Zwangere dames van het PCO-clubje deel 3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lot23, 23 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    De beste wensen voor het nieuwe jaar!

Jesse had gisteravond nog geslapen van 17:30 t/m 19:00 uur!
    Rond 21:00 uur vuurwerk afgestoken met Jesse(kindervuurwerk ;) )
    En rond 23:20 uur wilde hij naar bed! Hij heeft overal door heen geslapen! Zelfs toen ik hem uit bed haalde en overlegd ein de kinderwagen om naar huis te gaan.
    wij waren 02:30 thuis maar egr gezellige avond! En Jesse sliep toch nog tot 09:00 uur uit ;)

Ik hoop dat de andere kindjes ook lekker hebben door geslapen!

Pooh vervelend zeg! Dat Jens zo hystirisch was! Misschien toch onbewust het meegekregen!

2. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Allemaal de beste wensen voor 2011, dat vele dromen uit mogen komen in het nieuwe jaar!

Wij hebben het thuis gevierd met alle vrienden. Om 9 uur met de kinderen vuurwerk afsteken en die lagen allemaal rond kwart voor 10 op bed. Tygo is niet wakker geworden van het vuurwerk en heeft tot kwart voor 8 geslapen zou dat zijn nieuwe voornemen zijn voor 2011 langer slapen ;) normaal maakt het niet uit hoelaat hij naar bed gaat maar nu dus wel. Ik vind het om 00.00 altijd best een beetje emomoment, je sluit een jaar af en gaat een nieuw jaar vol hopelijk goede dingen in moet altijd ff slikken stom he. We gingen om kwart over 2 naar bed, toch Isa nog maar een beetje melk gegeven en die werd toen om kwart over 7 weer wakker voor wat eten. Ik mocht uitslapen heerlijk.

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @debjes, het gekke was dat hij door alles heen sliep, totdat het rustiger werd en wij naar bed gingen...maffe vent.

4. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    gelukkig nieuwjaar allemaal. hier was het weer veel te laat en te vroeg. heb nu koppijn en heb net tijdens het middag dutje ook maar even geslapen. Ik hoop dat 2011 een mooier jaar wordt dan 2010.

5. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Happy New Year allemaal!!!

Hier ook een emomomentje voelde allemaal heel rustig, voor het eerst sinds jaren zonder onzekerheid het nieuwe jaar in, wauw!!!

Hier hebben de kindjes ook door het vuurwerk heengeslapen, vanochtends hebben ze vervolgens zelf ook het nieuw jaar ingeluid........... ik dacht wat is het toch stil in de woonkamer.......... hebben ze echt een joekel van een plantenbak met kamerpalm omgetrokken!!! ze zaten middenin de aarde en Evy nam zojuist een hap.............. we dachten die pot krijgen ze nooit om, dus wel.

Ze zijn echt een stelletje terrorristjes nu hihi kruipen overal heen en bovenop, Evy stond gister ook even kort aan de kleine tafel en Timo dondert overal om omdat hij overal tegenaan gaat staan.

Ze maken nu ook ruzie omdat ze constant het speelgoed uit elkaars handen trekken. Vind het wel lastig soms hoe ermee om te gaan, Evy is Timo soms wel de baas maar hij is gelukkig vrij sterk. Niet mee bemoeien meestal, echt ene tweelingdilemma dus. Soms speelt Timo ergens mee, ziet Evy dat van de andere kant van de kamer, kruipt ze pijlsnel nar hem toe en rukt het hem dan uit zijn handen, soms moet hij dan huilen. Tja wel niet mee bemoeien..... Naar 'Nee' luisteren ze wel maar 'snappen' is dan volgens mij weer wat anders.

6. Makkie

Makkie Niet meer actief

Lieve meiden, allemaal een super fijn, gezond en mooi 2011!! Voor jullie, jullie mannen en de kindjes!! Voor iedereen die een wens heeft voor een wondertje, ik duim voor een vruchtbaar jaar!! En dat we hier maar weer een heel jaar lekker met elkaar mogen kletsen!

Linda, o jee, wat een boefjes!! Hihihi, lekkere handenbindertjes zo he? Lijkt me soms echt wel pittig! maar zeker genieten natuurlijk!

Hier een superavond gehad, Seth is opgebleven tot een uurtje of 01.00, ging heel goed, hij was heel gezellig en vond het vuurwerk geweldig! Klappen en wauw, cool! roepen steeds hihihi. Kai is lekker blijven slapen. Goh zeg, alweer een jaar voorbij! Nu weer lekker uitkijken naar het voorjaar en de warmte!

7. Marente

Marente Actief lid

26 okt 2010
    271
    0
    0
    Een gelukkig en gezond 2011 allemaal!!

(en voor iedereen met kinderwens een vruchtbaar jaar gewenst :) )

8. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.103
    2.252
    113
    Brabant
    haihai,
    hier emo-dagje. kraamtranen??? begin weer gestressd te worden, omdat manlief maandag weer gaat werken. Voel me zooooo onzeker. En Elize die maar blijft piepen, we krijgen steeds meer t idee dat er "iets" is. heel zielig.
    En spugen nog steeds... Krampjes... Ze is gewoon niet gelukkig en dat doet pijn bij ons.

makkie, welke symptomen had Seth van de KMA??

liefss, taliaa

9. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    @taliaa, oh wat naar als je denkt dat er iets mis is en je weet niet wat... :( EN dan het idee dat je er dadelijk "alleen voor staat", als je man were gaat werken. Pittig hoor. Hoe is I onder dit alles??? Vindt ze het leuk om een zusje te hebben?

@all, we hebben de kerstboom en kerstspullen opgeruimd en vanmiddag met ons buurmeisje van 9 en Jens door het park gewandeld. Ze is GEK op Jens en komt veel met hem spelen. Lief meisje!! :)
    Morgen middag gaan we naar mijn oma.

Jens doet nu moeilijk met slapen. Het ging dagen lang goed, nu opeens is het weer oorlog. En we verschillen van mening hoe hier mee om te gaan. Papa heeft zoiets van, laat maar brullen hij wordt ooit wel moe (2,5 uur later brult hij nog ,maar oke).
    Ik pa hem niet meer op maar ze galleen maar :liggen jens....maar ja, dan staat ie weer op als ik weg loop. Vreselijk irritant en jem oet oppassen dat wij er geen mot over krijgen...grrr

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.103
    2.252
    113
    Brabant
    @pooh, ja jeetje, lastig he, als je er niet hetzelfde over denkt. En wat lastig dat Jens het jullie (en zichzelf) zo moeilijk maakt...
    Heb geen tips, maar als hij idd 2,5 uur staat te brullen als je hem z'n gang laat gaan, dan lijkt het me niet dat dat een optie is toch?
    En als je bij hem op de kamer bent, is hij dan wel stil? (niet dat dat een optie is, maar ff checken..;))

Isa is er goed onder;) ze vindt haar zusje lief !
    oh mijn friet is er!!! doeiiiiiiiiiiiiiiiiii

11. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    2011
    Ik wens jullie allemaal en goed, gezond en voor sommige dames onder ons een VRUCHTBAAR nieuwjaar.
    Dat er maar een hoop pco baby's bij mogen komen :D

Hier een lekker rustig avondje gehad.
    N vond het geknal soms eng, en heeft even gehuilt met het inslapen, maar om 00.00 is ze niet wakker geweest.
    M heb ik om 23.30 wakker gemaakt en om 00.30 lagen we allemaal weer in bed (we waren moe)

Fijne avond allemaal.
    Liefs T

Even iets anders.
    Vanmiddag stond er een man bij ons aan de deur, die had een step gevonden of die van ons was.
    En ja hoor het was idd de step van M.
    Die hadden ze ruim 2mnd geleden bij M op school gejat.
    Dus er bestaan nog eerlijke mensen, die ook nog het fatsoen hebben om de step naar ons toe te brengen :D
    M helemaal happy, dat die EINDELIJK zijn step weer terug had.

12. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Pooh lastig! Ik zou hem niet 2,5 uur non-stop laten huilen hoor!
    Ik zou hem alleen niet meer uit zijn kamer halen!
    Ik zou Jens eerst 5 minuten laten huilen dan erheen gaan hem even goed troosten vertellen dat hij ech moet slapen! En hem weer terug leggen in bed en weg lopen (ondanks dat hij gaat staan) dan zou ik hem weer 5 minuten laten huilen en weer zelfde doen als bij de 1ste keer!
    Dan als hij weer zou gaan huilen, zou ik hem 10 minuten laten huilen en weer oppakken troosten vertellen dat hij moet slapen, misschien even zingen? en hem weer terug leggen en weer uit de kamer gaan! Geeft hij het dan nog niet op! zou ik hem 15 minuten laten huilen en dan steeds 5min langer alleen laten! Ze geven de strijd dan echt wel is op! Hij weet dat gewoon oke ik mag toch niet uit me kamer, ik moet ECHT slapen;)Dus krijgt hij niet zijn zin, en vaak geven ze het dan wel op! Maar wil niet zeggen dat het volgende avond al helemaal over is natuurlijk! Maar zou deze aanpak wel dan herhalen zodat hij weet dat het elke avond gewoon zelfde gaat.
    Misschien heb je iets aan de tip?
    Heb dit zelf ook wel is met Jesse meegemaakt rond die leeftijd! Dat hij drama maakte als hij naar bed moest! Alleen heeft dit een week geduurt.

Thamara jeetje zeg de step weer terug! Wat een wonder eigenlijk! Je dacht natuurlijk allang dat je die kwijt was!

Taliaa lastig als je gevoel zegt zit niet goed, zou ik wel maatregelen nemen en E even laten nakijken hoor.

13. Makkie

Makkie Niet meer actief

#713 Makkie, 1 jan 2011
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 jan 2011
    Thamara, wat lief zeg!! Gelukkig bestaan zulke mensen nog!

Pooh, ooo wat lastig zeg. Snap dat je daar best samen mot over kunt krijgen! maar laat dit niet aan jens merken, gaat ie mss nog meer een potje er van maken. Maar echt een tip heb ik niet.... laten huilen ben ik ook niet voor, maar niet slapen is ook geen optie... succes meid, hoop dat het snel weer goed gaat!

Taliaa, AUB volg jullie gevoel!! dit hadden wij bij Seth ook heeeeel sterk, dat er iets was. Hij was niet happy en dat merkten wij en wij waren daardoor ook zo onrustig en niet happy. Seth sliep heeeeel weinig (snacht ging wel goed), mopperde veel (niet huilen maar veel kreunen, heel bewegelijk met zijn lijfje) en hij had verstopping. Zijn gezichtje stond altijd zo bedenkelijk en niet ontspannen. Had erg veel kramp, spuugde regelmatig en er kwam veel zuur omhoog, lang na de voeding. Hij bleek toen ook reflux te hebben. Dit kwam door de KMA. Met peptivoeding was het nog steeds niet goed, met de nutramigen was het na 1 a 2 dagen allemaal over! Het komt trouwens vaker voor dat kindjes met een KMA diaree/heel veel ontlasting hebben, dan verstopping. Hoop dat je hier iets aan helpt! En verder, volg je gevoel, blijf desnoods de HA stalken, bel zelf een KA, je gevoel heeft het meestal altijd bij het goede einde!!

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    vannacht konden we er were tegen aan. 5.45 werd ie wakker, brullen. Papa ging er naar, liggen jens, slapen en toen ging hij were staan, en staan en staan. Ik er naar toe, aai over zijn bolletje, je moet slapen etc etc. Het e=heeft iets meer dan een uur geduurd, maar toen sliep hij en werd pas om 9.45 wakker!!

15. Marente

Marente Actief lid

26 okt 2010
    271
    0
    0
    Taliaa, dikke knuf!!! Lastig dat je kleine meid niet lekker in haar velletje zit, misschien toch wat Makkie of Sas zegt? (kma of iets met werveltjes?)

Pooh wat vervelend, Ik heb ook geen tips, als alleen consequent blijven, toegeven leert hem dat zijn gedrag als gevolgt heeft dat hij zijn zin krijgt. (al zul je dat vast al wel doen)

Thamara wat een bijzonder verhaal. gelukkig hebben jullie hem weer terug.

Wij hebben gisteren ook al alle kerstspulletjes terug in dozen gedaan. B. is ziek, koorts, ik vermoed een kiesje dat doorkomt, het kan ook een virus zijn, ik was vannacht ook een paar uur flink misselijk, nu gaat het iets beter, gelukkig maar want ik was van plan vanavond uitgebreid te gaan koken.

16. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Pooh vervelend he! Vaders zijn altijd zo lekker makkelijk vind ik!
    Om alelen te zeggen slapen! en weer weg gaan! Hier hoeft papa niet eens naar Jess te gaan als hij over zijn toeren is, want hij wilt alleen mama!
    maar goed gelukkig heeft hij wel uitgeslapen voor jullie! Dat verzacht de pijn weer ;)

Marenta ach arm kind altijd rot als kleintjes ziek zijn!
    Misschien griepje bij jullie in huis? aangezien jij ook niet heel lekker was!

Vandaag weer begonnen aan de weight watchers! Ik wil toch binnen 6 weken wel 8 kilo kwijt zijn! Is wel zo handig voor als ik zwanger raak ;) dat er iets af gaat nu!
    Ik merk gewoon echt dat ik heel ontvrede over mij zelf ben! Als ik foto's zie van mij zelf nu, denk ik gatver wat lelijk! (ik weet dat is echt niet goed)
    Dus ik moet er gewoon echt wat aan doen om mij weer lekkerder en zekerder te gaan voelen! En daar zou 8 kilo eraf al heel wat mee helpen! Dus duimen jullie voor mij mee!

Jesse vanmorgen weer uitgeslapen toto 08:30 uur! Ik mocht nog 1,5 uur langer blijven liggen!
    Straks even gelukkig nieuwjaar wensen bij mijn schoonmoeder.

17. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Iedereen een heel gelukkig nieuw jaar!!!! En natuurlijk een vruchtbaar nieuwjaar met weer veel nieuwe PCO baby's en gezellige meetings!

Taliaa ook vanaf mij volg je gevoel en vecht ervoor! Een moedergevoel is zoiets sterks.

Jaimy heeft op oudjaarsavond eerst nog even geslapen en om 23.30 hebben we hem wakker gemaakt. Hij vond het vuurwerk echt helemaal super! om 1.00 uur wou hij pas weer terug naar binnen en naar bed. Wij zijn zelf tot 2.30 buiten geweest met de halve straat.

Ik heb verder even snel gelezen maar krijg ook veel visite tussendoor voor mijn verjaardag morgen dus ik zal snel uitgebreidt reageren.

18. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    zucht, daar gaan we weer .Gillen doet u nu in bed. Zodra ik binnen kom is het stil en gaat ie liggen. Maar hij staat nu weer rechtop te gillen. Er is niets aan de hand verder .Ik heb even naast hem gezeten en toen lag hij lief te spelen met zijn konijn. Het is pas zo ver als ik of papa weg loop.

19. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    debjes ik doe mee, voel me precies hetzelfde, ben zwaarder dan na mijn bevalling... ik wil op de verjaardag van de kindjes in ieder geval weer lekker in mij vel zitten. Wat eet jij wel en niet? Ik vind heel gevarieerd overdag vaak wel lastig dus dan reken ik een beetje uit wat ik moet eten en 's avonds natuurlijk verschillende maaltijden. Met WW heb ik ook de beste ervaring.

20. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    Jeetje wat onwijs lastig pooh. Geen tips want evy en timo houden het gelukkig nog niet zo lang vol. Ik weet wel dat mijn vriendin altijd gewoon via de babyfoon met haar zoontje praat als hij weer begint te roepen, dat helpt ook goed want als hij dan doorzeurt antwoord ze gewoon niet en hij weet dat ze ook niet boven komt. Maar hij is al wel drie jaar oud.

Jens wil in ieder geval overduidelijk niet alleen zijn, de tip van dejes lijkt me wel wat, probeer het gewoon drie dagen uit en kijken dan hoe het gaat. Misschien ook zeggen, de ene dag je man en de andere dag jij want anders probeert hij misschien als mama is geweest of papa ook nog komt. En krijg je zo tussen elkaar minder furstraties.

Deel Deze Pagina