hallo meiden, Alles bijlegezen maar geen tijd om te reageren. We gaan zo lekker n weekendje naar de ardennen en zijn 1 of 2 jan. weer terug. Ik wens jullie allemaal een hele goede jaarwisseling en ik blaas de roze wolk nog een stukje richting Talia. Ik hoop voor iedereen een mooi 2011 met allemaal mooie babietjes. Liefs en tot volgende week
Lot wat een leuke foto! Joepie taliaa, wat zal dat goed voelen!! Makkie, hier natuurlijk 3 kindjes, en bij de 2e was de belangstelling veel kleiner als bij de 1e en bij de 3e nog minder, bij een eventuele 4e zal dit nog wel veel minder zijn, ik merkte ook dat met elke zwangerschap de reacties en felicitaties 'minder uitbundig' zijn, bij een 4e verwacht ik ook 'pijnlijke stiltes' erg he? Nou ja, voor ons als ouders is elk kind een even groot feest, en dat is wat telt. Ryanne, fijne vakantie!! Met ons gaat het goed maar erg druk, D. wordt op het moment getest (vanmorgen test gehad en volgende week weer een) en er volgt nu een spannende periode waarin we heel benieuwd zijn naar de uitslag, benieuwd in de negatieve zin van het woord, het is eerder vrees, maar goed we zien wel! Ik wil iedereen een fijn oud en nieuw wensen! Liefs!
Marente wat spannend allemaal bij jullie, succes! Ryanne heel veel plezier en een goede jaarwisseling. Taliaa wij hebben hetzelfde gedaan, ik lag ook op de bank met atwt heerlijk alleen slapen heb ik niet gedaan, hopelijk jij wel een beetje. close up van ons bolletje Bekijk bijlage 117929
@ Taliaa JOEPIE wat goed dat ze is aangekomen @ Lot Wat een mooi meisje, en die op de bakplaat @ All Met M bij de dokter geweest en het zijn waterwratjes Niets aan te doen, als die jeuk heeft poeder erop doen En hij moet proberen niet meer te krabben.
Makkie ja mag vanaf 2 jaar een dekbed! Ja ik gebruik al vanaf 9 maanden dekbed overtrek erover vond die lakentjes niks ahahah! Slaapt Seth al in een groter bed? Ik wil in mei voor Jesse een peuterbed kopen. Taliaa joepieee 80 gram! heerlijk hoor! En wat bizar zeg dat ze minder omkijken naar een 2de :S Alsof dat niet net zo speciaal is En idd ik zou Elize ook in haar bedje leggen overdag en als ze echt niet wilt slapen misschien idee om de wagenbak in lediakntje te zetten? of heb je een wiegje? Vaak vinden baby's dat de eerste 2 maanden prettiger en veiliger! Mijn zus heeft het met allebei de kids gedaan! En mijn collega had ik dit ook aangeraden (ik zelf heb het nooit hoeven doen , jesse sliep vanaf dag 1 eigenlijk heel goed) en bij haar werkte het ook! Lot ook ik zou 150 doen hoor! Als ze honger heeft zou ik haar niet laten honger lijden (klinkt zo dramatisch hahah) Gewoon doen wat je egvoel zegt! Komt het vaak echt goed
Taliaa jippie!!!!!!Wat goed van Elize! En wat vreemd minder reacties op een tweede geboorte. Wij zullen het dan allemaal maar gaan beleven aankomend jaar. Lot wat een schatje zeg! Pooh wil je mij ook een pb sturen hoe het met Mvj gaat? Makkie wat heerlijk te lezen die verhalen over jullie 2 heerlijke jongens! Thamara ik had vroeger ook altijd jeuk aan de benen weet nog dat mijn moeder mijn handen in washandjes deed en die aan mijn pyjama vast plakte met tape om het krabben 's nachts in de slaap tegen te gaan. En mentholpoeder zo heel goed helpen tegen de jeuk. Oh jee jaimy is wakker ik reageer zo weer verder.
zoo meneer zit aan de yogi en crackers. Nu gelukkig geen koorts meer. Maarja gisterenochtend begon het ook goed en uiteindelijk had hij tegen de avond 40 graden koorts. In het ziekenhuis blijven ze Jaimy verdenken van Coeliakie. We gaan nu zodra de nieuwe ukkepuk geboren is en we enigzins een ritme hebben wederom Jaimy belasten met gluten en dan gaan ze (na 3tot 4 maanden) een nieuw soort bloedtest bij hem doen. Als deze anti stoffen laten zien wordt de diagnose definitief coeliakie. De artsen zien het niet zitten om met een nieuwe test daarna nogmaals een biopt uit te voeren. Waarschijnlijk zitten zijn beschadigingen dieper in de darm en kunnen ze daar niet bij komen. Dus enerzijds positief en anderzijds weten we nog niet echt waar we aan toe zijn. Na de vorige weging is Jaimy alleen wel weer een halve kilo afgevallen. Meneer weegt nu met luier (kleine plas erin) en winterkleding aan 10,8 kilo. Zijn gewicht blijft dus een zorg bij de arts. We moeten nu rond maart april terug naar de KA bij ons in de stad voor controle van de groei en bloed controle op zijn lever en imuunsysteem. Verder was de KA wel zeer te spreken over zijn ontwikkeling. Hij zag er al een goede dokter in Jaimy..........
jeetje cira, wel heftig hoor, maar volgens mij ben je er zelf redelijk rustig onder of niet? voel je je lekker zwanger? al een beetje zin in de voorbereidingen voor de kleine? lot wat een plaatje, ze lijkt erg op haar broertje he! taliaa leuke foto's! kreeg helemaal kippenvel toen ik je zag aan de ctg, ben vandaag toch een beetje emo haha, 2010 afsluiten hoe ging het vanacht? marente heel veel sterkte met alle onderzoeken!!! hier weinig bijzonders, vanavond gewoon samen op de bank, lekker tvtje aan en kijken of we nog wat gewonnen hebben, maar we hebben het eigenlijk niet nodig, we hebben het mooiste wat er bestaat !!! (jaja beetje emo dus) I is nu oliebollen halen dus straks kopje koffie erbij.
Linda Coeliakie is met een glutenvrij dieet goed te doen. Als hij maar glutenvrij eet gaat het goed, maar ja kleine boefjes pikken weleens een koekje en dan krijgt hij buikpijn en diarree. Als hij dus nu weer een tijdje geheel glutenvrij blijft zal zijn gewicht vanzelf weer opkrabbellen. We kunnen het er niet aan plakken. En gelukkig hebben we nu artsen die dit serieus nemen en wat tips geven mbt dingen waar je tegen aan loop en dat is gewoon heel fijn. Met voorbereidingen zijn we wel wat begonnen Lees vooral de logeerkamer opruimen gelukkig bij de verhuizing begin dit jaar al gelijk een nieuwe vloer gelegd en de muren gedaan. Alleen nog een leuk kleurtje op 1 van de muren en inrichten. Zo hier ook de oliebollen in huis! Straks nog even werken en dan vanavond lekker thuis met ons gezinnetje. Jaimy vind het vuurwerk nu al leuk.
@cira, jeetje heftig hoor!!!!! Ik hoop dat 2011 een jaar wordt voor Jaimy waarin duidelijkheid komt en GEZONDHEID!!!!!!! En jij lekker voorbereiden op de baby (willen jullie weten of het roze of blauw wordt?) @Linda, thnx, vannacht is het beter gegaan! maar mijn man had weer nachtdienst. ik tank deze week bij en volgende week moet ik vol aan de bak! JIj een fijn uiteinde! lekker met z'n 4-tjes!!!!
Taliaa fijn dat het beter is gegaan, en goed dat je nu bijtankt als je er volgende week alleen voor staat. Hoop dat de nachten steeds beter worden. Gaat het overdag wel goed? Neem je rust als het kan. Linda erg he die emomomenten dat heb ik ook weleens en nu de hormonen soms nog door mijn lijf gaan nog iets erger Cira jeetje het blijft wat met Jaime he, wel fijn dat de arts meedenkt en toch nog wil testen en jullie niet aan je lot overlaat. Hoe voel je je verder, lekker zwanger? Dames wens jullie allemaal alvast een goede jaarwisseling en een liefdevol, gelukkig en gezond 2011 met kleine wondertje voor degene die zo graag willen en geniet allemaal van jullie gezin het is zo bijzonder zo samen met elkaar gelukkig zijn.
Dames Ik wens jullie allemaal een hele fijne jaarwisseling en alvast de beste wensen voor 2011 Liefs THamara & Kids
Taliaa ik weet nog niet of we willen weten wat het wordt. Ach heb nog tot volgend jaar de tijd. Duidelijkheid is nu het belangrijkste voor hem het dieet houdt het goed maar merk wel dat hij veel niet mag wat andere kinderen wel mogen en dat moet denk ik toch wel aan hem vreten. Lot ik voel me verder behoorlijk lekker zwanger ben nog steeds erg moe dagelijk en mijn bekken beginnen steeds meer op te spelen, maar het is weer zo genieten van dit wondertje al schoppend door mijn buik. Pff nog werken tot 17.00 en dan weekend!!!!! en jammer genoeg wordt ik maandag weer om 09:30 op de zaak verwacht.
Haai meiden! Ik wens jullie ook allemaal een heel gezond en gelukkig 2011!!! P,s ik ben beetje ongi geworden
allemaal een fijne jaarwisseling. Het is hier heel erg mistig.... niet normaal meer! @cira, jeetje heftig!! Het isn iet makkelijk om alles gluten vrij te krijgen en eten, maar je zal er wel makkelijker in worden denk ik. Met zoeken en zo bedoel ik dan! @all, ik had gister avond heel sterk het gevoel dat er een eitje klaar stond. Er zat al een paar dagen iets te zeuren in mn lies en er zat echt iets in de weg toen we naar bed gingen. Dus misschien zit ik op het wachtbankje..hahhaha
oh ja, en iedereen hier bedankt voor een fijn jaar met goede gesprekken, steun, gezonde kindjes en gewoon lieve cyber dinnejes!! Dat 2011 iedereen veel gezondheid, liefde, nieuwe banen en eitjes, kindjes mag geven!!
Pooh je wordt inderdaad steeds handiger en het is ook gewoon veel zelf maken Debjes dan maar eens begin van het jaar goed beginnen met een mooi ei! Meiden allemaal een hele fijne jaarwisseling! Iedereen bedankt voor alle steun en leuke gesprekken afgelopen jaar. En dat het maar weer een vruchtbaar 2011 mag worden!!
@pooh, lief!!! daar sluit ik me bij aan!!! @allemaal: voor 2011 dat alle wensen uit mogen komen!!!!!!!!!!! Liefde en gezondheid gewenst! en hier en daar nog een mooi klein wondertje! Het was zelfs een beetje raar om nu niet op een vruchtbaar nieuwjaar te proosten... Maar het voelde heel compleet, ons 4-tjes!!!!! Isabella heeft overal doorheen geslapen, Elize niet, haha. Maar goed, die heeft vanaf 2 tot kwart voor 5 geslapen. En toen van 6 tot 915! dus ben allang blij. Hoop alleen dat ze snel wat sneller inslaapt 's nachts. Nu had ik haar zelfs even laten huilen... Mijn max lag op 5 min echt huilen. En na wat gepiep begon ze idd echt te krijzen , 2 min en toen was het ineens helemaal stil. Ik rennen naar dr kamer, maar lag de prinses gewoon heerlijk te slapen...
een heel gelukkig en gezond 2011 voor jullie allemaal en de mensen om jullie heen. Jens sliep door het kabaal heen. HEt was hier erg druk met vuurwerk. Om 1.30 gingen we naar bed en toen werd ie juist wakker..pfff. Gillen deed ie. Hij heeft bij ons gelegen (tegen alle regels heen). Ik mocht uitslapen werd pas om 10.30 wakker, heerlijk!!