gij heef het maar een dikke 5 minuten vol gehouden gelukkig! Ergens is het wel grappig. Hij gilt, wordt dan stil en gaat kletsen in zijn eigen taal. Alsof hij ons iets wil vertellen...
Pooh goed hoor maar 5 min! Betekend toch dat hij wel in slaap kan vallen ( en niks ergs is) Linda gevarieert eten ja is wel moeilijk! Ik weet 's morgens 2 boterhammen met spread of kipfilet,rookvlees of philadelphia light bieslook (schrijf ik het goed) en 2 kopjes koffie (ik drink met melk) En dan 's middags ook 2 boterhammen met 1 van de bovenste dingen of chocopaste 1 eetlepel. Dan tussen door een liga of iets van eenn muesli reep. En dan ook 3 stukken fruit per dag het liefst. En dan avond eten gewoon groeten,aardappels,vlees,paste etc etc. En dan na eten weer 2 kopjes koffie en als ik echt trek heb in de avond nog een bakje yoghurt. En dan 8 glazen water per dag. misschien heb je zo beetje idee wat ik met de WW eet op een dag
ik eet ook "normaal" en probeer niet of zo min mogelijk te snoepen. HEb me afgelopen week wel een beetje laten gaan, dus vanaf morgen ga ik er weer voor. Ik was 5,5 kilo kwijt in 3 maanden tijd en hte liefst zou ik nog 1-2 kilo kwijt raken!
@mariska gefeliciteerd met jullie zoon. geniet lekker van je kraamtijd. @taliaa als je het leuk vind wil ik wel een keer op een woensdagmiddag met Thijsje langs komen op kraamvisite. Je woont bij mij in de buurt. Het lijkt mij wel leuk. Maar alleen als je fit genoeg bent natuurlijk. volg je gevoel met E en heb je al een afspraak bij de osteopaat gemaakt. Wie weet hoeveel dat wel niet helpt. @all iedereen een gelukkig en gezond 2011 en dat het lichaam dat doet wat we allemaal willen, zoals afvallen en vruchtbaar zijn en zwanger worden. Afgelopen vrijdag heb ik de hele ochtend oliebollen en appelflappen staan bakken en onze nieuwe matrassen in ontvangst genomen. (slapen heerlijk) en s'middags zijn we naar mijn ouders gegaan en hebben daar samen met hun en mijn zusje en haar gezin oud en nieuw gevierd. Om half twaalf alle kinderen wakker gemaakt en om 0.00 uur vuurwerk afgestoken. Thijs vond het mooi, maar ook wel een beetje eng. we hebben zowel binnen als buiten gestaan en dat steeds afgewisseld. En gisteren via Schiphol naar huis gegaan. even vliegtuigen gekeken. Erg leuk en vandaag kerstboom opgeruimt en het huis opgeruimt. En morgen mogen we weer gaan werken. Dat is ook wel weer fijn. @pooh zou je mij een pbtje willen sturen over hoe het met mvj gaat. Ik maak me best wel zorgen om haar.
@marente spannend zeg al die onderzoeken. Ik hoop dat het allemaal mee valt. @linda leuk he van die ondernemende kinderen die plantenbakken leeg eten. En met dat speelgoed komt het ook wel weer goed. Ze vinden daar vanzelf hun weg in. enneh de tip van mn zusje, als ze er om blijven vechten dan hoog op de kast leggen, dan mogen ze er geen van beiden mee spelen. maar ja dat werkt alleen maar als ze wat groter zijn.
@ Poohbear Jeetje lijkt me vermoeiend, hier gelukkig nog geen last van (snel afkloppen) @ Debjes Succes met afvallen. Ik begin morgen ook weer, december is een moeilijk maand voor mij. veel verjaardagen, sint en kerst (choclade) dus afgelopen mnd 2 kilo aangekomen. Maar morgen weer fris beginnen met lijnen.
lieve meiden, Ik wens iedereen een heel gelukkig mooi en gezond 2011!! De beste wensen voor jullie allemaal en dat er maar veel zwangerschappen, mooie baby's en huwelijken mogen komen!
hier een goede nacht gehad, zonder gezeur of gehuil...heerlijk!!! ga zo effe boodschappen doen met Jens
goedemorgen! vandaag mijn eerste dag alleen... Nouja "alleen" want mijn moeder komt vanmiddag zodat ik nog even kan slapen. We hebben een redelijke nacht gehad, dus voel me redelijk. dadelijk kraamvisite (de eerste niet familie) @pooh, fijn dat het beter is gegaan! @sas: ja gezellig!!!!! Doen we ff afspreken. Leuk @makkie, hoe is KMA aan het licht gekomen dan bij jullie? (en wanneer)herken wel veel van de symptomen, maar hoeft natuurlijk niks te zeggen...
Taliaa je klinkt wel aardig goed in je vel of niet? Even wennen he zonder man thuis vond dat echt niets aan. Fijn dat je moeder vanmiddag komt, heerlijk een beetje gezelschap en even rusten. Fijn dat je nacht redelijk goed is gegaan. Als je je twijfels hebt bij Elize echt aan de bel trekken volg je gevoel en wat Sas zegt zou ik denk ik ook een osteopaat bellen baat het niet dan schaad het niet en misschien zit er wel een werveltje niet helemaal goed na de bevalling. Mocht je bellen altijd iets aandikken dan kan je met een kleintje vaak snel terecht anders is de wachttijd zolang. Fijne dag en succes alleen met de kids. Afvallen: ik wil ook nog 4 kilo kwijt dan zit ik weer op mijn gewicht voordat ik zwanger werd van Isa. Even naar mijn meisje die huilt, straks weer ff buurten
even hallo zeggen, thnx voor de reacties, debjes, ik eet eigenlijk hetzelfde maar 3 fruit haal ik niet en 's ochtends eet ik yoghurt. ben benieuwd, de schade op de weegschaal was vanochtend shokking maar goed... ga snel aan de slag we ze liggen er net in, kan ik even wat doen! ps weer zoiets stoms, op het tweelingenforum waar ik naast dit forum ook schrijf blijkt zeer waarschijnlijk een fake mama te zitten, was ze ineens van een drieling bevallen terwijl ze dacht dat het er twee waren, ze had al een tweeling, al een dood kindje, en nog ene kindje geloof ik, haar zus was met afgelopen kerst overleden en dus hebben ze het derde kindje naar haar vernoemd... baal dan wel want je schrijft toch persoonlijke dingen, maar goed...
@linda, dat ga je niet menen..een fake mama!! gedsie, hoe kunnen ze... Hoeveel kilo wil je er af hebben?? Ik heb net boodschappen gedaan en me niet laten verleiden door de uitverkoop van kerst chocolaatjes etc bij de c1000. Jens ligt net in bed (zonder gedoe ) en straks wil ik naar de etos en hema. Ets heeft pampers in de aanbieding (3=2). Jens heeft net genoten van brood met knakworstjes. Dat is echt heeeeel lekker!!
@taliaa we gaan zeker wat afspreken. woensdagmiddag 26 jan?? @linda een fake mama tja je hebt er zieke zielen bij. Ik weet dat het in de zp lounge nog wel eens voorkomt. @all pfff ik zit alleen op mn werk, iedereen is verder nog vrij. blehh. Gelukkig mag ik over een uurtje al naar huis.
Sas, lekker rustig aan doen op je werk, als er toch niemand is haha Linda, ooo echt ziek gewoon dat!! ik heb een keer via een ander forum mijn buikfoto's voorbij zien komen en zij deed net of zij het was... echt zo ziek... grrrrr Pooh, goed zo jens, volhouden zo manneke! En op de wachtbank dus, spannend meid! mocht het een ei zijn geweest (is natuurlijk gewoon zo hoor!) wat is dan je cyclus deze maand? Taliaa, bij 7 weken. Toen was de maat vol en hebben we een KA gesproken en meteen nutramigen meegekregen en iets voor zijn reflux. Was de volgende dag dus al beter en daarna allemaal over! Zeg dat wij met 2 maanden een heel andere manneke hadden, dat vrolijk was en ontspannen en gelukkig uit zijn ogen keek. Succes vandaag zonder papa, lekker dat je moeder komt! Hier een mannetje dat niet wil slapen (kai). Ligt maar te kletsen en soms te mopperen, maar ik houd vol, tis slaaptijd hoor hahaha
hij is stil en in dromenland hahaha. Over 7 dagen is meneertje alweer 5 maanden... snap er niets van.... zucht....
@makkie, mocht het een ei zijn geweest, dan heb ik een cyclus van iets van 44 dagen of zo...cd was 1 december en het vermoedelijke ei 30 december. Maar ja, ik weet niets zeker. Nou, de luiers waren zo goed als op bij de etos. Echt irritant die lege vakken. Ik moet er toch met de auto naar toe, en dan kom je soms voor niets. Gelukkig heb ik ze nog wel kunnen scoren. Gelijk schoentjes maat 24 in de uitverkoop bi jDolcis gekocht. Hij heeft nu een maand of 2 maat 23 aan en da gaat nog goed, maar ik vond het fijn om een maatje groter klaar te hebben staan....