Zwangere dames van het PCO-clubje deel 3

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door lot23, 23 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Makkie

Makkie Niet meer actief

Nijntje, ooo hoop ook dat deze maand JULLIE maand is! Ik duim hoor! Geen idee wat je meisje bedoelt.... mss heeft ze ergens een wondje?

Debjes, fijn om te horen dat het mannetje weer praatjes krijgt en opknapt!

Lot, fijn dat het goed gegaan is, zul je zien dat het met Tygo erbij ook goed gaat hoor! En rustig aan meid, maar dat doe je gelukkig zo te lezen ook.

Hier alles goed, met beide mannetjes. Kai is echt een binkie aan het worden, nu alweer maatje 68 aan! en begint echt te 'spelen' en maakt de gekste geluidjes. Hellup waar is mijn inimini beebje gebleven????

2. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    Taliaa jeetje zeg! da's schrikken. Sas en Pooh thx! voro de berichtjes.

Lot wat heerlijk dat het goed is gegaan.

Debjes Beterschap voor Jesse. Fijn dat hij weer wat praatjes krijgt.

Marente auwie zeg. rustig aan maar even.

Thamaraa balen dat N maar ziek blijft. Beterschap.

Nijntje ik duim heel hard voor jullie!!!!

Makkie jeetje maat 68 alweer :$

Hier alles verder rustig de auto is nog kapot (weet eigenlijk niet of ik dat al verteld heb) dus doe nu alles op de fiets.

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    nijntje, ik hoop het zo voor jullie!! :)

4. Marente

Marente Actief lid

26 okt 2010
    271
    0
    0
    Nijntje ik duim ook voor jullie, precies voor de IUI, dat hoor je zo vaak!

Taliaa, mocht je dit toevallig lezen, heeeel veel sterkte!!

Thamara, knuf voor je meisje!!

Makkie.. Jeetje kai al maat 68? B. heeft 74/80 pfff wat gaat het ook snel!

Debjes, hoe gaat het nu met Jesse?

Lot fijn dat het goed is gegaan!

Wat is het ineens koud! M. zojuist weg gebracht naar de scouting, maar we moesten echt even krabben!
    Vandaag was de pijn gelukkig een stuk minder erg, alleen met opstaan voel ik me een oude oma!
    Vieren jullie ook Sinterklaas, of zijn jullie kindjes daar nog te klein voor? Wij gaan volgende week zaterdag pakjes avond vieren, 1 dag eerder dan de echte avond, maar dan hebben de kinderen een extra dag thuis om lekker te kunnen spelen.
    We hebben dit jaar flink ingeslagen, ben zo benieuwd wat ze er van vinden!

5. cira

cira Fanatiek lid

7 mrt 2007
    2.884
    0
    0
    Property service coordinator
    Gorinchem
    MArente wij vieren ook sinterklaas wij doen het op vrijdag avond bij mijn schoonouders. Ze vinden dat heerlijk om te doen met de kleinkinderen.

6. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    dames wat is het stil hier

7. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    nijntje ik duimmmmm

marente au au au wat een kan een mens toch lelijk terecht komen

debjes fijn dat het beter gaat met jesse, wat ontzettend zielig zeg, knuf voor hem

lot fijn dat het goed ging, is toch spannend he, veel succes is tenslotte niet niks, twee kleintjes (i know ;))

taliaa: heb zo met je te doen meid, echt niet normaal hoe heftig de laatste weken zijn, denk veel aan je, denk aan je zelf en je meisjes!!!

8. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik vlieg voorbij. Heb net bruin roze slijm gespot, dus wie weet komt er een eind aan een lange cyclus...26 september was cd1....
    We zijn vanochtend in playcity geweest, papa is vrij, dus we nemen het er van!
    Dinsdag heeft ie het officieel sollicitatie gesprek.....spannend!

9. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Haai Dames!

Heel rustig hier!

Ik hoop dat het met Taliaa allemala beetje gaat!

Lindag wat een onwijs leuke fot's van jouw trots :D Heerlijke kids om te zien!

Makkie jeetje maatje 68 alweer:$ Jesse droeg maatje 74 net toen hij 1 jaar was hahahahaha. Grappig he! Seth was natuurlijk ook een kleintje!

pooh wat een lange cyclus heb je dan nu gehad he?

Hoe is het met de sneeuw bij jullie?
    Hier wel gesneeuwt maar blijft natuurlijk NOOIT liggen!
    Jesse vond het wel hel leuk!

Hij is nog steeds niet zich zelf heel snel piepen als iets niet lukt of als hij zijn zin niet krijgt! Klaagt nog wel over soms pijn aan zijn piemel! maar de koorts is helemaal weg!

10. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    nieuws van taliaa!!!!

effe update voor lieve forum vriedninnetjes. Controles en ctg van kindje zijn super. Helaas geen weeeen. Beneden slinkt iets. Chirurg zegt zo doorgaan dan naar huis. maar ze raden aan te blijven tot darmen weer hun werk hebben gedaan. Kijken of e boel het allemaal houdt en hier dan pethidine krijgen. Bevalling wordt nog niet ingeleid. Eerst kijken of ik gewoon kan en maar. Advies is wel ziekenhuis met ruggenprik. Lief taliaa. Ps hoe is het met Jesse, had iets gelezen/

11. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Ik had 2 uur geleden heel stuk geschreven maar blijkbaar niet verstuurd :(;)

Taliaa fijn te horen dat het met de kleine in je buik goed gaat!
    En gelukkig dat het daar onder iets slinkt! ik hoop natuurlijk dat het nog VEEl meer gaat slinken!
    en wat is de reden voor de ruggenprik vanwegen de onderkant>

Lief dat je naar Jesse vraagt!
    Het gaat beter met hem! De koort sis gelukkig weg!
    De medicijnen slaan goed ana hij heeft weer wat meer plasluiers! Klaagt soms nog wel over wat pijn aan zijn piemel!
    Is nog wel aan het piepen als iets tegen zit en kan snel huilen! Daaraan merk je dat hij nog niet heel erg zich zelf is!

Dinsag de uitslagen en hopelijk zijn die goed1
    misschien krijgt Jesse nog extra echo om te kijken naar zijn beide nieren. Is met de 20 weken echo ook al heel goed na gekeken maar misschien toch nog voor de zekrheid! Zijn vader is namelijk geboren met 1 nier en een stukje!

12. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ooooo, ik heb al de hele ochtend enorme maagpijn en diaree. Word er niet goed van. Ben alleen thuis met Jens, maar die speelt gelukkig lief. Ik lig in pyjama op de bank..blegh

13. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Pooh vervelend hoor!

Ik had vanmorgen om 05:30 ook zo'n buikpijn, heeft een uur geduurt!!!
    Maar het is nu gelukig weg.

Vandaag rustig dagje!
    Papa is naar Feynoord-ADO

Jesse en ik lekker thuis gerommelt!
    Hij ligt nu lekker te slapen!
    Kan ik zo buiten nog even mijn ramen wassen

14. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    het is stil hier!!I lig non stop op de bank. En drink alleen thee en water. Heb zo nu en dan hele pijnlijke krampen en water dunne diaree. Gelukkig kots ik niet. Bah, wat een dag.
    Gelukkig slaapt jens goed!! Hij is al anderhajf uur stil :)

15. DebJes

DebJes Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.421
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Poohhet is hier zeker stil!
    Lekker dat Jens zo lang slaapt!
    Hier is het ook al 2 uur stil!;)

16. lot23

lot23 VIP lid

13 aug 2006
    6.130
    0
    0
    gelderland
    Taliaa wat fijn dat het met de kleine allemaal goed gaat. Gelukkig slinkt het iets van onder en hoop dat je een beetje tot rust kunt komen, sterkte meid.

Debjes wat fijn dat Jesse zich weer beter voelt en een extra echo is nooit verkeerd.

Pooh beterschap.

Hier ook een mannetje die al dik 2 uur ligt te slapen en een meisje die ook al zolang slaapt, papa is ook in slaap gevallen op de bank laat hem maar even lekker liggen. Isa zal zo wel wakker worden want het is tijd voor een fles.

17. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.093
    2.238
    113
    Brabant
    halloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo daar ben ik weer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

18. nijntje1

nijntje1 Bekend lid

25 apr 2010
    951
    0
    16
    Limburg
    taliaa ben je weer thuis en hoe gaat het.

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ha die taliaa!!!! Hoe is het nu?!

20. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.093
    2.238
    113
    Brabant
    ha ladies,

dan nu het uitgebreide, genante verslag!:) hahaha

ma-di-woe- steeds ergere aambei, helemaal hard met stolsels, heelveel pijn. Donderdagochtend iets minder, maar toch naar de ha geweest. Die vond het heeeeel erg en heeft erin gesneden (ik ging dood... eerst verdoofd met koude spray en toen gesneden... niet normaal, alsof hij je kont opensneed zonder verdoving, toen een spuit en weer gesneden, alle stolsels en bloed eruit en ik naar huis) eenmaal thuis meteen in bad met badedas, maar pijn werd ondragelijk. terug naar de huisarts, die vond het te erg om nog een keer te snijden. Hij schrok enorm van de zwelling en de pijn. Dus naar de SEH iom chirurg. Bij de SEH was het heel druk, maar er werd plek gemaakt voor mij bij de poli chirurgie. (ik kon inmiddels alleen nog maar huilen van de pijn). Bij de poli kreeg ik een bed om te wachten en toen de chirurg kwam kijken schrok hij van mijn pijn en de grootte/zwelling van meneer aambei. Hij zei meteen dat hij er niks aan kon doen qua snijden/opereren. Het was te groot/pijnlijk etc. Hij wilde me opnemen om pijnstilling, rust en behandeling te geven.
    Lang verhaal iets korter: ik kreeg pethedine injecties, p'mol, gazen met neusdruppels (ja werkelijk, elke 3uur een half uur laten weken;)), verdovende zalf en coldpacks. En werd dus opgenomen.
    Die spuitjes zijn HEERLIJK!!!!!!
    Ondertussen controle van de baby etc en alles was goed.
    Vandaag mocht ik dan naar huis als ik naar de wc was geweest, dit om te kijken of de boel niet zou exploderen na 4 dagen niet te hebben gep**pt:)
    maar gelukkig niet en nu ben ik dus weer thuis.
    Heb nog wel pijn, maar moet gewoon doorgaan met de zalfjes en smeersels. Het is te doen. Ik kan niet voor isabella (of mezelf zorgen) dus ben afhankelijk van mijn moeder. Isabella heeft de afgelopen dagen ook bij mijn moeder gelogeerd.

Mbt bevalling is het volgende afgesproken:
    Ik had mogen kiezen om morgen/dinsdag te worden ingeleid. Dit niet gedaan, omdat ik wil kijken of ik niet de bevalling af kan wachten. Mocht ik komende tijd weer meer pijn krijgen, dan word ik alsnog op verzoek ingeleid. Die afspraak staat.
    Het advies is om in het ziekenhuis te bevallen met ruggenprik, omdat ik anders psychisch te veel weerstand bied en ook qua pijn niks kan. Ik wil nog wel kijken of ik niet gewoon thuis kan afwachten en dan naar het ziekenhuis op verzoek, dus wrs. wordt dat het.
    Ik mag gewoon weer onder controle bij de verloskundige.

Dat was wel zo'n beetje mijn aambeien horror.
    Donderdag was het zelfs zo erg dat een keizersnede een optie was. (ik wilde alleen nog maar dood) Gelukkig is dat dus niet nodig. (de keizersnede;))
    Verder heb ik goed uit kunnen rusten, ik was echt heel moe merkte ik. Had natuurlijk ook al nachten niet geslapen vanwege de pijn.
    Nu gaat alles een beetje beter en ook emotioneel voel ik me beter. maar man oh man, wat was ik een zielig, zwak, ziek vogeltje zeg.... Ik kon niet meer, en ik was zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo bang voor de bevalling en vooral de periode erna. Nu weet ik nog niet hoe het zal gaan, maar het zal iig een mooi kindje opleveren;)

allemaal bedankt voor de lieve woorden (en smsjes, echt gezellig!!! ik heb geen internet op mijn telefoon, dus smsjes waren een welkome afleiding)

Allemaal een dikke knuffel en ik ben blij dat ik weer online ben, haha

Deel Deze Pagina