartje??) en overige familie. Snap dat echt niet.

12. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Hier het zelfde.
    Bij M heel veel kraamvisite, en bij N weinig tot niets.
    Maar als ik eerlijk ben vond ik het ook niet zo erg, was blij dat er weinig tot niets kwam (was gewoon heel erg moe)
    Maar met de kaartjes was er geen verschil.

@ Taliaa
    Wat heb je toch een mooi meisje :D
    Is de VK al geweest ?

@ Poohbear
    Ik ben ook benieuwd naar MVJ
    Wil je me even een PB sturen AUB
    Hoe was het in ballorig ?

Dadelijk met M naar de dokter.
    Heeft bultjes aan zijn benen en heeft ze allemaal kapot gekrabt, dus even kijken of er iets aan te doen is.

Hele fijne dag allemaal.
    Liefs T

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    80gr erbij in 2 dagen!!!!!!! nu bloot gewogen, dus zeker weten!!!! joepie!!!! gaan we nu genieten??

14. Makkie

Makkie Niet meer actief

Toppie taliaa, wat ben ik blij voor jullie! en ja zeker, het genieten gaat nu echt helemaal komen hoor!! Jahoeeeee!

Thamara, succes met M! wat zou het kunnen zijn, waterpokken? Of heeft hij dat al gehad? beterschap in iedergeval. Ja, de kaartjes waren hier ook hetzelfde, maar de visite niet. Twas ook midden in de zomervakantie, dus dat kan het ook geweest zijn.

we gaan zo met onze beste vrienden gezellig naar ChimpieChamp, lekker de kindjes laten spelen. Kai heeft net weer een potje fruit op van 100 gr! hij vind het zo lekker, steeds zijn mondje opendoen en heel veel lachen. Hihihi mijn kleine vreetbeer!

fijne dag/avond meiden!

15. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @taliaa en makkie, wat raar dat de belangstelling zo'n stuk minder is met een tweede...echt gek hoor! Elk kind is toch speciaal...tenminste bij mij wel hoor :)

@thamara, ben benieuwd wat die bultjes zijn.. IK pb je zo even over mvj.

@all, ballorig was een succes. Hij moest effe los komen, maar toen ging het goed. Het was alleen heel erg druk. Dus na 2uurtjes stortte hij volledig in. Hij ligt nu te maffen, hopelijk een lange tijd! ;)
    Ik kan wel het verschil goed zien met die twee van mn vriendin, die 7 maanden ouder zijn. Die zijn al een stuk (zelfstandiger) enzo dan Jens. Maar ja ,dat is ook een tweeling, en die zijn misschien meer gewend?

16. Makkie

Makkie Niet meer actief

kan ook gewoon per kindje verschillen hoor pooh! Seth en zijn jongere neefje schelen maar 4 maanden, maar wat een verschil! Seth praat veeeeeel beter (hij bijna niets!) en is ook zelfstandiger. Qua leeftijd zou het niet veel moeten uitmaken, maar zo zie je maar weer!

Hopelijk doet Jens even een lang slaapje!

we gaan nu echt, doeggggg!

17. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Taliaa Yeahhhhhh wat ben ik blij voor jullie dat Elize is aangekomen voel je je er iets zekerder over nu en hoeveel drinkt ze nu? Hier ook veel minder belangstelling en drukte bij Isa wel lekker in het begin maar wel apart hoor.

Makkie Tygo slaapt ook onder een dekbed ik dacht ook dat het met 2 jaar mocht, Tygo lag er iets eerder onder toen hij naar zijn nieuwe bed ging.

Hier al 2 dagen en onrustig meisje denk dat ze honger heeft, ze kreeg 2 dagen terug 5x 150 en had er dan 4 uur tussen zitten nu is ze weer 2 nachten geweest dus komt dan op 6 voedingen uit dus de hoeveelheid weer teruggeschroefd naar 120 en dan red ze natuurlijk de 4 uur niet want er zit 30cc minder in haar voeding dus denk dat ze honger heeft, geef dan maar wat sneller want vind het anders ook zielig.

Even de bakplaat testen;)
    Bekijk bijlage 117914

18. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.100
    2.251
    113
    Brabant
    @lot, ik zou gewoon 150 aanbieden en dan denk ik dat ze snel 's nachts weer doorslaapt. Evt 's nachts wat minder geven?
    Een keer boven de max is niet zo erg! en als ze overdag genoeg binnenkrijgen is de kans groter dat ze doorslapen toch?

(haha, alsof ik er verstand van heb;))

en wat een leuke foto!!!!

19. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Taliaa bedankt vind het toch altijd fijn als iemand een idee heeft, en je hebt wel gelijk denk ik over het doorslapen dan moet ze overdag wel genoeg krijgen. snachts geef ik ook wat minder. Moet jij niet rusten nu? ;)

20. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    hahah,m wat een leuke foto!!! die Isa!!! :)

Deel Deze Pagina